Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Η Αirbus παρουσίασε το δικό της drone
![205bca721172719462a4e1ef692283f7 XL ec6b894f](/wp-content/themes/yootheme/cache/ec/205bca721172719462a4e1ef692283f7_XL-ec6b894f.jpeg)
Επιτυχώς πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το μη επανδρωμένο αεροσκάφος SAGITTA της Airbus- μιας εταιρείας που είναι πιο γνωστή για τα επιβατηγά της αεροπλάνα. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το συγκεκριμένο αεροσκάφος, σχεδιασμού «ιπτάμενης πτέρυγας», θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μελλοντικών μη επανδρωμένων αεροπλάνων (UAV)Επιτυχώς πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το μη επανδρωμένο αεροσκάφος SAGITTA της Airbus- μιας εταιρείας που είναι πιο γνωστή για τα επιβατηγά της αεροπλάνα.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το συγκεκριμένο αεροσκάφος, σχεδιασμού «ιπτάμενης πτέρυγας», θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μελλοντικών μη επανδρωμένων αεροπλάνων (UAV). Όσον αφορά στην παρθενική του πτήση, πέταξε εντελώς αυτόνομα για περίπου επτά λεπτά σε πεδίο δοκιμών στο Όβερμπεργκ της Νότιας Αφρικής, επιδεικνύοντας «εξαιρετικά πτητικά χαρακτηριστικά» και σηματοδοτώντας την περάτωση της πρώτης φάσης δοκιμών- που περιελάμβανε επίσης μια σειρά δοκιμών εδάφους.
Το αεροσκάφος επίδειξης εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Open Innovation/ SAGITTA, που ξεκίνησε η Airbus το 2010. H εταιρεία συνεργάζεται με ινστιτούτα από τα τεχνικά πανεπιστήμια του Μονάχου και του Τσέμνιτς, το Universität der Bundeswehr του Μονάχου, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ingolstadt και το Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο DLR για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μη επανδρωμένης πτήσης. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με μια μελέτη βιωσιμότητας πάνω στο σχέδιο της ιπτάμενης πτέρυγας.
Τα κριτήρια περιλάμβαναν ένα μεγάλο επίπεδο αυτονομίας, μεταβλητά προφίλ αποστολών και χαμηλά επίπεδα εντοπισμού. «Με την πρώτη πτήση του SAGITTA, αποδείξαμε πόσο επιτυχής μπορεί να είναι μια συνεργασία μεταξύ της βιομηχανίας και ακαδημαϊκών εταίρων στον τομέα της βασικής έρευνας» είπε η Γκράτσια Βιταντίνι, επικεφαλής Μηχανολογίας της Airbus Defence and Space. «Μετατοπίζουμε την έμφασή μας προς τέτοια είδη καινοτόμων concepts, ειδικά για την ανάπτυξη των UAV, έτσι ώστε να μπορούμε να αναπτύξουμε προϊόντα γρήγορα και αποτελεσματικά για μια αναπτυσσόμενη αγορά» πρόσθεσε.