Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Πείραμα «ελεγχόμενης πειρατείας» αεροσκάφους Boeing 757
![4b2436dc73e463394d68351b16d2cf3f XL 571e1cbc](/wp-content/themes/yootheme/cache/57/4b2436dc73e463394d68351b16d2cf3f_XL-571e1cbc.jpeg)
Σε ένα «ελεγχόμενο πείραμα» μια ομάδα ειδικών της Homeland Security των ΗΠΑ. κατάφερε να απομακρύνει από απόσταση ένα αεροσκάφος Boeing 757, χωρίς να το γνωρίζει η αεροπορική εταιρία ή οι πιλότοι. Σε ένα «ελεγχόμενο πείραμα» μια ομάδα ειδικών της Homeland Security των ΗΠΑ. κατάφερε να απομακρύνει από απόσταση ένα αεροσκάφος Boeing 757, χωρίς να το γνωρίζει η αεροπορική εταιρία ή οι πιλότοι. Η «ελεγχόμενη πειρατεία» πραγματοποιήθηκε από τους ειδικούς της Homeland Security, σε συνεργασία με το αμερικανικό υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας (DHS), πριν από ένα χρόνο, στο Atlantic City.
Ο Robert Hickey, διευθυντής προγράμματος αεροναυπηγικής στην υπηρεσία DHS Cyber Security, αποκάλυψε ότι εκμεταλλεύτηκε τις ασύρματες επικοινωνίες του αεροσκάφους για πρόσβαση στο εσωτερικό του δίκτυοΤο πείραμα ήρθε στο φως κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Hickey στο συνέδριο της CyberSat, στην οποία είπε ότι, η ομάδα χρειάστηκε μόλις δύο ημέρες για να αναπτύξει μια στρατηγική για την «πειρατεία».«Πήραμε τον έλεγχο του αεροπλάνου στις 19 Σεπτεμβρίου 2016. Δύο ημέρες αργότερα, καταφέραμε μια απομακρυσμένη, μη συνεργατική εισχώρηση στο δίκτυο του αεροσκάφους. Αυτό σημαίνει ότι κανένας δεν άγγιζε το αεροπλάνο. Δεν είχα καμιά εσωτερική απειλή, το έκανα χρησιμοποιώντας τυπικά πράγματα που μπορούσαν να περάσουν από την ασφάλεια και έτσι καταφέραμε να εδραιώσουμε την παρουσία μας στα συστήματα του αεροσκάφους»Εντούτοις, ο ακριβής τρόπος με τον οποίο πραγματοποιήθηκε το πείραμα παραμένει απόρρητοςΤο Boeing757 δεν παράγεται πλέον, αλλά εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως από αμερικανικές αεροπορικές εταιρίεςΟ Hickey σημειώνει πως νεότερα μοντέλα όπως το Boeing 737MAX ή το νέο A350 της Airbus έχουν ισχυρότερα συστήματα εσωτερικής ασφάλειας.