Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Τα δικαιώματα των επιβατών εν πτήσει
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τους καταναλωτές με θέμα: «Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών», ολοκλήρωσαν σήμερα τη διήμερη εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τους καταναλωτές με θέμα: «Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών», ολοκλήρωσαν σήμερα τη διήμερη εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας βρέθηκαν στο χώρο των Αναχωρήσεων, στο Κεντρικό Γραφείο Πληροφοριών προκειμένου να ενημερώσουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, τόσο μέσω του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» όσο και μέσω του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, ανάλογα με το αν πρόκειται για εγχώρια ή διασυνοριακή διαφορά.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος”, ιδίως οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι πολίτες, είχαν την ευκαιρία να πληροφορούνται για τις υπηρεσίες του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο θα προβάλλεται στις οθόνες, αλλά και μέσα από το ενημερωτικό υλικό που θα διανέμεται.
Πηγή: http://www.ethnos.gr