Skip to main content

Honeywell C005-E1-K03 GALAXY FLEX 20 + MK8

.

Η νέα σειρά πινάκων ελέγχου της Honeywell ενσωματώνει σύστημα συναγερμού και ελεγχόμενης πρόσβασης, παρέχοντας ευκολία και ευκαμψία σε μικρές και μεσαίου μεγέθους εγκαταστάσεις συναγερμού (G2). Το κόστος των επεκτάσεων έχει ελαχιστοποιηθεί χάρη στις 12 ενσωματωμένες ζώνες οι οποίες εξαιτίας του αρθρωτού σχεδιασμού του πίνακα είναι πλήρως…

Η νέα σειρά πινάκων ελέγχου της Honeywell ενσωματώνει σύστημα συναγερμού και ελεγχόμενης πρόσβασης, παρέχοντας ευκολία και ευκαμψία σε μικρές και μεσαίου μεγέθους εγκαταστάσεις συναγερμού (G2). Το κόστος των επεκτάσεων έχει ελαχιστοποιηθεί χάρη στις 12 ενσωματωμένες ζώνες οι οποίες εξαιτίας του αρθρωτού σχεδιασμού του πίνακα είναι πλήρως προσαρμοζόμενες στις ανάγκες και απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.

  • 3 έως 7 έξοδοι (15 με trigger module).
  • Δέχεται έως 4 πληκτρολόγια / καρταναγνώστες, 1 Galaxy Touch center, 4 καρταναγνώστες Proximity, 2 ελεγκτές πόρτας DCM, 5 PIR Camera.
  • Έως 4 ελεγχόμενες από DCM πόρτες.
  • 23 χρήστες, 4 πολυ-χρήστες, 2 χρονοδιαγράμματα 7 ημερών (Αυτόματη ρύθμισης & Πρόσβαση), 5 ομάδες ελεγχόμενης πρόσβασης,3 ομάδες / ζώνες.
  • Σύγχρονο πληκτρολόγιο Galaxy MK8 LCD σχεδιασμένο ειδικά για μοντέρνους εσωτερικούς χώρους.

 

Force Electronics, τηλ.: 2310-805180.

Η SIGMA SECURITY ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με τη devolo

Η SIGMA SECURITY ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη devolo Greece. Η νέα αυτή συνεργασία, έρχεται να ολοκληρώσει την ευελιξία στις λύσεις συνδεσιμότητας του χώρου σας. Συνδυάζοντας τις λύσεις Powerline της devolo επεκτείνετε το δίκτυο επικοινωνίας, προκειμένου να έχετε πρόσβαση από οποιαδήποτε απομακρυσμένη γωνία.

Η SIGMA SECURITY ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη devolo Greece. Η νέα αυτή συνεργασία, έρχεται να ολοκληρώσει την ευελιξία στις λύσεις συνδεσιμότητας του χώρου σας. Συνδυάζοντας τις λύσεις Powerline της devolo επεκτείνετε το δίκτυο επικοινωνίας, προκειμένου να έχετε πρόσβαση από οποιαδήποτε απομακρυσμένη γωνία. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με τη SIGMA SECURITY. Χάρη στην ευρεία γκάμα των προϊόντων devolo και στην μεγάλη ποικιλία λύσεων ασφάλειας της SIGMA, παρέχουμε μεγαλύτερη ευελιξία στους συνεργάτες και εγκαταστάτες της SIGMA για τη δημιουργία ολοκληρωμένων και αποδοτικά δικτυωμένων συστημάτων. Η επιλογή της devolo ως στρατηγικός συνεργάτης της SIGMA, είναι ακόμα μια επιβεβαίωση για εμάς για την υψηλή ποιότητα και απόδοση των βραβευμένων προϊόντων μας», δήλωσε η Μαρία Καπελάκη, Country Manager της devolo για Ελλάδα και Κύπρο. Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε τη devolo στα ράφια μας σχεδιάζοντας και στοχεύοντας από κοινού σε μια μοναδική Β2Β αγοραστική εμπειρία. Η ευρεία παλέτα προϊόντων σε συνδυασμό με την ποιότητα και την αξιοπιστία ενισχύουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των εγκαταστατών μας και δίνουν ολοκληρωμένες λύσεις για όλες τις απαιτήσεις των τελικών χρηστών.

Sigma Security, τηλ.: 210-9716046.

DEFENDERTECH DT-400/200TURBO

Η PARADOX HELLAS A.E. ανακοινώνει την αντιπροσώπευση και την υποστήριξη των ιταλικών συστημάτων παραγωγής ομίχλης της εταιρίας DEFENDERTECH (DT) στην Ελλάδα. Η DT είναι μία εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στη κατασκευή συστημάτων παραγωγής ομίχλης εστιάζοντας στην ποιότητα και την αξιοπιστία, πράγμα που αποδεικνύεται από την αποκλειστική κατασκευή των προϊόντων στην Ιταλία.

Η PARADOX HELLAS A.E. ανακοινώνει την αντιπροσώπευση και την υποστήριξη των ιταλικών συστημάτων παραγωγής ομίχλης της εταιρίας DEFENDERTECH (DT) στην Ελλάδα. Η DT είναι μία εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στη κατασκευή συστημάτων παραγωγής ομίχλης εστιάζοντας στην ποιότητα και την αξιοπιστία, πράγμα που αποδεικνύεται από την αποκλειστική κατασκευή των προϊόντων στην Ιταλία. Τα διάφορα συστήματα παραγωγής ομίχλης λειτουργούν με ή χωρίς τη χρήση κεντρικής μονάδας συναγερμού και διαθέτουν πολλαπλά επίπεδα προστασίας από εσφαλμένες ρίψεις, ενώ υπάρχουν επεκτάσεις με δυνατότητα ρίψης από το πίσω μέρος των συστημάτων. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμα συστήματα με δυνατότητα διασύνδεσης δικτύου για ολοκληρωμένη παρακολούθηση κατάστασης / συντήρησης. Διατίθεται λογισμικό κεντρικής διαχείρισης & προβολής κατάστασης όλων των εγκατεστημένων συστημάτων (εφόσον διαθέτουν τη λειτουργία δικτύου). Διαθέτουν αυτονομία ικανότητας ρίψης για 60 δευτερόλεπτα, ακόμα και μετά τη διακοπή τροφοδοσίας. Ο μέγιστος χρόνος ρίψης / δημιουργίας ομίχλης υψηλής πυκνότητας είναι 7 λεπτά με γεμάτο δοχείο. Το δοχείο είναι αφαιρούμενο, δεν είναι υπό πίεση, και γεμίζει ξανά χωρίς να χρειάζεται την αντικατάσταση του. Επίσης, ακόμα μία μεγάλη καινοτομία της DT είναι το υγρό παραγωγής ομίχλης, το οποίο είναι απόλυτα ακίνδυνο για το περιβάλλον, τα αντικείμενα και τους ανθρώπους. Δεν είναι τοξικό, εύφλεκτο, εκρηκτικό, δεν διαβρώνει επιφάνειες, δεν είναι αγώγιμο, ενώ είναι από τα λίγα στην αγορά που πληροί όλες αυτές τις προδιαγραφές με πιστοποιητικό από επίσημους φορείς πιστοποίησης. Η σειρά συστημάτων παραγωγής ομίχλης DT400/800/1600 διατίθεται σε τέσσερα χρώματα (κατόπιν παραγγελίας), ώστε να εναρμονίζονται με το χώρο εγκατάστασης και να δίνουν ένα ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα (λευκό, ανθρακί, χρυσό, ασημένιο). Διαθέσιμες από την εταιρία θα βρείτε τις συσκευές DT-400 (Συσκευή παραγωγής ομίχλης 415m3) και DT-200Turbo (Συσκευή παραγωγής ομίχλης 200m3).

Paradox Hellas, τηλ.: 210-2855000.

Hilo HL-DQ8028F

.

Διαθέσιμη από το νέο b2b portal “arktech”, η νέα 4Κ HD dome κάμερα της hilo HL-DQ8028F. Η εν λόγω κάμερα έρχεται με αισθητήρα 1/2.7” Progressive CMOS, σταθερό φακό στα 2.8mm και υψηλή ανάλυση που αγγίζει τα 8MP. Εξοπλισμένη με 18 IR LEDs που φτάνουν τα 25 μέτρα, η κάμερα προσφέρει εικόνες υψηλής ευκρίνειας ακόμα και σε συνθήκες…

Διαθέσιμη από το νέο b2b portal “arktech”, η νέα 4Κ HD dome κάμερα της hilo HL-DQ8028F. Η εν λόγω κάμερα έρχεται με αισθητήρα 1/2.7” Progressive CMOS, σταθερό φακό στα 2.8mm και υψηλή ανάλυση που αγγίζει τα 8MP. Εξοπλισμένη με 18 IR LEDs που φτάνουν τα 25 μέτρα, η κάμερα προσφέρει εικόνες υψηλής ευκρίνειας ακόμα και σε συνθήκες με χαμηλό φωτισμό, ενώ χάρις την τεχνολογία 2D DNR, η κάμερα υπόσχεται να εξαλείψει τα προϊόντα θορύβου που μπορεί να παρουσιαστούν σε μία εικόνα. Η HL-DQ8028F διαθέτει τεχνολογίες BLC, ATW και dWDR, αποδίδοντας εικόνες ακόμα και σε περιβάλλοντα με έντονο φωτισμό και πιστοποιείται με βαθμό στεγανότητας IP67 για να αντέχει στις ρίψεις νερού, τη σκόνη και γενικότερα σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Τροφοδοτείται με DC 12V, 3.5W, ζυγίζει μόλις 454γρ. και πιστοποιείται κατά CE (EMC LVD), FCC, RoHS2.0.

  • Esata: σύνδεση µε εξωτερικό σκληρό δίσκο για αντίγραφο ασφαλείας, σε περίπτωση κλοπής του καταγραφικού.
  • 265.
  • Ρυθμός καρέ: AHD/TVI/CVI: 8MP@15fps|CVBS: 960H
  • Γωνία θέασης: 41°
  • 05lux@F1.2 (AGC ON), 0Lux με IR ενεργοποιημένο
  • Gain Control: Auto

 

www.arktech.gr

ABE-100/250 & ABH-150L/250L

Η akatos.net σας ενημερώνει για τις νέες παραλαβές σε beams. Ειδικότερα, διαθέσιμο από την εταιρία θα βρείτε τον ανιχνευτή με τριπλή δέσμη εξωτερικού χώρου ABE-100, εμβέλειας 100m, 12-24V DC/AC και οριζόντια περιστροφή φακών 90°. Στη σειρά θα συναντήσουμε και τον ανιχνευτή ABE-250 με τριπλή δέσμη εξωτερικού χώρου εμβέλειας 250m, 12-24V DC/AC και

Η akatos.net σας ενημερώνει για τις νέες παραλαβές σε beams. Ειδικότερα, διαθέσιμο από την εταιρία θα βρείτε τον ανιχνευτή με τριπλή δέσμη εξωτερικού χώρου ABE-100, εμβέλειας 100m, 12-24V DC/AC και οριζόντια περιστροφή φακών 90°. Στη σειρά θα συναντήσουμε και τον ανιχνευτή ABE-250 με τριπλή δέσμη εξωτερικού χώρου εμβέλειας 250m, 12-24V DC/AC και οριζόντια περιστροφή φακών 90°, καθώς και τους ανιχνευτές ABH-150L και ABH-250L με τετραπλή δέσμη εξωτερικού χώρου εμβέλειας 150 και 250 μέτρων αντίστοιχα και 12-24V DC/AC. Τέλος, διαθέσιμα από την εταιρία και τα Double Beams της ALEAN ABT-60F (Ανιχνευτής με διπλή δέσμη εξωτερικού χώρου εμβέλειας 60m) και ABT-100F (Ανιχνευτής με διπλή δέσμη εξωτερικού χώρου εμβέλειας 100m με οριζόντια Περιστροφή φακών 90°.

akatos.net, τηλ.: 210-8074453.

NXG-216N

Πλακέτα επέκτασης 16 ενσύρματων ζωνών για τους πίνακες της σειράς xGenConnect (NXG-8, NXG-9, NXG-8E), η οποία συνδέεται στο NXG bus (POS, NEG, LAN+, LAN-) των πινάκων. Εργοστασιακά έχει τις ίδιες διαστάσεις με τις πλακέτες επέκτασης της σειράς NetworX (NX-216, NX-216Z8, NX-216E), ώστε να διευκολυνθεί η αναβάθμιση και

Πλακέτα επέκτασης 16 ενσύρματων ζωνών για τους πίνακες της σειράς xGenConnect (NXG-8, NXG-9, NXG-8E), η οποία συνδέεται στο NXG bus (POS, NEG, LAN+, LAN-) των πινάκων. Εργοστασιακά έχει τις ίδιες διαστάσεις με τις πλακέτες επέκτασης της σειράς NetworX (NX-216, NX-216Z8, NX-216E), ώστε να διευκολυνθεί η αναβάθμιση και αντικατάσταση υπάρχουσας εγκατάστασης σειράς NetworX. Η διεύθυνση της πλακέτας, η ζώνη εκκίνησης και η τελευταία ζώνη καθορίζονται από το πρόγραμμα της μονάδας μέσω πληκτρολογίου, DLX-900 ή μέσω web interface. Διαθέτει είσοδο box tamper (ΝC) και μπορεί να υποστηρίξει τριπλή τερματική αντίσταση σε κάθε ζώνη (ζώνη, τάμπερ, antimasking). Αναβαθμίζεται μέσω DLX-900 ή USBUP. Τροφοδοσία: 12-13,5V DC, Kατανάλωση: 30mA, Θερμοκρασία λειτουργίας: 0 έως +49°C, Βάρος: 60g, Διαστάσεις: 153 x 57 mm, EN50131-3 CLASS II GRADE 2

GQ TECH, τηλ.: 210-6640025.

Οι μικρομεσαίες εταιρείες θα δαπανήσουν $1,14 δισ. στην τεχνολογία το 2021

Σταθερές, παρά την οικονομική αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, παρέμειναν οι επενδυτικές δαπάνες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην τεχνολογία το 2020. Για το 2021, μάλιστα, προβλέπεται ότι το ύψος των σχετικών δαπανών θα αυξηθεί, καθώς η ψηφιοποίηση έχει αποδειχθεί μονόδρομος ειδικά για τις μικρομεσαίες εταιρείες ανά τον κόσμοΣταθερές, παρά την οικονομική αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, παρέμειναν οι επενδυτικές δαπάνες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην τεχνολογία το 2020. Για το 2021, μάλιστα, προβλέπεται ότι το ύψος των σχετικών δαπανών θα αυξηθεί, καθώς η ψηφιοποίηση έχει αποδειχθεί μονόδρομος ειδικά για τις μικρομεσαίες εταιρείες ανά τον κόσμο.

Σύμφωνα με σχετική μελέτη της Analysys Mason, το 2020 οι ΜμΕ επένδυσαν κεφάλαια της τάξης του $1,9 δισ. στο ΙΤ. Το ποσό αυτό αναμένεται να αγγίξει το $1,14 δισ. Ωστόσο, οι δαπάνες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην τεχνολογία δεν θα ανακάμψουν στα προ COVID-19 επίπεδα νωρίτερα από το 2022.

Το 2020, πάντως, οι δαπάνες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την τεχνολογία μειώθηκαν ποσοστιαία κατά 2,7% σε ετήσια βάση. Βέβαια, το ποσοστό αυτό ήταν πολύ μικρότερο από τη συνολική μείωση των εσόδων του κλάδου, που τοποθετείται μεταξύ 6 και 8%.

“Οι δαπάνες για ΤΠΕ από πλευράς μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν μειώθηκαν τόσο πολύ όσο τα έσοδα τους, καθώς οι εταιρείες δημιούργησαν στη διάρκεια της πανδημίας απομακρυσμένα περιβάλλοντα εργασίας και βραχυπρόθεσμες λύσεις, που τους επέτρεψαν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους”, αναφέρει η Analysys Mason.

Ανάκαμψη από το 2021

Το τρέχον έτος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι μικρές επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να δαπανούν για βασικές ανάγκες ΙΤ, με στόχο την κάλυψη βραχυπρόθεσμων αναγκών τους. Οι δε μεσαίες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να υλοποιούν επενδύσεις στο ΙΤ, στοχεύοντας στην κάλυψη μακροπρόθεσμων αναγκών.

Οι δαπάνες των μεσαίων επιχειρήσεων σε ΤΠΕ αναμένεται να αυξηθούν ποσοστιαία κατά περίπου 4% το 2021. Ωστόσο, η αύξηση των σχετικών δαπανών από πλευράς μικρών εταιρειών θα είναι ακόμη ταχύτερη.

Πάντως, οι αναλυτές σπεύδουν να προσθέσουν έναν αστερίσκο τις εκτιμήσεις τους, σημειώνοντας ότι αυτές στηρίζονται στην πρόβλεψη ότι η πανδημία θα αρχίσει να υποχωρεί μετά το 2ο τρίμηνο του 2021 και ότι η οικονομική δραστηριότητα θα έχει αρχίσει να ανακάμπτει σε αυτό το διάστημα.

Έμφαση στο cloud

Οι δαπάνες για εφαρμογές cloud θα συνεχίσουν να αυξάνονται το 2021, καθώς οι επιχειρήσεις μετακινούνται από λογισμικό on premises σε εναλλακτικές λύσεις cloud. Οι πρωτοβουλίες μετάβασης στο cloud, που τέθηκαν σε αναστολή το 2020, θα επανεκκινήσουν – σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών – το 2021.

Στο μεταξύ, τα εργαλεία συνεργασίας (Collaboration tools) θα είναι το θεμέλιο της ανάκαμψης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και γι’ αυτό αναμένεται αύξηση των σχετικών επενδύσεων το 2021.

Η πανδημία COVID-19 είχε τον μεγαλύτερο συνολικό αντίκτυπο στις επικοινωνιακές δαπάνες το 2020: “Αναμένουμε ότι οι δαπάνες αυτής της κατηγορίας θα αυξηθούν το 2021, καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία”.

Επιπλέον, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να χρηματοδοτούν την κυβερνοασφάλεια, καθώς η απομακρυσμένη εργασία συνεχίζει να αποτελεί τον εργασιακό κανόνα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τέλος, οι επενδύσεις σε συσκευές και περιφερειακά θα αυξηθούν, καθώς οι επιχειρήσεις ξεκινούν αναβαθμίσεις συσκευών, που τέθηκαν σε αναστολή το 2020. Η ζήτηση θα μετατοπιστεί – σε μεγάλο βαθμό – σε φορητούς υπολογιστές, καθώς η κινητικότητα γίνεται προτεραιότητα.

Πηγή: sepe.gr

Κάμερες και στα περιπολικά εκτός από τις στολές των αστυνομικών

Κάμερες και διακριτικά σε όλους τους αστυνομικούς. Αυτό είναι πλέον το νέο δόγμα της Λεωφόρου Κατεχάκη, σύμφωνα με τις σχετικές εντολές του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, που αποφάσισε να τοποθετηθούν αμέσως κάμερες σε περίπου 400 περιπολικά της Άμεσης Δράσης αλλά και σε τουλάχιστον 300 αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”Κάμερες και διακριτικά σε όλους τους αστυνομικούς. Αυτό είναι πλέον το νέο δόγμα της Λεωφόρου Κατεχάκη, σύμφωνα με τις σχετικές εντολές του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, που αποφάσισε να τοποθετηθούν αμέσως κάμερες σε περίπου 400 περιπολικά της Άμεσης Δράσης αλλά και σε τουλάχιστον 300 αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”.

Όλα αυτά σε συνέχεια της τοποθέτησης 20 φορητών καμερών πάνω σε στολές σε αστυνομικούς της ομάδας ΔΡΑΣΗ και άλλες τόσες (μεγαλύτερου μεγέθους με “αντικραδασμικές” λαβές) σε ισάριθμες διμοιρίες των ΜΑΤ. Σκοπός της ΕΛΑΣ. είναι να μην υπάρχουν “σκοτεινά” και αμφιλεγόμενα σημεία στις κινήσεις και δραστηριότητες των στελεχών της κατά τη διάρκεια ελέγχων, επεισοδίων κλπ. Τα παραπάνω μέτρα ελήφθησαν και στον απόηχο των κατηγοριών για βιαιότητες ή αλόγιστη χρήση χημικών σε Νέα Σμύρνη, Γαλάτσι κ.α.

Βάσει σχεδιασμού σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν φορητές κάμερες σε έναν ή δύο αστυνομικούς από τις τετραμελείς ομάδες ΔΙΑΣ που κινούνται καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς μόνο στην πρώτη περιπολούν ανά βάρδια 300 ομάδες ΔΙΑΣ. Στο μέλλον παρόμοια συστήματα αναμένεται να φέρουν και οι αστυνομικοί της Ομάδας Ζήτα.

Πρόκειται για κάμερες σαν πλακέτες, μεγέθους περίπου ίδιου με τους ασυρμάτους που τοποθετούνται στη στολή και οι οποίες θα δίνουν ζωντανή εικόνα στο επιχειρησιακό κέντρο της ΕΛΑΣ. Βασικό ζητούμενο ωστόσο, είναι να δημιουργηθεί με γοργές διαδικασίες και το απαραίτητο νομικό πλαίσιο, που στην περίπτωση τέλεσης αξιόποινων πράξεων θα “λύνει τα χέρια” του αρμόδιου εισαγγελέα για την άμεση άσκηση διώξεων.

Οι σταθερές κάμερες με δυνατότητα ευρυγώνιας λήψης αναμένεται να τοποθετηθούν σύμφωνα με “ΤΑ ΝΕΑ”, στα παρμπρίζ των περιπολικών ή στην κορυφή τους για την καταγραφή των κινήσεων των αστυνομικών κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων τους. Επιπλέον, υπάρχουν εισηγήσεις να φέρουν φορητές κάμερες στις στολές τους και αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης που επιβαίνουν σε περιπολικά και καλούνται ακολούθως πεζοί να επέμβουν σε συμβάντα.

Πηγή: https://www.enikos.gr/

Επιπλέον επενδύσεις €300 δισ. σε 5G και οπτικές ίνες χρειάζεται η Ευρώπη

Πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε το εμβληματικό της όραμα “Ψηφιακή Πυξίδα”, έναν οδικό χάρτη για την ψηφιοποίηση της οικονομίας και κοινωνίας έως το 2030. Η Ευρώπη – σε επίπεδο της συνδεσιμότητας – φιλοδοξεί όλα τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά να έχουν σύνδεση με ταχύτητες τουλάχιστον ενός gigabit έως το 2030, έναντι του 59% των νοικοκυριών το 2020. Επίσης, όλες οι κατοικημένες περιοχές θα πρέπει να καλύπτονται από 5G μέχρι τα τέλη της δεκαετίας (έναντι του 14% το 2021)Πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε το εμβληματικό της όραμα “Ψηφιακή Πυξίδα”, έναν οδικό χάρτη για την ψηφιοποίηση της οικονομίας και κοινωνίας έως το 2030. Η Ευρώπη – σε επίπεδο της συνδεσιμότητας – φιλοδοξεί όλα τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά να έχουν σύνδεση με ταχύτητες τουλάχιστον ενός gigabit έως το 2030, έναντι του 59% των νοικοκυριών το 2020. Επίσης, όλες οι κατοικημένες περιοχές θα πρέπει να καλύπτονται από 5G μέχρι τα τέλη της δεκαετίας (έναντι του 14% το 2021).

Για να επιτευχθεί, ωστόσο, αυτός ο οραματικός στόχος, η Ευρώπη πρέπει να προχωρήσει σε πρόσθετες επενδύσεις €300 δισ. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο τηλεπικοινωνιακός Οργανισμός ΕΤΝΟ (European Telecommunications Network Operators Association), επικαλούμενος μελέτη, που πραγματοποίησε για λογαριασμό του η Boston Consulting Group (BCG).

Η έρευνα δείχνει ότι η Ευρώπη θα μπορούσε να δημιουργήσει 2,4 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την οικονομική ανάπτυξη και προωθώντας την πράσινη ατζέντα. “Η προηγμένη συνδεσιμότητα θα βοηθήσει την Ευρώπη να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας ως μέρος της ανάκαμψης της από την πανδημία Covid-19”, σημειώνουν οι αναλυτές.

Ο ρόλος των παρόχων

Ωστόσο, αυτό θα απαιτήσει νέες επενδύσεις ύψους τουλάχιστον €300 δισ. σε δίκτυα νέας γενιάς στην κινητή και στη σταθερή τηλεφωνία, ήτοι στο 5G και στην οπτική ίνα. Η BCG εκτιμά ότι το ήμισυ αυτών των επενδύσεων θα πρέπει να κατευθυνθεί στο 5G, ενώ τα επιπλέον €150 δισ. στην ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς στη σταθερή τηλεφωνία.

Μεγάλο μέρος αυτής της επενδυτικής δραστηριότητας θα βαρύνει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, όπως επισημαίνει η μελέτη, ωστόσο, ο ETNO καλεί τις κυβερνήσεις και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να αναλάβουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί. “Η επένδυση στην ανάπτυξη των ευρωπαϊκών δικτύων πρέπει να γίνει ελκυστική και να ενισχυθεί η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του τομέα των τηλεπικοινωνιών”, σημειώνει η σχετική έκθεση (Connectivity & Beyond: How Telcos Can Accelerate a Digital Future for All).

“Οι πάροχοι θα επενδύσουν με στόχο το συνολικό καλό, ωστόσο οι οικονομικές αποδόσεις των επενδύσεων για μεμονωμένες εταιρείες δεν θα είναι απαραίτητα ελκυστικές. Αυτό δεν μπορεί να αγνοηθεί από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής”, σημειώνουν οι αναλυτές.

€113 δισ. στο ΑΕΠ

Η ανάλυση της BCG διαπιστώνει ότι μόνο το 5G μπορεί να οδηγήσει σε ετήσια αύξηση του ευρωπαϊκού ΑΕΠ κατά €113 δισ. και να δημιουργήσει 2,4 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας στην Ευρώπη έως το 2025. Επίσης, η ευρεία χρήση ψηφιακών λύσεων, που στηρίζονται στην αυξημένη συνδεσιμότητα, μπορεί να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα έως και 15%.

Πηγή: http://www.sepe.gr/

Αυτοκίνηση και 5G

Η τεχνολογία 5G ήδη βρίσκεται εδώ και όλες οι χώρες ετοιμάζονται για τα νέα δίκτυα, που θα αλλάξουν πολλά πράγματα στην καθημερινότητά μας, ακόμη και στον τρόπο και στα οχήματα που οδηγούμε. Πλείστα όμως είναι τα ερωτήματα για το πότε αναμένεται να είναι διαθέσιμα διεθνώς τα οχήματα με επίπεδο αυτονομίας 5, για τα κυριότερα εμπόδια, ιδίως στο αστικό περιβάλλον, όπως και για τις νέες θεσμικές προκλήσεις σε επίπεδο νομικό, ρυθμιστικό, απασχόλησης και ηθικό.

Η τεχνολογία 5G ήδη βρίσκεται εδώ και όλες οι χώρες ετοιμάζονται για τα νέα δίκτυα, που θα αλλάξουν πολλά πράγματα στην καθημερινότητά μας, ακόμη και στον τρόπο και στα οχήματα που οδηγούμε. Πλείστα όμως είναι τα ερωτήματα για το πότε αναμένεται να είναι διαθέσιμα διεθνώς τα οχήματα με επίπεδο αυτονομίας 5, για τα κυριότερα εμπόδια, ιδίως στο αστικό περιβάλλον, όπως και για τις νέες θεσμικές προκλήσεις σε επίπεδο νομικό, ρυθμιστικό, απασχόλησης και ηθικό.

Αυτά και άλλα ερωτήματα τέθηκαν στους συμμετέχοντες στη διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε την Τρίτη, 30 Μαρτίου, το ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην οποία συμμετείχαν ο Νίκος Χρυσός (Cisco International), ο δρ Άγγελος Μπεκιάρης (διευθυντής Ινστιτούτου Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης -ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ), η δρ Έλια Βαρδάκη (επιστημονική ερευνήτρια του Εργαστηρίου Δυναµικών Συστηµάτων και Συστηµάτων Προσοµοίωσης στο Πολυτεχνείο Κρήτης) και ο Αριστοτέλης Νανιόπουλος (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Από πλευράς του ΑΠΕ-ΜΠΕ, τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Αλεξάνδρα Γούτα.

Ξεκινώντας τη συζήτηση ο κ. Χρυσός αναφέρθηκε στο πόσο τα αυτόματα οχήματα θα αλλάξουν τη ζωή μας -περισσότερο ακόμη κι από το ίδιο το Διαδίκτυο. Εκείνο που οι ειδικοί κοιτάζουν για το μέλλον είναι ένα πιο άμεσο σύστημα μεταφοράς, που θα μπορεί να μεταφέρει πράγματα κι ανθρώπους. Όπως επεσήμανε, στο μυαλό του η εικόνα δεν είναι μόνο των όλο πιο έξυπνων αυτοκινήτων, αλλά πιο πολύ ως ενός ασανσέρ που βγήκε στο δρόμο και δεν χρειάζεται τα φανάρια, τα σήματα και τις επιγραφές που έχουμε σήμερα. Όπως τόνισε, το μέλλον συντείνει στην εικόνα ενός μεικτού τύπου οχήματος, καθώς υπάρχει μεν η τεχνολογία να μην κρατά καθόλου τιμόνι ο οδηγός, αλλά δεν υπάρχει ακόμη η νομική ικανότητα και δυνατότητα για να βγει ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό στους δρόμους. Επίσης οι νέες συνθήκες θα έχουν μέγα αντίκτυπο και στην έννοια της ιδιοκτησίας: όπως δεν περιμένουμε σε ένα κτίριο να έλθει ο «δικός» μας ανελκυστήρας, έτσι και στο μέλλον τα αυτοκίνητα δεν θα είναι μόνο δικά μας.

Από την πλευρά του ο κ. Μπεκιάρης σχετικά με το πότε εκτιμάται να φθάσουμε σε βαθμό αυτονομίας 5, υποστήριξε πως θα μπορούσε να υπάρξει αυτόνομη επιλογή με λωρίδες, ιδίως σε αυτοκινητόδρομους, όχι όμως και στις πόλεις λόγω μη ύπαρξης επαρκών υποδομών. Βέβαια και για τις πόλεις θα υπάρχει τεχνολογία για την αυτόνομη πέδηση, την παράκαμψη εμποδίων κ.λπ. Πρόσθεσε πως το ΥΜΕΤ είναι έτοιμο και σε συνεργασία με 69 Ευρωπαίους εταίρους και 15 πόλεις μέσα από προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, ήδη βγαίνουν στην κυκλοφορία οχήματα σε μεικτή κίνηση -με οδηγό που τηλεχειρίζεται έως και τέσσερα οχήματα. Σε πιλοτικό επίπεδο η τεχνογνωσία είναι μεν έτοιμη, αλλά ακόμη θα πρέπει να αναμένουμε τις ανάλογες υποδομές, την αποδοχή του κόσμου, αλλά και την απαραίτητη νομοθεσία. Αναφορικά με τις τεχνικές δυσκολίες για τα αυτόνομα οχήματα σε αστικό περιβάλλον επεσήμανε τρία σημεία, αυτού της ασθενούς συμπροσκάλυψης, την υπερσυγκέντρωση χρηστών σε ένα σημείο 5G, όμως υπάρχει η καινοτομία και να συνδυάζει slicing. Τα συστήματα αυτά δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούν να βασισθούν μόνο σε 5G αλλά έχουν και δικούς τους αισθητήρες, έτσι σχεδιάζουμε κι άλλη αρχιτεκτονική.

Ο καθηγητής κ. Νανιόπουλος στην τοποθέτησή του επεσήμανε τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην Ελλάδα η αυτόνομη αυτοκίνηση, με τις πλημμελείς ή καθόλου δημόσιες συγκοινωνίες σε ορισμένες αγροτικές περιοχές, προάστια κ.λπ. Η κάλυψη 5G επιτρέπει να δρομολογήσουμε αυτόνομα οχήματα με ευέλικτες εφαρμογές, που θα χρησιμοποιούν και τους δύο τρόπους λειτουργίας και θα ανακουφίσουν τις βεβαρημένες αστικές περιοχές από σταθμευμένα οχήματα, ρύπανση, οπτική όχληση. Και ακόμη να υπάρξουν έως και 80% λιγότερα ΙΧ στους δρόμους. Επίσης θα πρέπει να ενσωματωθούν στο υπόλοιπο σύστημα οι άλλες γραμμές μετακίνησης, π.χ. τρένα, ποδήλατα, βάδισμα κ.λπ. και να υπάρξει συνεργασία όλων σε ένα ενιαίο σύστημα. Τέλος, δίνεται μία ευκαιρία για να χρησιμοποιήσουμε λεωφορεία υψηλής εξυπηρέτησης σε ειδικές λωρίδες και άλλες γραμμές, όπως τραμ. Αναφέρθηκε δε στις σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει στον τομέα στη χώρα μας, τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο για τους αστικούς χώρους, τις δοκιμές «έξυπνων» οχημάτων και αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο επιτυχημένο, πρωτοποριακό, πείραμα στα Τρίκαλα. Κλείνοντας εξέφρασε την ευχή να εκμεταλλευθούν την ευνοϊκή συγκυρία και οι start ups επιχειρήσεις που θα μπορούν να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των «έξυπνων» εφαρμογών.

Στη δική της παρέμβαση η δρ Βαρδάκη αναφέρθηκε στις δικλείδες ασφαλείας αναφορικά με το πρόβλημα του ελέγχου ή το «χακάρισμα» των δεδομένων στην αυτόνομη αυτοκίνηση, τονίζοντας πως ειδικές επιτροπές στην ΕΕ αναπτύσσουν τους όρους και τα πλαίσια για την παραγωγή και την αδειοδότηση των αυτοκινητοβιομηχανιών για την κατασκευή αυτόνομων οχημάτων με πρωτόκολλα ασφαλείας από κυβερνοεπιθέσεις, κρυπτογραφήσεις και άλλα αυστηρά πρωτόκολλα. Επίσης μεριμνάται και η ασφάλεια για την υπόλοιπη κοινωνία, με εγγυήσεις για τα δικαιώματα των πολιτών, με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και την ανωνυμία των χρηστών. Όσον αφορά το ποιος έχει την ευθύνη για την εμπλοκή σε κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα, η δρ Βαρδάκη επεσήμανε πως, βάσει της Σύμβασης της Βιέννης του 1968, ευθύνη φέρει ο οδηγός και εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γίνουν αναπροσαρμογές και ήδη κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση διάφορες χώρες, όπως η Φινλανδία (ευθύνη στον κάτοχο), η Αγγλία (ευθύνη σε ασφαλιστικές), η Γερμανία (κάτι ενδιάμεσο με ένα «μαύρο κουτί» που με την ανάλυσή του θα αποδίδει ευθύνες, λογισμικό, χειριστή, κέντρο ελέγχου). Μη λησμονούμε πως οι ηθικές και νομικές ευθύνες αφορούν κατεξοχήν τον ανθρώπινο παράγοντα κι όχι αυτοκίνητα.

Όσον αφορά τα ρυμοτομικά/οικοδομικά εμπόδια και τους πρακτικούς περιορισμούς που αντιμετωπίζει το δίκτυο 5G μέσα στο αστικό περιβάλλον ο κ. Χρυσός επεσήμανε πως το δίκτυο χρησιμοποιεί μεγάλο φάσμα συχνοτήτων, άρα χρησιμοποιεί και τις μικρότερες συχνότητες και μπορεί να βασίζεται στην ήδη υπάρχουσα τεχνολογία. Το 5G είναι πρωτίστως ο τρόπος που μπορούμε να συνδέουμε τα υπάρχοντα δίκτυα, ώστε να επιτυγχάνεται ο στόχος με τις διαθέσιμες υποδομές. Άλλωστε τώρα είμαστε μόλις στην πρώτη από τις πέντε φάσεις (υποδομή, τηλέφωνα, συσκευές που δεν είναι τηλέφωνα, άλλες νέες εφαρμογές και άλλες δυνατότητες). Τώρα μόλις εισερχόμαστε στη φάση δύο, τα τηλέφωνα, συνεπώς οι άλλες θα αναπτυχθούν σε ορίζοντα δεκαετίας. Επίσης επεσήμανε ότι ήδη η Cisco συμμετέχει σε πιλοτικά προγράμματα για την αποκλειστική κυκλοφορία αυτόνομων οχημάτων στον αστικό ιστό και σε μελέτες για το πώς θα αντιμετωπίζονται και θα εντάσσονται οι πεζοί στην πραγματικότητα αυτή. Τόνισε δε πως πολλές πόλεις σχεδιάζουν αποκλειστικές ζώνες αυτόνομης κίνησης.

Αναφορικά με τη δημιουργία ενός ψηφιακού διδύμου για να υπάρξουν δυνατότητες προσομοίωσης στις πόλεις, ο κ. Μπεκιάρης τόνισε πως μέσα σε έναν ορίζοντα 4ετίας θα υπάρξει μεγάλη κυκλοφορία από αυτόνομα οχήματα που θα μεταφέρουν ανθρώπους και φορτία και θα πρέπει να υπάρξει μία ενιαία αρχιτεκτονική, καθώς δεν έχει δημιουργηθεί μία επικοινωνία κατασκευαστών μεταξύ τους. Ανακύπτουν πολλά ζητήματα ασφάλειας και δισταγμοί για τη χρήση οχήματος χωρίς οδηγό, όπως κι επικοινωνίας με το όχημα. Αναφορικά με το πείραμα στα Τρίκαλα, ο ίδιος το χαρακτήρισε «κοσμογονία», και αναφέρθηκε στην επόμενη φάση, όπου το ΥΜΕΤ σχεδιάζει μία διεύρυνση της κυκλοφορίας με δύο λεωφορεία ταχύτητας 40 χλμ. την ώρα και δύο δικά μας οχήματα, χωρίς οδηγό, που κάποιος on demand θα παίρνει για να πηγαίνει σπίτι του, το λεγόμενο «τελευταίο μίλι» της μετακίνησης. Επέμεινε δε πως εκεί όπου χρειάζονται πραγματικά τα αυτόνομα οχήματα είναι τα χωριά και επαρχιακά δίκτυα.

Από την πλευρά του ο κ. Νανιόπουλος αναφέρθηκε στον παράγοντα πανδημία και τους λόγους που επιβράδυναν ή επιτάχυναν την ανάπτυξη των αυτόνομων οχημάτων. Παράγοντες που την επιβράδυναν ήταν η έλλειψη ρευστότητας στις αυτοκινητοβιομηχανίες, η πτώση των επενδύσεων σε τεχνολογία, η αβεβαιότητα, η πτώση της κατανάλωσης και η μείωση των εισιτηρίων στις μαζικές μεταφορές. Εκείνο που την επιτάχυνε είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, που γέννησε μεγαλύτερες ανάγκες για μεταφορές -κι η χρήση αυτόνομων οχημάτων αποδεικνύεται λίαν υποβοηθητική. Το ζητούμενο επίσης είναι οι δημόσιες συγκοινωνίες να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού, μέσα από την ανάπτυξη τεχνικών για την απολύμανση. Αναφέρθηκε επίσης για τους διαδρόμους μετακίνησης επιπέδου 5 για αυτόνομα φορτηγά με στόχο τα επαρχιακά και περιφερειακά οδικά δίκτυα.

Στις εμπορευματικές μεταφορές υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον, για φθηνή κίνηση φορτηγών με μικρότερους ρύπους. Εξάλλου, η Ελλάδα αναδεικνύεται σε ιδανικό πεδίο δοκιμών σε αυτόν τον τομέα καθώς προσφέρει ένα ευρύ φάσμα καιρικών και οδηγικών συνθηκών, εναλλακτικών μεθόδων οδήγησης καταρτισμένο προσωπικό, ταχεία διάδοση 5G και νέο θεσμικό πλαίσιο.

Αναφορικά με τα δεδομένα που παρέχουν τα ψηφιακά δίδυμα με το εργοστάσιο, η δρ Βαρδάκη επεσήμανε πως τα προσωπικά δεδομένα κι η προστασία τους είναι το μεγαλύτερο στοίχημα, καθώς οι πολίτες φοβούνται ότι μέσα από αυτήν την οδήγηση νιώθουν ότι χάνεται η ιδιωτικότητα. Σε πολλές χώρες, όπως η Γερμανία, αξιώνουν να υπάρχει κρατικός έλεγχος, σε άλλες, όπως η Φινλανδία, αναπτύσσονται κινήματα πολιτών για την προάσπισή τους. Όσον αφορά τις πιθανές απώλειες θέσεων εργασίας, η ίδια τόνισε πως κάθε σύγχρονη τεχνολογία αναγκαστικά οδηγεί σε απώλειες παραδοσιακών επαγγελμάτων, που όμως αντισταθμίζεται από τα νέα που αναδεικνύονται. Ακόμη και στα Τρίκαλα υπήρξαν αντιδράσεις. Η δημογραφική ταυτότητα των όσων απειλούνται είναι άνδρες με χαμηλό εισόδημα και εκπαιδευτικό επίπεδο. Κάτι που πρέπει να διαχειρισθεί το κράτος και θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα, που δεν μπορεί να γίνει εν μία νυκτί. Στις ΗΠΑ υποστηρίζουν φερ’ ειπείν μία επιδοματική πολιτική, σεμινάρια κατάρτισης, απορρόφηση ανέργων μετά την κατάρτιση, επιδότηση εταιρειών, απορρόφηση των οδηγών που χάνουν τη δουλειά τους, σε άλλες θέσεις ελέγχου της κυκλοφορίας.

Κλείνοντας οι συνομιλητές αναφέρθηκαν στην ιδανική θέση και τη χρυσή ευκαιρία που έχει η Ελλάδα για να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία και να βρεθεί στην πρωτοπορία, παράλληλα επιλύοντας δικά της προβλήματα πρόσβασης σε μειονεκτούσες περιοχές και νησιά.

 

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε δωρεάν online το 1ο τεύχος του νέου περιοδικού Security Report Cyprus

Η Libra Press, γνωστή και καταξιωμένη εταιρεία στο χώρο των εκδόσεων του κλαδικού τύπου με τα περιοδικά Ψηφιακή Τηλεόραση, Security Report και NoW, ακολουθεί τους ραγδαίους ρυθμούς της εποχής και ανακοινώνει την έκδοση του περιοδικού “Security Report Cyprus”, ένα νέο περιοδικό για τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας αποκλειστικά και μόνο για την αγορά της Κύπρου.

Η Libra Press, γνωστή και καταξιωμένη εταιρεία στο χώρο των εκδόσεων του κλαδικού τύπου με τα περιοδικά Ψηφιακή Τηλεόραση, Security Report και NoW, ακολουθεί τους ραγδαίους ρυθμούς της εποχής και ανακοινώνει την έκδοση του περιοδικού “Security Report Cyprus”, ένα νέο περιοδικό για τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας αποκλειστικά και μόνο για την αγορά της Κύπρου.

Αν έχετε χάσει τις τελευταίες εξελίξεις από το χώρο των συστημάτων ασφαλείας, το διαδραστικό περιοδικό του ”Security Report Cyprus”  έρχεται για να καλύψει τα κενά αυτά!

Βρείτε το δωρεάν στο site: www.securityreport.gr/cyprus, αλλά και στη σελίδα μας στο Facebook και πληροφορηθείτε για τα νέα των εταιρειών του χώρου και μάθετε όλα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που δοκίμασε η δημοσιογραφική μας ομάδα.

 Κεντρικό αφιέρωμα  του περιοδικού, το Security TOP 50! Ενημερωθείτε για τη φετινή λίστα με τους σημαντικότερους κατασκευαστές και προμηθευτές συστημάτων και προϊόντων ασφαλείας.

Το πλήθος των links που θα βρείτε σε κάθε σελίδα σας εγγυάται μία ολοκληρωμένη ενημέρωση.

Καλή ανάγνωση!

Παραμετροποίηση VDP Dahua με τηλεφωνικά κέντρα

Την Τρίτη 30/3/2021 η Vector Security πραγματοποίησε με επιτυχία διαδικτυακό σεμινάριο για τα νέα προϊόντα που φέρνει η Dahua το 2021. Ο Βασίλης Δέδες, brand Sales Manager και ο Μανώλης Μανδαλάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Vector Security, παρουσίασαν στο κοινό τα νέα προϊόντα που λανσάρει η Dahua για το έτος 2021, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αυτά μπορούν να συνδεθούν με τηλεφωνικά κέντρα για να καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Την Τρίτη 30/3/2021 η Vector Security πραγματοποίησε με επιτυχία διαδικτυακό σεμινάριο για τα νέα προϊόντα που φέρνει η Dahua το 2021. Ο Βασίλης Δέδες, brand Sales Manager και ο Μανώλης Μανδαλάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Vector Security, παρουσίασαν στο κοινό τα νέα προϊόντα που λανσάρει η Dahua για το έτος 2021, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αυτά μπορούν να συνδεθούν με τηλεφωνικά κέντρα για να καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Ως κορυφαίος πάροχος λύσεων στην παγκόσμια βιομηχανία παρακολούθησης βίντεο, η Dahua έδινε πάντα μεγάλη έμφαση στην “καινοτομία, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση”, η οποία φυσικά οδηγεί στη γέννηση και στην εξέλιξη των λύσεων HDCVI. Για άλλη μία χρονιά η Dahua πρωτοπορεί παρουσιάζοντας νέα προϊόντα όπως την ανανεωμένη σειρά ΑΙ προϊόντων WizSense, τις νέες TiOC κάμερες με active deterrence 2.0, νέες οικονομικά προσιτές θερμικές κάμερες με διπλό αισθητήρα, αλλά και μία ανανεωμένη modular θυροτηλεόραση 2 καλωδίων/IP, η οποία έρχεται με τεχνολογία SIP για να δια-λειτουργήσει με τηλεφωνικά κέντρα! 

 

dahua vector vdp

Οι νέες θυροτηλεοράσεις υποστηρίζουν πληθώρα δικτυακών πρωτόκολλων όπως το SIP, επιτρέποντας τη συνεργασία και με άλλα προϊόντα όπως τα τηλεφωνικά κέντρα. Η διαδικασία της σύνδεσης με ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι αρκετά απλή, ενώ όλες οι παραμετροποιήσεις μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα μέσω web browser. Το σύστημα επιτρέπει την επικοινωνία με τους επισκέπτες που βρίσκονται στην είσοδο ενός κτιρίου ή ενός άλλου χώρου και η πρόσβαση πραγματοποιείται πληκτρολογώντας απλά έναν κωδικό σε μία τηλεφωνική συσκευή. Σε περίπτωση που ο χειριστής του συστήματος απουσιάζει από το χώρο, τότε η πρόσβαση μπορεί να επιτευχθεί εξ΄αποστάσεως μέσω του smartphone κινητού. Κάθε μπουτόν μπορεί να δώσει σήμα σε πολλαπλές συσκευές, προσφέροντας μεγάλη ευελιξία και ασφάλεια.    

12ο Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΦΗΜΜΥ12)

Το Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, γνωστό ως ΣΦΗΜΜΥ πρόκειται για το μεγαλύτερο φοιτητικό συνέδριο της χώρας, το οποίο διεξάγεται από το 2007 σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα από φοιτητές και έχει μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Στόχος του συνεδρίου είναι να συγκεντρώσει τους φοιτητές όλων των τμημάτων ΗΜΜΥ…

Το Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, γνωστό ως ΣΦΗΜΜΥ πρόκειται για το μεγαλύτερο φοιτητικό συνέδριο της χώρας, το οποίο διεξάγεται από το 2007 σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα από φοιτητές και έχει μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Στόχος του συνεδρίου είναι να συγκεντρώσει τους φοιτητές όλων των τμημάτων ΗΜΜΥ, αλλά και παρεμφερών κλάδων, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις προκλήσεις στην αγορά και να ανταλλάξουν γνώσεις και ιδέες.

Φέτος, το 12ο ΣΦΗΜΜΥ διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από φοιτητές του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, κατ’ εξαίρεση, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν με την διασπορά του ιού SARS-COV2, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, το τριήμερο 23-25 Απριλίου.

Το ΣΦΗΜΜΥ πλαισιώνεται από καταξιωμένους ομιλητές, παγκοσμίου κύρους που έχουν διαπρέψει στον τομέα τους και επιθυμούν να προσφέρουν στην φοιτητική κοινότητα. Επιπλέον, δίνεται η ευκαιρία σε φοιτητές να παρουσιάσουν το έργο τους, είτε πρόκειται για επίπεδο προπτυχιακής ή διπλωματικής εργασίας, ή ακόμη και διδακτορικής διατριβής. Τέλος, το συνέδριο συμπληρώνουν παράλληλα workshops και διαγωνισμοί πάνω στα διάφορα πεδία ενδιαφέροντος.

  • Τι είναι το ΣΦΗΜΜΥ;

Το Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΦΗΜΜΥ) είναι το μεγαλύτερο πανελλήνιο φοιτητικό συνέδριο που διεξάγεται από το 2007 ετησίως σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα. Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των τμημάτων ΗΜΜΥ. αλλά και σε οποιονδήποτε θέλει να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της επιστήμης και της τεχνολογίας, και να έρθει σε επαφή με τις προκλήσεις της αγοράς εργασίας.

  • Τι ξεχωρίζει στη φετινή διοργάνωση;

Η φετινή διοργάνωση, πέρα από το γεγονός ότι θα διεξαχθεί διαδικτυακά, ξεχωρίζει από τις προηγούμενες στο πλήθος των ομιλιών και των workshops. Το ΣΦΗΜΜΥ 12 θα φιλοξενήσει πάνω από 30 ομιλίες εξαιρετικών επιστημόνων, πάνω σε πληθώρα τομέων της τεχνολογίας, και πάνω από 35 workshops στα οποία μπορεί να λάβουν μέρος οι σύνεδροι. Επίσης, για πρώτη φορά στο ΣΦΗΜΜΥ υπάρχουν και ξένοι ομιλητές, όπως ο Scott Aaronson, ερευνητής της επιστήμης των Υπολογιστών και ο Bruno Siciliano, που δραστηριοποιείται στο χώρο της Ρομποτικής. Τέλος στη φετινή διοργάνωση ξεχωρίζουν τα θέματα που καλύπτονται από τα sessions, όπως το Bioengineering session, με σπουδαίους ομιλητές όπως ο κύριος Θεόδωρος Ζάνος, το Autonomous & Electric vehicles session και το Quantum Technology session.

  • Πώς έχει επηρεάσει η πανδημία την εργασία στον κλάδο σας;

Φοιτητές : Η πανδημία έχει αλλάξει πολύ τα δεδομένα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, ως φοιτητές βρισκόμαστε ένα χρόνο μακριά απ΄ τις σχολές μας και κυρίως από τα εργαστήριά μας, τα οποία δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν εύκολα με τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Είναι όμως και αρκετά πιο δύσκολο να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στον επαγγελματικό κλάδο και να γνωρίσουμε αυτόν τον κόσμο.

Επαγγελματίες: Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί κλάδοι στους οποίους εργάζονται Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί. Η εργασία στους περισσότερους από αυτούς δεν έχει επηρεαστεί από την πανδημία, καθώς είναι δυνατή η τηλεργασία. Σίγουρα επηρεάστηκε η συνεργασία μεταξύ των ανθρώπων-εργαζομένων, καθώς η φυσική επικοινωνία και επαφή με συναδέλφους αντικαταστάθηκε από τηλεδιασκέψεις. Χάρη στην τεχνολογία όμως, δεν αλλοιώθηκε η ποιότητα του αποτελέσματος της εργασίας.

Απάντηση σε αυτή και πολλές άλλες ερωτήσεις σχετικά με την εργασία σε διάφορους κλάδους της επιστήμης, θα δοθούν από τους ομιλητές τους συνεδρίου!

  • Τι συμβουλή θα δίνατε στους φοιτητές που προσπαθούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα σαν επαγγελματίες μηχανικοί;

Όλοι όσοι δουλεύουμε για τη διοργάνωση του ΣΦΗΜΜΥ είμαστε φοιτητές, οπότε δεν είμαστε σε θέση να απαντήσουμε ακόμα. Ωστόσο, στο φετινό ΣΦΗΜΜΥ θα υπάρξουν ομιλητές, επαγγελματίες και καθηγητές διεθνούς κύρους που μπορούν να δώσουν κατάλληλες συμβουλές. Μείνετε συντονισμένοι, καθώς ανακοινώνονται συνεχώς νέοι ομιλητές.

Για παράδειγμα, ορισμένα από τα sessions του φετινού ΣΦΗΜΜΥ είναι το Bioengineering session, με σπουδαίους ομιλητές όπως ο κύριος Θεόδωρος Ζάνος, το Autonomous & Electric vehicles session και το Quantum Technology session.

  • Τι θα λέγατε σε κάποιον για να “έρθει” διαδικτυακά στο ΣΦΗΜΜΥ 12 ;

Το ΣΦΗΜΜΥ 12 σε αντίθεση με τις προηγούμενες διοργανώσεις θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Παρ΄ όλα αυτά η φετινή διοργάνωση δεν υστερεί σε τίποτα από τις προηγούμενες! Το ΣΦΗΜΜΥ 12, όπως κάθε χρόνο, πλαισιώνεται από ομιλίες καταρτισμένων επιστημόνων, εκπαιδευτικά workshops και άλλες διασκεδαστικές δραστηριότητες, με μόνη διαφορά φέτος, ότι ο καθένας έχει την δυνατότητα να λάβει μέρος από την άνεση του σπιτιού του, εντελώς δωρεάν! Το ΣΦΗΜΜΥ 12 αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για ενημέρωση πάνω σε επίκαιρα θέματα τεχνολογίας, αλλά και απόκτηση νέων δεξιοτήτων μέσα από τα διαθέσιμα workshops.

Μη χάνετε χρόνο λοιπον, δηλώστε συμμετοχή στο site μας: https://sfhmmy.gr/αρχική

Για να παρακολουθήσετε το συνέδριο αρκεί να κάνετε δωρεάν εγγραφή στην ιστοσελίδα: https://sfhmmy.gr/

Ακολουθήσετε το ΣΦΗΜΜΥ στα social media:

Facebook: https://www.facebook.com/sfhmmy

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/17990796/

Instagram: https://www.instagram.com/sfhmmy/

Η προστασία δεδομένων και το αυτοκίνητο

Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν διάφορες πρωτοβουλίες μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων, κυβερνήσεων και άλλων επιχειρήσεων για τη διευκόλυνση της ανταλλαγής δεδομένων. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δεσμεύεται να παρέχει πρόσβαση στα δεδομένα που παράγονται από τα οχήματα που κατασκευάζει. Ωστόσο, η ανεξέλεγκτη πρόσβαση σε δεδομένα εντός του οχήματος αποτελεί πρόβλημα για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την προστασία δεδομένων και τις απειλές προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν διάφορες πρωτοβουλίες μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων, κυβερνήσεων και άλλων επιχειρήσεων για τη διευκόλυνση της ανταλλαγής δεδομένων. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δεσμεύεται να παρέχει πρόσβαση στα δεδομένα που παράγονται από τα οχήματα που κατασκευάζει. Ωστόσο, η ανεξέλεγκτη πρόσβαση σε δεδομένα εντός του οχήματος αποτελεί πρόβλημα για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την προστασία δεδομένων και τις απειλές προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οποιοδήποτε νομοθετικό πλαίσιο της ΕΕ πρέπει να διατηρεί ασφαλή τα οχήματα και τους επιβάτες τους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ο τομέας μας μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικός και να συνεχίσει να καινοτομεί, αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

«Τα συνδεδεμένα και όλο και πιο αυτοματοποιημένα οχήματα που κατασκευάζουν τα μέλη της ACEA γίνονται αναπόσπαστο μέρος της οικονομίας των δεδομένων της Ευρώπης. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι κατασκευαστές οχημάτων μοιράζονται ήδη δεδομένα εντός του οχήματος. Ο λόγος για αυτό είναι πολύ απλός: ο πελάτης είναι βασιλιάς. Και η κοινή χρήση δεδομένων αυξάνει την άνεση και την ευκολία για τους πελάτες, βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και συμβάλλει στην επίτευξη κοινωνικών στόχων όπως η βελτίωση της οδικής ασφάλειας, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και η διευκόλυνση της διαχείρισης της κυκλοφορίας», σημειώνει η ACEA.

«Η κατευθυντήρια αρχή είναι ότι τα μέλη της ACEA δεσμεύονται να διαθέσουν δεδομένα που δημιουργούνται από οχήματα για υπηρεσίες τρίτων με τρόπο που διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη, δεν θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του κυβερνοχώρου και των επιβατών, και δεν υπονομεύει την ευθύνη ή τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας του κατασκευαστή του οχήματος.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων επιθυμούν επίσης να μοιράζονται δεδομένα με κυβερνήσεις για να εξυπηρετούν το υψηλότερο καλό. Όσον αφορά την οδική ασφάλεια, για παράδειγμα, οι κατασκευαστές μοιράζονται ήδη δεδομένα για την προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου, όπως πεζοί και ποδηλάτες.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα από αυτή την άποψη είναι η πρωτοβουλία σχετικά με την ασφάλεια, σχετικά με την κυκλοφορία (SRTI), η οποία συγκεντρώνει κατασκευαστές αυτοκινήτων, αρχές οδικής κυκλοφορίας, κράτη μέλη της ΕΕ και παρόχους υπηρεσιών – όλοι τους έχουν συμφωνήσει να ανταλλάξουν δεδομένα σχετικά με την ασφάλεια, προκειμένου οι δρόμοι της Ευρώπης να είναι ασφαλέστεροι.

Η δεύτερη σημαντική αρχή που πρέπει να καθοδηγήσει το μελλοντικό πλαίσιο πρόσβασης σε δεδομένα εντός του οχήματος είναι η επιλογή των πελατών. Οι κατασκευαστές οχημάτων έχουν ήδη μια ειδική ευθύνη απέναντι στους πελάτες τους, ειδικά όταν πρόκειται για την προστασία της ασφάλειάς τους. Ομοίως, οι κατασκευαστές πρέπει επίσης να παρέχουν διαφάνεια και να διατηρούν την επιλογή των πελατών σχετικά με το ποια δεδομένα κοινοποιούνται, με ποιον και για ποιο σκοπό. Αυτό είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των πελατών», αναφέρει η ACEA.

 

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Έρευνα F5 Networks: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός κινητήριος μοχλός τον τελευταίο χρόνο

Η πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την F5 Networks, της οποίας μοναδικός Gold Unity Partner σε Ελλάδα και Κύπρο αποτελεί η Pylones Hellas, ανέδειξε τη μεταστροφή των επιχειρήσεων το τελευταίο – δύσκολο έτος – προς τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν εν μέσω της πανδημίας και της αλλαγής του τρόπου εργασίας με δεδομένη και την πολύ πιο έντονη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού των οργανισμών τους.

Η πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την F5 Networks, της οποίας μοναδικός Gold Unity Partner σε Ελλάδα και Κύπρο αποτελεί η Pylones Hellas, ανέδειξε τη μεταστροφή των επιχειρήσεων το τελευταίο – δύσκολο έτος – προς τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν εν μέσω της πανδημίας και της αλλαγής του τρόπου εργασίας με δεδομένη και την πολύ πιο έντονη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού των οργανισμών τους.

Η έρευνα, State of Application Strategy 2021, είναι η 7η κατά σειρά που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και πραγματοποιήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ 1.500 ερωτηθέντων οργανισμών και επιχειρήσεων, όλων των κλάδων και όλων των μεγεθών. Η έρευνα επικεντρώθηκε για πρώτη φορά σε υπεύθυνους λήψης αποφάσεων πληροφορικής.

Τα αποτελέσματά της, καταγράφουν αξιόπιστα τις προτεραιότητες, τις ανησυχίες και τις βραχυπρόθεσμες προσδοκίες των ανθρώπων που είναι πιο υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση των πιο δύσκολων προκλήσεων της ψηφιακής οικονομίας του σήμερα, αλλά κυρίως του αύριο – που έρχεται γρηγορότερα από ποτέ.

Η έρευνα επικεντρώθηκε σε τρεις βασικούς άξονες:

Ο πρώτος αφορά στην ψηφιακή επέκταση (digital expansion) των οργανισμών και επιχειρήσεων και τον εκσυγχρονισμό των εφαρμογών που χρειάζεται για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Κατά το προηγούμενο έτος, αλλά και μέχρι σήμερα, οι εταιρείες αναγκάστηκαν να επιτρέψουν την απομακρυσμένη εργασία σε πρωτοφανή επίπεδα και παράλληλα να εφεύρουν νέους τεχνολογικούς τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών τους. Οι αλλαγές αυτές οδήγησαν στη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες σε κάθε κλάδο, για κάθε ρόλο και σε όλο το εύρος της επαγγελματικής και κατ’ επέκταση προσωπικής μας ζωής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι – σύμφωνα με την έρευνα της F5 – παρουσιάστηκε 133% αύξηση στον αριθμό των οργανισμών που εκσυγχρονίζουν τις εφαρμογές τους.

Ο δεύτερος άξονας αφορά στην πολυπλοκότητα (complexity) των εφαρμογών, η οποία αυξάνεται ως ένα βασικό παράγωγο του εκσυγχρονισμού. Καθώς οι εφαρμογές εκσυγχρονίζονται βάσει των αναγκών που προέκυψαν και με απώτερο στόχο να οδηγήσουν προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, άλλαξε και το portfolio των εφαρμογών των επιχειρήσεων. Όταν τα φετινά αποτελέσματα της έρευνας συγκρίνονται με τα αντίστοιχα του 2020, βλέπουμε ότι οι παραδοσιακές εφαρμογές, ειδικά αυτές που έχουν κατασκευαστεί για αρχιτεκτονικές client / server, αντικαθίσταται αργά αλλά σταθερά από άλλες σύγχρονες, mobile εφαρμογές.

Η πολυπλοκότητα αυξάνεται καθώς όλο και περισσότεροι οργανισμοί χρησιμοποιούν πολλαπλές αρχιτεκτονικές εφαρμογών.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Σχεδόν οι μισοί οργανισμοί (49%) διαχειρίζονται πέντε ή περισσότερες αρχιτεκτονικές, σε αντίθεση με την έκθεση του 2020 όπου μόνο το 18% είχε αυτήν την δυνατότητα.

O τρίτος άξονας αφορά στην αξιοποίηση των δεδομένων καθώς εξελίσσεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Οι οργανισμοί βρίσκονται πλέον σε καλύτερη θέση ώστε να αξιοποιήσουν τα δεδομένα από τις εφαρμογές τους με APIs. Ως αποτέλεσμα, τα security apps και η τεχνολογίες παράδοσης (delivery) βελτιώνονται για να παίρνουν καλύτερες και πιο γρήγορες αποφάσεις και κατά συνέπεια να ενεργούν πιο γρήγορα για την προστασία της απόδοσης των εφαρμογών και των δεδομένων τους. Η βελτίωση της απόδοσης των εφαρμογών, αποτελεί για το 49% των ερωτηθέντων, τον πρώτο και κύριο στόχο της επιχείρησης / οργανισμού.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες πιστεύουν ότι έχουν ήδη τα εργαλεία που χρειάζονται για την «καλή υγεία» των εφαρμογών υψηλής προτεραιότητας. Αυτό που μπορεί να λείπει, με βάση τις απαντήσεις της έρευνας, είναι οι συναφείς δεξιότητες, καθώς και συναίνεση για το ποια data πρέπει να χρησιμοποιηθούν, πότε και από ποιον.

κ. Εμμανουήλ Νέτος, Γενικός Διευθυντής της Pylones Hellas, Gold Partner τα τελευταία 20 χρόνια για Ελλάδα και Κύπρο για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της F5 Networks (NGINX – SHAPE – VOLTERRA), αναφέρει σχετικά με την έρευνα ότι: «Από πολλές απόψεις, οι οργανισμοί σε όλο τον κόσμο έχουν υψώσει το ανάστημά τους απέναντι στις προκλήσεις του COVID-19 και της αναταραχής που επέφερε παγκοσμίως. Αντιμέτωποι με απρόσμενες και επείγουσες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας, εργασιών και καθημερινών διαδικασιών, κατάφεραν σε μεγάλο βαθμό να απαντήσουν με αποτελεσματικές τεχνολογικές λύσεις. Κατάφεραν σε μικρό χρονικό διάστημα να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν τις εφαρμογές τους και παράλληλα να βελτιώσουν τα συστήματα ασφάλειας που τις υποστηρίζουν.  Χρειάζεται περαιτέρω εξέλιξη σε δύο τομείς. Ο ένας είναι η συλλογή των real-time application data και ο δεύτερος είναι τα insights που τα δεδομένα αυτά μπορούν να αποκαλύψουν. Η Pylones Hellas έχει τα σύγχρονα εργαλεία για να προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να πετύχουν ένα δυνατό συνδυασμό, αυτοματοποιώντας διαδικασίες ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστούν μεγάλο όγκο δεδομένων, αναγνωρίζοντας έγκαιρα ζητήματα διαθεσιμότητας και απόδοσης πριν αυτά συμβούν και ενεργώντας γρήγορα με στόχο να διασφαλιστεί η απαραίτητη ποιότητα υπηρεσιών για τον πελάτη τους».

Οργανωτικές αλλαγές στην Space Hellas

Η Space Hellas προχωρά σε σημαντικές οργανωτικές αλλαγές στο πλαίσιο της πρόσφατης εξαγοράς της SingularLogic και σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας για επιτάχυνση του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, με την εφαρμογή νέων, ευέλικτων μοντέλων λειτουργίας.

Η Space Hellas προχωρά σε σημαντικές οργανωτικές αλλαγές στο πλαίσιο της πρόσφατης εξαγοράς της SingularLogic και σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας για επιτάχυνση του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, με την εφαρμογή νέων, ευέλικτων μοντέλων λειτουργίας.

Ο Δημήτρης Μπακάκος αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή Integration της SingularLogic, έπειτα από 13 χρόνια επιτυχημένης πορείας στη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της Space Hellas. O Δημήτρης Μπακάκος διαθέτει σημαντική εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής και έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε μεγάλες εταιρείες του χώρου, για περισσότερο από 33 χρόνια. Η Γενική Εμπορική Διεύθυνση της Space Hellas, μετασχηματίζεται και δημιουργούνται δύο νέες Γενικές Διευθύνσεις, η Γενική Διεύθυνση Sales & System Integration και η Γενική Διεύθυνση Τechnology & Customer Operations. O Γιάννης Αναστασάκος, Διευθυντής Έργων της Space Hellas, αναλαμβάνει νέα καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Sales & System Integration στη νεοϊδρυθείσα Γενική Διεύθυνση, όπου υπάγονται ενοποιημένες οι μέχρι πρότινος εμπορικές Διευθύνσεις, Πωλήσεων και Έργων, σχηματίζοντας τη νέα Διεύθυνση Πωλήσεων της εταιρείας, καθώς και η Διεύθυνση Integration Services που ενοποιεί τους τομείς Project Management και Engineering.

Καθήκοντα Διευθυντή στη νέα Διεύθυνση Integration Services, αναλαμβάνει ο μέχρι σήμερα Προϊστάμενος Τομέα Διαχείρισης Έργων, Νίκος ΓκορίλαςΟ Γιάννης Χατζησταυρόπουλος, Τεχνικός Διευθυντής της Space Hellas, αναλαμβάνει νέα καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Technology & Customer Operations στη νεοϊδρυθείσα Γενική Διεύθυνση, όπου υπάγονται δύο νέες Διευθύνσεις. Η Διεύθυνση Τεχνολογίας, στην οποία καθήκοντα Διευθυντή αναλαμβάνει ο μέχρι σήμερα Αναπληρωτής Τεχνικός Διευθυντής Κώστας Μήτσιος, έχοντας ταυτόχρονα και τον ρόλο του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Technology & Customer Operations. Και η Διεύθυνση Customer Operations, Διευθύντρια της οποίας αναλαμβάνει η μέχρι σήμερα Yποδιευθύντρια της Τεχνικής Διεύθυνσης, Μαρία Πικραμένου.

Οι νέες Γενικές Διευθύνσεις, Sales & System Integration και Technology & Customer Operations, όπως και όλες οι προϊοντικές Διευθύνσεις, θα συνεχίσουν να αναφέρονται απευθείας στο CEO της εταιρείας Δρ. Ιωάννη Μερτζάνη, σύμφωνα με τον οποίο:

“Οι νέες δομικές αλλαγές της Space Hellas ενισχύουν την οργάνωση της εταιρείας και δημιουργούν μια ακόμα πιο δυναμική και περισσότερο ευέλικτη δομή λειτουργίας που έχει στόχο τη μέγιστη ανταπόκριση της εταιρείας στα μεγάλα και πολύπλοκα έργα. Η νέα οργάνωση σχεδιάστηκε, ώστε να ενισχύσει δυναμικά τις Διευθύνσεις της εταιρείας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και να δημιουργήσει ένα εύρυθμο μοντέλο λειτουργίας, ικανό να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών της, αλλά και στις μελλοντικές της ανάγκες”.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.