Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
19 Απριλίου 2021 10:32

Microsoft και DHL, οι κορυφαίοι στόχοι των χάκερς για brand phising

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F32de5b190ef8d0fcb929ac58e8a5ddd9 XL

Ως “δούρειο ίππο”, για να αλιεύουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών, χρησιμοποιούν τα δημοφιλή brands οι χάκερς. Ποια είναι όμως τα κορυφαία εμπορικά σήματα, που λατρεύει το ψηφιακό έγκλημα να πλαστογραφεί, ώστε να κάνει πιο αποδοτικά τη δουλειά του;

Ως “δούρειο ίππο”, για να αλιεύουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών, χρησιμοποιούν τα δημοφιλή brands οι χάκερς. Ποια είναι όμως τα κορυφαία εμπορικά σήματα, που λατρεύει το ψηφιακό έγκλημα να πλαστογραφεί, ώστε να κάνει πιο αποδοτικά τη δουλειά του;

Η Microsoft συνεχίζει να είναι το πλέον αγαπημένο brand για τις απόπειρες ηλεκτρονικού ψαρέματος από χάκερς για το 1ο τρίμηνο του 2021. Η Microsoft, που σχετίζεται με το 39% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού ψαρέματος παγκοσμίως, εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή, καθώς οι χάκερς συνεχίζουν να εστιάζουν στην τηλεργασία.

Τη δεύτερη θέση της ίδιας λίστας, σύμφωνα με το Brand Phishing Report για το Q1 2021 της Check Point Research, καταλαμβάνει η DHL, συγκεντρώνοντας το 18% όλων των προσπαθειών phising παγκοσμίως.

Σύμφωνα με το report της εταιρείας, μέσα στο top ten και συγκεκριμένα στην τρίτη θέση, βρίσκεται η Google (με 9%), ενώ στην τέταρτη ακολουθεί το Roblox με το 6% των συνολικών προσπαθειών ηλεκτρονικού ψαρέματος παγκοσμίως. Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της εταιρείας, η παρουσία της τελευταίας τόσο ψηλά στην κατάταξη, επιβεβαιώνει την τάση που θέλει τους χάκερς να στρέφονται σε πλέον μαζικές εφαρμογές, όπως και νεότερες ηλικίες.

Κορυφαίοι κλάδοι

Το top 10 με τα brands, που οι χάκερς λατρεύουν να αντιγράφουν, για το 1ο τρίμηνο του 2021 συμπληρώνουν οι: Amazon (5%), Wells Fargo (4%), Chase (2%), LinkedIn (2%), Apple (2%) και Dropbox (2%),

Όσον αφορά τους κλάδους, που βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις του ψηφιακού εγκλήματος για αντιγραφή, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Τεχνολογία, ενώ ακολουθεί ο κλάδος της ναυτιλίας και ο τραπεζικός τομέας. Ο τελευταίος αντικατέστησε το Retail, που κατείχε την τρίτη θέση της σχετικής λίστας κατά το 4ο τρίμηνο του 2020.

Η παρουσία των τραπεζών Wells Fargo και Chase στη λίστα αποδεικνύει στην πράξη ότι το ψηφιακό έγκλημα εκμεταλλεύεται την πρόσφατη αύξηση των ψηφιακών πληρωμών λόγω της πανδημίας και την αυξημένη εξάρτηση από τις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές, για να εξαπατήσει τους χρήστες και να διαπράξει οικονομικές απάτες.

 

Πηγή: sepe.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Κυκλοφορεί το Security Report Απριλίου

    Κυκλοφορεί το Security Report Απριλίου

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Απριλίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές π...
  • Athens Electronix 2024

    Athens Electronix 2024

    Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε η Athens Electronix 2024, η μεγαλύτερη έκθεση της χρονιάς στην πρωτεύουσα, η οποία διοργανώθηκε από την Libra Press στον Πολυχώρο Εκδηλώσεων Δαΐς, στις 2 και 3 Μα...
  • Διευθυνσιοδοτούμενα συστήματα πυρανίχνευσης της Satel

    Διευθυνσιοδοτούμενα συστήματα πυρανίχνευσης της Satel

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ένα ακόμα σεμινάριο που διοργάνωσε η ARK Academy στις εγκαταστάσεις της στον Ταύρο, την Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου, με θέμα τα συστήματα διευθυνσιοδοτούμενης πυρανίχνευ...
  • Πώς επηρεάζεται ο κατασκευαστικός τομέας από το AI;

    Πώς επηρεάζεται ο κατασκευαστικός τομέας από το AI;

    Ο κατασκευαστικός κλάδος, ακρογωνιαίος λίθος της αστικής ανάπτυξης και γενικότερα της οικονομίας, υφίσταται σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Στο επίκεντρο αυτών των αλλαγών, βρίσκεται για μ...
  • Lenkeng AV transmitters

    Lenkeng AV transmitters

    H Lenkeng ιδρύθηκε το 2004 στην Κίνα και είναι ένας από τους κορυφαίους παγκόσμιους κατασκευαστές συστημάτων video transmission, παράγοντας ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, που ακολουθούν τα τελευ...