Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Το Skype, η εφαρμογή που επέλεξαν οι Έλληνες για επικοινωνία μέσω βίντεο στο lockdown
Το Skype ήταν η εφαρμογή, που επέλεξαν, κατά κύριο λόγο, οι Έλληνες την περίοδο του lockdown στη χώρα μας για επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσεων, μένοντας “πιστοί” σε μία εφαρμογή
Το Skype ήταν η εφαρμογή, που επέλεξαν, κατά κύριο λόγο, οι Έλληνες την περίοδο του lockdown στη χώρα μας για επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσεων, μένοντας “πιστοί” σε μία εφαρμογή, που κυκλοφορεί ήδη από το 2004. Σε επίπεδο Ευρώπης, ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης για την επικοινωνία των πολιτών ήταν το WhatsApp, το οποίο ήταν η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων με τις περισσότερες αναζητήσεις σε 22 χώρες. Το WhatsApp πήρε το προβάδισμα σε ολόκληρη την ήπειρο, από την Πορτογαλία και την Ισπανία μέχρι την Ελβετία και την Ιταλία, τη Γερμανία και την Τσεχία. Έκρηξη ενδιαφέροντος για την εφαρμογή του WhatsApp σημειώθηκε, επίσης, στη Ρωσία, την Τουρκία και τη Ρουμανία.
Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει η έρευνα του Picodi.com, η οποία διερευνά ποιά εργαλεία και εφαρμογές, που επιτρέπουν τη συνομιλία μέσω βίντεο, κέρδισαν τη μεγαλύτερη δημοτικότητα την περίοδο της υγειονομικής κρίσης του νέου κορωνοϊού και της καραντίνας, που επιβλήθηκε για τον περιορισμό της διασποράς της. Η έρευνα επισημαίνει ότι, κατά τη διάρκεια την πανδημίας, αυξήθηκε η χρήση των εφαρμογών συνομιλίας μέσω βιντεοκλήσης. Για την ακρίβεια, από τότε που οι περιορισμοί για τον περιορισμό του κορωνοϊού εισήχθησαν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, το ενδιαφέρον για τις εφαρμογές συνομιλίας έχει αυξηθεί έως και επτά φορές.
Η ομάδα του Picodi.com ανέλυσε τον μέσο αριθμό διαδικτυακών αναζητήσεων πολλών δημοφιλών εφαρμογών συνομιλίας, τόσο από μεγάλους παραγωγούς, όσο και εξειδικευμένους, όπως Google, Microsoft, Facebook, Rakuten, Line Corporation.
Η δυναμική του Zoom
Σε 14 χώρες η δημοφιλέστερη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων – σύμφωνα με την έρευνα – ήταν το Zoom. Το ενδιαφέρον για αυτήν την εφαρμογή αυξήθηκε, κυρίως, στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης (Ηνωμένο Βασίλειο, Νορβηγία), σε ορισμένες χώρες της Βαλτικής (Λιθουανία, Εσθονία), καθώς επίσης και στην Ουκρανία και τη Μολδαβία.
Το Viber είχε την πρωτοκαθεδρία στη Βοσνία – Ερζεγοβίνη, τη Λευκορωσία, το Μαυροβούνιο και τη Σερβία. Στο μεταξύ, το Microsoft Teams προσέλκυσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στη Βουλγαρία, τη Γεωργία, την Κροατία και το Λιχτενστάιν. Η Δανία ήταν η μόνη χώρα, όπου το Google Meet έλαβε την πρώτη θέση μεταξύ άλλων εφαρμογών.
“Κατά τη διάρκεια την πανδημίας, αυξήθηκε η χρήση των εφαρμογών συνομιλίας μέσω βιντεοκλήσης. Χάρη σε αυτές, έχουμε τη δυνατότητα να δουλεύουμε εξ αποστάσεως, να παρακολουθούμε μαθήματα ή να συναντιόμαστε με τους φίλους μας, χωρίς την ανάγκη να βγούμε από το σπίτι μας”, αναφέρει η έρευνα.
Να σημειωθεί ότι τα ευρήματά της προήλθαν από τη σύγκριση ερωτημάτων αναζήτησης 19 εφαρμογών συνομιλίας, που επιτρέπουν βιντεοκλήσεις. Τα ιστορικά δεδομένα αποκτήθηκαν μέσω του Google Keyword Planner στη διάρκεια του Μαρτίου του 2020.
Πηγή:sepe.gr