Skip to main content
Hermes Banner 1
Digi 207
securityreport e mag odhgos 2021
1 Οκτωβρίου 2015 18:19

Παραλείψεις «ασφαλείας» στον όμιλο ο Fiat-Chrysler

922b75306b6d02799fa78a183575fe32 XL 9475e553

Ο όμιλος Fiat-Chrysler παραδέχτηκε ότι υπήρξαν ελλιπείς αναφορές στοιχείων για τραυματισμούς και θανάτους που συνδέονταν με πιθανά «κενά» ασφαλείας στα αυτοκίνητά του, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του NHTSA, της αμερικανικής ομοσπονδιακής αρχής υπεύθυνης για την ασφάλεια των αυτοκινήτωνΟ όμιλος Fiat-Chrysler παραδέχτηκε ότι υπήρξαν ελλιπείς αναφορές στοιχείων για τραυματισμούς και θανάτους που συνδέονταν με πιθανά «κενά» ασφαλείας στα αυτοκίνητά του, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του NHTSA, της αμερικανικής ομοσπονδιακής αρχής υπεύθυνης για την ασφάλεια των αυτοκινήτων.

Ο NHTSA αναφέρει ότι ο όμιλος Fiat-Chrysler τον ενημέρωσε τον περασμένο Ιούλιο ότι μετά από εσωτερική έρευνα που διεξήχθη για το θέμα, προέκυψε ότι ο όμιλος δεν είχε αναφέρει στις αρμόδιες αρχές, όπως υποχρεούται βάσει της αμερικανικής νομοθεσίας, περιπτώσεις τραυματισμών και θανάτων που ενδεχομένως συνδέονται με κάποιο πρόβλημα ασφαλείας στα οχήματα του.

Η εσωτερική έρευνα στον όμιλο ξεκίνησε μετά από σχετικό αίτημα του NHTSA ο οποίος εντόπισε «εμφανείς ανακολουθίες» στα στοιχεία σχετικά με ατυχήματα που είχε υποβάλει ο όμιλος Fiat-Chrysler στην τριμηνιαία έκθεσή του στις αρχές και την οποία υποχρεούνται να υποβάλλουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ.

Όπως διευκρινίζεται η εσωτερική έρευνα στον όμιλο διατάχθηκε από το NHTSA καθώς εντοπίστηκαν παραβάσεις σχετικά με 23 ανακλήσεις του ομίλου από το 2009.

H έρευνα που όπως σημειώνει ο NHTSA, κατέληξε σε σοβαρές παραλείψεις από μέρους της FCA, διενεργήθηκε από ανεξάρτητο ελεγκτή με αυξημένες δικαιοδοσίες στο πλαίσιο σχετικής συναινετικής συμφωνίας της Fiat-Chrysler Automobiles με τις αρμόδιες αρχές.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο επικεφαλής του NHTSA, Mark Rosekind για το πόρισμα της έρευνας: «Αποτελεί σοβαρή παράλειψη από μέρους του ομίλου σε σχέση με την ευθύνη που φέρει για την ασφάλεια. Ο NHTSA θα προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες αφού πρώτα συγκεντρώσει επιπλέον στοιχεία για τους λόγους που έγινε αυτή η παράλειψη».

H FCA από την πλευρά της, σε δική της ανακοίνωση, αναφέρει ότι «Η FCA ΗΠΑ, λαμβάνει σοβαρά υπόψη το ζήτημα και θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον NHTSA για την επίλυση του ζητήματος, διασφαλίζοντας ότι δεν θα υπάρξουν αντίστοιχα ζητήματα στο μέλλον» και σημειώνοντας ότι οι παραλείψεις εντοπίστηκαν στο πλαίσιο του αυξημένου ελέγχου στον οποίο έχει συναινέσει και η ίδια.

Σε ό,τι αφορά τους λόγους της παράλειψης, ο επικεφαλής του NHTSA τους αποδίδει «σε ένα μεγάλο αριθμό προβλημάτων στα συστήματα του ομίλου για την συλλογή και την αναφορά στοιχείων» σχετικά με ατυχήματα.

Σε κάθε περίπτωση, από τον Ιούνιο του 2015, ανεξάρτητος ελεγκτής εκ μέρους του NHTSA ο οποίος κλήθηκε να εκτιμήσει την αποτελεσματικότητα του συστήματος καταγραφής αντίστοιχων δεδομένων, έχει εντοπίσει τεράστιες ελλείψεις στο σύστημα καταγραφής και αναφοράς ατυχημάτων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς υπάρχουν τεράστιες διαφοροποιήσεις από αυτοκινητοβιομηχανία σε αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και λανθασμένες εκτιμήσεις από τους ίδιους τους ερευνητές των αμερικανικών αρχών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ υποχρεούνται να υποβάλλουν λεπτομερείς εκθέσεις κάθε τρίμηνο για ύποπτα περιστατικά ατυχημάτων με τραυματισμούς ή θανάτους προκειμένου να γίνει περαιτέρω έρευνα για τυχόν ζητήματα ασφαλείας οχημάτων.

Η παραπάνω πρακτική θεσμοθετήθηκε το 2000 μετά από το ζήτημα που είχε προκύψει με τα ελαστικά Firestone σε μοντέλα Ford παίρνοντας διαστάσεις χιονοστιβάδας και προκειμένου να εντοπίζονται νωρίς ενδεχόμενα ζητήματα ασφαλείας σε αυτοκίνητα πριν μεγιστοποιηθούν και απειλήσουν τη δημόσια ασφάλεια, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ιδιαίτερα δαπανηρές ανακλήσεις.

Στο πλαίσιο της παραπάνω νομοθεσίας η Honda νωρίτερα μέσα στην χρονιά είχε υποχρεωθεί να καταβάλλει πρόστιμο 70 εκατομμυρίων δολαρίων καθώς και να τεθεί σε καθεστώς αυστηρής εποπτείας από τις αμερικανικές αρχές καθώς, παραδέχτηκε ότι δεν είχε αναφέρει στον ΝHTSA περισσότερα από 1.700 περιστατικά θανάτων και τραυματισμών που ενδεχομένως συνδέονταν με προβλήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων της.

Πηγή: auto.in.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Δεκέμβριος 2025
Κυκλοφορεί το Security Report Δεκεμβρίου Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχο…
Συστήματα και εφαρμογές πυρανίχνευσης
Για παλαιά και νέα κτίρια όλων των μεγεθών απαιτείται πλέον να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να υιοθετηθούν λύσεις για την πρόληψη και την προστασία από δυνητικές καταστροφές που μπορεί να προ…
Η ΤopVision Security επισκέφθηκε την Dahua Technology στην Κίνα!
Τον Οκτώβριο, η ομάδα της εταιρείας TopVision Security, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και συνεργάτης της Dahua Technology στην ελληνική αγορά, έζησε από κοντά μία μοναδική εμπειρία πραγματοποιώντας επίσκεψ…
Παρουσίαση νέων IP καμερών και καταγραφικών Iris Systems από τη Novatron Security Distribution
Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, η Novatron Security Distribution υποδέχθηκε επαγγελματίες του κλάδου ασφαλείας στις εγκαταστάσεις της στην Κηφισιά, σε μια πολυαναμενόμενη εκδήλωση αφιερωμένη στα νέα προϊόν…
STATHIS GP: 30 χρόνια εξέλιξης, τεχνολογίας και αξιοπιστίας
Από το 1995 και συνεχίζοντας δυναμικά μέχρι σήμερα, η Στάθης Νικόλαος & Αικατερίνη Ο.Ε. / STATHIS GP βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των πελατών της, προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία σε η…
Η «καρδιά» της λειτουργίας «χτυπά» εδώ
Το Security Report συνομιλεί με έναν έμπειρο Χειριστή Κέντρου Λήψης Σημάτων της εταιρείας Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός Α.Ε. - ΕΡΜΗΣ. Ο Αθανάσιος Ρίζος μας μιλά για τις απαιτήσεις του ρόλου που έχε…
Η Electrosystems εντυπωσίασε στη Θεσσαλονίκη
Το Σάββατο, 11 Οκτωβρίου, η Electrosystems πραγματοποίησε το πιο πρωτότυπο και επιτυχημένο event του 2025 με την προσέλευση να «χτυπάει» κόκκινο και να δίνουν το «παρών» πάνω από 170 επαγγελματίες ε…
Μείωση CO2 και βιώσιμη ανάπτυξη από την Dahua Technology
Η Dahua Technology δεσμεύεται να βελτιώσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης και να καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες για την οικοδόμηση ενός «πράσινου» και ασφαλούς ψηφιακού κόσμου, αναπτύσσοντας κα…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.