Ενημέρωση Διαδικασίας Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης ParadoxHellas Α.Ε.

Από τις 20/5/2022, καθίσταται υποχρεωτική η αναφορά / επίδειξη σειριακού αριθμού προϊόντος Paradox, για την οποιαδήποτε τεχνική σας εξυπηρέτηση (επισκευή / τηλεφωνική υποστήριξη). Σειριακοί αριθμοί που προκύπτουν από προϊόντα παράλληλης εισαγωγής (grey market), υποστηρίζονται από το εκάστοτε σημείο πώλησης του προϊόντος και όχι από την Paradox Hellas A.EΣτα πλαίσια βελτίωσης των υπηρεσιών του τμήματος τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας, η Paradox σας ενημερώνει για τη παρακάτω διαδικασία.
Από τις 20/5/2022, καθίσταται υποχρεωτική η αναφορά / επίδειξη σειριακού αριθμού προϊόντος Paradox, για την οποιαδήποτε τεχνική σας εξυπηρέτηση (επισκευή / τηλεφωνική υποστήριξη). Σειριακοί αριθμοί που προκύπτουν από προϊόντα παράλληλης εισαγωγής (grey market), υποστηρίζονται από το εκάστοτε σημείο πώλησης του προϊόντος και όχι από την Paradox Hellas A.E.
Παραμένουμε αφοσιωμένοι στη βασική φιλοσοφία της εταιρείας μας, για τη παροχή κορυφαίας τεχνικής εξυπηρέτησης / υποστήριξης των προϊόντων μας.
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση των παραπάνω επικοινωνήστε με τα τμήματα, πωλήσεων, τεχνικής υποστήριξης, της εταιρείας μας.
Με εκτίμηση,
Paradox Hellas A.E.