Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Nέο Bosch Partner Portal
Μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Bosch Partner Program, το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους επαγγελματίες της θέρμανσης της Βοsch
Μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Bosch Partner Program, το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους επαγγελματίες της θέρμανσης της Βοsch, αποκτά νέο Portal. To νέο Βosch Partner Portal δίνει τη δυνατότητα στον επαγγελματία της θέρμανσης να έχει πρόσβαση σε ένα πλήθος εξειδικευμένων υπηρεσιών και ψηφιακών εργαλείων, αρκεί να δημιουργήσει ένα Bosch-ID που θα του εξασφαλίσει την πρόσβαση σε κάθε εφαρμογή. Ο ομοιόμορφος σχεδιασμός του προγράμματος προσφέρει μια τέλεια σύνοψη όλων των λειτουργιών και είναι πολύ απλός στην πλοήγηση.
Τι προστιθέμενη όμως αξία έχει η εγγραφή στο Bosch Partner Program για τον επαγγελματία της θέρμανσης; Πέραν του ότι διευκολύνει αλλά και βελτιώνει κατά πολύ την δουλειά του, το Bosch Partner Program ανταμείβει τον εγκαταστάτη με μοναδικά bonus και προνόμια. Πιο συγκεκριμένα η ψηφιακή πλατφόρμα της Bosch παρέχει τις εξής δυνατότητες:
-Συλλογή πόντων μέσα από την αγορά προϊόντων του τμήματος θέρμανσης, οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε πλούσια δώρα
-Καταχώρηση των προϊόντων σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, μέσα από εύχρηστη εφαρμογή για το κινητό για λειτουργικό Android & iOS
-Παρακολούθηση των καταχωρημένων συστημάτων θέρμανσης με σκοπό τον έγκαιρο προγραμματισμό service των εγκατεστημένων μηχανημάτων
-Ενημέρωση με τις πιο πρόσφατες ειδήσεις, προωθητικές ενέργειες, ειδικές προσφορές και διεξαγωγή τεχνικών και εμπορικών σεμιναρίων
-Αναζήτηση και λήψη οδηγιών εγκατάστασης και λειτουργίας των προϊόντων
-Πρόσβαση σε διαφημιστικό υλικό και υλικό marketing
-Πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία όπως το ErP calculator, που επιτρέπουν την παροχή πληροφοριών και συμβουλών στον τελικό καταναλωτή