Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
12 Απριλίου 2019 11:42

Σε αλλαγή του τρόπου χρήσης των δεδομένων των καταναλωτών προχώρησε το Facebook

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fb0c851460bf67fdf42b3c39dece8846d XL

Πρόκειται για νέους επικαιροποιημένους όρους του Facebook, οι οποίοι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους

Πρόκειται για νέους επικαιροποιημένους όρους του Facebook, οι οποίοι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους, έτσι ώστε να διευκολύνει στη συνέχεια τη στοχευμένη προβολή διαφημίσεων.

Το Facebook θα συμπληρώσει τους όρους παροχής των υπηρεσιών του με ένα κείμενο, που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες του, αλλά αυτοί, ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις.

Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του.

Μέσα από τις υπηρεσίες του Facebook περιγράφονται λεπτομερώς οι νέοι όροι που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους, καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί. Οι εξελίξεις αυτές, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κομισιόν, επήλθαν ύστερα από διασάφηση του επιχειρηματικού μοντέλου του Facebook προς τους χρήστες, σε γλώσσα κατανοητή και απλή.

Μέσα από δηλώσεις της η Βιέρα Γιούροβα, επίτροπος Δικαιοσύνης, Καταναλωτών και Ισότητας των φύλων επικρότησε τη συμφωνία λέγοντας πως «το Facebook έδειξε επιτέλους τη δέσμευσή του για περισσότερη διαφάνεια και για τη χρήση απλούστερης γλώσσας στους όρους χρήσης του. Μια εταιρεία που επιθυμεί να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά το σκάνδαλο Facebook/Cambridge Analytica, δεν θα πρέπει να κρύβεται πίσω από περίπλοκη, νομικίστικη ορολογία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κερδίζει δισεκατομμύρια από τα δεδομένα των πολιτών. Στο εξής, οι χρήστες θα κατανοούν σαφώς ότι τα δεδομένα τους χρησιμοποιούνται από το κοινωνικό δίκτυο για την πώληση στοχευμένων διαφημίσεων».

Παράλληλα το Facebook μπήκε στη διαδικασία και τροποποίησε τα εξής:

– την πολιτική του όσον αφορά τον περιορισμό της ευθύνης, καθώς τώρα αναγνωρίζει την ευθύνη του σε περίπτωση αμέλειας, για παράδειγμα αν κάποια δεδομένα έγιναν αντικείμενο κατάχρησης από τρίτους•

– τη δυνατότητά του να μεταβάλλει μονομερώς όρους και προϋποθέσεις, περιορίζοντάς την στις περιπτώσεις στις οποίες οι αλλαγές είναι εύλογες, ενώ παράλληλα λαμβάνεται υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή•

– τους κανόνες σχετικά με την προσωρινή διατήρηση του περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους καταναλωτές. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις —για παράδειγμα, προκειμένου να συμμορφωθεί με αίτημα αναγκαστικής εκτέλεσης από μέρους κάποιας αρχής— και για μέγιστο διάστημα 90 ημερών σε περίπτωση τεχνικών λόγων•

Το Facebook θα ολοκληρώσει την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεών του το αργότερο έως τα τέλη Ιουνίου 2019. Η Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών θα παρακολουθούν την υλοποίηση. Εάν το Facebook δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις του, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών μπορούν να αποφασίσουν να προσφύγουν σε μέτρα επιβολής, στα οποία περιλαμβάνονται και κυρώσεις.

πηγή: newsit.gr

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιουνίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές πο...
Τα εργασιακά δικαιώματα στα τεχνικά επαγγέλματα
Στη σύγχρονη και γεμάτη προκλήσεις κοινωνία μας, η ασφάλεια αποτελεί τη σπουδαιότερη προτεραιότητα τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τις επιχειρήσεις. Η ασφάλεια όλων των συνανθρώπων μας ήταν, είνα...
Dahua Lab Tour
Το 2024 μπήκε δυναμικά για το πολύ επιτυχημένο «οδοιπορικό» hands on technical training της Keeper Group και της Dahua Technology με τον πρώτο προορισμό για τη φετινή χρονιά να είναι η Λάρισα. ...
Ανίχνευση Ομοιότητας
Σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες αποκτούν μεγαλύτερη αξία εφαρμόζοντας στα συστήματα παρακολούθησης βίντεο που χρησιμοποιούν λογισμικά ανάλυσης βίντεο βασισμένα σε τεχνητή νοημοσύνη. Οι εν λ...
Αναβάθμιση του χρηματοπιστωτικού τομέα
Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς πρόκειται για εγκαταστάσεις όπου φυλάσσονται μετρητά και άλλα τιμαλφή σε μεγάλες ποσότητες. ...
Συστήματα ήχου PA της Hikvision
H Hikvision εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των επαγγελματικών ηχητικών συστημάτων PA (Public Address), τα οποία μπορεί να συνδυάζονται με τα συστήματα CCTV της, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις audi...
Hikvision HiWatch Series
Τα προϊόντα της σειράς HiWatch της Hikvision, που αποτελούνται από καταγραφικά και κάμερες με σύγχρονες δυνατότητες και χαρακτηριστικά, θα τα βρείτε διαθέσιμα στο νέο B2B site της Stam Electronics...
Hikvision Turbo HD 8.0
Για τα προϊόντα Turbo HD της Hikvision δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Υψηλή ανάλυση, μετάδοση σήματος μέσω ομοαξονικού σε μεγάλες αποστάσεις, κορυφαία συμπίεση βίντεο, χαμηλότερες απαιτήσει...