Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 190
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
28 Ιουλίου 2021 10:42

Πως η πανδημία επηρέασε τις online αγορές;

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ff57ccf6cb922314ad3678879651aa026 XL

Οι online αγορές εν μέσω πανδημίας έχουν αυξηθεί τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνες, τo 36% των Ελλήνων καταναλωτών δοκίμασε την online αγορά από σούπερ μάρκετ, ενώ το 30% θα το κάνει στο μέλλον. Το 50% των Ελλήνων τείνει προς τις online αγορέςΟι online αγορές εν μέσω πανδημίας έχουν αυξηθεί τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνες, τo 36% των Ελλήνων καταναλωτών δοκίμασε την online αγορά από σούπερ μάρκετ, ενώ το 30% θα το κάνει στο μέλλον. Το 50% των Ελλήνων τείνει προς τις online αγορές.

Όμως, πώς η πανδημία επηρέασε τις online αγορές;

Μεγαλύτερη μετατόπιση στις αναδυόμενες οικονομίες
Οι χώρες με αναδυόμενη οικονομία σημείωσαν υψηλά ποσοστά online αγορών εν μέσω πανδημίας. Οι αγορές στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων αυξήθηκαν κατά 6 έως 10 μονάδες. Μάλιστα, τα μεγαλύτερα κέρδη εντοπίζονται στα εξής προϊόντα:

Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών
Ηλεκτρικά είδη
Κηπουρική
Φαρμακευτικά προϊόντα
Εκπαίδευση
Έπιπλα / οικιακά και καλλυντικά / προσωπική φροντίδα
Βέβαια, τα στατιστικά δείχνουν πως οι μέσες διαδικτυακές μηνιαίες δαπάνες ανά άτομο έχουν μειωθεί σημαντικά.

Οι καταναλωτές τόσο στις αναδυόμενες όσο και στις αναπτυγμένες οικονομίες δεν κάνουν μεγάλες δαπάνες, ενώ στον τουρισμό έχουν μειωθεί κατά 75%.

Αύξηση ισχύος των «ψηφιακών κολοσσών»
Παρατηρείται μεγάλη άνοδος χρήσης των social media. Πιο συγκεκριμένα, οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες επικοινωνίας είναι το WhatsApp, το Instagram και το Facebook Messenger. Έτσι, αυξήθηκαν και οι αγορές μέσω αυτών, μιας και ο χρήστης μέσω του Instagram και του Facebook μπορεί να πραγματοποιήσει online αγορές.

Βέβαια, σύμφωνα με έρευνες, οι απάτες μέσω αυτών αυξήθηκαν κατά 30%. Υπάρχουν «influencers» που υπόσχονται εκπτώσεις σε καταστήματα. Μόλις ο χρήστης δώσει τα προσωπικά στοιχεία, τότε πιθανότατα να χάσει τα λεφτά του. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία υπήρξαν αντίστοιχες περιπτώσεις και μετά από λίγες μέρες το προφίλ του «influencer» είχε εξαφανιστεί, μαζί με τα χρήματα των χρηστών.

Scammers
Η παγκόσμια οικονομία έχει πληγεί αρκετά εξαιτίας του κορωνοϊού και οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την κατάσταση. Συνεχώς αυξάνονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα, που ενδεχομένως να έχουν αρκετά χαμηλές τιμές.

Όμως παρά την οικονομική κρίση, ο χρήστης πρέπει να προσέχει που θα δώσει τα στοιχεία της κάρτας του. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να κάνει κάποιες ενέργειες πριν προχωρήσει σε online αγορές:

Να εξετάσει τους όρους χρήσης
Να διαβάσει κριτικές
Να δει εάν υπάρχουν όλοι ή έστω οι περισσότεροι μέθοδοι πληρωμής
Να κάνει αναζήτηση στο Διαδίκτυο για το e-shop
Να ελέγξει για το URL του, εάν αναγράφει «http» ή «https»
Τέλος, να τονιστεί πως οι ιστοσελίδες με κακόβουλο λογισμικό γίνονται ολοένα και περισσότερες. Για αυτό, επιλέξτε το πακέτο Total Security της Βitdefender. Προστατεύει και δημιουργεί ένα ασφαλές περιβάλλον περιήγησης στο Διαδίκτυο. Κρατά τη συσκευή σας ασφαλή από πιθανές απειλές και φροντίζει για το απόρρητο των προσωπικών σας πληροφοριών. Κατεβάστε δωρεάν τη δοκιμαστική έκδοση των 30 ημερών.

Πηγή: https://bitdefender.gr/blog/covid-19-kai-online-agores/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Σεπτέμβριος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Σεπτεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμ...
Πυρανίχνευση και Πυροπροστασία
Η προστασία των επαγγελματικών κτιρίων από διάφορες καταστροφές αποτελεί έναν μικρό «πονοκέφαλο» για τον κάθε επιχειρηματία ή ιδιοκτήτη, διότι πρέπει να ακολουθηθεί πιστά η ειδική ελληνική νομοθεσ...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
IoT σε ξενοδοχειακές μονάδες
Στον τομέα της φιλοξενίας, η ευημερία του προσωπικού, η διασφάλιση των περιουσιακών στοιχείων και η ασφάλεια των επισκεπτών, είναι οι τρεις λέξεις κλειδί για την επιτυχία. Σήμερα, το τεχνολογικό τ...
Η είσοδος στα γήπεδα «μπαίνει» στην ψηφιακή εποχή
Στην Ελλάδα, η παρακολούθηση ενός αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης είναι μία αρκετά έντονη δραστηριότητα για τους φιλάθλους, αλλά και για όσους απλά ενδιαφέρονται για το θέαμα. Παρόλο που και ο...
Video Analytics σε αεροδρόμια
Τα αεροπορικά ταξίδια είναι ένας από τους ταχύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους ταξιδιού παγκοσμίως. Καθημερινά πραγματοποιούνται περισσότερες από 100.000 εμπορικές πτήσεις και ως εκ τούτου ...
Uniview Wise-ISP
Η εξέλιξη της τεχνολογίας νυχτερινής προβολής έως και την 4η γενιά στα συστήματα βιντεοεπιτήρησης προκύπτει κυρίως, μέσα από βελτιώσεις του υλικού. Ωστόσο, γνωστά προβλήματα, όπως η χαμηλή φωτεινό...