Skip to main content

Το Euro παρατείνει την κατάσταση έκτακτης ανάγκης στη Γαλλία

Η γαλλική κυβέρνηση θα προτείνει στο κοινοβούλιο την παράταση κατά δύο μήνες της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που επιβλήθηκε στη χώρα μετά τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου, προκειμένου να υπάρχει κάλυψη την περίοδο που θα διεξαχθεί το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Euro-2016 “λόγω της απειλής”, ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Μανουέλ ΒαλςΗ γαλλική κυβέρνηση θα προτείνει στο κοινοβούλιο την παράταση κατά δύο μήνες της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που επιβλήθηκε στη χώρα μετά τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου, προκειμένου να υπάρχει κάλυψη την περίοδο που θα διεξαχθεί το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Euro-2016 “λόγω της απειλής”, ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς.

Αυτή η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, που κηρύχθηκε στον απόηχο των τρομοκρατικών επιθέσεων από τζιχαντιστές στο Παρίσι, είχε ήδη παραταθεί τον Φεβρουάριο κατά τρεις μήνες, έως τις 26 Μαΐου. Η κυβέρνηση θέλει στο εξής να την παρατείνει έως τα τέλη Ιουλίου ενόψει της διεξαγωγής του Euro-2016 στη Γαλλία από τις 10 Ιουνίου έως τις 10 Ιουλίου.

«Θα προτείνουμε την παράτασή της για περίοδο δύο μηνών, η οποία θα αρχίσει από τα τέλη Μαΐου λόγω της απειλής. Καθώς απέναντι στην απειλή αυτή πρέπει να δώσουμε τις εξουσίες αυτές, τις δυνατότητες αυτές υπό τον δικαστικό έλεγχο, υπό τον έλεγχο του κοινοβουλίου, για να υπάρχει καλύτερη αντιμετώπιση στην τρομοκρατία», εξήγησε ο Βαλς.

Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι το Euro-2016 αλλά και ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας τον Ιούλιο, αιτιολογούν την παράταση έκτακτης ανάγκης, που δεν μπορεί να “είναι μια μόνιμη κατάσταση”.

Η κατάσταση αυτή επιτρέπει κυρίως στο κράτος να θέτει σε κατ΄οίκον περιορισμό οποιοδήποτε πρόσωπο «του οποίου η δράση είναι επικίνδυνη για τη δημόσια ασφάλεια και τη δημόσια τάξη», καθώς και να διατάξει «κατ΄οίκον έρευνες ημέρα και νύχτα» χωρίς να έχει την έγκριση δικαστικής αρχής.

Από τότε που κηρύχθηκε η κατάσταση έκτακτης ανάγκης τον Νοέμβριο, διεξήχθησαν «περισσότερες από 3.500 κατ΄οίκον έρευνες που κατέληξαν σε περισσότερες από 400 συλλήψεις», διευκρίνισε την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Εσωτερικών Μπερνάρ Καζνέβ.

Ο υπουργός Εσωτερικών θα προτείνει την παράταση έκτακτης ανάγκης σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο.

Ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας και αστυνόμευσης για το Πάσχα

Το σύνολο του διαθέσιμου προσωπικού των Υπηρεσιών της, με τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και μέσα, θα δραστηριοποιηθούν πλήρως για την υλοποίηση του σχεδιασμού της, κυρίως σε περιοχές ή προορισμούς όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση οχημάτων και πολιτώνΤο σύνολο του διαθέσιμου προσωπικού των Υπηρεσιών της, με τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και μέσα, θα δραστηριοποιηθούν πλήρως για την υλοποίηση του σχεδιασμού της, κυρίως σε περιοχές ή προορισμούς όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση οχημάτων και πολιτών.

Ενδεικτικά, όλο το επίμαχο χρονικό διάστημα, μέχρι και την ολοκλήρωση της εορταστικής περιόδου, έχει προγραμματιστεί η εντατικοποίηση των πεζών και εποχούμενων περιπολιών για την πρόληψη και καταστολή εγκληματικών ενεργειών, ιδίως ληστειών και κλοπών-διαρρήξεων.

Οι περιπολίες αυτές θα επικεντρωθούν κυρίως στις κατοικημένες περιοχές, σε επιβατικούς σταθμούς, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σε εμπορικά κέντρα και καταστήματα, σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, σε υπαίθριες αγορές και στους λοιπούς χώρους όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση ατόμων. Επίσης, σε Ιερούς Ναούς και γενικότερα σε χώρους όπου θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις, σε στόχους οικονομικού ενδιαφέροντος, όπως τραπεζικά καταστήματα και Ταχυδρομεία, Ταχυδρομικά Ταμιευτήρια, ΑΤΜ κ.λπ., σε εμπορικά καταστήματα, όπως σούπερ μάρκετ, βενζινάδικα, ειδών δώρων, παιχνιδιών κλπ, καθώς και σε περιοχές όπου παρατηρείται αυξημένη τουριστική δραστηριότητα.

Επιπλέον, προβλέπεται η διενέργεια συστηματικών ελέγχων σε δημόσια κέντρα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, για παραβάσεις των διατάξεων αναφορικά με το ωράριο λειτουργίας, την κοινή ησυχία, την είσοδο και κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους και γενικότερα τον έλεγχο του υγειονομικού κανονισμού.

Εντατικοί θα είναι και οι έλεγχοι για την αντιμετώπιση του παράνομου υπαίθριου εμπορίου, κυρίως σε χώρους κοντά σε λαϊκές αγορές, εμπορικά κέντρα, πολυκαταστήματα, κεντρικές οδούς και πλατείες, σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς κλπ.

Παράλληλα, εντείνονται οι έλεγχοι για την παράνομη κατοχή, κατασκευή, διακίνηση, εμπορία και χρήση κροτίδων, φωτοβολίδων, βεγγαλικών και άλλων απαγορευμένων πυροτεχνικών ειδών, που εγκυμονούν κινδύνους για σοβαρούς τραυματισμούς και απώλεια ζωής.

Τα μέτρα της Τροχαίας

Για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, ενισχυμένα μέτρα θα ληφθούν από τις Υπηρεσίες Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.

Τα μέτρα θα διαρκέσουν καθ’ όλο το διάστημα της εορταστικής περιόδου και περιλαμβάνουν αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου σε τομείς ανά 20-30 χιλιόμετρα με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής, ενισχυμένη αστυνομική παρουσία σε σημεία όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα, αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, καθώς και σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, υπεραστικά ΚΤΕΛ, σιδηροδρομικοί σταθμοί, κλπ).

Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους, για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κλπ, καθώς και για παραβάσεις που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση.

Παράλληλα, για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως εξής:

*Τη Μεγάλη Πέμπτη 28 Απριλίου στο ρεύμα εξόδου από 15.00-22.00 και τη Μ. Παρασκευή 29 Απριλίου στο ρεύμα εξόδου από 06.00-16.00.

*Τη Δευτέρα 2 Μαΐου στο ρεύμα εισόδου στα αστικά κέντρα από 12.00-22.00.

*Την Τρίτη 3 Μαΐου στο ρεύμα εισόδου από 11.00-21.00.

*Την Κυριακή 1 Μαΐου δεν θα ισχύουν απαγορεύσεις.

Συμβουλές προς τους οδηγούς

«Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας», επισημαίνει το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, με αφορμή την εορταστική περίοδο του Πάσχα, ενώ συμβουλεύει τους οδηγούς τα εξής:

– Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.

– Να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

– Nα σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.

– Να μη χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.

– Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.

– Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.

– Να φορούν απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.

– Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.

– Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Ο Ομπάμα… απαγορεύει τις πτήσεις drones στο Λονδίνο

.«Καθαρός» από drones θα είναι ο λονδρέζικος ουρανός κατά την επίσκεψη του Μπαράκ Ομπάμα στη βρετανική πρωτεύουσα, καθώς απαγορεύθηκαν οι πτήσεις τους εκείνες τις ημέρες. Οι περιορισμοί για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα ισχύσουν σε μεγάλο τμήμα του Λονδίνου από το πρωί της Πέμπτης έως το βράδυ της Κυριακής. Η απαγόρευση ισχύει και για…«Καθαρός» από drones θα είναι ο λονδρέζικος ουρανός κατά την επίσκεψη του Μπαράκ Ομπάμα στη βρετανική πρωτεύουσα, καθώς απαγορεύθηκαν οι πτήσεις τους εκείνες τις ημέρες. Οι περιορισμοί για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα ισχύσουν σε μεγάλο τμήμα του Λονδίνου από το πρωί της Πέμπτης έως το βράδυ της Κυριακής. Η απαγόρευση ισχύει και για το Γουίνδσορ, εκεί όπου ο αμερικανός πρόεδρος θα γευματίσει με τη βασίλισσα Ελισάβετ, την Παρασκευή.

Πηγή protagon.gr

Τι προβλέπει η Κύπρος για την κατάταξη των drones

Δύο κατηγορίες μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) καθορίζονται με διάταγμα που εκδόθηκε από τον υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων. Σύμφωνα με το Υπουργικό Διάταγμα, η πτητική λειτουργία των drones διακρίνεται σε δύο κατηγορίες, την ανοικτή και την ειδική κατηγορία. Όπως προκύπτει από το Διάταγμα, στην ανοικτή κατηγορία μη επανδρωμένων αεροσκαφών

Δύο κατηγορίες μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) καθορίζονται με διάταγμα που εκδόθηκε από τον υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων. Σύμφωνα με το Υπουργικό Διάταγμα, η πτητική λειτουργία των drones διακρίνεται σε δύο κατηγορίες, την ανοικτή και την ειδική κατηγορία. Όπως προκύπτει από το Διάταγμα, στην ανοικτή κατηγορία μη επανδρωμένων αεροσκαφών ανήκουν τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, με συνολική μάζα κατά την απογείωση μικρότερη των τριών κιλών, που δεν διεξάγουν εμπορικές δραστηριότητες και το ύψος πτήσης τους δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα (170 πόδια) από το έδαφος ή το νερό.

Σημειώνεται ότι τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη ανοικτής κατηγορίας, προκειμένου να διεξάγουν πτήσεις στον εναέριο χώρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, δεν απαιτείται να κατέχουν άδεια πτητικής λειτουργίας από την αρμόδια Αρχή.

Η ασφάλεια της ανοικτής κατηγορίας μη επανδρωμένων αεροσκαφών διασφαλίζεται μέσω επιχειρησιακών περιορισμών και κανόνων. Όλες οι πτητικές λειτουργίες των μη επανδρωμένων αεροσκαφών ανοικτής κατηγορίας πρέπει να εκτελούνται εντός συγκεκριμένων καθοριζόμενων περιορισμών.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 6 του Διατάγματος αναφέρεται ότι «ο χειριστής μη επανδρωμένου αεροσκάφους είναι υπεύθυνος για την τήρηση και εφαρμογή της νομοθεσίας αναφορικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής και της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων.

Στη δεύτερη –ειδική– κατηγορία ανήκουν τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, ανεξαρτήτως μάζας, που διεξάγουν εμπορικές δραστηριότητες και τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη με συνολική μάζα κατά την απογείωση πέραν των τριών κιλών, είτε διεξάγουν είτε όχι εμπορικές δραστηριότητες και το ύψος πτήσης τους δεν ξεπερνά τα 120 μέτρα (400 πόδια) από το έδαφος ή το νερό, εκτός εάν με ειδική άδεια της αρμόδιας Αρχής παραχωρηθεί προσωρινά άδεια για πτήση σε μεγαλύτερο ύψος.

Στο διάταγμα του υπουργού Μάριου Δημητριάδη σημειώνεται επίσης ότι για τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη της ειδικής κατηγορίας, προκειμένου να διεξάγουν πτήσεις στον εναέριο χώρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, απαιτείται να κατέχουν άδεια πτητικής λειτουργίας μη επανδρωμένου αεροσκάφους και ο χειριστής τους να διαθέτει άδεια χειριστή μη επανδρωμένου αεροσκάφους από την Αρμόδια Αρχή.

Πηγή: www.philenews.com

Αυξάνονται τα εναέρια ατυχήματα με drones

.“Σήμα συναγερμού” για τον ασφαλιστικό κλάδο σε ό,τι αφορά τον νέο κίνδυνο που ονομάζεται drones (ή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα όπως είναι η επίσημη ονομασία τους), αποτελεί η σύγκρουση ενός drone με επιβατικό αεροσκάφος της British Airways, λίγο πριν την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου την Κυριακή 17 Απριλίου.“Σήμα συναγερμού” για τον ασφαλιστικό κλάδο σε ό,τι αφορά τον νέο κίνδυνο που ονομάζεται drones (ή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα όπως είναι η επίσημη ονομασία τους), αποτελεί η σύγκρουση ενός drone με επιβατικό αεροσκάφος της British Airways, λίγο πριν την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου την Κυριακή 17 Απριλίου.

Συγκεκριμένα, το αεροσκάφος της ΒΑ που εκτελούσε την πτήση Γενεύη-Λονδίνο με 138 επιβαίνοντες χτυπήθηκε από drone προτού προσγειωθεί, χωρίς ευτυχώς να προκληθει κάποιο πρόβλημα. Οι βρετανικές αρχές ξεκίνησαν ήδη έρευνα για το συμβάν, ενώ η αστυνομία διευκρίνισε ότι δεν έχει γίνει κάποια σύλληψη.

Σύμφωνα με τον Stephen Landells, ειδικό σε θέματα ασφαλείας πτήσεων του Συνδέσμου Πιλότων της British Airways (BALPA) είναι θέμα χρόνου να υπάρξουν και άλλες τέτοιες συγκρούσεις, ενδεχομένως με σοβαρότερες συνέπειες, καθώς η χρήση drones έχει αυξηθεί κατακόρυφα τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ και πολλά από τα οχήματα αυτά πραγματοποιούν ανεξέλεγκτες πτήσεις πολύ κοντά σε αεροδρόμια, Ο κ. Landells θεωρεί ότι η βρετανική κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει μητρώο καταγραφής των drones, ώστε να μπορεί να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες τους σε περίπτωση ατυχήματος, προσθέτοντας ότι θα ήταν χρήσιμο κατά τη διαδικασία καταγραφής οι νέοι ιδιοκτήτες των drones να λαμβάνουν εκπαίδευση , ώστε να χρησιμοποιούν τα οχήματά τους με ασφάλεια.

Ο επικεφαλής ανάλυσης του Chartered Insurance Institute Laurence Baxter δήλωσε ότι παρότι δεν προκλήθηκαν ζημίες ή τραυματισμοί (ευτυχώς.) από το συμβάν του Λονδίνου, εντούτοις αναδεικνύεται η ανάγκη λήψης μέτρων, ώστε να αποτραπούν μελλοντικές συγκρούσεις. “Ο αριθμός των drones αυξάνεται, αλλά δυστυχώς έχει επιτευχθεί μικρή πρόοδος στον διάλογο για την θέσπιση standards ασφαλείας, παρότι τα drones αποτελούν δυνητική απειλή όχι μόνο για τα επιβατικά αεροσκάφη, αλλά και για τα μικρότερα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα.”

Ο Joshua Down, μεσίτης αντασφαλίσεων της Willis Re σημείωσε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) ετοιμάζεται να θεσπίσει ειδικές ρυθμίσεις για τα drones, θέτοντας στο επίκεντρο την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα, την ασφαλιστική τους κάλυψη και την απόδοση ευθυνών (όπως και την διαδικασία καταβολής αποζημιώσεων) σε περίπτωση ατυχημάτων.

Πηγή: insuranceworld.gr

EOS-2004AHD

.To EOS-2004AHD είναι μια compact πρόταση που μπορεί να καλύψει πληθώρα εφαρμογών. Υποστηρίζοντας τρία διαφορετικά είδη καμερών, αναλογικές, IP και AHD, αποτελεί εξαιρετική λύση για την αναβάθμιση συστημάτων CCTV. Είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους βίντεο και 2 εισόδους ήχου. Υποστηρίζει ανάλυση επιτήρησης και αναπαραγωγής…To EOS-2004AHD είναι μια compact πρόταση που μπορεί να καλύψει πληθώρα εφαρμογών. Υποστηρίζοντας τρία διαφορετικά είδη καμερών, αναλογικές, IP και AHD, αποτελεί εξαιρετική λύση για την αναβάθμιση συστημάτων CCTV. Είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους βίντεο και 2 εισόδους ήχου. Υποστηρίζει ανάλυση επιτήρησης και αναπαραγωγής 1080p και παρέχει εξόδους composite, VGA και HDMI για υψηλή ανάλυση εικόνας. Έχει δυνατότητα να δεχθεί 2 κάμερες ΙP ONVIF ανάλυσης 1080p στα 25fps, την οποία εμφανίζει και καταγράφει ως 5η και 6η κάμερα. Δέχεται 1 σκληρό δίσκο SATA και για backup διαθέτει θύρα USB 2.0. Μέσω θύρας Ethernet προσφέρει δυνατότητα επιτήρησης μέσω φορητής συσκευής και η επικοινωνία πραγματοποιείται απλούστατα μέσω λειτουργίας P2P και σκανάρισμα QR code. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι υποστηρίζει δυνατότητα ρύθμισης OSD menu κάμερας AHD μέσω του καταγραφικού, όπως και δυνατότητα αποθήκευσης στιγμιότυπων από ανίχνευση κίνησης σε Cloud Server.

HAOOWELL HW-ADVR-700xT AHD

Η οικογένεια HW-ADVR-700xT περιλαμβάνει τρία μοντέλα καταγραφικών τεχνολογίας AHD. Εκμεταλλευόμενα τη σύγχρονη αναλογική μέθοδο μετάδοσης σήματος AHD, τα καταγραφικά μπορούν να δεχτούν κάμερες 1080p μέσω ομοαξονικού καλωδίου μεγάλου μήκους ή ακόμα και μέσω καλωδίου UTP με balun..Η οικογένεια HW-ADVR-700xT περιλαμβάνει τρία μοντέλα καταγραφικών τεχνολογίας AHD. Εκμεταλλευόμενα τη σύγχρονη αναλογική μέθοδο μετάδοσης σήματος AHD, τα καταγραφικά μπορούν να δεχτούν κάμερες 1080p μέσω ομοαξονικού καλωδίου μεγάλου μήκους ή ακόμα και μέσω καλωδίου UTP με balun. Πιο συγκεκριμένα, είναι διαθέσιμα τα μοντέλα HW-ADVR-7004T-LM AHD, HW-ADVR-7008T-M AHD και HW-ADVR-7016T-LM AHD, για υποστήριξη 4, 8 και 16 κάμερες. Υποστηρίζουν εγγραφή χειροκίνητη, κατόπιν συναγερμού, κατόπιν ανίχνευσης κίνησης, ή με χρονοδιάγραμμα. Η πρόσβαση στην παρακολούθηση και το live view των DVR μπορεί να γίνει απομακρυσμένα μέσω Web Browser ή φορητές συσκευές και η επικοινωνία πραγματοποιείται εύκολα μέσω Cloud, χωρίς εξειδικευμένες δικτυακές ρυθμίσεις στο router.

HIKVISION DS-720xHQHI-E1

Η σειρά καταγραφικών DS-720xHQHI-E1 της HIKVISION περιλαμβάνει τρία μοντέλα τεχνολογίας HD-TVI με υποστήριξη ανάλυσης Full HD 1080p μέσω αναλογικών εισόδων BNC και ταυτόχρονης υποστήριξης καμερών IP. Το μοντέλο DS-7204HQHI-E1 είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους βίντεο BNC, το DS-7208HQHI-E1 με 8 εισόδους βίντεο..Η σειρά καταγραφικών DS-720xHQHI-E1 της HIKVISION περιλαμβάνει τρία μοντέλα τεχνολογίας HD-TVI με υποστήριξη ανάλυσης Full HD 1080p μέσω αναλογικών εισόδων BNC και ταυτόχρονης υποστήριξης καμερών IP. Το μοντέλο DS-7204HQHI-E1 είναι εξοπλισμένο με 4 εισόδους βίντεο BNC, το DS-7208HQHI-E1 με 8 εισόδους βίντεο BNC και τέλος, το DS-7216HQHI-E2 με 16 εισόδους βίντεο. Τα DVR διαθέτουν έξοδο εικόνας VGA και HDMI υψηλής ανάλυσης 1080p. Στο εσωτερικό τους μπορούν να δεχτούν δίσκο SATA, ενώ μέσω USB υποστηρίζουν backup. Στις συνδέσεις τους συναντάμε θύρα RS-485 για έλεγχο καμερών PTZ. Πέρα από την τοπική διαχείρισή τους, τα καταγραφικά υποστηρίζουν απομακρυσμένη πρόσβαση μέσω υπολογιστή και Web Interface, όπως και μέσα από φορητές συσκευές. Παράλληλα, η θύρα Ethernet μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση 2 καμερών IP με ανάλυση έως 2MP.

VENITEM FARO

Η σειρά ανιχνευτών Venitem FARO διαθέτει τρία μοντέλα που συνδυάζουν διπλή τεχνολογία ανίχνευσης με έναν παθητικό αισθητήρα υπερύθρων και έναν αισθητήρα μικροκυμάτων, ενώ διαθέτουν ειδικό φακό κουρτίνας και λειτουργία anti-masking και στα δύο αισθητήρια. Επίσης, μπορούν να ρυθμιστούν, ώστε να ενεργοποιούνται..Η σειρά ανιχνευτών Venitem FARO διαθέτει τρία μοντέλα που συνδυάζουν διπλή τεχνολογία ανίχνευσης με έναν παθητικό αισθητήρα υπερύθρων και έναν αισθητήρα μικροκυμάτων, ενώ διαθέτουν ειδικό φακό κουρτίνας και λειτουργία anti-masking και στα δύο αισθητήρια. Επίσης, μπορούν να ρυθμιστούν, ώστε να ενεργοποιούνται, όταν υπάρχει κίνηση κάθετα προς την δέσμη (λειτουργία κουρτίνας) ή όταν υπάρχει κίνηση κατά μήκος της δέσμης (λειτουργία διαδρόμου). Το μοντέλο FARO EXT μπορεί να καλύψει μία περιοχή μέχρι 8 μέτρα μέγιστο μήκος, 2 μέτρα μέγιστο πλάτος και μέχρι 8 μέτρα μέγιστο ύψος. Διαθέτει λειτουργία αποφυγής μικρών ζώων και είναι ιδανικό για παράθυρα, πόρτες και εφαρμογές εισόδων σε εσωτερικούς ή στεγασμένους χώρους. Το μοντέλο FARO IP PLUS μπορεί να καλύψει μία περιοχή μέχρι 12 μέτρα μέγιστο μήκος, 2 μέτρα μέγιστο πλάτος και μέχρι 8 μέτρα μέγιστο ύψος. Διαθέτει λειτουργία αντιστάθμισης θερμοκρασίας, που βελτιστοποιεί αυτόματα την ανίχνευση, ανάλογα με τη θερμοκρασία και είναι ιδανικό για περιμετρική προστασία εξωτερικών χώρων καθώς είναι κατασκευασμένο από polycarbonate υλικό, με προστατευτικό βροχής και βαθμό προστασίας IP65. Το μοντέλο FARO IP ENERGY μπορεί να καλύψει μία περιοχή μέχρι 8 μέτρα μέγιστο μήκος και προορίζεται για χρήση σε ασύρματα συστήματα συναγερμού. O ανιχνευτής είναι ειδικά σχεδιασμένος για πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, με την χρήση μίας μόνο μπαταρίας λιθίου 3 ή 3,6 V. Επίσης, στο εσωτερικό πίσω μέρος της βάσης του ανιχνευτή, υπάρχει ειδικός χώρος με προεγκατεστημένη καλωδίωση, για την τοποθέτηση ενός ασύρματου πομπού οποιουδήποτε κατασκευαστή (universal χρήση).

Dixie DX-824MHQ

Η κάμερα της Dixie βάζει τέλος στον προβληματισμό της επιλογής κάμερας και καταγραφικού μεταξύ των σύγχρονων τεχνολογιών HD. Η DX-824MHQ μπορεί να λειτουργήσει ως αναλογική ή ως HD 2MP κάμερα συμβατή με AHD ή TVI πρότυπο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε εγκατάσταση αναβάθμισης..Η κάμερα της Dixie βάζει τέλος στον προβληματισμό της επιλογής κάμερας και καταγραφικού μεταξύ των σύγχρονων τεχνολογιών HD. Η DX-824MHQ μπορεί να λειτουργήσει ως αναλογική ή ως HD 2MP κάμερα συμβατή με AHD ή TVI πρότυπο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε εγκατάσταση αναβάθμισης CCTV είτε εάν έχει διατηρηθεί το παλιό αναλογικό DVR, είτε εάν έχει γίνει επιλογή HD AHD/TVI καταγραφικού. Η κάμερα υποστηρίζει 2 ισχυρά IR LED καλύπτοντας απόσταση IR 20-30 μέτρα. Διαθέτει φακό 2.8-12mm μεταβλητής εστίασης και υποστηρίζει λειτουργίες 3D DNR και Smart IR. Είναι κατασκευασμένη εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο και η διαχείρισή της γίνεται μέσω OSD μενού.

Bosch Dinion IP Bullet

Οι κάμερες Bosch Dinion IP Bullet απλοποιούν την εγκατάσταση, ενσωματώνοντας δυνατότητα αυτόματης προσαρμογής της εστίασης, μετά την τοποθέτηση. Τέλος η ισορροπία στην σκάλα, με το ένα χέρι να προσπαθεί να ρυθμίσει το focus, ενώ το άλλο κρατάει το monitor! Πέρα από την αυτόματη εστίαση, η κάμερα υποστηρίζει.Οι κάμερες Bosch Dinion IP Bullet απλοποιούν την εγκατάσταση, ενσωματώνοντας δυνατότητα αυτόματης προσαρμογής της εστίασης, μετά την τοποθέτηση. Τέλος η ισορροπία στην σκάλα, με το ένα χέρι να προσπαθεί να ρυθμίσει το focus, ενώ το άλλο κρατάει το monitor! Πέρα από την αυτόματη εστίαση, η κάμερα υποστηρίζει εστίαση σε συγκεκριμένο σημείο. Είναι ιδανική για περιπτώσεις όπου το πεδίο θέασης παρεμποδίζεται από συγκεκριμένα αντικείμενα. Επιλέγοντας μια συγκεκριμένη περιοχή, όπως για παράδειγμα την είσοδο, η κάμερα εφαρμόζει αυτόματη προσαρμογή εστίασης στην περιοχή αυτή, παραβλέποντας τα αντικείμενα που είναι στην κοντινή της απόσταση. Το πάνελ ρύθμισης της κάμερας είναι προσβάσιμο από το εξωτερικό της, μέσω ενός μικρού αποσπώμενου τμήματος, κάνοντας εύκολη την παραμετροποίησή της. Η αρχική ενεργοποίηση ή η αναβάθμιση στο τελευταίο λογισμικό γίνεται εύκολα μέσω του καλωδίου Ethernet.

Έκθεση βγάζει διάτρητα την ασφάλεια στα γερμανικά αεροδρόμια

Για όσους έχουν ταξιδέψει έστω και μία φορά σε αεροδρόμια της Γερμανίας, και βλέποντας τους αυστηρούς κανόνες και τα βλοσυρά βλέμματα των ομάδων ασφαλείας, θα έλεγε με σχεδόν απόλυτη σιγουριά ότι πρόκειται για τα πιο ασφαλή αεροδρόμια της Ευρώπης, αν όχι του κόσμουΓια όσους έχουν ταξιδέψει έστω και μία φορά σε αεροδρόμια της Γερμανίας, και βλέποντας τους αυστηρούς κανόνες και τα βλοσυρά βλέμματα των ομάδων ασφαλείας, θα έλεγε με σχεδόν απόλυτη σιγουριά ότι πρόκειται για τα πιο ασφαλή αεροδρόμια της Ευρώπης, αν όχι του κόσμου.

Όμως όπως προκύπτει από μυστική έρευνα που έγινε από ειδικά συνεργεία, η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Και πάντως πολύ προβληματική σε σχέση με την πραγματική ασφάλεια που εξασφαλίζουν στις πτήσεις. Και όλα αυτά παρά τον συναγερμό που έχει σημάνει πανευρωπαϊκά μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα των ειδικών ερευνητών της ΕΕ., η οποία βασίστηκε σε 24 τεστ μεταξύ 8 και 11 Φεβρουαρίου, τα πράγματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά στο αεροδρόμιο της Κολωνίας, από το οποίο μετακινούνται ετησίως πάνω από 9 εκατομμύρια επιβάτες.

Στις προσπάθειές τους να περάσουν αυτοσχέδια όπλα αλλά και υλικά που θα μπορούσαν να αποτελέσουν συστατικά κατασκευής βόμβας, κατάφεραν έξι από τις 12 φορές να μην γίνουν αντιληπτοί από τις μονάδες ασφαλείας. Μάλιστα όταν υπήρχε προειδοποίηση ότι υπήρχε κάτι ύποπτο, το ποσοστό ανέβαινε ακόμα περισσότερο, με 9 επιτυχίες στις 12 απόπειρες να περάσουν επικίνδυνα υλικά.

Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που αρμόδιοι επιθεωρητές της ΕΕ βρίσκουν να υστερούν τα μέτρα ασφαλείας σε γερμανικά αεροδρόμια. Τον Δεκέμβριο του 2014, οι υπηρεσίες ασφαλείας στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης (που διακινεί πάνω από 60 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως) απέτυχε σε όλες τις προσπάθειες των ερευνητών να περάσουν αντικείμενα επικίνδυνα για τις πτήσεις και την ασφάλειά του. Μάλιστα το ποσοστό χειροτέρεψε δραματικά από το 2006, κάτι που υποχρέωσε τους αρμόδιους του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης να οδηγήσει και πάλι στην εκπαίδευση πάνω από 2.500 υπαλλήλους της.

Την ίδια εβδομάδα με το αεροδρόμιο της Κολωνίας, και το αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ πέρασε από αντίστοιχα τεστ, έχοντας και πάλι πολύ χαμηλά ποσοστά ανακάλυψης των παράνομων δραστηριοτήτων, σύμφωνα με το περιοδικό Spiegel-Online.

Το Μάιο του 2015, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε εγκαλέσει την Γερμανία στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, για μη αποτελεσματικά μέτρα ασφαλείας για έναν μεγάλο αριθμό αεροδρομίων στην χώρα, τα ονόματα των οποίων δεν έγιναν γνωστά, ενώ παράλληλα είχε κατηγορηθεί ότι παρά τις προηγούμενες προειδοποιήσεις δεν είχε κάνει κάτι σημαντικό για να βελτιώσει την κατάσταση.

Πηγή: http://www.pronews.gr

Κοντά στα σύνορα με την Τουρκία έφτασε ο ISIS

Κερδίζουν έδαφος οι εξτρεμιστές του Ισλαμικού Κράτους που την Παρασκευή κατέλαβαν μια λοφώδη περιοχή στα νοτιοανατολικά της πόλης του Χαλεπιού ενώ έχουν προωθηθεί και κοντά στα σύνορα με την Τουρκία. Προηγήθηκαν σφοδρές συγκρούσεις που, όπως ανέφεραν τα Ηνωμένα Έθνη, είχαν ως αποτέλεσμα να εκτοπιστούν..Κερδίζουν έδαφος οι εξτρεμιστές του Ισλαμικού Κράτους που την Παρασκευή κατέλαβαν μια λοφώδη περιοχή στα νοτιοανατολικά της πόλης του Χαλεπιού ενώ έχουν προωθηθεί και κοντά στα σύνορα με την Τουρκία. Προηγήθηκαν σφοδρές συγκρούσεις που, όπως ανέφεραν τα Ηνωμένα Έθνη, είχαν ως αποτέλεσμα να εκτοπιστούν πολλοί από τους κατοίκους.

Σε ανακοίνωσή της η ακραία ισλαμιστική οργάνωση υποστηρίζει ότι έχει θέσει υπό τον έλεγχό της το Ντουρέιχεμ και τους γύρω λόφους, σε απόσταση περίπου 65 χιλιομέτρων νοτιοανατολικά του Χαλεπιού. Η περιοχή αυτή βλέπει στην πόλη Χανάσερ που ελέγχεται από τα κυβερνητικά στρατεύματα.

Τα συριακά κρατικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι ο στρατός συγκρούστηκε την Πέμπτη κοντά στο Χανάσερ με τους τζιχαντιστές και επέφερε «βαριές απώλειες» στο Ισλαμικό Κράτος.

Την Παρασκευή, το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, υποστήριξε ότι οι συγκρούσεις επαναλήφθηκαν με μεγαλύτερη ένταση στο Χανάσερ και ότι οι τζιχαντιστές ανατίναξαν ένα παγιδευμένο αυτοκίνητο εναντίον των κυβερνητικών δυνάμεων.

Την Δευτέρα το Ισλαμικό Κράτος ανακατέλαβε την πόλη Αλ Ράι, που απέχει 36 χιλιόμετρα ανατολικά της Αζάζ.

Σε μια νέα επιχείρησή του την Παρασκευή κατέλαβε το χωριό Ταλ Σάιρ, δυτικά της Αλ Ράι, που απέχει μόλις λίγα χιλιόμετρα από τα σύνορα με την Τουρκία, ανέφεραν το Παρατηρητήριο και το πρακτορείο Amaq που πρόσκειται στους τζιχαντιστές.

Σύμφωνα πάντα με το Παρατηρητήριο, το ΙΚ βομβαρδίζει την πόλη Μάρεα, στα βόρεια του Χαλεπιού.

Πηγή: https://www.efsyn.gr

Ακυβέρνητο τάνκερ οδηγήθηκε στον Πειραιά

.

Στο λιμάνι του Πειραιά οδηγήθηκε με τη βοήθεια ρυμουλκού το δεξαμενόπλοιο KRITI AMBER, που λόγω μηχανικής βλάβης έμεινε ακυβέρνητο δυτικά της νήσου Φλεβών, φορτωμένο με 42.000 τόνους καύσιμα. Στο πλοίο απαγορεύθηκε ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και της βεβαίωσης πιστοποιητικού…

Στο λιμάνι του Πειραιά οδηγήθηκε με τη βοήθεια ρυμουλκού το δεξαμενόπλοιο KRITI AMBER, που λόγω μηχανικής βλάβης έμεινε ακυβέρνητο δυτικά της νήσου Φλεβών, φορτωμένο με 42.000 τόνους καύσιμα.

Στο πλοίο απαγορεύθηκε ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και της βεβαίωσης πιστοποιητικού από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Το δεξαμενόπλοιο που έχει 24 άτομα πλήρωμα, είχε αναχωρήσει από την Κούβα με προορισμό τη Σιγκαπούρη, με ενδιάμεσο σταθμό τη ράδα του λιμανιού του Πειραιά για ανεφοδιασμό.

Πηγή: http://newpost.gr

Η Ελλάδα επενδύει στον τουρισμό με… ασφάλεια

Περί τα 2,3 εκατ. ξένους τουρίστες αναμένεται να μεταφέρει κατά τη φετινή σεζόν ο όμιλος της Τui στη χώρα μας, προσδοκώντας σε μονοψήφιο ποσοστό αύξησης σε σχέση με το 2015. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ομίλου, η Ελλάδα φέτος θα κερδίσει μία θέση, συγκριτικά με πέρυσι, σε ό,τι αφορά..Περί τα 2,3 εκατ. ξένους τουρίστες αναμένεται να μεταφέρει κατά τη φετινή σεζόν ο όμιλος της Τui στη χώρα μας, προσδοκώντας σε μονοψήφιο ποσοστό αύξησης σε σχέση με το 2015.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ομίλου, η Ελλάδα φέτος θα κερδίσει μία θέση, συγκριτικά με πέρυσι, σε ό,τι αφορά τον αριθμό διακίνησης τουριστών μεταξύ των προορισμών που ασκεί δραστηριότητα. Έτσι, εκτός απροόπτου θα αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση, πίσω από την Ισπανία, η οποία και φέτος θα διατηρήσει την πρώτη θέση για τον όμιλο.

Μέχρι πέρυσι τη δεύτερη θέση κατελάμβανε η Τουρκία η οποία, όμως, λόγω των ζητημάτων ασφάλειας, φαίνεται ότι φέτος θα χάσει σημαντικό μερίδιο των τουριστών από τη διεθνή αγορά. Επίσης, για τον ίδιο λόγο τουριστικές απώλειες θα έχουν η Αίγυπτος και η Τυνησία. Αντιθέτως, θετικές εξελίξεις αναμένονται στον τουρισμό της Ισπανίας και της Κύπρου, οι οποίες εξασφαλίζουν τα περισσότερα κέρδη από τις απώλειες των χωρών με προβλήματα ασφάλειας.

Από την πλευρά της η Ελλάδα αναμένεται να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από τις κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Αρνητικά στοιχεία που επηρεάζουν την τουριστική εικόνα της χώρας μας παραμένουν η διαχείριση του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος και η καθυστέρηση ολοκλήρωσης της αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος. Eπιπλέον, τόσο η Ελλάδα όσο και άλλοι προορισμοί υπέστησαν ένα πρόσκαιρο πάγωμα στις κρατήσεις μετά το τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες, ενδεικτικό γεγονός της ρευστότητας που υπάρχει στη διεθνή τουριστική αγορά.

Ιδιαίτερα θετικά εξελίσσονται μέχρι στιγμής οι κρατήσεις από τη Βρετανία, η οποία αποτελεί για την Tui την πρώτη αγορά σε επίπεδο αριθμού διακίνησης τουριστών προς τη χώρα μας. Συνολικά, ο όμιλος φέρνει τουρίστες στην Ελλάδα από 11 χώρες. Πάντως, εάν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις, θα επιτύχει φέτος για τρίτη διαδοχικά χρονιά αύξηση τουριστών στον ελληνικό προορισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος της Tui μετά την αναδιάρθρωση της διοικητικής του δομής έχει αναβαθμίσει τον ρόλο της Ελλάδας σε ό,τι αφορά τα επιχειρησιακά του σχέδια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ως περιφερειακός διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services έχει ορισθεί ένα στέλεχος από την Ελλάδα, ο κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος, ο οποίος μέσω αυτής της θέσης είναι υπεύθυνος για 13 χώρες. Ετσι, με έδρα την Αθήνα ο βραχίονας της Ανατολικής Μεσογείου της TUI Destination Services έχει την ευθύνη των χωρών της Ελλάδας, της Κύπρου, της Μάλτας, της Τουρκίας, της Ιταλίας, της Κροατίας, της Βουλγαρίας, της Αιγύπτου, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Ιορδανίας, του Ομάν, του Ισραήλ, της Ισλανδίας και της Λαπωνίας.

Ο όμιλος έχει υπολογίσει ότι στην Ελλάδα αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες οι οποίες ετησίως φθάνουν στο ύψος των 700 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, συνεργάζεται με περίπου 2.500 ξενοδοχειακά καταλύματα. Επίσης, για τη δραστηριότητά του στη χώρα μας διατηρεί προσωπικό περίπου 650 ατόμων. Στις προθέσεις του ομίλου είναι, πέραν της διακίνησης τουριστών, να αυξήσει την παρουσία του στη χώρα μας και σε επίπεδο ελεγχόμενων ξενοδοχείων μέσω των 4 βασικών ξενοδοχειακών αλυσίδων και των 3 ξενοδοχειακών σειρών που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό του.

Ο όμιλος της Tui στην τελευταία οικονομική χρήση πραγματοποίησε κύκλο εργασιών ύψους 20 δισ. ευρώ ενώ παρουσίασε κερδοφορία 1 δισ. ευρώ. Ελέγχει 300 ξενοδοχεία με δυναμικότητα 210.000 κλινών, 140 αεροσκάφη και 13 κρουαζιερόπλοια. Συνολικά, απασχολεί 76.000 υπαλλήλους σε 130 χώρες. Σε ετήσια βάση εξυπηρετεί 30 εκατ. ταξιδιώτες σε 180 προορισμούς.

Πηγή: http://www.kathimerini.gr

Τα μη ασφαλή αεροδρόμια «παραίτησαν» την βελγίδα υπουργό

Η υπουργός Μεταφορών του Βελγίου Ζακλίν Γκαλάν παραιτήθηκε μετά τις κατηγορίες που διατυπώθηκαν εναντίον της από την αντιπολίτευση ότι αγνόησε εκθέσεις που επεσήμαναν “σοβαρές ελλείψεις” όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας στα αεροδρόμια της χώρας, ανακοίνωσαν τα ανάκτορα του Βελγίου, επιβεβαιώνοντας πληροφορία..Η υπουργός Μεταφορών του Βελγίου Ζακλίν Γκαλάν παραιτήθηκε μετά τις κατηγορίες που διατυπώθηκαν εναντίον της από την αντιπολίτευση ότι αγνόησε εκθέσεις που επεσήμαναν “σοβαρές ελλείψεις” όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας στα αεροδρόμια της χώρας, ανακοίνωσαν τα ανάκτορα του Βελγίου, επιβεβαιώνοντας πληροφορία που είχε ήδη μεταδώσει το βελγικό πρακτορείο ειδήσεων Belga, επικαλούμενο επίσημες πηγές.

Η παραίτηση της Γκαλάν έγινε αποδεκτή από τον βασιλιά του Βελγίου Φίλιππο, δήλωσε παράλληλα και ο πρωθυπουργός Σαρλ Μισέλ, σύμφωνα με το Belga.

Οι πιέσεις προς την Γκαλάν στο κοινοβούλιο είχαν αυξηθεί όσον αφορά τις κατηγορίες για σοβαρές ελλείψεις στην ασφάλεια των αεροδρομίων του Βελγίου πριν από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 22ας Μαρτίου, σύμφωνα με το βελγικό δημόσιο δίκτυο RTBF.

Τρεις εβδομάδες μετά τις επιθέσεις αυτές με τους 32 νεκρούς, στόχος των οποίων ήταν το αεροδρόμιο των Βρυξελλών και το μετρό της βελγικής πρωτεύουσας, η Γκαλάν είχε έρθει σε δύσκολη θέση, μετά την άρνησή της ότι είχε λάβει μια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που επισήμαινε ήδη από τον Απρίλιο του 2015 ότι οι υπηρεσίες της δε διέθεταν επαρκείς οικονομικούς πόρους για να γίνουν οι επιθεωρήσεις που απαιτούνταν στα αεροδρόμια.

Ωστόσο την υπουργό είχε διαψεύσει στη συνέχεια ο επικεφαλής του υπουργείου της Λοράν Λεντού, ο οποίος παραιτήθηκε επίσης χθες, σημειώνοντας ότι είχε προειδοποιήσει το επιτελείο της Γκαλάν και είχε ζητήσει μάταια να δοθούν οι επιπρόσθετοι πόροι για την ασφάλεια των αεροδρομίων.

Πηγή: http://www.e-typos.com

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.