Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 196
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
8 Ιουλίου 2019 10:12

1 στις 2 εταιρείες αυξάνει τις επενδύσεις στην τεχνολογία το 2019

b7d634741cc269924286c1961ea38ae2 XL 2facf1af

Την τεχνολογία επιστρατεύουν οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν τον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Σε αυτήν τη λογική, οι εταιρείες, ανά τον κόσμο

Την τεχνολογία επιστρατεύουν οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν τον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Σε αυτήν τη λογική, οι εταιρείες, ανά τον κόσμο, επιδίδονται σε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου, προκειμένου να θέσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην υπηρεσία της εξυπηρέτησης των πελατών.

Αυτή η τάση αποτυπώνεται και στην κατανομή των επενδυτικών προϋπολογισμών των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την Gartner, τα τρία τέταρτα των εταιρειών (75%) αύξησαν, το 2018, τις επενδύσεις στην τεχνολογία στους τομείς, που σχετίζονται με τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη. Μάλιστα, η τάση αυτή εκτιμάται ότι θα γίνεται ολοένα και πιο έντονη τα επόμενα χρόνια.

Ήδη, για το τρέχον έτος, περισσότερες από μία στις δύο εταιρείες (52%), παγκοσμίως, απαντούν ότι οι προϋπολογισμοί τους, που αφορούν επενδύσεις σε επίπεδο τεχνολογίας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη, θα είναι αυξημένες. Η ανάλυση δεδομένων των πελατών (Customer Αnalytics) είναι ο τομέας, που απορροφά τη μερίδα του λέοντος αυτών των επενδύσεων, ενώ σημαντικά κονδύλια απορροφά ήδη – και θα συνεχίσει να απορροφά – το digital marketing.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα της Gartner (Gartner’s 2019 Customer Experience Innovation Survey) συγκέντρωσε στοιχεία από 244 ερωτηθέντες σε επτά χώρες στη Βόρεια Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και την Ασία/Ειρηνικό, σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Στόχος της μελέτης ήταν η κατανόηση των προτεραιοτήτων, των επενδύσεων σε τεχνολογίες, που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών.

Η δύναμη των δεδομένων
Οι αναλυτές υπογραμμίζουν την τεράστια σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις, αλλά και για τους ίδιους τους καταναλωτές, ο τομέας της ανάλυσης δεδομένων, ο οποίος μπορεί κυριολεκτικά να μεταμορφώσει την αγοραστική εμπειρία. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνολογία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σε θέση να καλύπτουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών τους, αυξάνοντας προφανώς τον βαθμό ικανοποίησής τους.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Gartner, οι αναδυόμενες τεχνολογίες, που αναμένεται να έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στα έργα εξυπηρέτησης πελατών τα επόμενα τρία χρόνια, είναι η τεχνητή νοημοσύνη (53%), οι εικονικοί βοηθοί των πελατών και τα chatbots (39%).

Στο μεταξύ, η έρευνα αποκαλύπτει ότι πολλές οργανώσεις αντιμετώπισαν καταστάσεις κρίσης στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών τους, τα τελευταία τρία χρόνια. Η οικονομική ή χρηματοοικονομική πίεση έχει επηρεάσει το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (53%), αναγκάζοντας το να θέσει υπό αμφισβήτηση τις σχετικές μελλοντικές επενδύσεις.

πηγή: sepe.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιανουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμέ...
Ασύρματα Συστήματα Πυρανίχνευσης
Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της πυρασφάλειας φαίνεται πως εξελίσσεται και «μαθαίνει» από τις σημαντικές προκλήσεις που συναντά, τόσο σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και την εγκατάσταση, όσο και ...
Λύσεις πυρανίχνευσης, αυτοματισμού και επικοινωνίας παρουσίασε η Force στην XENIA 2024
ο περιοδικό Security Report για ακόμη μία χρονιά βρέθηκε στη μεγαλύτερη έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο, την Xenia 2024. Η έκθεση, η οποία διοργανώθηκε το τριήμερο 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolit...
Ajax Special Event 2024
Η Ajax Systems στις 21 Νοεμβρίου πραγματοποίησε ένα παγκόσμιο online event όπου επαγγελματίες εγκαταστάτες, εταιρείες και πολλοί άλλοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για νέες λύσεις και νέα πρ...
Ταξινόμηση σημάτων συναγερμού
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια στο κλάδο της ασφάλειας, ώστε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται, ανταλλάσσονται και αναμεταδίδονται οι πληροφορίες συναγερμού στα...
Μέγιστη προστασία οικίας με το σύστημα ασφαλείας της ELDES
Με πάνω από 1 εκατομμύριο συσκευές IoT που κατασκευάστηκαν μέχρι τώρα, η ELDES κέρδισε την εμπιστοσύνη των εγκαταστατών και ιδιοκτητών σπιτιών για τα στιβαρά, αξιόπιστα και βολικά συστήματα συναγε...