Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Στα 8,4 δισ. δολάρια ο τζίρος των drones ως το 2019
Ο τζίρος της αγοράς των τηλεκατευθυνόμενων μη επανδρωμένων αεροσκαφών αναμένεται να φτάσει τα 8,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2019, σύμφωνα με υπολογισμούς της ABI Reseach. Ωστόσο, το μεγαλύτερο τμήμα του τζίρου δεν αφορά την αγορά των ίδιων των αεροσκαφών, αλλά τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες.Ο τζίρος της αγοράς των τηλεκατευθυνόμενων μη επανδρωμένων αεροσκαφών αναμένεται να φτάσει τα 8,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2019, σύμφωνα με υπολογισμούς της ABI Reseach. Ωστόσο, το μεγαλύτερο τμήμα του τζίρου δεν αφορά την αγορά των ίδιων των αεροσκαφών, αλλά τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες που θα τα συνοδεύουν και θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές τους, εξηγούν αναλυτές της βιομηχανίας αυτής.
«Υπηρεσίες εφαρμογών και δεδομένων, παροχή νομικών υπηρεσιών και αδειοδότησης, μόλις αρχίσεις να τα προσθέτεις όλα αυτά, τότε αρχίζει να μεγαλώνει πολύ γρήγορα και το μέγεθος της αγοράς», λέει στο CNBC η Νταν Κάρα, αναλύτρια της ABI Research. «Σε μεγάλο βαθμό τα κέρδη θα προέλθουν από τις εφαρμογές», προσθέτει. Το 2014 ο τζίρος της αγοράς των drones ήταν λίγο μικρότερος από 3 δισ. δολάρια. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν εταιρείες όπως η PrecisionHawk, η οποία συνδυάζει συστήματα μη επανδρωμένων αεροσκαφών με παροχή πληροφοριών και τεχνολογία αισθητήρων ώστε να ενισχύει την επιχειρηματική λειτουργία πολλών διαφορετικών βιομηχανιών, αλλά και εταιρείες όπως η Airware, η οποία αναπτύσσει λογισμικό, υλικό και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο για τα drones. «Οπότε οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη αποθηκεύονται, επεξεργάζονται και βελτιστοποιούνται ανάλογα με το τι θέλει κανείς. Στη συνέχεια συνδυάζονται με χάρτες, ούτως ώστε να μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση μέσω Ίντερνετ», λέει η κ. Κάρα. «Συνεπώς αυτό που έχει σημασία δεν είναι τόσο η πλατφόρμα του drone, όσο η αρχιτεκτονική των υπηρεσιών πληροφοριών».
Πηγή: http://www.kathimerini.gr