DIABASTE DWREAN SEC 132
techmail
DIGITAL TV 171
securityreport e mag odhgos 2021
23 Οκτωβρίου 2017 14:04

Οικογένεια στην Κρήτη φτιάχνει τον πρώτο ελληνικό κινητήρα για drones

e2349ee352f11c9efaa9e4f305a87a5b XL da8f440c

Στο στάδιο των δοκιμών έχει μπει, εδώ και λίγο καιρό, ο πρώτος νέας σχεδίασης, αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών για Μη Επανδρωμένα, Ελαφρά και Υπερελαφρά αεροσκάφη της διεθνούς αγοράς, που θα παράγεται πιλοτικά στα Χανιά. Ο νέος κινητήρας αεροσκαφών σχεδιάστηκε από το μηδέν κι αποτελεί καρπό ερευνητικής εργασίας Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών, ενώ οι δοκιμές γίνονται κάτω…

Στο στάδιο των δοκιμών έχει μπει, εδώ και λίγο καιρό, ο πρώτος νέας σχεδίασης, αμιγώς ελληνικός κινητήρας αεροσκαφών για Μη Επανδρωμένα, Ελαφρά και Υπερελαφρά αεροσκάφη της διεθνούς αγοράς, που θα παράγεται πιλοτικά στα Χανιά.

Ο νέος κινητήρας αεροσκαφών σχεδιάστηκε από το μηδέν κι αποτελεί καρπό ερευνητικής εργασίας Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών, ενώ οι δοκιμές γίνονται κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες, «στο πιο απαιτητικό περιβάλλον».

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο FM 104,9″, o υπεύθυνος της εταιρίας που εξελίσσει τα δύο ειδικά μοντέλα του κινητήρα, Απόστολος Βροντουλάκης, εξήγησε πως πρόκειται για έναν κινητήρα «ο οποίος απευθύνεται σε υπερελαφρά αεροσκάφη γενικής αεροπορίας, αλλά και σε Μη Επανδρωμένα αεροσκάφη (σ.σ UAVs) είτε για πολιτική χρήση είτε για στρατιωτική». O ελληνικός κινητήρας δοκιμάζεται ήδη στο έδαφος με κύρια έμφαση στη λειτουργία σε ποικιλία συνθηκών, ενώ σύμφωνα με τον κ. Βροντουλάκη «μέχρι τέλος του έτους αρχές του 2018 στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί και οι δοκιμές επί του αεροσκάφους».

Η εταιρεία συστάθηκε μόλις το 2015 και πίσω από τις δύο εκδόσεις των κινητήρων που θα διατίθενται στην αγορά βρίσκεται μια ομάδα Ελλήνων από τα Χανιά, «οι οποίοι έχουμε αρκετά χρόνια στο χώρο της κατασκευής μη επανδρωμένων αεροσκαφών κινητήρων για αεροσκάφη και έτσι σε συνδυασμό με Έλληνες της Γερμανίας στήσαμε την εταιρεία με σκοπό να βάλουμε σε παραγωγή κάποια νέα προϊόντα και να τα διαθέσουμε στη διεθνή αγορά», όπως εξηγεί ο κ. Βροντουλάκης, και παράλληλα τονίζει πως η πρόκληση είναι μεν μεγάλη αλλά ο στόχος εφικτός.

«Μπήκαμε στα βαθιά, όμως έχουμε το χαρακτηριστικό ότι παρουσιάζουμε αυτή τη στιγμή κάτι το οποίο δεν υπάρχει, είναι ένα πρωτότυπο προϊόν σ’ αυτή την κατηγορία, αφού πρόκειται για κινητήρα στην κατηγορία των 130 ίππων. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ανταγωνιστικό γι’ αυτή την αγορά» εξηγεί ο κ. Βροντουλάκης που δηλώνει αισιόδοξος για την εμπορική πορεία του ελληνικού κινητήρα τονίζοντας ότι «έχουμε βέβαια να αντιμετωπίσουμε το μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών, αλλά είμαστε αισιόδοξοι και προχωράμε μπροστά».

Η κύρια ομάδα εξέλιξης είναι τα τέσσερα μέλη της οικογένειας Βροντουλάκη, ενώ στη Γερμανία η επίσης ελληνική οικογένεια Τσολή είναι ο κινητήριος μοχλός πίσω με την εταιρία Stuttgart Engineering, μέσα από την οποία θα γίνεται η διάθεση στην αγορά.

Στην αγορά προγραμματίζεται να διατεθούν δύο μοντέλα κινητήρων, «ο STV 130, που είναι ο κινητήρας τούρμπο και παράγει 130 ίππους και ο STV 100 που παράγει 100 ίππους», εξηγεί ο υπεύθυνος της εταιρίας, με τον δεύτερο να επιτυγχάνει χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό σημαντικές τεχνικές λύσεις μοναδικές για την κατηγορία των υπερελαφρών και έτσι να είναι «ο πιο οικονομικός στην αγορά και στη συντήρηση».

Ένα πρωτότυπο μοντέλο ξεκίνησε μέσα στον Αύγουστο του 2017 να λειτουργεί σε στάδιο δοκιμών στο αεροδρόμιο του Μάλεμε της Κρήτης πάνω σε ένα υπερελαφρό αεροσκάφος αμερικάνικης κατασκευής, που έχει μετασκευαστεί ειδικά για τις δοκιμές. Οι δοκιμές αναμένεται να πιστοποιήσουν τους στόχους του σχεδιασμού, αφού «ο κινητήρας αυτός έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό καθώς δεν μεταβάλλεται η απόδοσή του από καιρικές συνθήκες κάτι που σημαίνει πως μπορεί να δουλέψει το ίδιο στους -20 όπως και στους +50» τονίζει ο κΒροντουλάκης.

Όπως εξηγεί, έτσι, ο κινητήρας θα μπορεί να λειτουργεί «στα πιο απαιτητικά κλίματα όπως επί παραδείγματι της Αλάσκας ή σε κάποια σημεία στη Νότια Αφρική δίνοντας μια λύση στο πρόβλημά της έλλειψης απόδοσης για τα αεροπλάνα που πετούν εκεί». Μεγάλο όπλο στη μάχη της αγοράς για τον ελληνικό κινητήρα είναι τέλος και το ότι «ακριβώς καθώς είναι τούρμπο μας δίνει και τη δυνατότητα να του ορίσουμε το καύσιμό του είτε το ακριβό αεροπορικό καύσιμο, είτε ντίζελ, πετρέλαιο θέρμανσης έως και βιοκαύσιμο» αναφέρει ο ίδιος και προσθέτει ότι ιδιαίτερα θετικό δεδομένο δε, σε ό,τι αφορά την μελλοντική πορεία του κινητήρα στην αγορά, είναι πως λόγω της κατηγορίας στην οποία εντάσσεται δεν απαιτείται αυτό που ονομάζουμε πιστοποίηση πολιτικής αεροπορίας.

Μετά το τέλος των δοκιμών η ομάδα των Ελλήνων ετοιμάζεται και για μια πιλοτική παραγωγή με διάθεση στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ υπάρχουν ήδη κάποιες επαφές με επιχειρηματίες και της Αμερικής και της Ευρώπης για τη διάθεση του κινητήρα. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή, ο κ. Βροντουλάκης τονίζει ότι «το πλάνο είναι η πιλοτική παραγωγή να γίνει στις εγκαταστάσεις μας στα Χανιά, η διάθεση από τη Γερμανία και ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας και τις απαιτήσεις της αγοράς να κινηθούμε αναλόγως».

http://www.lifo.gr/now/greece/165146

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος 133

    Security Report, τεύχος 133

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές...
  • <strong>4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC</strong>

    4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC

    Η εξειδικευμένη έκθεση στην Ελλάδα για το ηλεκτρολογικό υλικό, το φωτισμό, τα συστήματα ασφαλείας και την ηλεκτροκίνηση, έκλεισε με περισσότερες συμμετοχές από κάθε προηγούμενη φορά,  με κορυ...
  • ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    Με μεγάλη μαζικότητα διεξήχθη η Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσαν από κοινού οι ΗΛΚΑ Α.Ε. και η Dahua Technology. Ο συνολικός αριθμός των παρευρισκομένων έφτασε σε τριψήφιο αριθμό, ενώ ξεχώρισε ...
  • <strong>Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης</strong>

    Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης

    Στα μάτια των περισσοτέρων όλοι οι φακοί κάμερας είναι ίδιοι και κάθε φακός κρίνεται ικανοποιητικός αρκεί να παρέχει εικόνες υψηλής ευκρίνειας. Στον κόσμο των ειδικών όμως, τα πράγματα είναι αρκετ...
  • <strong>Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης</strong>

    Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης

    Ένα καλώδιο Ethernet είναι ένας κοινός τύπος καλωδίου δικτύου που χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα για την ενσύρματη σύνδεση πολλών συσκευών, όπως οι υπολογιστές, τα switches, οι κάμερες ασφαλείας, τ...
  • <strong>Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;</strong>

    Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;

    Αναπόφευκτα κάποια στιγμή, κάθε ιδιοκτήτης θα πρέπει να αναρωτηθεί - ή θα απευθυνθεί σε έναν ειδικό - για το εάν πρέπει να προχωρήσει στην αναβάθμισή των συστημάτων ασφαλείας του. Παρακάτω, παρατί...
  • <strong>Internet of Things</strong>

    Internet of Things

    Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) αποτελείται από έξυπνες συσκευές που επικοινωνούν μεταξύ τους. Δίνει τη δυνατότητα σε αυτές τις συσκευές να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν δεδομένα. Εκτός αυτού, το...
  • <strong>U-PROX</strong>

    U-PROX

    Η PARADOX HELLAS S.A., αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των ασύρματων συναγερμών U-PROX, διαθέτει στην αγορά μερικά νέα KIT της εταιρίας που προσφέρουν μεγάλη ευελιξία κατά τη διάρκεια τη...
  • <strong>BRADY M211 mobile</strong>

    BRADY M211 mobile

    Η γνωστή εταιρία BRADY που ειδικεύεται σε υλικά και εκτυπωτές σήμανσης εγκαταστάσεων παρουσίασε το νεότερο μοντέλο εκτυπωτή που λειτουργεί μέσω εφαρμογής απο το κινητό τηλέφωνο. Γι’ αυτό το λόγο κ...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design