Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
WRC: Κάμερες τεχνητής νοημοσύνης για την ασφάλεια των θεατών από το 2022
Το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού συνεδρίασε στο Παρίσι και ενέκρινε τη χρήση από τα αγωνιστικά του WRC καμερών ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence Safety Camera, AISC). Το σύστημα θα επικεντρωθεί γύρω από μια κάμερα στα νέας γενιάς αγωνιστικά του WRC, η οποία θα “βλέπει” προς τα εμπρός, με σκοπό να παρακολουθεί συνεχώς το εξωτερικό περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομώνΤο παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού συνεδρίασε στο Παρίσι και ενέκρινε τη χρήση από τα αγωνιστικά του WRC καμερών ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence Safety Camera, AISC). Το σύστημα θα επικεντρωθεί γύρω από μια κάμερα στα νέας γενιάς αγωνιστικά του WRC, η οποία θα “βλέπει” προς τα εμπρός, με σκοπό να παρακολουθεί συνεχώς το εξωτερικό περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομών.
Η FIA δήλωσε ότι το AISC θα σαρώνει συνεχώς την ειδική διαδρομή και το άμεσο περιβάλλον της, εντοπίζοντας και αναγνωρίζοντας σχήματα, ενώ ταυτόχρονα θα αναλύει τη θέση των θεατών στο περιβάλλον, βοηθώντας έτσι το έργο των εκπρόσωπων ασφαλείας της FIA για την αντιμετώπιση μη ασφαλών καταστάσεων, που δημιουργούνται από τους θεατές που κάθονται σε μην ενδεδειγμένα σημεία.
Ωστόσο, Η FIA δεν ανάφερε πώς θα χρησιμοποιείται στην πράξη το σύστημα οπτικής παρακολούθησης κατά τη διάρκεια των αγώνων. Η ανάγκη για ένα τέτοιο σύστημα παρακολούθησης των θεατών είναι πολύ εμφανής εδώ και πολύ καιρό, καθώς είναι αμέτρητες οι περιπτώσεις που οι οδηγοί του WRC έρχονται αντιμέτωποι με άμυαλες και πολυπληθείς μάζες θεατών. Τελευταίο παράδειγμα το “δικό” μας Rally Acropolis, όπου εξαιτίας της κάκιστης θέσης μερικών ανεγκέφαλων διακόπηκαν δύο ειδικές.