Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Οι επιχειρήσεις δεν κατανοούν τις ρυθμίσεις για την προστασία δεδομένων
.Έρευνα της Symantec αποκάλυψε ότι το 96% των επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην κατανοούν πλήρως τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Γενικής Προστασίας Δεδομένων (European General Data Protection Regulation-GDPR), ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ τον Μάιο του 2018.Έρευνα της Symantec αποκάλυψε ότι το 96% των επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην κατανοούν πλήρως τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Γενικής Προστασίας Δεδομένων (European General Data Protection Regulation-GDPR), ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ τον Μάιο του 2018.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της Symantec για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Προσωπικών Δεδομένων European Data Privacy Survey, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω συνεντεύξεων, σε 900 επιχειρήσεις και υπεύθυνους μηχανογράφησης στη Βρετανία, τη Γαλλία και τη Γερμανία, δείχνουν ότι το 91% των ερωτηθέντων έχει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα συμμόρφωσης.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι μόλις το 22% των επιχειρήσεων θεωρούν ότι η συμμόρφωση αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μόνο το 26% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η επιχείρησή τους είναι πλήρως προετοιμασμένη για το νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
Εκ των ερωτηθέντων στην έρευνα, σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δήλωσε ότι η επιχείρησή τους δεν θα είναι καθόλου ή θα είναι μόνο εν μέρει συμμορφωμένες μέχρι το 2018. Από το συγκεκριμένο αυτό ποσοστό, μόνο το 20%, πιστεύουν ότι είναι πιθανό να καταστούν πλήρως συμμορφωμένες με τον GDPR, ενώ σχεδόν οι μισοί από αυτούς (49%), πιστεύουν ότι ορισμένα μόνο τμήματα των εταιρειών θα μπορέσουν να συμμορφωθούν, σε αντίθεση με άλλα τμήματα που δε θα μπορέσουν.
Ενώ οι επιχειρήσεις παλεύουν για τη συμμόρφωσή τους, παραμένουν έξω από την επαφή με τις προσδοκίες των καταναλωτών ως προς την προστασία και την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων. Σχεδόν το 74% των επιχειρήσεων, δε θεωρούν την προστασία των προσωπικών δεδομένων ως μία από τις τρεις βασικές προτεραιότητες των καταναλωτών με τους οποίους συναλλάσσονται, παρά το γεγονός ότι στο 36% των επιχειρήσεων, οι πελάτες συχνά ρωτούν για την ασφάλεια των δεδομένων τους στις συναλλαγές τους.
Εξίσου ανησυχητικό είναι το αποτέλεσμα που προέκυψε από την έρευνα, όπου του 35% των ερωτηθέντων δεν πιστεύουν ότι η επιχείρηση τους, λαμβάνει κάποια ηθική προσέγγιση ως προς τη διασφάλιση και την προστασία των δεδομένων των πελατών τους.
Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει σημαντική απόσταση από τις προτεραιότητες των καταναλωτών σε σύγκριση με αυτά των επιχειρήσεων. Η έρευνα της Symantec έδειξε ότι το 88% των ευρωπαίων καταναλωτών βλέπει την ασφάλεια των δεδομένων τους ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στη διαδικασία επιλογής μιας εταιρείας με την οποία θα συναλλαχθούν. Στην πραγματικότητα, το 86% το θεωρεί μάλιστα πιο σημαντικό παράγοντα ακόμη και από την ποιότητα του προϊόντος.
Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το αποτέλεσμα της έρευνας, που διαπιστώνει ότι το 55% των επιχειρήσεων δεν είναι πεπεισμένο ότι κατανοεί απόλυτα τις προσδοκίες ως προς την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών.
Πηγή: pcmagazine