Ψηφιακή οργάνωση και καταγραφή χρόνου εργασίας από την Divico Security

To σύστημα χρονοπαρουσίας είναι μια λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις τη διαχείριση της παρουσίας και του χρόνου των εργαζομένων τους σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Συγχρόνως, πληροί τον παρόντα κανονισμό με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αναλυτικότερα, ο διακομιστής ΕΡΓΑΝΗ απαιτεί μια συγκεκριμένη μορφή διαπιστευτηρίων για τις εγγραφές (check-in / check-out) των εργαζομένων, η οποία είναι συμβατή με το λογισμικό της Divico Security. Συγκεκριμένα, ο πιο κοινός τύπος διαπιστευτηρίων των εργαζομένων είναι ένας κωδικός QR, τον οποίο παράγει δωρεάν εφαρμογή της ελληνικής κυβέρνησης ΕΡΓΑΝΗ CardScanner. Επίσης, το υλικολογισμικό που προτείνει η Divico Security απαιτεί συνδεσιμότητα με το ΕΡΓΑΝΗ και μπορεί να διαβάσει και να αποκωδικοποιήσει το QR που παράγει η εφαρμογή ΕΡΓΑΝΗ CardScanner. Tα τεχνικά μέρη του συστήματος χρονοπαρουσίας του υπαλλήλου είναι:
• Κεντρική μονάδα για τη σύνδεση όλων των μερών του συστήματος.
• Καρταναγνώστη εισόδου με QR scanner.
• Υπολογιστής – Server με δικτυακή διασύνδεση με το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.
Το σύστημα έχει ειδική εφαρμογή: Όλοι οι εργαζόμενοι μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικό χτύπημα κάρτας για είσοδο και έξοδο σε περίπτωση τηλεργασίας. Επίσης, το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής δίνει στον χρήστη – μετά την είσοδό του – την επιλογή να βλέπει τα μηνιαία στατιστικά του. Συνεπώς, ο εργαζόμενος μπορεί να βλέπει στοιχεία με όλα τα «χτυπήματα» της κάρτας του, καθώς και τις υπερωρίες, τις άδειες, τις αναρρωτικές που είχε μέσα στον μήνα. Παράλληλα, η εφαρμογή παρέχει πολλές και διαφορετικές λειτουργίες που η προβολή τους είναι στο χέρι του διαχειριστή του συστήματος. Το μενού «Προφίλ» εμφανίζει μία γενική περιγραφή του υπαλλήλου. Επίσης, μπορεί να βλέπει τη συνολική σύνδεση ανά ημέρα / εβδομάδα, αλλά και τις συνολικές συσσωρευμένες ώρες εργασίας για κάθε εβδομάδα. Η υποβολή των αιτήσεων για άδειες, υπερωρίες ή εκπαιδεύσεις μπορεί να γίνει από τους ίδιους του υπαλλήλους. Στη συνέχεια, οι αιτήσεις περνούν από διαδικασία έγκρισης για την οριστικοποίησή τους. Το μενού «Χρονοδιάγραμμα» παρέχει μια προβολή ημερολογίου των κατανεμημένων χρονοδιαγραμμάτων του υπαλλήλου. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος μπορεί να ζητήσει αλλαγή προγράμματος πατώντας «Αλλαγή χρονοδιαγράμματος». Έπειτα, επιλέγει το απαιτούμενο χρονοδιάγραμμα στο οποίο επιθυμεί να εργαστεί και το αίτημα περνάει από διαδικασία έγκρισης. Οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν την κατάσταση («Σε εκκρεμότητα» / «Έγκριση» / «Απόρριψη») των αιτημάτων που έκαναν υποβολή για άδειες, υπερωρίες ή αλλαγή χρονοδιαγράμματος.
Divico Security, τηλ.: 2610-461900.