Skip to main content

Delphi Economic Forum 2022: Επανασχεδιάζοντας τον ασφαλιστικό κλάδο του μέλλοντος

Οι ασφάλειες ζωής, το μέλλον της επικουρικής ασφάλισης και ο επανασχεδιασμός του ασφαλιστικού κλάδου του μέλλοντος  τέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης με εκπροσώπους του κλάδου κατά τη δεύτερη ημέρα του 7ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών με τίτλο «New Realities», που πραγματοποιείται στους Δελφούς  6 – 9 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της ΑΕ. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Μάλιστα, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο κοινωνικό risk management  μέσω της συμπληρωματικότητας δημόσιου και ιδιωτικού στην ασφάλιση.

Οι ασφάλειες ζωής, το μέλλον της επικουρικής ασφάλισης και ο επανασχεδιασμός του ασφαλιστικού κλάδου του μέλλοντος  τέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης με εκπροσώπους του κλάδου κατά τη δεύτερη ημέρα του 7ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών με τίτλο «New Realities», που πραγματοποιείται στους Δελφούς  6 – 9 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της ΑΕ. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Μάλιστα, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο κοινωνικό risk management  μέσω της συμπληρωματικότητας δημόσιου και ιδιωτικού στην ασφάλιση.

«Στην Ελλάδα είμαστε ασφαλιστικά αναλφάβητοι», δήλωσε ο κ. Τίνιος Πλάτων, Associate Professor, Department of Statistics and Insurance Science στην τοποθέτησή του. Όπως ανέφερε, ο κάθε τομέας – ιδιωτικός και δημόσιος – έχει τα δικά του δυνατά σημεία και αναγνώρισε ότι: «Στα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα απαιτείται η παρουσία του κράτους, προκειμένου να εξασφαλίσει το μέγεθος, αλλά και η στήριξη προς όλους όσοι δεν έχουν οικονομικές δυνατότητες». Ο καθηγητής επανέλαβε ότι στην Ελλάδα σε πολλές ιδέες υστερούμε αν και, όπως είπε, «η παραδοσιακή στάση αντιπαλότητας μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα έχει αρχίσει και φθίνει».
Για τον τομέα της ασφάλισης: «Μακροχρόνια φροντίδα, πληθωρισμός, γήρανση πληθυσμού είναι τα μεγάλα Ευρωπαϊκά προβλήματα», σύμφωνα πάντα με τον κ. Τίνιο Πλάτωνα, ενώ παράλληλα, μεγάλη σημασία έδωσε στην μακροοικομομική διάσταση του ζητήματος, καθώς και στην έμφαση που πρέπει να δοθεί στη μακροχρόνια φορντίδα: «Ένα από τα θέματα που θα μπορούσε να υπάρχει σύμπληρωματικότητα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Ενώ, επεσήμανε και τους κινδύνους που προκύπτουν από την αύξηση του πληθωρισμού καθώς επίσης και από το φαινόμενο του brain drain.
 
«Απαιτείται ένας σοβαρός σχεδιασμός, καθώς αν αυτός δε γίνει, οι εξελίξεις θα είναι δραματικές τα επόμενα χρόνια», ανέφερε με τη σειρά του ο κ. Μίλτος Νεκτάριος, Professor of Insurance, University of Piraeus.
Όπως είπε: «Η Ελλάδα είναι κλασική περίπτωση χώρας που δεν έκανε κανέναν σχεδιασμό τα τελευταία 40 χρόνια και άφησε όλο το βάρος των συντάξεων στον κρατικό τομέα, με τα γνωστά αποτελέσματα: Μειώσεις συντάξεων και συσσώρευση χρέους, από το 2000 μέχρι σήμερα φθάνει στα 300 δισεκατομμύρια. Αυτά τα λάθη πρέπει να τα διορθώσουμε, με την εισαγωγή των ταμείων επαγγελματικής ασφάλισης και τις αλλαγές στην επικουρική ασφάλιση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επεσήμανε επίσης, την ανάγκη να αντιληφθούμε ότι τα μεγάλα προβλήματα είναι μπροστά λόγω της γήρανσης του πληθυσμού και πρόσθεσε ότι: «Πρέπει να βρούμε ένα κατάλληλο ισοζύγιο μεταξύ της κρατικής,  ιδιωτικής και επαγγελματικής ασφάλισης, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει και σε συσσώρευση κεφαλαίου», όπως είπε.
Επιπλέον ο καθηγητής ανέφερε ότι: «Η έλλειψη τεχνογνωσίας δε χαρακτηρίζει μόνο τον δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα». Συμπλήρωσε δε, ότι: «Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 30 χρόνια είναι σε πλήρη στασιμότητα 2% του ΑΕΠ, όταν ο μέσος όρος είναι στο 7%», ενώ κάλεσε τους ασφαλιστές να εκπαιδευτούν σε μία νέα τεχνογωσία.

Όσον αφορά την κατάσταση στην αγορά ο κ. Σταύρος Παπαγιαννόπουλος, CEO, EXL Consulting Limited έκανε λόγο για συγκράτηση του κύκλου εργασιών, μείωση της κερδοφορίας των ασφαλιστικών εταιρειών, εξαιτίας της δραματικής μείωσης των διαθέσιμων εισοδημάτων των πολιτών, κάτι το οποίο όπως είπε, δημιουργεί μακροπρόθεσμα προβλήματα.
«Οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να υπενδύσουν στην ποιότητα και την ανταποδοτικότητα», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι: «Το κεντρικό συμπέρασμα είναι ότι είναι πεπερασμένα τα όρια του κράτους». «Η ασφαλιστική αγορά να λύσει τα προβλήματα των πελατών της και να αυξήσει την κερδοφορία της», τόνισε.

Ο κ. Κωντσταντίνος Κουγιουμτζής, Chief Operations Officer, NN Hellas ανέφερε ότι οι Ολλανδοί επένδυσαν στην εταιρεία, καθώς προβλέπουν μία πολύ θετική προοπτική για την ελληνική οικονομία. «Δε φοβήθηκαν και επένδυσαν στα θετικά σενάρια για τη χώρα μας. Επενδύθηκαν χρήματα σε μία εταιρεία που έχει μακροχρόνια παρουσία στην Ελλάδα και ύστερα από χρόνια ζημιών, πέρασε σε δυναμική κερδοφορία», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι: «Έχουμε να κάνουμε με μία έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης προς την διοικητική ομάδα της NN».
Τέλος, ο κ. Κουγιουμτζής τόνισε ότι: «Δεν υφίσταται αφελληνισμός της αγοράς, καθώς οι ξένες επενδύσεις εκπληρώνουν πλήρως τις υποχρεώσεις τους προς το ελληνικό δημόσιο, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνουν την αγορά».

Στην ιστοσελίδα του Φόρουμ (www.delphiforum.gr) μπορείτε να δείτε τις ενότητες και όλες τις θεματικές συζητήσεις που θα πραγματοποιηθούν στο 4ήμερο Φόρουμ Απριλίου, καθώς και τις 750  και πλέον διακεκριμένες προσωπικότητες – επιβεβαιωμένους ομιλητές από την  Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πιο εκτεθειμένες στην ψηφιακή απάτη σήμερα οι επιχειρήσεις

Ευθέως ανάλογη με τη διείσδυση των online αγορών τείνει να γίνει, την περίοδο της πανδημίας, η αύξηση των περιστατικών ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται όλο και πιο ενεργά στο online περιβάλλον, οι επιτήδειοι καραδοκούν και προσαρμόζουν ανάλογα τις τεχνικές τους, με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτωνΕυθέως ανάλογη με τη διείσδυση των online αγορών τείνει να γίνει, την περίοδο της πανδημίας, η αύξηση των περιστατικών ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται όλο και πιο ενεργά στο online περιβάλλον, οι επιτήδειοι καραδοκούν και προσαρμόζουν ανάλογα τις τεχνικές τους, με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτων.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Ινστιτούτο Ponemon και την PayPal, σχετικά με το πραγματικό κόστος των περιστατικών απάτης , πολλοί οργανισμοί πασχίζουν να προστατεύσουν την επιχείρησή τους από τυχόν διαδικτυακές δόλιες συναλλαγές. Ανάμεσα στα περισσότερα από 600 στελέχη, που συμμετείχαν στην εν λόγω έρευνα, το 65% επεσήμανε την αύξηση του βαθμού πολυπλοκότητας ως την πλέον σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουν, αναφορικά με τον μετριασμό της ψηφιακής οικονομικής απάτης.

“Σε τοπικό επίπεδο, φαίνεται να ισχύει κάτι ανάλογο, ενώ οι τράπεζες μαζί με άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχουν συνεχή ενημέρωση για την υποστήριξη των πελατών τους ενάντια στη λαίλαπα των πιο “σοφιστικέ” κακόβουλων επιθέσεων”, αναφέρει η μελέτη για την Ελλάδα.

Όπως δείχνει η διεθνής έρευνα, ενώ οι οργανισμοί αναγνωρίζουν τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, για να παραμείνουν στο προσκήνιο με ανταγωνιστική διάθεση, το 81% αναφέρει ότι, λόγω της νέας αυτής συνθήκης, έχουν καταστεί πιο ευάλωτοι απέναντι σε κάθε μορφή ηλεκτρονικής απάτης.

Προστασία πελατών

Η PayPal υπογραμμίζει ότι σήμερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να καταπολεμήσουν την αύξηση της απάτης:

“- Επικεντρωθείτε στην πρόληψη της απάτης που σχετίζεται με αντιστροφές χρέωσης. Οι αντιστροφές χρεώσεων αποτελούν ένα από τα αναμενόμενα κόστη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εντούτοις η εμφάνιση προκλήσεων στη διαδικασία αποστολής και εφοδιασμού εν μέσω της πανδημίας, καθώς και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, οδήγησαν σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό αντιστροφών χρεώσεων. Ενώ πολλές από αυτές ήταν απόλυτα νόμιμες, δεν έλειπαν εκείνες, που ήταν αποτέλεσμα ανέντιμης δραστηριότητας και ψευδών αξιώσεων.

Οι λύσεις προστασίας από αντιστροφές χρέωσης μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν μια επιχείρηση να διαχειριστεί αυτόματα τις αμφισβητήσεις συναλλαγών και λοιπές διαφωνίες και αντιπαραθέσεις, ανακτώντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο και χρήμα.

– Χρησιμοποιήστε τη μηχανική μάθηση (machine learning). Οι επιχειρήσεις προτείνεται να αξιοποιήσουν τη μηχανική μάθηση για να διευκολύνουν τον εντοπισμό και τον περιορισμό της απάτης σε πραγματικό χρόνο.

– Να είστε ανοιχτοί σε συνεργασίες. Η διαδικασία προστασίας από απάτες δεν πρέπει να γίνεται σε καθεστώς απομόνωσης. Η ιεράρχηση της προστασίας των ηλεκτρονικών συναλλαγών απαιτεί τεχνογνωσία και καλό θα είναι να γίνεται από το εξειδικευμένο προσωπικό της επιχείρησης σε άμεση συνεργασία με τους ειδικούς του συγκεκριμένου κλάδου.

– Να έχετε ανοιχτά τα αυτιά σας. Να προσφέρετε τη δυνατότητα ενός ειδικού forum ή άλλου καναλιού επικοινωνίας, όπου οι πελάτες να αναφέρουν ύποπτη συμπεριφορά ή περιστατικά υπό αμφισβήτηση στην πλατφόρμα σας.

– Να παραμένετε σε εγρήγορση. Το πιο σημαντικό είναι να αντιληφθείτε ότι οι κακοί ηθοποιοί και οι απατεώνες αποτελούν μία σταθερά και πάντοτε θα βρίσκουν τρόπο να εξελίσσουν τις τεχνικές τους για να αποφεύγουν και να ξεγελούν τα όποια συστήματα άμυνας”.

Πιο εκτεθειμένες στην ψηφιακή απάτη σήμερα οι επιχειρήσεις

Ευθέως ανάλογη με τη διείσδυση των online αγορών τείνει να γίνει, την περίοδο της πανδημίας, η αύξηση των περιστατικών ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται όλο και πιο ενεργά στο online περιβάλλον, οι επιτήδειοι καραδοκούν και προσαρμόζουν ανάλογα τις τεχνικές τους, με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτωνΕυθέως ανάλογη με τη διείσδυση των online αγορών τείνει να γίνει, την περίοδο της πανδημίας, η αύξηση των περιστατικών ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται όλο και πιο ενεργά στο online περιβάλλον, οι επιτήδειοι καραδοκούν και προσαρμόζουν ανάλογα τις τεχνικές τους, με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτων.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Ινστιτούτο Ponemon και την PayPal, σχετικά με το πραγματικό κόστος των περιστατικών απάτης , πολλοί οργανισμοί πασχίζουν να προστατεύσουν την επιχείρησή τους από τυχόν διαδικτυακές δόλιες συναλλαγές. Ανάμεσα στα περισσότερα από 600 στελέχη, που συμμετείχαν στην εν λόγω έρευνα, το 65% επεσήμανε την αύξηση του βαθμού πολυπλοκότητας ως την πλέον σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουν, αναφορικά με τον μετριασμό της ψηφιακής οικονομικής απάτης.

“Σε τοπικό επίπεδο, φαίνεται να ισχύει κάτι ανάλογο, ενώ οι τράπεζες μαζί με άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχουν συνεχή ενημέρωση για την υποστήριξη των πελατών τους ενάντια στη λαίλαπα των πιο “σοφιστικέ” κακόβουλων επιθέσεων”, αναφέρει η μελέτη για την Ελλάδα.

Όπως δείχνει η διεθνής έρευνα, ενώ οι οργανισμοί αναγνωρίζουν τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, για να παραμείνουν στο προσκήνιο με ανταγωνιστική διάθεση, το 81% αναφέρει ότι, λόγω της νέας αυτής συνθήκης, έχουν καταστεί πιο ευάλωτοι απέναντι σε κάθε μορφή ηλεκτρονικής απάτης.

Προστασία πελατών

Η PayPal υπογραμμίζει ότι σήμερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να καταπολεμήσουν την αύξηση της απάτης:

“- Επικεντρωθείτε στην πρόληψη της απάτης που σχετίζεται με αντιστροφές χρέωσης. Οι αντιστροφές χρεώσεων αποτελούν ένα από τα αναμενόμενα κόστη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εντούτοις η εμφάνιση προκλήσεων στη διαδικασία αποστολής και εφοδιασμού εν μέσω της πανδημίας, καθώς και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, οδήγησαν σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό αντιστροφών χρεώσεων. Ενώ πολλές από αυτές ήταν απόλυτα νόμιμες, δεν έλειπαν εκείνες, που ήταν αποτέλεσμα ανέντιμης δραστηριότητας και ψευδών αξιώσεων.

Οι λύσεις προστασίας από αντιστροφές χρέωσης μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν μια επιχείρηση να διαχειριστεί αυτόματα τις αμφισβητήσεις συναλλαγών και λοιπές διαφωνίες και αντιπαραθέσεις, ανακτώντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο και χρήμα.

– Χρησιμοποιήστε τη μηχανική μάθηση (machine learning). Οι επιχειρήσεις προτείνεται να αξιοποιήσουν τη μηχανική μάθηση για να διευκολύνουν τον εντοπισμό και τον περιορισμό της απάτης σε πραγματικό χρόνο.

– Να είστε ανοιχτοί σε συνεργασίες. Η διαδικασία προστασίας από απάτες δεν πρέπει να γίνεται σε καθεστώς απομόνωσης. Η ιεράρχηση της προστασίας των ηλεκτρονικών συναλλαγών απαιτεί τεχνογνωσία και καλό θα είναι να γίνεται από το εξειδικευμένο προσωπικό της επιχείρησης σε άμεση συνεργασία με τους ειδικούς του συγκεκριμένου κλάδου.

– Να έχετε ανοιχτά τα αυτιά σας. Να προσφέρετε τη δυνατότητα ενός ειδικού forum ή άλλου καναλιού επικοινωνίας, όπου οι πελάτες να αναφέρουν ύποπτη συμπεριφορά ή περιστατικά υπό αμφισβήτηση στην πλατφόρμα σας.

– Να παραμένετε σε εγρήγορση. Το πιο σημαντικό είναι να αντιληφθείτε ότι οι κακοί ηθοποιοί και οι απατεώνες αποτελούν μία σταθερά και πάντοτε θα βρίσκουν τρόπο να εξελίσσουν τις τεχνικές τους για να αποφεύγουν και να ξεγελούν τα όποια συστήματα άμυνας”.

Βραβείο “Scanner Line of the Year” 2022 για την Kodak Alaris

H Keypoint Intelligence, κορυφαία εταιρεία δοκιμών προϊόντων απεικόνισης εγγράφων παγκοσμίως, τίμησε την Kodak alaris με το βραβείο Buyers Lab (BLI) 2022 “Scanner Line of the Year”. Τα βραβεία BLI Line of the Year αναδεικνύουν τις εταιρείες που παρέχουν ευρύ φάσμα hardware ή software και οι οποίες ξεπερνούν σταθερά τους ανταγωνιστές τους καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών της Keypoint Intelligence. Αναλύονται και αξιολογούνται στοιχεία όπως χαρακτηριστικά, ευκολία χρήσης, αξία έναντι όλου του portfolio κλπ. και το βραβείο απονέμεται στον vendor του οποίου η προϊοντική γκάμα υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες.

H Keypoint Intelligence, κορυφαία εταιρεία δοκιμών προϊόντων απεικόνισης εγγράφων παγκοσμίως, τίμησε την Kodak alaris με το βραβείο Buyers Lab (BLI) 2022 “Scanner Line of the Year”.

 Τα βραβεία BLI Line of the Year αναδεικνύουν τις εταιρείες που παρέχουν ευρύ φάσμα hardware ή software και οι οποίες ξεπερνούν σταθερά τους ανταγωνιστές τους καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών της Keypoint Intelligence. Αναλύονται και αξιολογούνται στοιχεία όπως χαρακτηριστικά, ευκολία χρήσης, αξία έναντι όλου του portfolio κλπ. και το βραβείο απονέμεται στον vendor του οποίου η προϊοντική γκάμα υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες.

 Ο Lee Davis, Αναπληρωτής Διευθυντής Λογισμικού/Σαρωτών της Keypoint Intelligence ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μετά από ακόμη έναν χρόνο αυστηρών δοκιμών, η Kodak Alaris συνεχίζει να κυριαρχεί, παίρνοντας το έκτο BLI “Scanner Line of the Year Award” μέσα σε επτά έτη. Οι σαρωτές Kodak Alaris βρίσκονται στην κορυφή σχεδόν σε κάθε κατηγορία που η Keypoint Intelligence αξιολογεί, συμπεριλαμβανομένων των πιο σημαντικών στοιχείων όπως η αξιοπιστία, η διαχείριση, η παραγωγικότητα και η ακρίβεια OCR.”

Οι σαρωτές της Kodak Alaris είναι διαθέσιμοι πανελλαδικά από το δίκτυο συνεργατών της CPI.

Βραβείο “Scanner Line of the Year” 2022 για την Kodak Alaris

H Keypoint Intelligence, κορυφαία εταιρεία δοκιμών προϊόντων απεικόνισης εγγράφων παγκοσμίως, τίμησε την Kodak alaris με το βραβείο Buyers Lab (BLI) 2022 “Scanner Line of the Year”.  Τα βραβεία BLI Line of the Year αναδεικνύουν τις εταιρείες που παρέχουν ευρύ φάσμα hardware ή software και οι οποίες ξεπερνούν σταθερά τους ανταγωνιστές τους καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών της Keypoint Intelligence. Αναλύονται και αξιολογούνται στοιχεία όπως χαρακτηριστικά, ευκολία χρήσης, αξία έναντι όλου του portfolio κλπ. και το βραβείο απονέμεται στον vendor του οποίου η προϊοντική γκάμα υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες.

 

H Keypoint Intelligence, κορυφαία εταιρεία δοκιμών προϊόντων απεικόνισης εγγράφων παγκοσμίως, τίμησε την Kodak alaris με το βραβείο Buyers Lab (BLI) 2022 “Scanner Line of the Year”.

 Τα βραβεία BLI Line of the Year αναδεικνύουν τις εταιρείες που παρέχουν ευρύ φάσμα hardware ή software και οι οποίες ξεπερνούν σταθερά τους ανταγωνιστές τους καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών της Keypoint Intelligence. Αναλύονται και αξιολογούνται στοιχεία όπως χαρακτηριστικά, ευκολία χρήσης, αξία έναντι όλου του portfolio κλπ. και το βραβείο απονέμεται στον vendor του οποίου η προϊοντική γκάμα υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες.

 Ο Lee Davis, Αναπληρωτής Διευθυντής Λογισμικού/Σαρωτών της Keypoint Intelligence ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μετά από ακόμη έναν χρόνο αυστηρών δοκιμών, η Kodak Alaris συνεχίζει να κυριαρχεί, παίρνοντας το έκτο BLI “Scanner Line of the Year Award” μέσα σε επτά έτη. Οι σαρωτές Kodak Alaris βρίσκονται στην κορυφή σχεδόν σε κάθε κατηγορία που η Keypoint Intelligence αξιολογεί, συμπεριλαμβανομένων των πιο σημαντικών στοιχείων όπως η αξιοπιστία, η διαχείριση, η παραγωγικότητα και η ακρίβεια OCR.”

Οι σαρωτές της Kodak Alaris είναι διαθέσιμοι πανελλαδικά από το δίκτυο συνεργατών της CPI.

Ολοκληρωμένες λύσεις Συστημάτων Ελέγχου Πρόσβασης από την Digimark

Η Digimark στα πλαίσια της ανάπτυξής των δραστηριοτήτων εισέρχεται στην αγορά των Συστημάτων Ελέγχου Πρόσβασης. Με βασικό της στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων, η Digimark, αναζητά συνεχώς νέα προϊόντα και υπηρεσίες για να προσφέρει στην αγορά που καλύπτει. Προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις συστημάτων οργάνωσης, ασφαλείας, μείωσης κόστους λειτουργίας & αύξησης της απόδοσης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς στοχεύει στην ανάπτυξη του πελατολογίου της και την περαιτέρω εδραίωση της στον χώρο της τεχνολογίας.

Η Digimark στα πλαίσια της ανάπτυξής των δραστηριοτήτων εισέρχεται στην αγορά των Συστημάτων Ελέγχου Πρόσβασης. Με βασικό της στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων, η Digimark, αναζητά συνεχώς νέα προϊόντα και υπηρεσίες για να προσφέρει στην αγορά που καλύπτει. Προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις συστημάτων οργάνωσης, ασφαλείας, μείωσης κόστους λειτουργίας & αύξησης της απόδοσης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς στοχεύει στην ανάπτυξη του πελατολογίου της και την περαιτέρω εδραίωση της στον χώρο της τεχνολογίας.

Η λύσεις που προφέρει περιλαμβάνουν συστήματα ελέγχου πρόσβασης Access Control, Ωρομέτρηση προσωπικού καθώς και Λύσεις Μισθοδοσίας και Διαχείρισης Ανθρώπινου Προσωπικού.

Έχοντας πραγματοποιήσει ήδη εγκαταστάσεις συστημάτων Access Control σε αρκετές εταιρείες η Digimark μπορεί να υποστηρίξει αντίστοιχα Projects σε επιχειρήσεις ανεξάρτητα από το μέγεθος τους.

DSC Live Webinar από την KEEPER Group

Ένα online σεμινάριο, αφιερωμένο στην νέα γενιά πινάκων συναγερμού WP θα πραγματοποιήσει η KEEPER Group την Τετάρτη 13 Απριλίου 2022| 17:00-19:00. Σε αυτό, θα δούμε πως οι συνεργάτες μπορούν να προσφέρουν τις προηγμένες τεχνολογίες και σύγχρονες υπηρεσίες της DSC στα καθημερινά τους έργα, ικανοποιώντας τους τελικούς πελάτες τους με μοναδικό τρόπο, έναντι του ανταγωνισμού.

Ένα online σεμινάριο, αφιερωμένο στην νέα γενιά πινάκων συναγερμού WP θα πραγματοποιήσει η KEEPER Group την Τετάρτη 13 Απριλίου 2022| 17:00-19:00. Σε αυτό, θα δούμε πως οι συνεργάτες μπορούν να προσφέρουν τις προηγμένες τεχνολογίες και σύγχρονες υπηρεσίες της DSC στα καθημερινά τους έργα, ικανοποιώντας τους τελικούς πελάτες τους με μοναδικό τρόπο, έναντι του ανταγωνισμού.

Θεματολογία

  • WP
  • Ασύρματα περιφερειακά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
  • Παραμετροποίηση μέσω Power Manage.
  • Σύνδεση με ΚΛΣ με την χρήση του Power Manage.

Κάντε την εγγραφή σας ΕΔΩ

 

https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_Ao9AtpbdRTGZGXwY-6QP9w

DSC Live Webinar από την KEEPER Group

Ένα online σεμινάριο, αφιερωμένο στην νέα γενιά πινάκων συναγερμού WP θα πραγματοποιήσει η KEEPER Group την Τετάρτη 13 Απριλίου 2022| 17:00-19:00. Σε αυτό, θα δούμε πως οι συνεργάτες μπορούν να προσφέρουν τις προηγμένες τεχνολογίες και σύγχρονες υπηρεσίες της DSC στα καθημερινά τους έργα, ικανοποιώντας τους τελικούς πελάτες τους με μοναδικό τρόπο, έναντι του ανταγωνισμού.

Ένα online σεμινάριο, αφιερωμένο στην νέα γενιά πινάκων συναγερμού WP θα πραγματοποιήσει η KEEPER Group την Τετάρτη 13 Απριλίου 2022| 17:00-19:00. Σε αυτό, θα δούμε πως οι συνεργάτες μπορούν να προσφέρουν τις προηγμένες τεχνολογίες και σύγχρονες υπηρεσίες της DSC στα καθημερινά τους έργα, ικανοποιώντας τους τελικούς πελάτες τους με μοναδικό τρόπο, έναντι του ανταγωνισμού.

Θεματολογία

  • WP
  • Ασύρματα περιφερειακά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
  • Παραμετροποίηση μέσω Power Manage.
  • Σύνδεση με ΚΛΣ με την χρήση του Power Manage.

Κάντε την εγγραφή σας ΕΔΩ

 

https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_Ao9AtpbdRTGZGXwY-6QP9w

Συνεργασία μεταξύ Exotic Lily και Conti RaaS αποκαλύπτει η Google

H Ομάδα Ανάλυσης Απειλών της Google, περισσότερο γνωστή στο ευρύ κοινό ως «TAG», ανακάλυψε ότι η Exotic Lily είναι στην πραγματικότητα ένας μεσίτης αρχικής πρόσβασης (Initial Access Broker – IAB), που συνδέεται με διάφορες ομάδες Ransomware, όπως η Conti και η Diavol. Σύμφωνα με τα στοιχεία της TAG, η ομάδα Exotic Lily φέρεται να εξαπολύει επιθέσεις τύπου phishing σε δίκτυα – στόχους και ακολούθως να πουλά τη δυνατότητα πρόσβασης σε συνεργαζόμενα Ransomware-as-a-Service (RaaS).

H Ομάδα Ανάλυσης Απειλών της Google, περισσότερο γνωστή στο ευρύ κοινό ως «TAG», ανακάλυψε ότι η Exotic Lily είναι στην πραγματικότητα ένας μεσίτης αρχικής πρόσβασης (Initial Access Broker – IAB), που συνδέεται με διάφορες ομάδες Ransomware, όπως η Conti και η Diavol. Σύμφωνα με τα στοιχεία της TAG, η ομάδα Exotic Lily φέρεται να εξαπολύει επιθέσεις τύπου phishing σε δίκτυα – στόχους και ακολούθως να πουλά τη δυνατότητα πρόσβασης σε συνεργαζόμενα Ransomware-as-a-Service (RaaS).

Η δράση της Exotic Lilly βρίσκεται στο στόχαστρο της Ομάδας Ανάλυσης Απειλών της Google από τον Σεπτέμβριο του 2021, όταν για πρώτη φορά παρατηρήθηκε μια Zero-Day ευπάθεια του Microsoft MSHTML (CVE-2021-40444), την οποία και εκμεταλλεύτηκε η συγκεκριμένη ομάδα.

Αρχικά, η ομάδα της Exotic Lily προχώρησε σε δημιουργία ψεύτικων περσόνων, με λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, προσωπικές ιστοσελίδες, ιστολόγια κ.λπ., και υποδύονταν υπαλλήλους μιας φαινομενικά πραγματικής εταιρείας. Από τον Νοέμβριο του 2021 κι έπειτα, οι hackers της Exotic Lily, άρχισαν να υποδύονται πραγματικούς υπαλλήλους εταιρειών, αφού πρώτα είχαν υποκλέψει τα προσωπικά τους δεδομένα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά και από βάσεις δεδομένων επιχειρήσεων, όπως το RocketReach και το CrunchBase.

Κατόπιν, χρησιμοποιώντας λογαριασμούς email από domains που είχαν πλαστογραφήσει, οι επιτιθέμενοι της Exotic Lily, έστελναν phishing emails με το πρόσχημα μιας επιχειρηματικής πρότασης, όπως για παράδειγμα την εξωτερική ανάθεση ενός έργου ανάπτυξης λογισμικού ή μιας υπηρεσίας ασφάλειας πληροφοριών. Στο επίκεντρο της ομάδας βρέθηκαν αρχικά εταιρείες πληροφορικής, κυβερνοασφάλειας και υγειονομικού ενδιαφέροντος, ωστόσο τον τελευταίο καιρό η στόχευση διευρύνθηκε και σε άλλους κλάδους.

Η έντονη δράση της Exotic Lily καταδεικνύεται από το γεγονός ότι απέστελλε καθημερινά περισσότερα από 5.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πάνω από 650 διαφορετικούς οργανισμούς, ενώ οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ψαρέματος ήταν εξεζητημένες και αληθοφανείς.

Μόλις πριν μερικές ημέρες, το Wired δημοσίευσε μια επισκόπηση των 60 χιλιάδων μηνυμάτων συνομιλίας μεταξύ της ομάδας της Exotic Lily που διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Η αποκάλυψη αυτή, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ομάδα λειτουργεί ως μια κανονική… επιχείρηση (!), με τμήμα HR, μισθοδοσία κ.ο.κ.

Πρόσφατα, το ContiLeaks ανέβασε στο Twitter την έκδοση 3 του Conti Ransomware, μαζί με έναν αποκρυπτογραφητή. Η BleepingComputer μπόρεσε να μεταφράσει με επιτυχία τον πηγαίο κώδικα, καθώς και να χρησιμοποιήσει το Ransomware και τον αποκρυπτογραφητή, χωρίς κανένα πρόβλημα. Η νέα αυτή διαρροή, θα μπορούσε δυνητικά να δώσει σε ερευνητές και μηχανικούς πληροφορικής την ευκαιρία να αναλύσουν περαιτέρω το κακόβουλο λογισμικό, να δημιουργήσουν νέες τεχνικές άμυνας και ενδεχομένως πρόσθετα εργαλεία αποκρυπτογράφησης.

Ένα από τα βασικότερα εργαλεία για την αποφυγή του domain spoofing, είναι το πρωτόκολλο DMARC. Το πρωτόκολλο DMARC, συμβάλλει στην πρόληψη της απάτης μέσω email, καθώς αποκλείει τους μη εξουσιοδοτημένους αποστολείς email, φιλτράροντας τα ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προτού φτάσουν στους τελικούς παραλήπτες.

Παράλληλα, βελτιώνει τη δυνατότητα παράδοσης εταιρικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς διευκολύνει τους παρόχους αλληλογραφίας να διακρίνουν τις απόπειρες ηλεκτρονικού ψαρέματος από τις νόμιμες και θεμιτές δραστηριότητες.

Στην πρόσφατη έκθεση GISEC Global που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21-23 Μαρτίου στο Ντουμπάι, η Channel IT, διανομέας προστιθέμενης αξίας προϊόντων και λύσεων για πληροφοριακά συστήματα, λάνσαρε το DMARC Right, ένα νέο, καινοτόμο προϊόν για την ασφάλεια των εταιρικών επικοινωνιών.

Πρόκειται για ένα εργαλείο που αξιοποιεί τις δυνατότητες του πρωτοκόλλου DMARC και απευθύνεται σε κάθε κάτοχο domain name. Το DMARC Right, πλαισιώνεται από μια σειρά υπηρεσιών που προσφέρει η ομάδα μηχανικών της Channel IT, όπως συμβουλευτική διαδικασία για την ορθή εγκατάσταση και παραμετροποίηση του πρωτοκόλλου και διαρκές monitoring της δραστηριότητας με εξατομικευμένο reporting, χαρίζοντας προστιθέμενη αξία στο προϊόν και μετατρέποντάς το σε μια ολοκληρωμένη SaaS λύση.

Για περισσότερες πληροφορίες για το DMARC Right, πατήστε εδώ.

 

https://www.techmail.gr/

Συνεργασία μεταξύ Exotic Lily και Conti RaaS αποκαλύπτει η Google

H Ομάδα Ανάλυσης Απειλών της Google, περισσότερο γνωστή στο ευρύ κοινό ως «TAG», ανακάλυψε ότι η Exotic Lily είναι στην πραγματικότητα ένας μεσίτης αρχικής πρόσβασης (Initial Access Broker – IAB), που συνδέεται με διάφορες ομάδες Ransomware, όπως η Conti και η Diavol. Σύμφωνα με τα στοιχεία της TAG, η ομάδα Exotic Lily φέρεται να εξαπολύει επιθέσεις τύπου phishing σε δίκτυα – στόχους και ακολούθως να πουλά τη δυνατότητα πρόσβασης σε συνεργαζόμενα Ransomware-as-a-Service (RaaS).

H Ομάδα Ανάλυσης Απειλών της Google, περισσότερο γνωστή στο ευρύ κοινό ως «TAG», ανακάλυψε ότι η Exotic Lily είναι στην πραγματικότητα ένας μεσίτης αρχικής πρόσβασης (Initial Access Broker – IAB), που συνδέεται με διάφορες ομάδες Ransomware, όπως η Conti και η Diavol. Σύμφωνα με τα στοιχεία της TAG, η ομάδα Exotic Lily φέρεται να εξαπολύει επιθέσεις τύπου phishing σε δίκτυα – στόχους και ακολούθως να πουλά τη δυνατότητα πρόσβασης σε συνεργαζόμενα Ransomware-as-a-Service (RaaS).

Η δράση της Exotic Lilly βρίσκεται στο στόχαστρο της Ομάδας Ανάλυσης Απειλών της Google από τον Σεπτέμβριο του 2021, όταν για πρώτη φορά παρατηρήθηκε μια Zero-Day ευπάθεια του Microsoft MSHTML (CVE-2021-40444), την οποία και εκμεταλλεύτηκε η συγκεκριμένη ομάδα.

Αρχικά, η ομάδα της Exotic Lily προχώρησε σε δημιουργία ψεύτικων περσόνων, με λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, προσωπικές ιστοσελίδες, ιστολόγια κ.λπ., και υποδύονταν υπαλλήλους μιας φαινομενικά πραγματικής εταιρείας. Από τον Νοέμβριο του 2021 κι έπειτα, οι hackers της Exotic Lily, άρχισαν να υποδύονται πραγματικούς υπαλλήλους εταιρειών, αφού πρώτα είχαν υποκλέψει τα προσωπικά τους δεδομένα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά και από βάσεις δεδομένων επιχειρήσεων, όπως το RocketReach και το CrunchBase.

Κατόπιν, χρησιμοποιώντας λογαριασμούς email από domains που είχαν πλαστογραφήσει, οι επιτιθέμενοι της Exotic Lily, έστελναν phishing emails με το πρόσχημα μιας επιχειρηματικής πρότασης, όπως για παράδειγμα την εξωτερική ανάθεση ενός έργου ανάπτυξης λογισμικού ή μιας υπηρεσίας ασφάλειας πληροφοριών. Στο επίκεντρο της ομάδας βρέθηκαν αρχικά εταιρείες πληροφορικής, κυβερνοασφάλειας και υγειονομικού ενδιαφέροντος, ωστόσο τον τελευταίο καιρό η στόχευση διευρύνθηκε και σε άλλους κλάδους.

Η έντονη δράση της Exotic Lily καταδεικνύεται από το γεγονός ότι απέστελλε καθημερινά περισσότερα από 5.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πάνω από 650 διαφορετικούς οργανισμούς, ενώ οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ψαρέματος ήταν εξεζητημένες και αληθοφανείς.

Μόλις πριν μερικές ημέρες, το Wired δημοσίευσε μια επισκόπηση των 60 χιλιάδων μηνυμάτων συνομιλίας μεταξύ της ομάδας της Exotic Lily που διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Η αποκάλυψη αυτή, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ομάδα λειτουργεί ως μια κανονική… επιχείρηση (!), με τμήμα HR, μισθοδοσία κ.ο.κ.

Πρόσφατα, το ContiLeaks ανέβασε στο Twitter την έκδοση 3 του Conti Ransomware, μαζί με έναν αποκρυπτογραφητή. Η BleepingComputer μπόρεσε να μεταφράσει με επιτυχία τον πηγαίο κώδικα, καθώς και να χρησιμοποιήσει το Ransomware και τον αποκρυπτογραφητή, χωρίς κανένα πρόβλημα. Η νέα αυτή διαρροή, θα μπορούσε δυνητικά να δώσει σε ερευνητές και μηχανικούς πληροφορικής την ευκαιρία να αναλύσουν περαιτέρω το κακόβουλο λογισμικό, να δημιουργήσουν νέες τεχνικές άμυνας και ενδεχομένως πρόσθετα εργαλεία αποκρυπτογράφησης.

Ένα από τα βασικότερα εργαλεία για την αποφυγή του domain spoofing, είναι το πρωτόκολλο DMARC. Το πρωτόκολλο DMARC, συμβάλλει στην πρόληψη της απάτης μέσω email, καθώς αποκλείει τους μη εξουσιοδοτημένους αποστολείς email, φιλτράροντας τα ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προτού φτάσουν στους τελικούς παραλήπτες.

Παράλληλα, βελτιώνει τη δυνατότητα παράδοσης εταιρικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς διευκολύνει τους παρόχους αλληλογραφίας να διακρίνουν τις απόπειρες ηλεκτρονικού ψαρέματος από τις νόμιμες και θεμιτές δραστηριότητες.

Στην πρόσφατη έκθεση GISEC Global που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21-23 Μαρτίου στο Ντουμπάι, η Channel IT, διανομέας προστιθέμενης αξίας προϊόντων και λύσεων για πληροφοριακά συστήματα, λάνσαρε το DMARC Right, ένα νέο, καινοτόμο προϊόν για την ασφάλεια των εταιρικών επικοινωνιών.

Πρόκειται για ένα εργαλείο που αξιοποιεί τις δυνατότητες του πρωτοκόλλου DMARC και απευθύνεται σε κάθε κάτοχο domain name. Το DMARC Right, πλαισιώνεται από μια σειρά υπηρεσιών που προσφέρει η ομάδα μηχανικών της Channel IT, όπως συμβουλευτική διαδικασία για την ορθή εγκατάσταση και παραμετροποίηση του πρωτοκόλλου και διαρκές monitoring της δραστηριότητας με εξατομικευμένο reporting, χαρίζοντας προστιθέμενη αξία στο προϊόν και μετατρέποντάς το σε μια ολοκληρωμένη SaaS λύση.

Για περισσότερες πληροφορίες για το DMARC Right, πατήστε εδώ.

 

https://www.techmail.gr/

Προμήθεια πληροφοριακού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού για το Αρχηγείο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ

Κωδικό έγκρισης έλαβε η δράση «Προμήθεια πληροφοριακού εξοπλισμού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού για το Αρχηγείο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ». Για την υλοποίηση του έργου πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν:

Κωδικό έγκρισης έλαβε η δράση «Προμήθεια πληροφοριακού εξοπλισμού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού για το Αρχηγείο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ». Για την υλοποίηση του έργου πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν:

  • Ο γενικός κανονισμός προσωπικών δεδομένων (GDPR).
  • Η προσβασιμότητα των ιστότοπων και των εφαρμογών για φορητές συσκευές των οργανισμών του δημόσιου τομέα, η οποία καθορίζει συγκεκριμένες απαιτήσεις που πρέπει να τηρούνται κατά τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη συντήρησή τους προκειμένου να καθίστανται προσβάσιμα σε όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρίες.
  • Το κυβερνητικό νέφος (G-Cloud): Οι διατάξεις δηλαδή αναφορικά με τη φιλοξενία των πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών στις κεντρικές υποδομές Κυβερνητικού Νέφους της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, και η προμήθεια νέου εξοπλισμού κεντρικών εξυπηρετητών και νέων αδειών χρήσης πλατφόρμας λογισμικού.
  • Η κυβερνοασφάλεια, για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις ασφαλούς ανάπτυξης συστημάτων (security by design και default), καθώς και οι απαιτήσεις προσωπικών προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας (privacy by design και default).
  • Η υιοθέτηση αρθρωτής (modular) αρχιτεκτονικής, ώστε να είναι εφικτή η αξιοποίηση μελλοντικών οριζόντιων δράσεων υπουργείων. Ο σχεδιασμός να παρέχει εγγενώς την απαραίτητη ευελιξία και να επιτρέπει την παραμετροποίηση του συστήματος για την προσθήκη νέων διαδικασιών και την εκτέλεση επεκτάσεων (π.χ. προσθήκη αισθητήρων) από τους χρήστες του, χωρίς την παρέμβαση του αναδόχου.

Ο Δυνητικός Δικαιούχος οφείλει να υποβάλει στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών αναλυτική περιγραφή φυσικού αντικειμένου, έντυπο ανάλυσης κόστους, απόφαση (ή σχέδιο) σύστασης υλοποίησης έργου – σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εκάστοτε ισχύουσα εθνική ψηφιακή στρατηγική – τεύχη διακήρυξης, εφόσον υπάρχουν, καθώς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία κρίνεται απαραίτητη, προκειμένου η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών να είναι σε θέση να εκτιμήσει κατ’ ελάχιστον:

  • Την τεχνική αρτιότητα της πρότασης.
  • Τη μεθοδολογία υλοποίησης.
  • Την ορθολογική κοστολόγηση.
  • Τη συμπληρωματικότητα/συνέργεια/επικάλυψη με άλλα έργα ή προτάσεις.
  • Τις απαιτήσεις διαλειτουργικότητας, εφόσον απαιτείται.
  • Τον βαθμό αξιοποίησης οριζόντιων υποδομών και δομικών συστατικών.
  • Τη συσχέτιση με την υφιστάμενη κατάσταση.

Η παρούσα βεβαίωση δεν υποκαθιστά την εκ του νόμου αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών για έκδοση απόφασης προέγκρισης Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης (ΤΔΠΠ) προ της υποβολής αυτού για χρηματοδότηση στην αρμόδια Διαχειριστική Αρχή.

Κατεβάστε την προκήρυξη του διαγωνισμού όπως δημοσιεύτηκε στο Διαύγεια.

 

https://www.techmail.gr/

Διαγωνισμός για την αναβάθμιση του λογισμικού SAP του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκήρυξε διεθνή, ηλεκτρονικό, ανοικτό διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με θέμα «Ενεργοποίηση – επικαιροποίηση – συντήρηση – υποστήριξη των προϊόντων λογισμικού SAP του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους». Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος προαίρεσης ανέρχεται σε 431.698,56 ευρώ με ΦΠΑ.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκήρυξε διεθνή, ηλεκτρονικό, ανοικτό διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με θέμα «Ενεργοποίηση – επικαιροποίηση – συντήρηση – υποστήριξη των προϊόντων λογισμικού SAP του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Πολιτικής του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους». Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος προαίρεσης ανέρχεται σε 431.698,56 ευρώ με ΦΠΑ.

Τα κριτήρια επιλογής είναι:

  • Η άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας συναφούς με το αντικείμενο της παρούσας σύμβασης.
  • Η οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια.
  • Η τεχνική και επαγγελματική ικανότητα.
  • Τα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με τη χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της πύλης www.promitheus.gov.gr. H καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών στην πύλη καθίσταται η 5η Μαΐου 2022 και ώρα 17:00.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη προκήρυξη, πατήστε εδώ.

 

https://www.techmail.gr/

To Σεισμολογικό Δίκτυο Κρήτης αξιοποιεί τεχνολογίες IoT της Vodafone για την καλύτερη παρακολούθηση της σεισμικότητας

To Vodafone Business ανακοινώνει ότι συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, με στόχο την υλοποίηση σύγχρονων εφαρμογών παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητες μέσα από το δίκτυο Internet of Things (ΙοΤ) της Vodafone.

To Vodafone Business ανακοινώνει ότι συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, με στόχο την υλοποίηση σύγχρονων εφαρμογών παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητες μέσα από το δίκτυο Internet of Things (ΙοΤ) της Vodafone.

Συγκεκριμένα, το Σεισμολογικό Δίκτυο Κρήτης (HSNC) αξιοποιεί το δίκτυο Internet of Things (IoT) της Vodafone Ελλάδας για την υλοποίηση εφαρμογών τηλεμετρίας ακριβείας που συμβάλλουν στη βελτίωση της παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητας στην Κρήτη.

Η τηλεμετρία αποτελεί συστατικό μέρος της λειτουργίας του HSNC και θεωρείται κομβικής σημασίας, προκειμένου να ικανοποιούνται κορυφαίες απαιτήσεις δικτύωσης και μεταγωγής δεδομένων για την καθημερινή του λειτουργία, που περιλαμβάνουν απομακρυσμένη σύνδεση, αδιάλειπτη επικοινωνία, δεδομένα πραγματικού χρόνου, ασφάλεια δεδομένων, βελτιστοποιημένο κόστος, ελαχιστοποιημένη κατανάλωση κλπ.

Η τηλεμετρία του HSNC πέρασε στην καινοτόμο πλατφόρμα Vodafone IoT, αξιοποιώντας τα σύγχρονα χαρακτηριστικά της που συμβάλλουν στη βέλτιστη διασύνδεση σεισμολογικών συστημάτων με ασύρματο δίκτυο, ασφάλεια και αξιοπιστία στη μετάδοση δεδομένων με κλειστό ιδιωτικό δίκτυο, μέγιστη διαθεσιμότητα απομακρυσμένων, αμφίδρομων συνδέσεων, αλλά και απομακρυσμένη διαχείριση και έλεγχο.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, δημιουργήθηκε ένα ιδεατό ιδιωτικό δίκτυο (site-to-site VPN) μεταξύ της πλατφόρμας Vodafone IoT και του τοπικού δικτύου του Ινστιτούτου Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών στα Χανιά, μέσω κρυπτογράφησης για προστασία και ακεραιότητα των μεταδιδόμενων δεδομένων.  Έτσι, μέσα από το συγκεκριμένο έργο διασφαλίζεται ασφαλής και ιδιωτική επικοινωνία δεδομένων κεντρικά μόνο μεταξύ των απομακρυσμένων σεισμολογικών σταθμών και των διακομιστών συλλογής των σεισμολογικών δεδομένων του Ινστιτούτου.

Επιπλέον, μέσα από τη συνεργασία αυτή ολοκληρώνεται και η σταδιακή μετάβαση και αναβάθμιση της τηλεμετρίας των σεισμολογικών σταθμών του Σεισμολογικού Δικτύου Κρήτης (HSNC) από ενσύρματες και ασύρματες λύσεις κυμαινόμενου ρυθμού μετάδοσης και χαμηλής αξιοπιστίας στο ασύρματο δίκτυο Vodafone IoT με ταχύτητες 3G/HSPA/4G και με τη δυνατότητα στατικών διευθύνσεων (static-IPs), η οποία υλοποιείται στο πλαίσια της Πράξης Εθνικής Υποδομής «Ελληνικό Σύστημα Παρατήρησης Λιθόσφαιρας» (HELPOS – Hellenic Plate Observing System). Και γίνεται πραγματικότητα ένα γρήγορο, ασφαλές, αξιόπιστο και επεκτάσιμο δικτυακό περιβάλλον σεισμολογικής τηλεμετρίας στο μέτωπο του Ελληνικού Τόξου και του Νότιου Αιγαίου που επιδιώκει να επιτυγχάνει πληρέστερη και ορθότερη παρακολούθηση της σεισμικότητας σε πραγματικό χρόνο.

To Σεισμολογικό Δίκτυο Κρήτης αξιοποιεί τεχνολογίες IoT της Vodafone για την καλύτερη παρακολούθηση της σεισμικότητας

To Vodafone Business ανακοινώνει ότι συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, με στόχο την υλοποίηση σύγχρονων εφαρμογών παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητες μέσα από το δίκτυο Internet of Things (ΙοΤ) της Vodafone.

To Vodafone Business ανακοινώνει ότι συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, με στόχο την υλοποίηση σύγχρονων εφαρμογών παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητες μέσα από το δίκτυο Internet of Things (ΙοΤ) της Vodafone.

Συγκεκριμένα, το Σεισμολογικό Δίκτυο Κρήτης (HSNC) αξιοποιεί το δίκτυο Internet of Things (IoT) της Vodafone Ελλάδας για την υλοποίηση εφαρμογών τηλεμετρίας ακριβείας που συμβάλλουν στη βελτίωση της παρακολούθησης της σεισμικής δραστηριότητας στην Κρήτη.

Η τηλεμετρία αποτελεί συστατικό μέρος της λειτουργίας του HSNC και θεωρείται κομβικής σημασίας, προκειμένου να ικανοποιούνται κορυφαίες απαιτήσεις δικτύωσης και μεταγωγής δεδομένων για την καθημερινή του λειτουργία, που περιλαμβάνουν απομακρυσμένη σύνδεση, αδιάλειπτη επικοινωνία, δεδομένα πραγματικού χρόνου, ασφάλεια δεδομένων, βελτιστοποιημένο κόστος, ελαχιστοποιημένη κατανάλωση κλπ.

Η τηλεμετρία του HSNC πέρασε στην καινοτόμο πλατφόρμα Vodafone IoT, αξιοποιώντας τα σύγχρονα χαρακτηριστικά της που συμβάλλουν στη βέλτιστη διασύνδεση σεισμολογικών συστημάτων με ασύρματο δίκτυο, ασφάλεια και αξιοπιστία στη μετάδοση δεδομένων με κλειστό ιδιωτικό δίκτυο, μέγιστη διαθεσιμότητα απομακρυσμένων, αμφίδρομων συνδέσεων, αλλά και απομακρυσμένη διαχείριση και έλεγχο.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, δημιουργήθηκε ένα ιδεατό ιδιωτικό δίκτυο (site-to-site VPN) μεταξύ της πλατφόρμας Vodafone IoT και του τοπικού δικτύου του Ινστιτούτου Φυσικής Εσωτερικού του Φλοιού της Γης και Γεωκαταστροφών στα Χανιά, μέσω κρυπτογράφησης για προστασία και ακεραιότητα των μεταδιδόμενων δεδομένων.  Έτσι, μέσα από το συγκεκριμένο έργο διασφαλίζεται ασφαλής και ιδιωτική επικοινωνία δεδομένων κεντρικά μόνο μεταξύ των απομακρυσμένων σεισμολογικών σταθμών και των διακομιστών συλλογής των σεισμολογικών δεδομένων του Ινστιτούτου.

Επιπλέον, μέσα από τη συνεργασία αυτή ολοκληρώνεται και η σταδιακή μετάβαση και αναβάθμιση της τηλεμετρίας των σεισμολογικών σταθμών του Σεισμολογικού Δικτύου Κρήτης (HSNC) από ενσύρματες και ασύρματες λύσεις κυμαινόμενου ρυθμού μετάδοσης και χαμηλής αξιοπιστίας στο ασύρματο δίκτυο Vodafone IoT με ταχύτητες 3G/HSPA/4G και με τη δυνατότητα στατικών διευθύνσεων (static-IPs), η οποία υλοποιείται στο πλαίσια της Πράξης Εθνικής Υποδομής «Ελληνικό Σύστημα Παρατήρησης Λιθόσφαιρας» (HELPOS – Hellenic Plate Observing System). Και γίνεται πραγματικότητα ένα γρήγορο, ασφαλές, αξιόπιστο και επεκτάσιμο δικτυακό περιβάλλον σεισμολογικής τηλεμετρίας στο μέτωπο του Ελληνικού Τόξου και του Νότιου Αιγαίου που επιδιώκει να επιτυγχάνει πληρέστερη και ορθότερη παρακολούθηση της σεισμικότητας σε πραγματικό χρόνο.

Πέντε συμβουλές προς τις μικρές επιχειρήσεις προκειμένου να διασφαλίσουν τόσο την προστασία των πελατών όσο και τη δική τους από τις διαδικτυακές απάτες

«Κι άλλο πακέτο; Μα τι παρήγγειλα πάλι;» ή “Πότε θα παραλάβω το δέμα μου;” – τέτοιου είδους ερωτήματα μοιάζουν πλέον πολύ συνηθισμένα σε πολλά νοικοκυριά τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς οι καταναλωτές διαφοροποίησαν τις αγοραστικές τους συνήθειες και στράφηκαν πιο δυναμικά προς τα ψηφιακά κανάλια.

«Κι άλλο πακέτο; Μα τι παρήγγειλα πάλι;» ή “Πότε θα παραλάβω το δέμα μου;” – τέτοιου είδους ερωτήματα μοιάζουν πλέον πολύ συνηθισμένα σε πολλά νοικοκυριά τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς οι καταναλωτές διαφοροποίησαν τις αγοραστικές τους συνήθειες και στράφηκαν πιο δυναμικά προς τα ψηφιακά κανάλια.

Σύμφωνα με την έκθεση ‘European E-Commerce Report 2021’, η οποία δημοσιεύθηκε από το Ecommerce Europe και το EuroCommerce, η Ελλάδα σημείωσε αύξηση 77% στον ρυθμό ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, την υψηλότερη ετήσια αύξηση στην Ευρώπη το 2020, εκτιμώντας κιόλας ότι τουλάχιστον το 63% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου θα έκανε online αγορές αγαθών ή υπηρεσιών εντός του 2021. Τέσσερις στους 10 εγχώριους e-shoppers πραγματοποίησαν περισσότερες από πέντε αγορές/παραγγελίες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Ελληνική Στατιστική Αρχή τον Δεκέμβριο του 2021, καταδεικνύοντας την αυξανόμενη τοπική διείσδυση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών. Με δεδομένη πλέον τη σταθερή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι λογικό να αυξάνονται αντίστοιχα οι απειλές ψηφιακής απάτης. Καθώς οι καταναλωτές εμπλέκονται ολοένα και πιο ενεργά σε διαδικτυακές δραστηριότητες, οι επιτήδειοι καραδοκούν και έχουν προσαρμόσει ανάλογα τις τεχνικές και τις μεθόδους τους με στόχο τη δόλια απόσπαση χρημάτων σε δημοφιλή περιβάλλοντα.

Ωστόσο, πολλοί καταναλωτές δεν έχουν κατά νου την ασφάλεια των συναλλαγών τους κάθε φορά που προβαίνουν σε μία αγορά στο διαδίκτυο. Βασίζονται κυρίως στον εκάστοτε έμπορο για να ολοκληρώσει την εκάστοτε συναλλαγή και να διατηρήσει ασφαλή τα οικονομικά και προσωπικά τους στοιχεία ως μέρος της διαδικασίας, χωρίς να δίνουν τη δέουσα σημασία σε βασικά βήματα προστασίας. Στην περίπτωση, μάλιστα, που ένας καταναλωτής καταλήξει τελικά θύμα απάτης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο έμπορος θα έχει χάσει έναν πελάτη μια για πάντα.

Στην πραγματικότητα, όμως, λίγες είναι οι επιχειρήσεις εκείνες που ασχολούνται διεξοδικά με τους υφιστάμενους κινδύνους και την ορθή διαχείριση κακόβουλων περιστατικών. Ταυτόχρονα, πολλοί επιχειρηματίες αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τις όλο και πιο εξελιγμένες απειλές και μορφές απάτης, καθώς και με την ανάγκη να διατηρήσουν τη λειτουργία της δραστηριότητάς τους σε βιώσιμο επίπεδο με ανοδικές τάσεις.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Ινστιτούτο Ponemon και την PayPal σχετικά με το πραγματικό κόστος των περιστατικών απάτης[3], πολλοί οργανισμοί πασχίζουν να προστατεύσουν την επιχείρησή τους από τυχόν διαδικτυακές δόλιες συναλλαγές. Ανάμεσα στα περισσότερα από 600 στελέχη που συμμετείχαν στην εν λόγω έρευνα, το 65% επεσήμανε την αύξηση του βαθμού πολυπλοκότητας ως την πλέον σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουν αναφορικά με τον μετριασμό της ψηφιακής οικονομικής απάτης. Σε τοπικό επίπεδο, φαίνεται να ισχύει κάτι ανάλογο, ενώ οι τράπεζες μαζί με άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχουν συνεχή ενημέρωση για την υποστήριξη των πελατών τους ενάντια στη λαίλαπα των πιο «σοφιστικέ» κακόβουλων επιθέσεων. Αυτή η δυσκολία αγγίζει πλέον συχνά τα όρια της αγανάκτησης, με γνώμονα την επιτακτική ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και εξαιτίας των προκλήσεων που επέφερε η πανδημία της Covid-19. Όπως δείχνει η διεθνής αυτή μελέτη, ενώ οι οργανισμοί αναγνωρίζουν τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για να παραμείνουν στο προσκήνιο με ανταγωνιστική διάθεση, το 81% των ερωτηθέντων στην έρευνα ανέφερε ότι, λόγω της νέας αυτής συνθήκης, έχουν καταστεί πιο ευάλωτοι απέναντι σε κάθε μορφή ηλεκτρονικής απάτης.

Τι είναι σε θέση να κάνουν οι έμποροι προκειμένου να προστατεύσουν τους πελάτες και τις ίδιες τις επιχειρήσεις τους;

Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις δύνανται να καταπολεμήσουν την αύξηση της απάτης και να διαφυλάξουν την ασφάλεια τόσο των πελατών τους όσο και της δικής τους επιχείρησης.

  1. Επικεντρωθείτε στην πρόληψη της απάτης που σχετίζεται με αντιστροφές χρέωσης

Οι αντιστροφές χρεώσεων αποτελούν συχνά ένα από τα αναμενόμενα κόστη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εντούτοις η εμφάνιση προκλήσεων στη διαδικασία αποστολής και εφοδιασμού εν μέσω της πανδημίας, καθώς και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, οδήγησαν σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό αντιστροφών χρεώσεων. Ενώ πολλές από αυτές ήταν απόλυτα νόμιμες, δεν έλειπαν εκείνες που ήταν αποτέλεσμα ανέντιμης δραστηριότητας και ψευδών αξιώσεων. Οι λύσεις προστασίας από αντιστροφές χρέωσης μπορούν κάλλιστα να βοηθήσουν μια επιχείρηση να διαχειριστεί αυτόματα τις αμφισβητήσεις συναλλαγών και λοιπές διαφωνίες και αντιπαραθέσεις, ανακτώντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν επίσης να εφαρμόζουν ισχυρές μεθόδους επαλήθευσης που μπορούν να ελέγχουν εάν τα στοιχεία χρέωσης που εισάγει ένας πελάτης ταιριάζουν, για παράδειγμα, με τα δεδομένα του αρχείου της εταιρείας έκδοσης, καθώς και αυτοματοποιημένα μηνύματα που επισημαίνουν ασυνήθιστες ή περίεργες παραγγελίες, όπως μια παραγγελία με ιδιαίτερα υψηλή ποσότητα του ίδιου προϊόντος.

  1. Χρησιμοποιήστε τη μηχανική μάθηση (machine learning)

Οι επιχειρήσεις προτείνεται να αξιοποιήσουν τη μηχανική μάθηση για να διευκολύνουν τον εντοπισμό και τον περιορισμό της απάτης σε πραγματικό χρόνο. Πολλά εργαλεία στην αγορά παρέχουν επίσης στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τις σχετικές λύσεις για την αντιμετώπιση της απάτης με βάση τις ίδιες τις ανάγκες τους. Αυτό βοηθά τους εμπόρους να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις νέες αγοραστικές συμπεριφορές με γρήγορο και εύστροφο τρόπο. Όπως έδειξαν οι δύσκολες καταστάσεις των τελευταίων ετών, μπορεί να έρθουν τα πάνω κάτω στον κόσμο και τη ζωή μας μέσα σε μια μόλις στιγμή.

  1. Να είστε ανοιχτοί σε συνεργασίες

Η διαδικασία προστασίας από απάτες δεν πρέπει να γίνεται σε καθεστώς απομόνωσης. Η ιεράρχηση της προστασίας των ηλεκτρονικών συναλλαγών απαιτεί τεχνογνωσία και καλό θα είναι να γίνεται από το εξειδικευμένο προσωπικό της επιχείρησης σε άμεση συνεργασία με τους ειδικούς του συγκεκριμένου κλάδου. Η σύμπραξη αυτή μπορεί να βελτιώσει τον χρόνο εντοπισμού ύποπτων ενεργειών, μειώνοντας ουσιαστικά το οικονομικό κόστος και τις επιπτώσεις στην εικόνα της επιχείρησης.

  1. Να έχετε ανοιχτά τα αυτιά σας

Να προσφέρετε τη δυνατότητα ενός ειδικού forum ή άλλου καναλιού επικοινωνίας, όπου οι πελάτες να αναφέρουν ύποπτη συμπεριφορά ή περιστατικά υπό αμφισβήτηση στην πλατφόρμα σας. Αρκετές και διαφορετικές μορφές απάτης εντοπίζονται συχνά μέσω της κατάθεσης εμπειριών ή συμβουλών από την πλευρά των πελατών, επομένως βεβαιωθείτε ότι διαθέτουν όντως μία εύκολη δίοδο για να αναφέρουν τυχόν ζητήματα που προκαλούν ανησυχία και χρήζουν εξέτασης.

  1. Να παραμένετε σε εγρήγορση

Τέλος, το πιο σημαντικό είναι να αντιληφθείτε ότι οι κακοί ηθοποιοί και οι απατεώνες αποτελούν μία σταθερά και πάντοτε θα βρίσκουν τρόπο να εξελίσσουν τις τεχνικές τους για να αποφεύγουν και να ξεγελούν τα όποια συστήματα άμυνας. Μην αμελείτε να ενημερώνεστε τακτικά για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις σε επίπεδο τακτικής και να έχετε υπόψη σας ότι δεν είναι διόλου απίθανο να βιώσετε και εσείς μια επίθεση ή μια ευπάθεια.

Στο τέλος της ημέρας, η μείωση της έκθεσης σε μορφές ψηφιακής απάτης δύναται να βελτιστοποιήσει σημαντικά τους μηχανισμούς ασφαλείας, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις – με άλλα λόγια, το ποσοστό μετατροπών (conversion rate) – μιας επιχείρησης, αποσκοπώντας στη δημιουργία και διατήρηση πιστών πελατών για μια ζωή.

 

Η Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός Α.Ε. τιμά τα 40 χρόνια της με ένα επίκαιρο λογότυπο

Η Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. – ΕΡΜΗΣ το πρώτο Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού στην Ελλάδα, παρουσίασε ένα νέο λογότυπο για να τιμήσει την 40ή επέτειο της εταιρείας. Το νέο λογότυπο αντικατοπτρίζει τη συνεχή δέσμευση του ΕΡΜΗ να εξελιχθεί με νέες τεχνολογικές καινοτομίες, ένα ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών και το καλύτερο προσωπικό υποστήριξης και ασφάλειας στον κλάδο.

Η Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. – ΕΡΜΗΣ το πρώτο Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού στην Ελλάδα, παρουσίασε ένα νέο λογότυπο για να τιμήσει την 40ή επέτειο της εταιρείας. Το νέο λογότυπο αντικατοπτρίζει τη συνεχή δέσμευση του ΕΡΜΗ να εξελιχθεί με νέες τεχνολογικές καινοτομίες, ένα ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών και το καλύτερο προσωπικό υποστήριξης και ασφάλειας στον κλάδο.

«Θέλαμε να σημειώσουμε τέσσερις δεκαετίες ανάπτυξης και επιτυχίας με ένα ανανεωμένο πνεύμα επιχειρηματικότητας και διαρκή κίνηση προς τα εμπρός, που αντικατοπτρίζεται στο σχεδιασμό του επίκαιρου λογότυπου μας», δήλωσε ο Γιώργος Θεοφίλης, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. «Καθώς κοιτάζουμε τα επόμενα σαράντα χρόνια, θα συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στην εξαιρετική φήμη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και στον ανώτερο συνδυασμό υψηλής εκπαίδευσης προσωπικού και τεχνολογιών αιχμής, ώστε να παρέχουμε στους συνεργάτες μας τον καλύτερο δυνατό δρόμο για ανάπτυξη και ευημερία».

Σχετικά με την Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ.
Για 40 χρόνια, η Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. συνεχίζει να διακρίνεται στην αγορά των Κέντρων Λήψης Σημάτων, προσφέροντας έναν ανώτερο συνδυασμό υψηλής εκπαίδευσης προσωπικού και τεχνολογιών αιχμής. Η μακροχρόνια αφοσίωση και δέσμευση της εταιρείας να υποστηρίζει το εθνικό της δίκτυο συνεργατών εμπόρων και τους εμπορικούς και οικιακούς συνδρομητές της, καθιέρωσε τον ΕΡΜΗ ως την πρώτη επαγγελματική επιλογή παρόχου υπηρεσιών παρακολούθησης. Η δέσμευση του ΕΡΜΗ διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ένα πραγματικό πρόσωπο στην άλλη άκρη της γραμμής, τη στιγμή που μπορεί να χρειαστεί περισσότερο.

Το υπερσύγχρονο Κέντρο Λήψης Σημάτων στεγάζεται και λειτουργεί στην Αθήνα, υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας για κάθε συναγερμό, εξασφαλίζοντας άμεση αποκατάσταση έκτακτης ανάγκης και εφεδρικές υπηρεσίες σε περίπτωση φυσικών καταστροφών, έντονων καιρικών φαινομένων ή ακραίων συναγερμών σε μία εγκατάσταση. Η Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. συνδυάζει το καλύτερο στην τεχνολογία και έμπειρο προσωπικό, για να παρέχει στους συνεργάτες της τεχνολογίες και υπηρεσίες παρακολούθησης αιχμής, υποστήριξη πρώτης κατηγορίας και μια πορεία προς την ανάπτυξη και την ευημερία.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.