Skip to main content

Νέα συνεργασία Stam Electronics με Uniview!

.H εταιρία Stam Electronics επεκτείνει την προϊόντική γκάμα βιντεοεπιτήρησης της και ανακοινώνει μία νέα συνεργασία με τη UNIVIEW, τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή CCTV προϊόντων στον κόσμο!

H εταιρία Stam Electronics επεκτείνει την προϊόντική γκάμα βιντεοεπιτήρησης της και ανακοινώνει μία νέα συνεργασία με τη UNIVIEW, τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή CCTV προϊόντων στον κόσμο! Η Uniview παρέχει επαγγελματικές λύσεις για κάθε εφαρμογή όπως, έξυπνες πόλεις, μεταφορές, βιομηχανικό πάρκα, λιανικό εμπόριο, χρηματοπιστωτικό τομέα, οικίες, σχολεία, νοσοκομεία, κ.λπ. Μέσω της νέας συνεργασίας, θα βρείτε άμεσα διαθέσιμα από τη Stam Electronics XVR/NVR 4K ανάλυσης, μεγάλη γκάμα PoE switches 4/8/16 και 24 θυρών καθώς και μία ανανεωμένη γκάμα καμερών(IP, PTZ, κ.ά.) στα 2, 5 και 8 MP. Διαθέσιμα είναι και τα δικτυακά καταγραφικά της Uniview της σειράς X, P και S. Από τη σειρά S, ξεχωρίζει το δικτυακό καταγραφικό NVR304-32S, το οποίο διαθέτει 32 IP κανάλια και είναι συμβατό με τα πρωτόκολλα P2P, UPnP, NTP, DHCP και PPPoE. Διαθέτει εξόδους HDMI 4K (3840×2160) και VGA 1920x1080p και υποστηρίζει ανάλυση εγγραφής 8MP/5MP/4MP/3MP/1080p/960p/720p/960H/D1/2CIF και CIF..

Stam Electronics, www.stamelectronics.com

Νέα συνεργασία Solo Security με Unipos

Η Solo Security ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την Unipos, ηγέτη στην κατασκευή συστημάτων πυρανίχνευσης και πρόληψης πυρκαγιάς. Όλα τα προϊόντα της Unipos συμμορφώνονται με τις τρέχουσες απαιτήσεις προστασίας και ασφάλειας στον τομέα της πυρανίχνευσης.

Η Solo Security ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την Unipos, ηγέτη στην κατασκευή συστημάτων πυρανίχνευσης και πρόληψης πυρκαγιάς. Όλα τα προϊόντα της Unipos συμμορφώνονται με τις τρέχουσες απαιτήσεις προστασίας και ασφάλειας στον τομέα της πυρανίχνευσης. Όντας μια εταιρεία που σέβεται την εικόνα της, η UniPOS αναπτύσσει και βελτιώνει τη γκάμα των προϊόντων της συνεχώς, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις τελευταίες απαιτήσεις και προσδοκίες του κλάδου, αλλά και των πελατών της. Η νέα συνεργασία, έρχεται να ενισχύσει την προϊοντική γκάμα της Solo Security που απευθύνεται σε εταιρείες που εξειδικεύονται στις ολοκληρωμένες λύσεις πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας.

SOLO SECURITY, τηλ.: 210-2750595.

Grenton Smart panel με δυνατότητα σύνδεσης στο internet

.To Smart panel της Grenton έρχεται με 4 πλήκτρα αφής, καθένα από τα οποία μπορεί να εκτελέσει 4 ανεξάρτητες λειτουργίες. Συνδέεται με proximity και access control, ανιχνεύει χειρονομίες χεριών, με τις οποίες μπορούμε να εκτελέσουμε αυτόματα σενάρια…

To Smart panel της Grenton έρχεται με 4 πλήκτρα αφής, καθένα από τα οποία μπορεί να εκτελέσει 4 ανεξάρτητες λειτουργίες. Συνδέεται με proximity και access control, ανιχνεύει χειρονομίες χεριών, με τις οποίες μπορούμε να εκτελέσουμε αυτόματα σενάρια, διαθέτει ενσωματωμένο αισθητήρα θερμοκρασίας- θερμοστάτη για τον χώρο, καθώς και ενσωματωμένο αισθητήρα φωτός, ενώ διαθέτει και μία οθόνη OLED  για πληροφορίες του συστήματος. Ακόμα, διαθέτει αισθητήρα “εγγύτητας”, μπορεί να εκπέμψει ήχους και μπορεί να διαχειριστεί έως και 16 ζώνες θέρμανσης. Διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο.

Hometech, τηλ.: 2310-836270.

Wi-Fi 6: η βάση για κάθε σύγχρονη εγκατάσταση ασφαλείας

Η αμεσότητα και η ταχύτητα μετάδοσης ενός σήματος κινδύνου είναι δύο από τα βασικότερα ζητούμενα για τις σύγχρονες εγκαταστάσεις ασφαλείας. Για να χαρακτηριστεί ως αποτελεσματικό ένα δίκτυο ασφαλείας θα πρέπει να έχει συνεχή και απρόσκοπτη ροή…

Η αμεσότητα και η ταχύτητα μετάδοσης ενός σήματος κινδύνου είναι δύο από τα βασικότερα ζητούμενα για τις σύγχρονες εγκαταστάσεις ασφαλείας. Για να χαρακτηριστεί ως αποτελεσματικό ένα δίκτυο ασφαλείας θα πρέπει να έχει συνεχή και απρόσκοπτη ροή, καθώς και να ειδοποιεί για οποιοδήποτε ανεπιθύμητο συμβάν άμεσα και όσο ταχύτερα γίνεται τους διαχειριστές του, ώστε να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει και να έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν την κάθε κατάσταση με τον κατάλληλο τρόπο.

Για την υλοποίηση αυτού του δικτύου ασφαλείας είναι απαραίτητη η σύνδεση όλων των μονάδων που το αποτελούν σε ένα αποδοτικό και λειτουργικό ασύρματο δίκτυο, ή αλλιώς Wi-Fi. Η αποτελεσματική διαχείριση ενός μεγάλου αριθμού συσκευών, οι οποίες συνήθως βρίσκονται εγκατεστημένες διάσπαρτα, είναι μία πρόκληση. Κάμερες ασφαλείας, access controls, intercoms, σταθμοί facility control, μεγάφωνα και πολλές ακόμη συσκευές, θα πρέπει να διαθέτουν απρόσκοπτη και ταχεία σύνδεση στο Wi-Fi δίκτυο, ώστε να μην υπονομεύεται η λειτουργία τους.

Εδώ έρχονται τα τρία νέα access points, της σειράς GWN, της Grandstream που βασίζονται στην τεχνολογία Wi-Fi 6. Αρχικά, το GWN7660 αποτελεί ένα Wi-Fi 6 access point εσωτερικού χώρου, υψηλής απόδοσης, ιδανικό για υποστήριξη υψηλής ταχύτητας πολλαπλών συσκευών ταυτόχρονα και με εύρος κάλυψης έως 175 μέτρα. Ακόμη, υποστηρίζει dual-band 2×2:2 MU-MIMO με τεχνολογία DL/UL OFDMA και εξελιγμένο σχεδιασμό κεραίας προσφέροντας μέγιστη απόδοση δικτύου και διευρυμένο εύρος κάλυψης Wi-Fi. Το επόμενο μοντέλο της σειράς είναι το GWN7664, επίσης εσωτερικού χώρου, το οποίο προσφέρει δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης σε ακόμη περισσότερες client συσκευές, με 512, και ακόμη μεγαλύτερο wireless throughput, με 3.55 Gbps. Το GWN7664 υποστηρίζει dual-band 4×4:4 MU-MIMO με τεχνολογία DL/UL OFDMA και εξελιγμένο σχεδιασμό κεραίας για ισχυρότερη προστασία από παρεμβολές και πιο σταθερή σύνδεση. Τέλος, υπάρχει το GWN7660LR Wi-Fi 6 access point για εξωτερικούς χώρους. Είναι ιδανικό για την υποστήριξη συσκευών όπως εξωτερικές κάμερες ασφαλείας, εξωτερικά access controls και intercoms, μεταξύ άλλων.

Προσφέρει weatherproof προστασία κλάσης IP66, υποστηρίζει dual-band 2×2:2 MU-MIMO με τεχνολογία DL/UL OFDMA και εξελιγμένο σχεδιασμό κεραίας προσφέροντας μέγιστη απόδοση δικτύου και διευρυμένο εύρος κάλυψης Wi-Fi έως και 250 μέτρα. Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν σε αυτά τα access points, είναι ασφαλώς η τεχνολογία Wi-Fi 6 και η δυνατότητα εύκολης διαχείρισής τους. Το Wi-Fi 6 επιτρέπει την ταυτόχρονη σύνδεση και εξυπηρέτηση ακόμη περισσότερων client συσκευών, σε σχέση με τα access points προηγούμενης γενιάς, χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα του δικτύου, η οποία παραμένει υψηλή για όλες τις συνδεδεμένες συσκευές.

Όσον αφορά τη διαχείριση, όλα τα access points της σειράς GWN υποστηρίζονται από τις πλατφόρμες τοπικής και cloud διαχείρισης Wi-Fi της Grandstream, GWN.Cloud και GWN Manager που αποτελούν ιδανικές εφαρμογές για VoIP Wi-Fi τερματικά, προσφέροντας απρόσκοπτη σύνδεση με τα IP Phones και IP Video-Phones της Grandstream που υποστηρίζουν Wi-Fi, κάνοντας τη διαχείριση ενός ή περισσότερων δικτύων Wi-Fi σε πολλαπλές τοποθεσίες πιο εύκολη από ποτέ. Επιπλέον διαθέτουν ενσωματωμένο controller στο web user interface διασφαλίζοντας γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση και διαχείριση των τοπικά εγκατεστημένων access points.

PartnerNET, τηλ.: 210-7100000.

Νέα σειρά readers για Access Control με Bluetooth από την FDI

Μια νέα σειρά από αναγνώστες με τεχνολογία Bluetooth είναι διαθέσιμοι για το σύστημα ελέγχου πρόσβασης iPassan της γαλλικής εταιρείας FDI, η οποία αντιπροσωπεύεται στην ελληνική αγορά από τη Rakson.

Μια νέα σειρά από αναγνώστες με τεχνολογία Bluetooth είναι διαθέσιμοι για το σύστημα ελέγχου πρόσβασης iPassan της γαλλικής εταιρείας FDI, η οποία αντιπροσωπεύεται στην ελληνική αγορά από τη Rakson. Οι νέοι αυτοί αναγνώστες χρησιμοποιούν τεχνολογία Bluetooth Low Energy (BLE) για να επικοινωνήσουν με το κινητό τηλέφωνο (Android ή iOS) του χρήστη, μέσω της εφαρμογής K-App, στην οποία έχει δημιουργηθεί ένα εικονικό διαπιστευτήριο.

Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται ο χρόνος που θα χρειαζόταν για τον διαμοιρασμό και την ανάκληση των φυσικών διαπιστευτηρίων (καρτών ή μπρελόκ), και μιας και όλη η διαδικασία γίνεται online, γίνεται πολύ άμεση η παραχώρηση πρόσβασης σε νέους χρήστες, προσωρινούς επισκέπτες, κ.ά., ενώ ενισχύεται και η ασφάλεια διαχείρισης του χώρου. Συμβατοί με αυτή την δυνατότητα είναι 3 μοντέλα: τα FD-020-220 και FD-020-220 με ενσωματωμένο αναγνώστη κάρτας, και το FD-020-222 με αναγνώστη κάρτας και πληκτρολόγιο. Όλα τα μοντέλα είναι μέρος της σειράς 2-Smart της FDI, που απαιτεί ένα ζεύγος καλωδίου για ταυτόχρονη τροφοδοσία και επικοινωνία υψηλής ασφάλειας κρυπτογράφησης AES 128bit, με τον κεντρικό ελεγκτή του Access Control σειράς iPassan, με δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης τους μέσω από τον ελεγκτή. Επιπλέον και τα 3 μοντέλα είναι συμβατά με την τεχνολογία RFID Mifare Classic®, Mifare Plus® και Mifare Desfire®, συχνότητας 13,56MHz, διαθέτουν ένδειξη LED 3 χρωμάτων και είναι πιστοποιημένα ως IK10 (κατά του βανδαλισμού) και IP65 (περιβαλλοντική προστασία).

Η επιφανειακή τους τοποθέτηση με πάχος μόλις 2.5 εκατοστά και ο μοντέρνος σχεδιασμός τους τα κάνει κατάλληλα για κάθε οικιστικό ή επαγγελματικό χώρο. Αποτελώντας μέρος του συστήματος iPassan, το οποίο μπορεί να επεκταθεί έως 384 πόρτες ανά δίκτυο και διαθέτει ελεγκτές με σύνδεση IP για πλήρη επίβλεψη, καταγραφή και παραμετροποίηση μέσω LAN χωρίς να απαιτείται PC ή Server για την λειτουργία του, δυνατότητα για χειρισμό ανελκυστήρα έως 110 ορόφων, λειτουργία υψηλής ασφάλειας anti-passback, διασύνδεση με σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων (ANPR) για άμεση πρόσβαση σε γκαράζ εργαζόμενων, κ.λπ., αποτελούν την καλύτερη λύση για κάθε πιθανό χώρο που απαιτεί λύσεις Access control, όσο απλό ή πολύπλοκο και αν είναι αυτό.

Rakson, τηλ: 210-9404000.

EZVIZ LC1C

Η LC1C δεν είναι μία απλή κάμερα, αλλά μία κορυφαία ολοκληρωμένη λύση για τον εξωτερικό μας χώρο. Ενσωματώνοντας χαρακτηριστικά όπως διπλό προβολέα 2.000 lumens, ώστε να γίνεται η νύχτα μέρα, PIR Sensing και Motion Detection για την αποφυγή ψευδών συναγερμών…

Η LC1C δεν είναι μία απλή κάμερα, αλλά μία κορυφαία ολοκληρωμένη λύση για τον εξωτερικό μας χώρο. Ενσωματώνοντας χαρακτηριστικά όπως διπλό προβολέα 2.000 lumens, ώστε να γίνεται η νύχτα μέρα, PIR Sensing και Motion Detection για την αποφυγή ψευδών συναγερμών, αμφίδρομη επικοινωνία, ενσωματωμένη σειρήνα 100dB και πολλά ακόμα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, η κάμερα τη EZVIZ αποτελεί την ιδανική προστασία για εξωτερικούς χώρους 24ώρες το 24ωρο. Ενσωματώνει starlight αισθητήρα με ανάλυση 2MP και υπέρυθρα LED που αγγίζουν τα 25 μέτρα απόσταση. Εισάγοντας κάρτα SD (μέγιστης χωρητικότητας 256GB), έχουμε τη δυνατότητα καταγραφής για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Για το κάθε έργο, μικρό ή μεγάλο, το πιο σημαντικό είναι η σωστή επιλογή των καταλληλότερων υλικών και η EZVIZ LC1C, αποτελεί την ιδανική επιλογή για την προστασία υπαίθριων χώρων!

KEEPER Group, τηλ.: 210-2025705.

HIKVISION DS-PDC10AM-VG3 & DS-PDC10DM-VG3

Πρόκειται για δύο νέους ενσύρματους ανιχνευτές κίνησης της HIKVISION για χρήση σε εξωτερικό χώρο, με κάλυψη κουρτίνας και λειτουργία antimasking, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε ενσύρματο πίνακα συναγερμού.

Πρόκειται για δύο νέους ενσύρματους ανιχνευτές κίνησης της HIKVISION για χρήση σε εξωτερικό χώρο, με κάλυψη κουρτίνας και λειτουργία antimasking, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε ενσύρματο πίνακα συναγερμού. Το πρώτο μοντέλο DS-PDC10AM-VG3 διαθέτει παθητικό ανιχνευτή κίνησης υπερύθρων (PIR), ενώ το δεύτερο μοντέλο DS-PDC10DM-VG3 είναι διπλής τεχνολογίας με PIR και μικρόκυμα (MW), συχνότητας 24 GHz, για να μη διεισδύει σε τοίχους. Και τα δύο μοντέλα έχουν λεπτή σχεδίαση και βαθμό προστασίας IP65. Ένα ειδικό χαρακτηριστικό τους είναι, ότι διαθέτουν ένα μοχλό μάσκας, με τον οποίο μπορούμε να επιλέξουμε τον τρόπο, που θέλουμε να χρησιμοποιηθεί ο ανιχνευτής. Η πρώτη επιλογή είναι για τοποθέτηση σε οροφή, με την ανίχνευση να γίνεται προς τα κάτω, με ρυθμιζόμενη εμβέλεια ανίχνευσης έως 6m, ενώ η δεύτερη επιλογή είναι για τοποθέτηση σε τοίχο, με την ανίχνευση να γίνεται προς το πλάι και σε αυτή την περίπτωση η εμβέλειά του μπορεί να ρυθμιστεί έως τα 10m. Η γωνία ανίχνευσης και στις δύο περιπτώσεις είναι 5°, με συνιστώμενο ύψος τοποθέτησης 2~4 m. Επιπλέον, και στα τα δύο μοντέλα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής της κατεύθυνσης ανίχνευσης κίνησης (L>R ή L<R ή OFF). Οι παραπάνω ανιχνευτές διαθέτουν 3D φακό 32 ζωνών, πολύχρωμες φωτεινές ενδείξεις στάθμης alarm / PIR / masked / fault και επιλογές antimasking / τερματικών αντιστάσεων, front & back tamper. Λειτουργούν με τροφοδοσία 9~16 VDC, σε θερμοκρασία περιβάλλοντος -25°C έως 60°C. Η κατανάλωση φτάνει τα 22 mA (max) και οι διαστάσεις τους είναι (ΠxΒxY) 29.2×39.5×134.4 mm. Στην συσκευασία περιλαμβάνεται βάση στήριξης τύπου L. Διατίθενται επίσης οι ίδιοι ανιχνευτές και σε ασύρματη έκδοση για λειτουργία με τον ασύρματο πίνακα AX PRO.

ΗΛΚΑ ΑΕ, τηλ.: 210-6071510.

Arrowhead ESL-2 PLAS-10-W Box

Ο ESL-2 PLAS-10-W είναι ένας κεντρικός πίνακας συναγερμού 8 ζωνών με δυνατότητα διπλασιασμού σε 16 ζώνες, ο οποίος διαθέτει 2 ανεξάρτητα partition και 4 εξόδους PGM (+4 επιπλέον PGM με επέκταση).

Ο ESL-2 PLAS-10-W είναι ένας κεντρικός πίνακας συναγερμού 8 ζωνών με δυνατότητα διπλασιασμού σε 16 ζώνες, ο οποίος διαθέτει 2 ανεξάρτητα partition και 4 εξόδους PGM (+4 επιπλέον PGM με επέκταση). Διαθέτει 8 αυτοματοποιημένα προγράμματα, υποστηρίζει επεκτάσεις access control, 4 προγραμματιζόμενες εξόδους, ethernet app module, αλλά και PSTN module. Το πάνελ συναγερμού έρχεται σε πλαστικό κουτί. Σε αυτό περιλαμβάνεται πληκτρολόγιο LCD με ελληνικό μενού, μετασχηματιστής και εργαλειοθήκη. Με την εφαρμογή Elite Control app ο χρήστης μπορεί να οπλίσει/αφοπλίσει το σύστημα συναγερμού, να δει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση των αισθητήρων, αλλά και άλλων περιφερειακών συσκευών, το ιστορικό κ.λπ.

ELS | Security & Automation Solutions, τηλ.: 210-9640258.

Η ABB συνεργάζεται με την Samsung Electronics για την προώθηση της ολιστικής τεχνολογίας έξυπνων κτιρίων

Η ABB και η Samsung Electronics ξεκινούν μία παγκόσμια συνεργασία για την από κοινού παροχή προηγμένων τεχνολογιών για εξοικονόμηση και διαχείριση ενέργειας, όπως και παροχή smart σύνδεσης Internet of Things (IoT), τόσο για κατοικίες, όσο και για εμπορικά κτίρια, τα οποία υπολογίζεται ότι παράγουν σχεδόν το 40% των συνολικών εκπομπών1 CO2 παγκοσμίως. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών θα δημιουργήσει μία πλατφόρμα για τη θεμελίωση μίας μακροχρόνιας σχέσης για καινοτομία σε smart τεχνολογία, control και συσκευέςΗ ABB και η Samsung Electronics ξεκινούν μία παγκόσμια συνεργασία για την από κοινού παροχή προηγμένων τεχνολογιών για εξοικονόμηση και διαχείριση ενέργειας, όπως και παροχή smart σύνδεσης Internet of Things (IoT), τόσο για κατοικίες, όσο και για εμπορικά κτίρια, τα οποία υπολογίζεται ότι παράγουν σχεδόν το 40% των συνολικών εκπομπών1 CO2 παγκοσμίως. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών θα δημιουργήσει μία πλατφόρμα για τη θεμελίωση μίας μακροχρόνιας σχέσης για καινοτομία σε smart τεχνολογία, control και συσκευές.

Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει στη Samsung και την ABB να επεκτείνουν την πρόσβαση των πελατών τους σε τεχνολογίες οικιακού αυτοματισμού και καλύτερη διαχείριση συσκευών, ενώ θα διευκολύνει και την μετατόπιση του ηλεκτρικού φορτίου. Τα έξυπνα σπίτια χρησιμοποιούν συνδεδεμένες συσκευές και συσκευές ενσωματωμένες μέσω ενός κεντρικού συστήματος για εξοικονόμηση χρημάτων, χρόνου και ενέργειας. Για παράδειγμα, συνδέοντας την εφαρμογή Samsung SmartThings με τις λύσεις οικιακού αυτοματισμού της ABB οι κάτοικοι θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους συσκευές για να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται όλες τις λευκές συσκευές, καθώς και αισθητήρες αερίου και καπνού, συστήματα ενέργειας, ασφάλειας και άνεσης από μία και μόνο εφαρμογή. Επίσης, η προ-ενεργοποιημένη διαχείριση συσκευών όπως, πλυντήρια ρούχων και πλυντήρια πιάτων, για λειτουργία εκτός ωρών αιχμής διασφαλίζει τη βελτιστοποίηση του δικτύου και το χαμηλότερο κόστος ενέργειας.

Ο Mike Mustapha, πρόεδρος της ABB Smart Buildings, τόνισε: “Οραματιζόμαστε ένα μέλλον όπου οι πελάτες μας θα μπορούν να επωφεληθούν από μία σημαντική εξοικονόμηση άνθρακα και ενέργειας, βελτιώνοντας περαιτέρω την πρόσβαση σε πλήρως ολοκληρωμένη και ολιστική τεχνολογία smart building. Η συνεργασία μας με ένα σημαντικό ηγέτη της τεχνολογικής καινοτομίας, όπως η Samsung Electronics, ενισχύει ακόμα περισσότερο το όραμα της ABB να συνδέει ολόκληρα κτίρια με ανοιχτές και εύκολα προσβάσιμες λύσεις και να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συνολική κατανάλωση ενέργειας, που περιλαμβάνουν και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Έτσι, όχι μόνο ελαχιστοποιεί το ανθρακικό αποτύπωμα από το περιβάλλον, αλλά προσφέρει επίσης μία απρόσκοπτη και συναρπαστική εμπειρία χρήστη.”

Παράλληλα με τις λύσεις οικιακού αυτοματισμού, οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να επεκτείνουν τη μεταξύ τους συνεργασία και στα προϊόντα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) της Samsung Electronics, όπως επίσης στα συστήματα ελέγχου δωματίου ροής ψυκτικού (VRF) και ABB HVAC για εμπορικά κτίρια και πολυκατοικίες.

Ο Chanwoo Park, επικεφαλής του τμήματος IoT Business στη Samsung Electronics, δήλωσε: “Η ύπαρξη δύο μόνο προμηθευτών, που εργάζονται μαζί κατ’ αυτό τον τρόπο, δίνει μία προστιθέμενη ευκολία στα έργα έξυπνων κτιρίων για κατασκευαστικές εταιρείες και κατασκευαστές ακινήτων. Κατά τον εκσυγχρονισμό υπαρχόντων κτιρίων ή νέων χώρων μέσω μίας ενιαίας πηγής λύσεων, μπορούν να είναι σίγουροι ότι τα προϊόντα θα ενσωματωθούν και θα λειτουργήσουν μαζί άψογα. Ακόμα, ενισχύεται η after sales εμπειρία, αφού υπάρχει μόνο μία πλατφόρμα για ολόκληρο το σύστημα.”

Ολιστική προσέγγιση στην υλοποίηση έργων «έξυπνων πόλεων»

Οι δυνατότητες των συστημάτων και εφαρμογών του Ομίλου SPACE HELLAS και των συνεργατών του, παρουσιάστηκαν στο «Διεθνές Συνέδριο Πόλεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Δεξιοτήτων της Cisco, στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Απριλίου.

Οι δυνατότητες των συστημάτων και εφαρμογών του Ομίλου SPACE HELLAS και των συνεργατών του, παρουσιάστηκαν στο «Διεθνές Συνέδριο Πόλεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Δεξιοτήτων της Cisco, στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Απριλίου.

Ο όμιλος SPACE HELLAS συμμετείχε στο συνέδριο με το δυναμικό των εταιρειών του SingularLogic, SenseOne, AgroApps και WebIQ, καθώς και βασικών συνεργατών του όπως η Draxis, για να παρουσιάσει ένα ολιστικό πρόγραμμα υπηρεσιών, εφαρμογών, υποδομών και συνδεσιμότητας, ολοκληρώνοντας το όραμα για μία σύγχρονη, ασφαλή και βιώσιμη πόλη με βασικούς άξονες τη βελτίωση της ζωής του πολίτη και την εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας.
Με υψηλό επίπεδο συνεργασίας και στρατηγικής ο Όμιλος SPACE HELLAS, έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο φάσμα λύσεων και εφαρμογών που αφορούν στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων για την υλοποίηση έξυπνων πόλεων, καλύπτοντας τους βασικούς πυλώνες της Ενέργειας (Εnergy), του Περιβάλλοντος (Εnvironment) και της Ασφάλειας (Safety/Security).

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοινώθηκε η νέα πλατφόρμα για Intelligent Cities με την ονομασία “Citysense”. Η πλατφόρμα “Citysense” ολοκληρώνει και ενοποιεί διαφορετικές υπηρεσίες, συσκευές και δεδομένα έξυπνων πόλεων σε ένα ενιαίο Dashboard, είναι τεχνολογίας Cloud και θα χρησιμοποιήσει τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης για να συσχετίζει τα δεδομένα από διαφορετικές πηγές και εφαρμογές. Έτσι, είναι εφικτή η γρήγορη λήψη αποφάσεων από τον εκάστοτε οργανισμό.
Η πλατφόρμα “Citysense” αποτελεί προϊόν συνέργειας μεταξύ των εταιρειών του Ομίλου Space Hellas και της Draxis, βασικού συνεργάτη της Space Hellas σε αντίστοιχες λύσεις.

Ολιστική προσέγγιση στην υλοποίηση έργων «έξυπνων πόλεων»

Οι δυνατότητες των συστημάτων και εφαρμογών του Ομίλου SPACE HELLAS και των συνεργατών του, παρουσιάστηκαν στο «Διεθνές Συνέδριο Πόλεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Δεξιοτήτων της Cisco, στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Απριλίου.

Οι δυνατότητες των συστημάτων και εφαρμογών του Ομίλου SPACE HELLAS και των συνεργατών του, παρουσιάστηκαν στο «Διεθνές Συνέδριο Πόλεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης» που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Δεξιοτήτων της Cisco, στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Απριλίου.

Ο όμιλος SPACE HELLAS συμμετείχε στο συνέδριο με το δυναμικό των εταιρειών του SingularLogic, SenseOne, AgroApps και WebIQ, καθώς και βασικών συνεργατών του όπως η Draxis, για να παρουσιάσει ένα ολιστικό πρόγραμμα υπηρεσιών, εφαρμογών, υποδομών και συνδεσιμότητας, ολοκληρώνοντας το όραμα για μία σύγχρονη, ασφαλή και βιώσιμη πόλη με βασικούς άξονες τη βελτίωση της ζωής του πολίτη και την εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας.
Με υψηλό επίπεδο συνεργασίας και στρατηγικής ο Όμιλος SPACE HELLAS, έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο φάσμα λύσεων και εφαρμογών που αφορούν στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων για την υλοποίηση έξυπνων πόλεων, καλύπτοντας τους βασικούς πυλώνες της Ενέργειας (Εnergy), του Περιβάλλοντος (Εnvironment) και της Ασφάλειας (Safety/Security).

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοινώθηκε η νέα πλατφόρμα για Intelligent Cities με την ονομασία “Citysense”. Η πλατφόρμα “Citysense” ολοκληρώνει και ενοποιεί διαφορετικές υπηρεσίες, συσκευές και δεδομένα έξυπνων πόλεων σε ένα ενιαίο Dashboard, είναι τεχνολογίας Cloud και θα χρησιμοποιήσει τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Μηχανικής Μάθησης για να συσχετίζει τα δεδομένα από διαφορετικές πηγές και εφαρμογές. Έτσι, είναι εφικτή η γρήγορη λήψη αποφάσεων από τον εκάστοτε οργανισμό.
Η πλατφόρμα “Citysense” αποτελεί προϊόν συνέργειας μεταξύ των εταιρειών του Ομίλου Space Hellas και της Draxis, βασικού συνεργάτη της Space Hellas σε αντίστοιχες λύσεις.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας: Οδηγίες κυβερνοασφάλειας για εργαζομένους

Για πολλούς από εμάς, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχει γίνει βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας και πιθανά και της επαγγελματική μας ζωή χωρίς αυτό, όμως, να είναι απαραίτητα καλό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συνειδητοποιούν ότι η χρήση των εφαρμογών social media από τους υπαλλήλους τους ανοίγει το δρόμο για κυβερνοεπιθέσεις προς την εταιρεία.

Για πολλούς από εμάς, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχει γίνει βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας και πιθανά και της επαγγελματική μας ζωή χωρίς αυτό, όμως, να είναι απαραίτητα καλό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συνειδητοποιούν ότι η χρήση των εφαρμογών social media από τους υπαλλήλους τους ανοίγει το δρόμο για κυβερνοεπιθέσεις προς την εταιρεία.

Με τη σωστή προσέγγιση, ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι τα social media χωρίς να εκθέτουν τους εαυτούς τους ή τους εργοδότες τους σε περιττούς κινδύνους. Ας δούμε τι μας συμβουλεύει ο Amer Owaida από την παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας ESET

  1. Προσοχή με τις φωτογραφίες που ανεβάζετε από το χώρο εργασίας σας!

Οι φωτογραφίες από το γραφείο – είτε πρόκειται για το γραφείο του σπιτιού σας είτε τα γραφεία της εταιρείας στην οποία εργάζεστε – τείνουν να είναι δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς οι άνθρωποι θέλουν να δείχνουν πόσο σκληρά εργάζονται ή πόσο οργανωμένος είναι ο χώρος εργασίας τους.

Αλλά αυτές οι φωτογραφίες μπορεί να είναι αποκαλυπτικές αν δεν είστε προσεκτικοί. Γνωρίζετε τι υπήρχε στο γραφείο σας όταν δημοσιεύσατε τη φωτογραφία; Η φωτογραφία θα μπορούσε να περιέχει μια πληθώρα ευαίσθητων πληροφοριών – θα μπορούσατε να έχετε έγγραφα στο γραφείο σας που αφορούν πνευματική ιδιοκτησία του εργοδότη σας ή εταιρικά μυστικά, ένα αυτοκόλλητο σημείωμα θα μπορούσε να έχει τα στοιχεία σύνδεσής σας ή η οθόνη του υπολογιστή σας μπορεί να αποκαλύπτει ευαίσθητα δεδομένα ενός πελάτη. Αυτό θα μπορούσε να σας κάνει να παραβείτε τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, οι οποίοι συνεπάγονται βαρύτατες κυρώσεις για τον εργοδότη σας.

Το πιο απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε; Μη δημοσιεύετε φωτογραφίες από το γραφείο σας. Αν θελήσετε όμως να το κάνετε, κοιτάξτε προσεκτικά το χώρο και εκτιμήστε αν οτιδήποτε που θα είναι ορατό στη φωτογραφία θα μπορούσε να αποτελέσει κίνδυνο για την ασφάλεια. Στη συνέχεια, προχωρήστε στην αφαίρεσή του ή στην κάλυψή του.

  1. Μην το παρακάνετε με το ποστάρισμα – ακόμα και αν έχετε τις καλύτερες προθέσεις

Πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με την υπερβολική κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε πρόκειται για την προσωπική σας ζωή είτε για την προσωπική ζωή των ανθρώπων γύρω σας, όπως η οικογένεια, οι φίλοι, ακόμη και τα παιδιά σας. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την επαγγελματική σας ζωή: με το να μοιράζεστε πολλές πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά σας, θέτετε άθελά σας τον εαυτό σας και τον εργοδότη σας σε κίνδυνο. Για παράδειγμα, η κοινοποίηση υπερβολικά πολλών φωτογραφιών από το χώρο εργασίας σας μπορεί να επιτρέψει στους απατεώνες να αποκτήσουν μια καλή εικόνα του χώρου διευκολύνοντας έτσι τα κακόβουλα σχέδιά τους.  Ή, όσον αφορά τα προσωπικά σας στοιχεία, η προσθήκη πολλών πληροφοριών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να διευκολύνει την πλαστοπροσωπία και τη διάπραξη κλοπής ταυτότητας.

Για αυτό, είναι καλό να περιορίσετε και να επεξεργαστείτε αυτά που μοιράζεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επανεξετάστε τις ρυθμίσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: δεν είναι απαραίτητο να ποστάρετε δημόσια όλα όσα κάνετε, περιορίστε τις δημοσιεύσεις σας σε άτομα που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε. Κάτι άλλο που μπορείτε να κάνετε είναι να ελέγξετε τις ρυθμίσεις απορρήτου στο Facebook. Θα πρέπει να εφαρμόζετε αυτές τις συμβουλές σε όλη την ηλεκτρονική σας παρουσία, όχι μόνο στην επαγγελματική σας ζωή.

  1. Γνωρίζετε τις πολιτικές της εταιρείας σας;

Ως εργαζόμενος, πιθανότατα θα θέλατε να προβάλετε τις δυνατότητες και την αξιοπιστία της εταιρείας σας για να ενισχύσετε είτε το επαγγελματικό σας προφίλ, είτε το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας, είτε και τα δύο. Ένας από τους ταχύτερους και καλύτερους τρόπους για να κάνετε κάτι τέτοιο είναι μέσω των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Και ενώ μπορεί να ενεργείτε καλόπιστα και να προσπαθείτε να προωθήσετε την εταιρεία σας, μπορεί τελικά να προκαλέσετε περισσότερο κακό παρά καλό (και να παραβιάσετε ορισμένους από τους εσωτερικούς κανόνες της εταιρείας σας).

Αν θέλετε να δημοσιεύσετε κάτι για την εργασία σας ή τον εργοδότη σας, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να μελετήσετε τους κανόνες και τις πολιτικές της εταιρείας σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν ή έχετε μπερδευτεί σχετικά με το τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να κάνετε, θα πρέπει να μιλήσετε με έναν εκπρόσωπο του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, ο οποίος θα πρέπει να γνωρίζει όλες τις πολιτικές της εταιρείας.

  1. Χρησιμοποιήστε τα apps (εφαρμογές) στις επαγγελματικές συσκευές με μεγάλη προσοχή

Οι συσκευές που παραχωρούνται στους εργαζομένους από τους εργοδότες αποτελούν βασικό πυλώνα της εταιρικής ζωής. Και ενώ χρησιμοποιούνται κυρίως για επαγγελματικούς λόγους εντός και εκτός του χώρου εργασίας και επιτρέπουν στους συναδέλφους να διατηρούν επαφή μαζί σας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, συχνά πολλές εταιρείες δίνουν το προνόμιο στους εργαζομένους να τις χρησιμοποιούν και για προσωπικούς λόγους.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τις χρησιμοποιείτε ανεξέλεγκτα. Να θυμάστε ότι αυτές οι συσκευές και ελέγχονται διαρκώς από τους διαχειριστές της εταιρείας σας και είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο της εταιρείας, οπότε είναι πιθανό κάποιος να παρακολουθεί πολλές από τις δραστηριότητές σας. Επιπλέον, εάν λάβουμε υπόψη ότι οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτες απάτες, σε περίπτωση που εσείς πέσετε θύμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” ή εάν κλικάρετε σε κακόβουλο σύνδεσμο, τότε μέσα από εσάς μπορεί να παραβιαστούν και τα συστήματα της εταιρείας σας ή να μολυνθούν με ransomware, keyloggers και άλλους τύπους κακόβουλου λογισμικού.

Ως επί το πλείστον, για την ασφάλεια αυτών των συσκευών είναι υπεύθυνη η εταιρεία και οι διαχειριστές των συστημάτων πληροφορικής. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Καταρχάς, πρέπει να γνωρίζετε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες απάτες που μπορεί να συναντήσετε σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Instagram. Επίσης, πρέπει να ενημερώνετε και να αναβαθμίζετε τις συσκευές σας όποτε σας ζητείται να το κάνετε. Και τέλος, είναι καλό να θυμάστε ότι, το να κάνετε κλικ σε συνδέσμους που οδηγούν σε ύποπτες ιστοσελίδες που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο τις συσκευές σας μπορεί στην καλύτερη περίπτωση να προκαλέσει μερικές παρατηρήσεις από τους ανωτέρους σας, στη χειρότερη περίπτωση, όμως, μπορεί να προκαλέσει ακόμα και την απόλυσή σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας: Οδηγίες κυβερνοασφάλειας για εργαζομένους

Για πολλούς από εμάς, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχει γίνει βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας και πιθανά και της επαγγελματική μας ζωή χωρίς αυτό, όμως, να είναι απαραίτητα καλό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συνειδητοποιούν ότι η χρήση των εφαρμογών social media από τους υπαλλήλους τους ανοίγει το δρόμο για κυβερνοεπιθέσεις προς την εταιρεία.

Για πολλούς από εμάς, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχει γίνει βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας και πιθανά και της επαγγελματική μας ζωή χωρίς αυτό, όμως, να είναι απαραίτητα καλό. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συνειδητοποιούν ότι η χρήση των εφαρμογών social media από τους υπαλλήλους τους ανοίγει το δρόμο για κυβερνοεπιθέσεις προς την εταιρεία.

Με τη σωστή προσέγγιση, ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι τα social media χωρίς να εκθέτουν τους εαυτούς τους ή τους εργοδότες τους σε περιττούς κινδύνους. Ας δούμε τι μας συμβουλεύει ο Amer Owaida από την παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας ESET

  1. Προσοχή με τις φωτογραφίες που ανεβάζετε από το χώρο εργασίας σας!

Οι φωτογραφίες από το γραφείο – είτε πρόκειται για το γραφείο του σπιτιού σας είτε τα γραφεία της εταιρείας στην οποία εργάζεστε – τείνουν να είναι δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς οι άνθρωποι θέλουν να δείχνουν πόσο σκληρά εργάζονται ή πόσο οργανωμένος είναι ο χώρος εργασίας τους.

Αλλά αυτές οι φωτογραφίες μπορεί να είναι αποκαλυπτικές αν δεν είστε προσεκτικοί. Γνωρίζετε τι υπήρχε στο γραφείο σας όταν δημοσιεύσατε τη φωτογραφία; Η φωτογραφία θα μπορούσε να περιέχει μια πληθώρα ευαίσθητων πληροφοριών – θα μπορούσατε να έχετε έγγραφα στο γραφείο σας που αφορούν πνευματική ιδιοκτησία του εργοδότη σας ή εταιρικά μυστικά, ένα αυτοκόλλητο σημείωμα θα μπορούσε να έχει τα στοιχεία σύνδεσής σας ή η οθόνη του υπολογιστή σας μπορεί να αποκαλύπτει ευαίσθητα δεδομένα ενός πελάτη. Αυτό θα μπορούσε να σας κάνει να παραβείτε τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, οι οποίοι συνεπάγονται βαρύτατες κυρώσεις για τον εργοδότη σας.

Το πιο απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε; Μη δημοσιεύετε φωτογραφίες από το γραφείο σας. Αν θελήσετε όμως να το κάνετε, κοιτάξτε προσεκτικά το χώρο και εκτιμήστε αν οτιδήποτε που θα είναι ορατό στη φωτογραφία θα μπορούσε να αποτελέσει κίνδυνο για την ασφάλεια. Στη συνέχεια, προχωρήστε στην αφαίρεσή του ή στην κάλυψή του.

  1. Μην το παρακάνετε με το ποστάρισμα – ακόμα και αν έχετε τις καλύτερες προθέσεις

Πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με την υπερβολική κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε πρόκειται για την προσωπική σας ζωή είτε για την προσωπική ζωή των ανθρώπων γύρω σας, όπως η οικογένεια, οι φίλοι, ακόμη και τα παιδιά σας. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την επαγγελματική σας ζωή: με το να μοιράζεστε πολλές πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά σας, θέτετε άθελά σας τον εαυτό σας και τον εργοδότη σας σε κίνδυνο. Για παράδειγμα, η κοινοποίηση υπερβολικά πολλών φωτογραφιών από το χώρο εργασίας σας μπορεί να επιτρέψει στους απατεώνες να αποκτήσουν μια καλή εικόνα του χώρου διευκολύνοντας έτσι τα κακόβουλα σχέδιά τους.  Ή, όσον αφορά τα προσωπικά σας στοιχεία, η προσθήκη πολλών πληροφοριών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να διευκολύνει την πλαστοπροσωπία και τη διάπραξη κλοπής ταυτότητας.

Για αυτό, είναι καλό να περιορίσετε και να επεξεργαστείτε αυτά που μοιράζεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επανεξετάστε τις ρυθμίσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: δεν είναι απαραίτητο να ποστάρετε δημόσια όλα όσα κάνετε, περιορίστε τις δημοσιεύσεις σας σε άτομα που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε. Κάτι άλλο που μπορείτε να κάνετε είναι να ελέγξετε τις ρυθμίσεις απορρήτου στο Facebook. Θα πρέπει να εφαρμόζετε αυτές τις συμβουλές σε όλη την ηλεκτρονική σας παρουσία, όχι μόνο στην επαγγελματική σας ζωή.

  1. Γνωρίζετε τις πολιτικές της εταιρείας σας;

Ως εργαζόμενος, πιθανότατα θα θέλατε να προβάλετε τις δυνατότητες και την αξιοπιστία της εταιρείας σας για να ενισχύσετε είτε το επαγγελματικό σας προφίλ, είτε το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας, είτε και τα δύο. Ένας από τους ταχύτερους και καλύτερους τρόπους για να κάνετε κάτι τέτοιο είναι μέσω των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Και ενώ μπορεί να ενεργείτε καλόπιστα και να προσπαθείτε να προωθήσετε την εταιρεία σας, μπορεί τελικά να προκαλέσετε περισσότερο κακό παρά καλό (και να παραβιάσετε ορισμένους από τους εσωτερικούς κανόνες της εταιρείας σας).

Αν θέλετε να δημοσιεύσετε κάτι για την εργασία σας ή τον εργοδότη σας, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να μελετήσετε τους κανόνες και τις πολιτικές της εταιρείας σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν ή έχετε μπερδευτεί σχετικά με το τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να κάνετε, θα πρέπει να μιλήσετε με έναν εκπρόσωπο του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, ο οποίος θα πρέπει να γνωρίζει όλες τις πολιτικές της εταιρείας.

  1. Χρησιμοποιήστε τα apps (εφαρμογές) στις επαγγελματικές συσκευές με μεγάλη προσοχή

Οι συσκευές που παραχωρούνται στους εργαζομένους από τους εργοδότες αποτελούν βασικό πυλώνα της εταιρικής ζωής. Και ενώ χρησιμοποιούνται κυρίως για επαγγελματικούς λόγους εντός και εκτός του χώρου εργασίας και επιτρέπουν στους συναδέλφους να διατηρούν επαφή μαζί σας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, συχνά πολλές εταιρείες δίνουν το προνόμιο στους εργαζομένους να τις χρησιμοποιούν και για προσωπικούς λόγους.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τις χρησιμοποιείτε ανεξέλεγκτα. Να θυμάστε ότι αυτές οι συσκευές και ελέγχονται διαρκώς από τους διαχειριστές της εταιρείας σας και είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο της εταιρείας, οπότε είναι πιθανό κάποιος να παρακολουθεί πολλές από τις δραστηριότητές σας. Επιπλέον, εάν λάβουμε υπόψη ότι οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτες απάτες, σε περίπτωση που εσείς πέσετε θύμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” ή εάν κλικάρετε σε κακόβουλο σύνδεσμο, τότε μέσα από εσάς μπορεί να παραβιαστούν και τα συστήματα της εταιρείας σας ή να μολυνθούν με ransomware, keyloggers και άλλους τύπους κακόβουλου λογισμικού.

Ως επί το πλείστον, για την ασφάλεια αυτών των συσκευών είναι υπεύθυνη η εταιρεία και οι διαχειριστές των συστημάτων πληροφορικής. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Καταρχάς, πρέπει να γνωρίζετε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες απάτες που μπορεί να συναντήσετε σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Instagram. Επίσης, πρέπει να ενημερώνετε και να αναβαθμίζετε τις συσκευές σας όποτε σας ζητείται να το κάνετε. Και τέλος, είναι καλό να θυμάστε ότι, το να κάνετε κλικ σε συνδέσμους που οδηγούν σε ύποπτες ιστοσελίδες που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο τις συσκευές σας μπορεί στην καλύτερη περίπτωση να προκαλέσει μερικές παρατηρήσεις από τους ανωτέρους σας, στη χειρότερη περίπτωση, όμως, μπορεί να προκαλέσει ακόμα και την απόλυσή σας.

Ενημέρωση για την συνάντηση του Δ.Σ. του Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε. με στελέχη του Κ.Λ.Σ.Σ. της Spartan Security

Μετά από πλήρη ξενάγηση στις νέες εγκαταστάσεις του 2ου αμφίδρομου ΚΛΣΣ. από τον ιδρυτή Μπάμπη Καραμπάτσο και τον COO, Αποστόλη Αδάμ, ακολούθησε πολύωρη ανταλλαγή απόψεων που επίσης παραβρέθηκαν η CEO, Μαρία Καραμπάτσου, ο Διευθυντής πωλήσεων Νικόλας Γελανταλής και ο υπεύθυνος διαχείρισης δικτύου εγκαταστατών κύριος Νάσσος Φροντιστής, επαληθεύοντας το ζωηρό ενδιαφέρον της ομάδας για τις δράσεις του συλλόγου. Κατά την συνάντηση τέθηκαν τα προβλήματα και τα αιτήματα του συνδέσμου κι επιβεβαιώθηκε η στήριξη και η πρόθεση για αμφίπλευρη συνεργασία.

Σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα, με γόνιμο διάλογο και ταύτιση απόψεων για τους τρόπους ανάπτυξης του κλάδου, ολοκληρώθηκε η συνάντηση του ΔΣ με την διοίκηση της Spartan Security την Παρασκευή 8 Απριλίου 2022.

Μετά από πλήρη ξενάγηση στις νέες εγκαταστάσεις του 2ου αμφίδρομου ΚΛΣΣ. από τον ιδρυτή Μπάμπη Καραμπάτσο και τον COO, Αποστόλη Αδάμ, ακολούθησε πολύωρη ανταλλαγή απόψεων που επίσης παραβρέθηκαν η CEO, Μαρία Καραμπάτσου, ο Διευθυντής πωλήσεων Νικόλας Γελανταλής και ο υπεύθυνος διαχείρισης δικτύου εγκαταστατών κύριος Νάσσος Φροντιστής, επαληθεύοντας το ζωηρό ενδιαφέρον της ομάδας για τις δράσεις του συλλόγου. Κατά την συνάντηση τέθηκαν τα προβλήματα και τα αιτήματα του συνδέσμου κι επιβεβαιώθηκε η στήριξη και η πρόθεση για αμφίπλευρη συνεργασία.

Με βάση τα ανωτέρω ακολουθούν αναλυτικά τα σημεία σύγκλισης που παραχωρήθηκαν σε πρώτη φάση στα μέλη του συλλόγου.

1) Στο ιδιωτικό συμφωνητικό δόθηκε πλήρης ευελιξία στις προτάσεις του ΔΣ αναφορικά με την δυσαρέσκεια των μελών για αφαίρεση του άρθρου για ελάχιστο αριθμό συνδέσεων. Παρόλα αυτά κατέστη σαφές πως ο εν λόγω όρος ουσιαστικά προστατεύει τον σύλλογο από την πιθανότητα να εισαχθούν στον χώρο επιχειρήσεις που δεν πληρούν τις προδιαγραφές των μελών του και λειτουργούν «ερασιτεχνικά» ή παράτυπα.

2) Δόθηκε το ελεύθερο στο ΔΣ να προσθέσει όποιον όρο θεωρεί πως θα εξασφαλίσει τους κληρονόμους ή γενικότερα το ιδιοκτησιακό καθεστώς των πελατών και υπήρξε η διαβεβαίωση πως αυτή η τακτική αποτελεί ήδη κυρίαρχη πολιτική της Spartan Security.

3) Διευκρινίστηκε με πλήρη νομική ανάλυση πως οι υποχρεώσεις των τελικών πελατών οφείλουν να καταγράφονται στα τριμερή συμφωνητικά για την διαφύλαξη κυρίως των εγκαταστατών από αστοχίες των πελατών τους.

4) Συζητήθηκε εκτενώς το θέμα που έθεσε το ΔΣ εκ μέρους των μελών του συλλόγου αναφορικά με τις συνδέσεις μέσω GPRS.

5) Δόθηκε έμφαση στις πλατφόρμες που προσφέρει η Spartan Security στους συνεργάτες της και έγινε σαφές από τις 2 μεριές ότι θα πρέπει στο άμεσο μέλλον ο κλάδος να λειτουργεί με αυτόν τον ψηφιοποιημένο τρόπο για πλήρη διαφάνεια και προστασία δεδομένων.

6) Με καίριες ερωτήσεις του προέδρου του συνδέσμου προς τα στελέχη, έγινε σαφές ποιο μοντέλο ακολουθείται, ώστε να βοηθάει τον κάθε εγκαταστάτη συστημάτων ασφαλείας να προχωρά σε φορητότητα/μεταφορά των πελατών του, όποτε εκείνος το αποφασίσει. Αποσαφηνίστηκε επίσης πως αν χρειαστεί η Spartan Security, μπορεί να προσφέρει τις γνώσεις που έχουν αποκτηθεί στον τομέα, σε όλα τα ΚΛΣΣ., χωρίς κόστος, προκειμένου να υπάρχει εύκολη κι ελεύθερη διακίνηση πελατολογιών, όπως προβλέπεται σε κάθε επαγγελματικό κλάδο

7) Τέλος, διευκρινίστηκε πως η Spartan Security είναι πάντα ανοιχτή σε κάθε είδους αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας της, εφόσον αυτό εξυπηρετεί τις εξελισσόμενες ανάγκες του κλάδου, με ανοιχτό διάλογο και με επιχειρήματα που διευκολύνουν τις σχέσεις μεταξύ ΚΛΣΣ. – εγκαταστάτη – τελικού πελάτη.

Η προσπάθεια που κάνει το ΔΣ. του συλλόγου ΣΑΕΕΣΑΕ. με σκοπό την κατοχύρωση των λογικών και δικαίων δικαιωμάτων των αδειοδοτημένων τεχνικών συστημάτων ασφαλείας, αντιμετωπίστηκε με απόλυτα θετική διάθεση, κοινή οπτική και άμεση ανταπόκριση.

Η CPI δίπλα στη Νέα Φιγαλεία

H CPI, με ιδιαίτερη χαρά ανταποκρίθηκε στα αιτήματα του Γυμνασίου και του Πολιτιστικού Κέντρου Νέας Φιγαλείας για δωρεάν διάθεση εξοπλισμού. Συγκεκριμένα, στο Γυμνάσιο Νέας Φιγαλείας παραδόθηκε και εγκαταστάθηκε διαδραστικός πίνακας Classboard, βιντεοπροβολέας BenQ και βάση στήριξης ώστε να διαμορφωθεί μια αίθουσα διαδραστικής εκπαίδευσης που θα μπορεί να αξιοποιηθεί απ’ όλη την μαθητική κοινότητα.

H CPI, με ιδιαίτερη χαρά ανταποκρίθηκε στα αιτήματα του Γυμνασίου και του Πολιτιστικού Κέντρου Νέας Φιγαλείας για δωρεάν διάθεση εξοπλισμού.

Συγκεκριμένα, στο Γυμνάσιο Νέας Φιγαλείας παραδόθηκε και εγκαταστάθηκε διαδραστικός πίνακας Classboard, βιντεοπροβολέας BenQ και βάση στήριξης ώστε να διαμορφωθεί μια αίθουσα διαδραστικής εκπαίδευσης που θα μπορεί να αξιοποιηθεί απ’ όλη την μαθητική κοινότητα.

Αντίστοιχα, ένα Sharp πολυμηχάνημα απεστάλη στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Φιγαλείας και συγκεκριμένα στο νέο Φυσικογεωγραφικό – Γεωλογικό Μουσείο, βοηθώντας στην αρμονική λειτουργία του. Στόχος του μουσείου είναι να αναδείξει την μεγάλης αρχαιολογικής και γεωλογικής σημασίας περιοχή, προσελκύοντας επισκέπτες και επιστήμονες.

Η ADACOM και η Iron Mountain συνεργάζονται για την έκδοση ψηφιακών υπογραφών

Την Τετάρτη, 13 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το workshop που συνδιοργάνωσαν οι ADACOM και Iron Mountain, σχετικά με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης πληροφοριών M-Files, η οποία ενισχύει την απόδοση της επιχείρησης, βοηθώντας τα στελέχη των οργανισμών να εντοπίζουν και να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες πιο αποτελεσματικά.

Την Τετάρτη, 13 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το workshop που συνδιοργάνωσαν οι ADACOM και Iron Mountain, σχετικά με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης πληροφοριών M-Files, η οποία ενισχύει την απόδοση της επιχείρησης, βοηθώντας τα στελέχη των οργανισμών να εντοπίζουν και να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες πιο αποτελεσματικά.

Η Iron Mountain HELLAS, ο κορυφαίος πάροχος λύσεων διαχείρισης αρχείων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Adacom, έναν από τους κορυφαίους και πιο αναγνωρισμένους πάροχους εμπιστοσύνης στον τομέα του Cyber Security και γενικά στον τομέα του IT, προσφέρουν στους πελάτες τους, τη χρήση ψηφιακού πιστοποιητικού και εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής στα ψηφιακά τους έγγραφα, και όλα αυτά εξ αποστάσεως, μέσω του Content Services Platform (CSP).

Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να υπογράφουν τα έγγραφά τους με χρήση εγκεκριμένης εξ αποστάσεως ψηφιακής υπογραφής Φυσικού Προσώπου ή Φυσικού Προσώπου που δεσμεύει Νομικό Πρόσωπο σε συμμόρφωση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό eIDAS (ΕU 910/2014), η οποία αναγνωρίζεται σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως νομικά ισοδύναμη με χειρόγραφη υπογραφή και συνεπώς δύναται να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Κράτους, όπως και σε τραπεζικές συναλλαγές. Η λύση αυτή έχει σημαντική προστιθέμενη αξία για τους οργανισμούς, αφού επιταχύνει αισθητά τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, και αποτελεί σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής τους στρατηγικής.

Ο κος Π. Βασιλειάδης, Managing Director και υπεύθυνος από το 2003 για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων της εταιρείας σε Ελλάδα και Ισραήλ, στάθηκε στην ποιότητα και την ασφάλεια των παρεχόμενων υπηρεσιών του οργανισμού, αλλά και στη σχεδίαση και την υλοποίηση πολύπλοκων και μεγάλων έργων υπηρεσιών εμπιστοσύνης και κυβερνοασφάλειας σε οργανισμούς, που εδρεύουν σε περισσότερες από 30 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Από την πλευρά της Iron Mountain, ο κος Θ. Μαυρέλης, Commercial Director σε Ελλάδα και Κύπρο, αναφέρθηκε στις υπηρεσίες διαχείρισης πληροφοριών της εταιρείας, όπως η αποθήκευση και η προστασία περιουσιακών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών επιχειρηματικών πληροφοριών, ιδιαίτερα ευαίσθητων δεδομένων και πολιτισμικών, αλλά και ιστορικών εκθεμάτων. Την Iron Mountain εμπιστεύονται περισσότεροι από 225.000 οργανισμοί ανά τον κόσμο. Την παρουσίαση demo της πρωτοποριακής πλατφόρμας M-Files ανέλαβε ο κος Α. Ευαγγέλου, Digital Business Solutions Manager για τη Ν. Ευρώπη.

Μετά το τέλος του Workshop, προσφέρθηκε καφές και brunch, ενώ ακολούθησε και ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.