Skip to main content
DIGITAL TV 183
securityreport e mag odhgos 2021
19 Απριλίου 2021 10:32

Microsoft και DHL, οι κορυφαίοι στόχοι των χάκερς για brand phising

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F05%252F32de5b190ef8d0fcb929ac58e8a5ddd9 XL

Ως “δούρειο ίππο”, για να αλιεύουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών, χρησιμοποιούν τα δημοφιλή brands οι χάκερς. Ποια είναι όμως τα κορυφαία εμπορικά σήματα, που λατρεύει το ψηφιακό έγκλημα να πλαστογραφεί, ώστε να κάνει πιο αποδοτικά τη δουλειά του;

Ως “δούρειο ίππο”, για να αλιεύουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών, χρησιμοποιούν τα δημοφιλή brands οι χάκερς. Ποια είναι όμως τα κορυφαία εμπορικά σήματα, που λατρεύει το ψηφιακό έγκλημα να πλαστογραφεί, ώστε να κάνει πιο αποδοτικά τη δουλειά του;

Η Microsoft συνεχίζει να είναι το πλέον αγαπημένο brand για τις απόπειρες ηλεκτρονικού ψαρέματος από χάκερς για το 1ο τρίμηνο του 2021. Η Microsoft, που σχετίζεται με το 39% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού ψαρέματος παγκοσμίως, εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή, καθώς οι χάκερς συνεχίζουν να εστιάζουν στην τηλεργασία.

Τη δεύτερη θέση της ίδιας λίστας, σύμφωνα με το Brand Phishing Report για το Q1 2021 της Check Point Research, καταλαμβάνει η DHL, συγκεντρώνοντας το 18% όλων των προσπαθειών phising παγκοσμίως.

Σύμφωνα με το report της εταιρείας, μέσα στο top ten και συγκεκριμένα στην τρίτη θέση, βρίσκεται η Google (με 9%), ενώ στην τέταρτη ακολουθεί το Roblox με το 6% των συνολικών προσπαθειών ηλεκτρονικού ψαρέματος παγκοσμίως. Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της εταιρείας, η παρουσία της τελευταίας τόσο ψηλά στην κατάταξη, επιβεβαιώνει την τάση που θέλει τους χάκερς να στρέφονται σε πλέον μαζικές εφαρμογές, όπως και νεότερες ηλικίες.

Κορυφαίοι κλάδοι

Το top 10 με τα brands, που οι χάκερς λατρεύουν να αντιγράφουν, για το 1ο τρίμηνο του 2021 συμπληρώνουν οι: Amazon (5%), Wells Fargo (4%), Chase (2%), LinkedIn (2%), Apple (2%) και Dropbox (2%),

Όσον αφορά τους κλάδους, που βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις του ψηφιακού εγκλήματος για αντιγραφή, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Τεχνολογία, ενώ ακολουθεί ο κλάδος της ναυτιλίας και ο τραπεζικός τομέας. Ο τελευταίος αντικατέστησε το Retail, που κατείχε την τρίτη θέση της σχετικής λίστας κατά το 4ο τρίμηνο του 2020.

Η παρουσία των τραπεζών Wells Fargo και Chase στη λίστα αποδεικνύει στην πράξη ότι το ψηφιακό έγκλημα εκμεταλλεύεται την πρόσφατη αύξηση των ψηφιακών πληρωμών λόγω της πανδημίας και την αυξημένη εξάρτηση από τις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές, για να εξαπατήσει τους χρήστες και να διαπράξει οικονομικές απάτες.

 

Πηγή: sepe.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Security Report, τεύχος Δεκεμβρίου 2023

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος, θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμ...
  • Υβριδικά συστήματα συναγερμού

    Υβριδικά συστήματα συναγερμού

    Σε μια εποχή όπου η ασφάλεια αποτελεί πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων παγκοσμίως, τα υβριδικά συστήματα συναγερμού έχουν αναδειχθεί σε ένα ζωτικό εργαλείο για την προστασία κατοικιών, επιχειρήσεων ...
  • Ajax Special Event

    Ajax Special Event

    Το 5ο κατά σειρά εικονικό event της Ajax Systems ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία στις 20 Οκτωβρίου του 2023! Για μία ακόμα χρονιά, η εταιρεία άνοιξε τα χαρτιά της ανακοινώνοντας νέες αλλαγές στο...
  • Hikvision Smart IPC κάμερες

    Hikvision Smart IPC κάμερες

    H Hikvision παρουσίασε πρόσφατα νέα μοντέλα δικτυακών καμερών Smart IPC, τα οποία υποστηρίζουν πολλαπλές «έξυπνες» λειτουργίες, ενώ διαθέτουν και πολλά νέα μοναδικά χαρακτηριστικά, που τις καθιστο...
  • Comelit Vedo

    Comelit Vedo

    Το Vedo δεν είναι απλώς ένα σύστημα συναγερμού. Αντιπροσωπεύει την επανάσταση στην τεχνολογία, στην αποτελεσματική ασφάλεια και την απλότητα στον προγραμματισμό. Η εγκατάσταση του Vedo γίνεται πολ...
  • Συνέντευξη με τον Άλκη Ζαμπετάκη, IP Surveillance Product Manager της CPI SA

    Συνέντευξη με τον Άλκη Ζαμπετάκη, IP Surveillance Product Manager της CPI SA

    Από την ίδρυσή της το 1990, αποστολή της CPI ήταν μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας να ενισχύσει τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και την ανταγωνι...