Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Η Διεθνής Υπηρεσία Υποστήριξης της ESET αποσπά βραβείο του θεσμού SC Awards για την Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών
Η ESET, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι κέρδισε το βραβείο για την Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών στην κατηγορία Excellence Awards των 2023 SC Awards. Τα βραβεία SC Awards είναι το πιο δημοφιλές και ανταγωνιστικό πρόγραμμα βράβευσης στον τομέα της κυβερνοασφάλειας παγκοσμίως.
Διανύοντας το 26ο έτος διεξαγωγής τους, τα βραβεία SC Awards συγκεντρώνουν ρεκόρ συμμετοχών κάθε χρόνο καθώς ξεχωρίζουν εκείνες τις λύσεις, τους οργανισμούς και τους ανθρώπους που ηγούνται της καινοτομίας και της επιτυχίας στην ασφάλεια πληροφοριών. Στην κατηγορία των Βραβείων Αριστείας (Excellence Awards) περιλαμβάνονται 15 ενότητες με τη συμμετοχή να έχει διευρυνθεί και σε νεοσύστατες επιχειρήσεις κυβερνοασφάλειας, επενδυτές και οικονομικούς εταίρους. Εκατοντάδες συμμετοχές για τα Βραβεία Αριστείας αξιολογήθηκαν από επιτροπή ανεξάρτητων ηγετών του κλάδου από τομείς όπως η υγειονομική περίθαλψη, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η μεταποίηση, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες και η εκπαίδευση.
Στην ESET απονεμήθηκε το βραβείο με βάση το ότι υπερέβη τις προσδοκίες στην παροχή της καλύτερης υποστήριξης πελατών και υπηρεσιών στην κατηγορία, διασφαλίζοντας ότι οι οργανισμοί προστατεύονται από τις απειλές που εξαπολύουν οι κυβερνοεγκληματίες. Ανάμεσα στις υπηρεσίες για τις οποίες αναγνωρίστηκε είναι:
- Η δέσμευσή της για τοπική και εύκολα προσβάσιμη υποστήριξη πελατών όταν και όπου οι πελάτες τη χρειάζονται. Η εταιρεία διαθέτει 162 συνεργάτες διεθνώς, οι οποίοι συμβάλλουν στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών στις ζώνες ώρας και στις γλώσσες που απαιτούνται.
- Η υποστήριξη πολλαπλών καναλιών που ευθυγραμμίζεται με τις προτιμήσεις των πελατών. Η ESET παρέχει στους επιχειρηματικούς πελάτες δωρεάν υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ζωντανής συνομιλίας. Η ESET διατηρεί επίσης ένα διαδικτυακό φόρουμ υποστήριξης, όπου οι πελάτες μπορούν να συνομιλούν με τους ειδικούς της εταιρείας σχετικά με τρέχοντα θέματα και αναδυόμενα ζητήματα προϊόντων.
- Η πλήρης τεκμηρίωση, συμπεριλαμβανομένων άρθρων της Γνωσιακής Βάσης, εγγράφων Συχνών Ερωτήσεων στο ESET Security Forum, καθώς και εκπαιδευτικών βίντεο που εστιάζουν στην εγκατάσταση και τη συντήρηση, σε σενάρια χρηστών και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Επιπλέον, διατίθενται ηλεκτρονικοί οδηγοί χρήσης για κάθε προϊόν οι οποίοι παρέχουν επισκόπηση της εγκατάστασης, της διαμόρφωσης και των λειτουργιών του προϊόντος της ESET. Αυτό ενισχύεται από τοπικούς γλωσσικούς πόρους για τις διεθνείς αγορές της ESET (21 γλώσσες είναι διαθέσιμες για το ESET Protect Cloud και έως και 35 γλώσσες είναι διαθέσιμες για το Endpoint Antivirus for Windows).
- Η ευαισθητοποίηση και οι εκπαιδευτικοί πόροι, συμπεριλαμβανομένου ενός αξιόπιστου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Ευαισθητοποίησης Κυβερνοασφάλειας για εργαζομένους για την αντιμετώπιση του ανθρώπινου στοιχείου της κυβερνοασφάλειας, και δημόσιους πόρους όπως το WeLiveSecurity, ένα από τα κορυφαία εταιρικά ιστολόγια κυβερνοασφάλειας στον κόσμο – διαθέσιμο σε πέντε γλώσσες με κείμενα και βίντεο.
“Η αγορά της κυβερνοασφάλειας εξακολουθεί να ωριμάζει – με τις εταιρείες να αναζητούν λύσεις κυβερνοασφάλειας επιχειρηματικού επιπέδου που υποστηρίζονται από υπηρεσίες διαχείρισης υψηλής ποιότητας” δήλωσε ο Brent McCarty, Πρόεδρος της ESET στη Βόρεια Αμερική. “Η δέσμευσή μας για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στην κατηγορία κάνει την ESET να ξεχωρίζει σε ένα έντονα ανταγωνιστικό τοπίο”.
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση της ESET και τον πλήρη κατάλογο των νικητών εδώ.