Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
«Πέταξε» ψηλότερα η επιβατική κίνηση με αεροπλάνο
Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχουν αυξηθεί τα κρούσματα πτώσεων ή αναγκαστικών προσγειώσεων αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας ανά τον κόσμο, αλλά αυτό φαίνεται ότι καθόλου δεν έχει επηρεάσει την προτίμηση του επιβατικού κοινού προς το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράςΜπορεί το τελευταίο διάστημα να έχουν αυξηθεί τα κρούσματα πτώσεων ή αναγκαστικών προσγειώσεων αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας ανά τον κόσμο, αλλά αυτό φαίνεται ότι καθόλου δεν έχει επηρεάσει την προτίμηση του επιβατικού κοινού προς το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι η επιβατική κίνηση στις παγκόσμιες αερομεταφορές παρουσίασε αύξηση κατά 4,6% τον περασμένο Μάιο. Η διεθνής επιβατική κίνηση παρουσίασε αύξηση 4,1% στα αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο ενώ και η εσωτερική κίνηση παρουσίασε αύξηση 5,2%. Η σωρευτική ανάπτυξη επιβατικής κίνησης του πρώτου 5μήνου του 2016 διαμορφώθηκε στο +5,9% σε σχέση με πέρυσι.
Σε επίπεδο περιοχών, η Μέση Ανατολή είχε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη της τάξης του 11,4% σε ετησια βάση, με αύξηση 11,8% στις διεθνείς αφίξεις.
Ακολούθησε η Ασία-Ωκεανία ακολούθησε με ανάπτυξη 7,2%.
Τα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια είχαν μετριοπαθή ανάπτυξη επιβατικής κίνησης, της τάξης του 3,6% σε ετήσια βάση, κατά μέσο όρο. Η ελαφριά επιβράδυνση της ανάπτυξης στα αεροδρόμια της περιοχής μεσοπρόθεσμα, οφείλεται στις τρομοκρατικές επιθέσεις στις Βρυξέλλες τον Απρίλιο, οι οποίες επέδρασαν στις επιδόσεις όλων των μεγάλων ευρωπαϊκών κόμβων αερομεταφορών.
Στη Β. Αμερική η ανάπτυξη ανήλθε σε +4,5% και 4,3%, σε εσωτερικη και διεθνή κίνηση αντίστοιχα.
Η Λατινική Αμερική-Καραϊβική είχε μικρή ανάπτυξης της τάξης του 0,2% με τη διεθνή κίνηση να αντισταθμίζει τις απώλειες σε εσωτερικό επίπεδο, με αύξηση 1%.
Τέλος, η Αφρική είχε μείωση της τάξης του 4,8%, που οφείλεται κυρίως στις απώλειες στη διεθνή κίνηση (9,8%).