Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Microsoft, Google και PayPal στο στόχαστρο phising επιθέσεων

Το Phishing ή εναλλακτικά ηλεκτρονικό ψάρεμα, είναι ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, κατά την οποία ο θύτης υποδύεται μία αξιόπιστη οντότητα
Το Phishing ή εναλλακτικά ηλεκτρονικό ψάρεμα, είναι ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, κατά την οποία ο θύτης υποδύεται μία αξιόπιστη οντότητα, καταχρώμενος την ελλιπή προστασία που παρέχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία, και την άγνοια του χρήστη-θύματος, με σκοπό την αθέμιτη απόκτηση προσωπικών δεδομένων, όπως είναι ευαίσθητα ιδιωτικά στοιχεία και κωδικοί.
Η εν λόγω ενέργεια, συνεχίζει να αποτελεί την πιο κοινή μέθοδο επίθεσης, ενώ σύμφωνα με έρευνα της Comodo η Microsoft, η PayPal και η Google αποτελούν τις τρεις μεγαλύτερες εταιρίες-στόχους για το 2018.
Σύμφωνα με την έρευνα το 63% των ηλεκτρονικών μηνυμάτων που λαμβάνει μια επιχείρηση είναι καθαρό, το 24% είναι ανεπιθύμητο και μόνο το 1,3% των μηνυμάτων είναι απόπειρες ηλεκτρονικού “ψαρέματος”.