Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITALTV 208
securityreport e mag odhgos 2021
2 Νοεμβρίου 2020 11:06

Ο κορωνοϊός δεν πτοεί την Google: 15% αύξηση κερδών στο γ’ τρίμηνο του 2020

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F02aa7477fe77357a3e58216d94e07a15 XL

Μπορεί ο κορωνοϊός να… παίζει επίθεση, η παγκόσμια οικονομία ωστόσο άρχισε να παίρνει μπροστά και πάλι, οι διαφημιστές έσπευσαν στην Google. Η Alphabet Inc, μητρική εταιρεία της Google, επέστρεψε την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου στην αύξηση των πωλήσεών της, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις της είχαν καμφθεί αρχικά από την πανδημία του κορονοϊού, ενώ στη συνέχεια οι διαφημίσεις ανέκαμψαν για την Google. Η τιμή των μετοχών της Alphabet έχει καταγράψει ετήσια αύξηση 13%, ενώ κατέγραψε και νέα αύξηση 8,5% στα 1.689,89 δολάρια.

Μπορεί ο κορωνοϊός να… παίζει επίθεση, η παγκόσμια οικονομία ωστόσο άρχισε να παίρνει μπροστά και πάλι, οι διαφημιστές έσπευσαν στην Google. Η Alphabet Inc, μητρική εταιρεία της Google, επέστρεψε την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου στην αύξηση των πωλήσεών της, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις της είχαν καμφθεί αρχικά από την πανδημία του κορονοϊού, ενώ στη συνέχεια οι διαφημίσεις ανέκαμψαν για την Google. Η τιμή των μετοχών της Alphabet έχει καταγράψει ετήσια αύξηση 13%, ενώ κατέγραψε και νέα αύξηση 8,5% στα 1.689,89 δολάρια.

Οι εκατομμύρια χρήστες των υπηρεσιών της Google περνούν περισσότερες ώρες, αλληλοεπιδρώντας με το διαδίκτυο, κατά τη χρονιά που διανύουμε, στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τον κορονοϊό. Ωστόσο, αρκετοί ήταν οι διαφημιστές που μείωσαν ουσιαστικά τις δαπάνες τους κατά το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες και οι δραστηριότητες αναψυχής, εξαφανίστηκαν.

Καθώς η παγκόσμια οικονομία στο τρίτο τρίμηνο άρχισε να παίρνει μπροστά και πάλι, οι διαφημιστές έσπευσαν στην Google, προκειμένου να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τις προσφορές τους, αλλά και για τις αναπροσαρμοσμένες υπηρεσίες τους, ως προς τις νέες ανάγκες των καταναλωτών.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Google είχε επίσης, κέρδη από τις πολιτικές διαφημίσεις στην προεκλογική περίοδο που διανύουμε ενόψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ, όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της διαφημιστικής αγοράς. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές και βιομηχανίες, σύμφωνα με την υπεύθυνη των οικονομικών της Alphabet, Ρουθ Πόρατ. Για παράδειγμα, τα έσοδα της Google στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 15% στο τρίτο τρίμηνο, συγκρινόμενα με την αύξηση του 1% που είχαν καταγράψει στο δεύτερο τρίμηνο.

 

Πηγή: https://www.newsit.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιανουάριος 2026
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιανουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος, θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα που απευθύν…
Sicurezza 2025
Για τρεις μέρες, το Μιλάνο συγκέντρωσε όλους τους επαγγελματίες της αγοράς μας – και όχι για να ψωνίσουν και να κάνουν τις διακοπές τους στη μεγάλη εμπορική πόλη! Η διεθνής έκθεση Sicurezza 2025 που…
B-SAFE
Αυτόν τον μήνα, μεταφερόμαστε στη Θεσσαλονίκη για να σας παρουσιάσουμε ακόμα ένα κατάστημα της αγοράς μας! Η B-SAFE μετρά 20 χρόνια πρωτοπορίας και ο Ισαάκ Καντός, Διπλ. Μηχανικός MSc DIC και Pro…
Θεματικός μήνας SATEL από την ARK
Η ARK ολοκλήρωσε με εξαιρετική επιτυχία τον θεματικό μήνα SATEL, μία ολοκληρωμένη σειρά εκπαιδευτικών δράσεων, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου και προσέλκυσαν μεγάλο αριθμό…
Οι λύσεις ασφαλείας, δικτύωσης και ηλεκτροκίνησης που συναντήσαμε στην Xenia 2025
Για ακόμα μία χρονιά, το περιοδικό Security Report βρέθηκε στη μεγαλύτερη εγχώρια έκθεση του ξενοδοχειακού κλάδου, την Xenia 2025. Η έκθεση διοργανώθηκε στις 22-24 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo…
Ajax Special Event: Dare to be first
Την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2025, συνδεθήκαμε στο 7ο Ajax Special Event με θέμα «Dare to be first», με την Ajax Systems να ανακοινώνει 55 νέα προϊόντα! Σε ένα event παγκόσμιου βεληνεκούς, με 13 ο…
ELDES EWC1AM
Η ασφάλεια της περιμέτρου ενός χώρου είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στην προστασία κάθε κατοικίας ή επαγγελματικού κτιρίου. Το EWC1AM, το νέο ασύρματο outdoor curtain motion detector της ELDE…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.