Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Microsoft, Google και PayPal στο στόχαστρο phising επιθέσεων
![admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F5768b80fe28a152b8b2fc24299777f7c XL](https://securityreport.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp-content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F5768b80fe28a152b8b2fc24299777f7c_XL.jpg%22%2C%22thumbnail%22%3A%221200%2C600%2C%22%7D&hash=ea01276f)
Το Phishing ή εναλλακτικά ηλεκτρονικό ψάρεμα, είναι ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, κατά την οποία ο θύτης υποδύεται μία αξιόπιστη οντότητα
Το Phishing ή εναλλακτικά ηλεκτρονικό ψάρεμα, είναι ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, κατά την οποία ο θύτης υποδύεται μία αξιόπιστη οντότητα, καταχρώμενος την ελλιπή προστασία που παρέχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία, και την άγνοια του χρήστη-θύματος, με σκοπό την αθέμιτη απόκτηση προσωπικών δεδομένων, όπως είναι ευαίσθητα ιδιωτικά στοιχεία και κωδικοί.
Η εν λόγω ενέργεια, συνεχίζει να αποτελεί την πιο κοινή μέθοδο επίθεσης, ενώ σύμφωνα με έρευνα της Comodo η Microsoft, η PayPal και η Google αποτελούν τις τρεις μεγαλύτερες εταιρίες-στόχους για το 2018.
Σύμφωνα με την έρευνα το 63% των ηλεκτρονικών μηνυμάτων που λαμβάνει μια επιχείρηση είναι καθαρό, το 24% είναι ανεπιθύμητο και μόνο το 1,3% των μηνυμάτων είναι απόπειρες ηλεκτρονικού “ψαρέματος”.