Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Οι καταναλωτές αποφεύγουν εταιρείες που έχουν πέσει θύματα κυβερνοεπίθεσης
Σε ένα από τα πλέον δύσκολα στοιχήματα για επιχειρήσεις, οργανισμούς, αλλά και καταναλωτές, εξελίσσεται η κυβερνοασφάλεια στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας. Σε μια χρονική συγκυρία που οι κυβερνοεπιθέσεις μετασχηματίζονται, αναπτύσσοντας νέες τεχνικές, προκειμένου να..
Σε ένα από τα πλέον δύσκολα στοιχήματα για επιχειρήσεις, οργανισμούς, αλλά και καταναλωτές, εξελίσσεται η κυβερνοασφάλεια στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας. Σε μια χρονική συγκυρία που οι κυβερνοεπιθέσεις μετασχηματίζονται, αναπτύσσοντας νέες τεχνικές, προκειμένου να εισχωρήσουν στα “άδυτα” των επιχειρήσεων, οι τελευταίες δεν μπορούν παρά να θέτουν την κυβερνοασφάλεια στο επίκεντρό τους. Ωστόσο, ενώ οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται διαρκώς πιο περίπλοκες, τα διοικητικά συμβούλια εταιρειών και οργανισμών δεν φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει όσο θα έπρεπε τη σημασία της κυβερνοασφάλειας. Σύμφωνα με τη 19η έκθεση της ΕΥ, Global Information Security Survey 2016-17, το 75% των υπευθύνων κυβερνοασφάλειας δεν εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού τους. Στο μεταξύ, μόλις το 38% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το διοικητικό συμβούλιό του γνωρίζει επαρκώς τα θέματα κυβερνοασφάλειας.
Σύμφωνα με την ΕΥ, συχνά, τα στελέχη δε γνωρίζουν πόσο καλό μπορεί να κάνει η κυβερνοασφάλεια στην επιχείρησή τους, με τους προβληματισμούς για τον κίνδυνο, αλλά και το κόστος, να τα εμποδίζουν από την αναγνώριση της αξίας της κυβερνοασφάλειας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, συγκριτικά με μια διαφοροποίηση προϊόντος ή μια επιχειρηματική συμφωνία. Την ίδια στιγμή, πάντως, το 58% των καταναλωτών δηλώνει πως η παραβίαση τους ασφάλειας θα τους αποθάρρυνε από τη μελλοντική συνεργασία με μια επιχείρηση.
πηγή: http://www.sepe.gr/