Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Νέα συνεργασία της Westnet με την κορυφαία εταιρεία τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού Avaya
Η WestNet, μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, εμπλουτίζει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της
Η WestNet, μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, εμπλουτίζει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της και ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία τηλεπικοινωνιακών συστημάτων Avaya.
Οι λύσεις Unified Communication & Collaboration της Avaya, ενισχύουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων μιας επιχείρησης παρέχοντας κορυφαίες δυνατότητες ενοποιημένων τηλεπικοινωνιών όπως κλήσεις, μηνύματα, τηλεδιασκέψεις και συναντήσεις, ανεξάρτητα από το αν οι χρήστες είναι στο γραφείο, εργάζονται από το σπίτι ή κινούνται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Μια ολοκληρωμένη σειρά από συστήματα τηλεπικοινωνιών, εξελιγμένα τηλέφωνα, συσκευές πολυμέσων, συστήματα τηλεδιάσκεψης προσφέρονται για να υποστηρίξουν τις σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των επιχειρήσεων αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος των λύσεων της Avaya. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν απλότητα ενώ παράλληλα ενισχύουν την εμπειρία των χρηστών. Έτσι επιτυγχάνεται ικανοποίηση των χρηστών, αύξηση της παραγωγικότητας και ταυτόχρονα κορυφαία εμπειρία επικοινωνίας.
Το πλέγμα των προϊόντων της Avaya που η Westnet φέρνει στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμπληρώνεται από τις λύσεις Contact Center. Έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ενίσχυση βασικών μετρήσιμων δεικτών της ικανοποίησης των πελατών που επικοινωνούν μέσα από διαφορετικά κανάλια (voice, chat, sms, video, email, web και social media) με μια επιχείρηση. Ταυτόχρονα αναβαθμίζονται οι ικανότητες των υπαλλήλων (agents) που μέσω των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες τους γίνονται αποτελεσματικότεροι, αλλά και των Contact Center managers που μπορούν πλέον να χειρίζονται πολύπλοκες κλήσεις, να αναλύουν καλύτερα τις συμπεριφορές των πελατών, ώστε τελικά να βγάζουν ολοκληρωμένα συμπεράσματα που θα οδηγούν στην αύξηση των εσόδων της επιχείρησης.
Αναφορικά με τη διάθεση των προϊόντων και υπηρεσιών της Avaya, ο γενικός διευθυντής της Westnet Γιώργος Δαβιώτης, δήλωσε: «Η Westnet συνεχίζει να υποστηρίζει τις επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο με τις πλέον εξελιγμένες και καινοτόμες λύσεις που δημιουργούν αξία και αναβαθμίζουν το λειτουργικό τους μοντέλο. Με βάση αυτό το στόχο δε σταματάμε να εξελίσσουμε υπάρχουσες συνεργασίες αλλά και να αναπτύσσουμε νέες που ενισχύουν προϊοντικά το χαρτοφυλάκιο των επιλογών κάθε επιχείρησης, επιβεβαιώνοντας στην πράξη τη στρατηγική μας».
Η Avaya αποτελεί κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών παρέχοντας λογισμικό, υπηρεσίες και συσκευές σχεδιασμένες για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Χαρακτηριστικά, 19 από τις 20 μεγαλύτερες μεγάλες τράπεζες παγκοσμίως εμπιστεύονται τις λύσεις της Avaya, ενώ 93 από τα 100 εμπορικά σήματα της Forbes 2018 χρησιμοποιούν τα συστήματά της.
Μέσω της διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών της Avaya, η Westnet συνεχίζει να προσφέρει τεχνολογικά προϊόντα και εξατομικευμένες λύσεις, οι οποίες ανταποκρίνονται στο σύγχρονο απαιτητικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των επιχειρήσεων.
Λίγα λόγια για τη Westnet
Η Westnet, εταιρεία του Ομίλου Olympia, κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η εταιρία αντιπροσωπεύει μεγάλους κατασκευαστές της παγκόσμιας αγοράς, όπως μπαταρίες Toshiba, HP Inc. & HP Enterprise, Huawei, Microsoft, Checkpoint, Lenovo, Canon, LG, Samsung, Logitech, Corsair, Philips, Eset, Creative, D–Link TP-Link, Fitbit, MSI, PFU ενώ κατέχει κι αποκλειστικά συμβόλαια διανομής με κατασκευαστές όπως Asus, Motorola, Sharp, Fujitsu, Hitachi, και Trust. Η εταιρία ξεκίνησε το 2005 με διανομή προϊόντων πληροφορικής και το 2012 επεκτάθηκε στην αγορά του mobility με smartphones και tablets. Το 2015 η Westnet αναπτύχθηκε στις αγορές των αξεσουάρ, περιφερειακών, tech toys, και gaming ενώ το 2016 εισήλθε και στην αγορά των τηλεοράσεων. Το 2017 η Westnet επέκτεινε τη δραστηριότητά της στην αγορά της Κύπρου. Το 2018 συνέχισε την διεύρυνση της γκάμας της στην κατηγορία των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών αλλά και των καταναλωτικών μπαταριών.