Skip to main content

ΕΔΕΒΕ: Με παρουσία του Δημήτρη Παπαστεργίου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση του Ινστιτούτου Πληροφορικής και Ψηφιακού Μετασχηματισμού

Στις 7 Φεβρουαρίου 2025, στις 17:00 έως 21:00, στο Ξενοδοχείο Larissa Imperial θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση από την Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Βόρειας Ελλάδας (ΕΔΕΒΕ) και ειδικότερα το Ινστιτούτο Πληροφορικής και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Τεχνολογίας Πληροφορικής Ελλάδος, του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος.

Η εκδήλωση θα έχει θέμα: «Θωρακίζοντας το Μέλλον: Ανθεκτικότητα και Επιχειρησιακή Συνέχεια στην ψηφιακή εποχή»

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τις επιχειρήσεις σήμερα. Για να επιβιώσουν και να ευημερήσουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να αναπτύξουν μια κουλτούρα ανθεκτικότητας και να υιοθετήσουν καινοτόμες λύσεις στα θέματα της ψηφιακής οργάνωσης και της ασφάλειας που θα τους επιτρέψουν να προσαρμοστούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Η συμμετοχή στην Εσπερίδα είναι δωρεάν και απευθύνεται σε Διευθυντικά στελέχη πληροφορικής (CIOs, IT Directors, IT Managers), σε Διευθυντές επιχειρήσεων (CEOs, COOs, Γενικούς Διευθυντές, Οικονομικούς Διευθυντές), σε εκπροσώπους διοικήσεων μεγάλων οργανισμών, σε εκπροσώπους επιχειρήσεων τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή της Θεσσαλίας.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

16:30     Προσέλευση

17:00     Χαιρετισμοί

17:10 – 18:10     Εισαγωγική ομιλία: «Ψηφιακοί κίνδυνοι και η ανάγκη για ανθεκτικές επιχειρήσεις»

  • Βασίλειος Γερογιάννης, Καθηγητής, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Θα ακολουθήσει συζήτηση όπου θα τεθούν τα ζητήματα των ψηφιακών κινδύνων και πως επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, οι πρωτοβουλίες της πολιτείας για την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας των επιχειρήσεων, πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εργαστούν κοινά με στόχο την αντιμετώπιση των ψηφιακών απειλών. Στη συζήτηση συμμετέχουν:

  • Δημήτριος Παπαστεργίου, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
  • Βασίλης Σαγρής, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΘΕΒ)
  • Αλέξανδρος Λέγκας, Εκπρόσωπος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ)

Συντονιστής: Μιχάλης Μωραϊτης, IT Strategist, Board Member to the European CIO Association, Partner της Actus Valida

business digital

18:10 – 19:10 1η Ενότητα – Ανθεκτικότητα

Ομιλία με θέμα: «Από την ευπάθεια στην ανθεκτικότητα: Μια νέα προσέγγιση για τις επιχειρήσεις»

  • Βίβιαν Παράσχου, Sustainability Business Development Leader, Greece & Cyprus SE Foundation, Schneider Electric

Ανοιχτή συζήτηση με θέμα την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων. Εκπρόσωποι οίκων που παρέχουν υπηρεσίες και λύσεις που βοηθούν στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των επιχειρήσεων θα ανταλλάξουν απόψεις και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις. Θα συζητηθούν οι προκλήσεις του νέου ψηφιακού χώρου, η ανάγκη υιοθέτησης των αρχών του ESG (περιβάλλον, κοινωνία, διακυβέρνηση), οι ψηφιακοί κίνδυνοι, η ανάγκη για οργανωτικές αλλαγές και αλλαγές στην κουλτούρα των επιχειρήσεων. Στη συζήτηση συμμετέχουν:

  • Σάββας Τορτοπίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της BIZTEC
  • Κυριάκος Δαμιανίδης, Sales Director Northern Greece, ENTERSOFT
  • Θέμης Γιοβανούδης, Commercial Director, Integrator Northern Greece & Cyprus, EPSILON SINGULARLOGIC S.A.
  • Χάρης Αμούργης, End User Sales Manager, Private & Public sector GR & CY, HP Inc.
  • Βασιλική Καλαμποκίδου, Διευθύντρια Πιστοποίησης Συστημάτων, TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Συντονιστής: Δημήτρης Μανδαλώζης, Διευθυντής Λειτουργίας, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.

19:10 – 19:40 Διάλλειμα – Networking

19:40 – 20:40 2η Ενότητα – Επιχειρησιακή Συνέχεια

Ομιλία με θέμα «Προστατεύοντας την επιχείρηση: Οφέλη, διεθνείς πρακτικές και εμπειρίες από την εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου για την επιχειρησιακή συνέχεια»

  • Μιχαήλ Σενής, ICT & Digital projects Director, Hill International

Ανοιχτή συζήτηση με θέμα την επιχειρησιακή συνέχεια. Εκπρόσωποι οίκων που παρέχουν λύσεις επιχειρησιακής συνέχειας θα ανταλλάξουν απόψεις και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις. Θα συζητηθούν οι αναγκαίες επιλογές για τη διασφάλιση της λειτουργίας των επιχειρήσεων μετά από συμβάντα, τα σχέδια ανάκαμψης, η ανάγκη συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στο κανονιστικό πλαίσιο, οι τεχνολογικές επιλογές. Στη συζήτηση συμμετέχουν:

  • Ανδρέας Δούμουρας, Διευθύνων Σύμβουλος της ALGOSYSTEMS
  • Πάνος Αδριανός, Sales Manager Commvault, Greece/Cyprus/Malta
  • Αντώνης Σταματόπουλος, Commercial Director, InfoQuest Technologies
  • Josmaarten Swinkels, CEO, Inter Engineering
  • Γιώργος Νώλης, CEO, LANCOM

Συντονιστής: Μιχάλης Μωραϊτης, IT Strategist, Board Member to the European CIO Association, Partner της Actus Valida

20:40 – 21:00 Συμπεράσματα

Περισσότερες πληροφορίες για το αναλυτικό πρόγραμμα και για την δωρεάν εγγραφή στην Εσπερίδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της ΕΔΕΒΕ.

KEEPER Group: Μετατρέψετε τον ενσύρματο συναγερμό σε ασύρματο με το MultiTransmitter Jeweller της AJAX

Ο παλιός ενσύρματος συναγερμός σας μπορεί να αξιοποιηθεί και να χρησιμοποιηθεί με έναν καινούργιο όπως αυτόν της AJAX με μία μόνο μονάδα. Πρόκειται για το MultiTransmitter της AJAX, που είναι διαθέσιμο μέσα από την γκάμα προϊόντων της εταιρείας που διαθέτει η KEEPER Group, το οποίο μπορεί να ενισχύσει την ασφάλεια σας.

Σχετικά με το MultiTransmitter

Η απόφαση για την αναβάθμιση ενός ενσύρματου συναγερμού είναι αρκετά δύσκολη. Μπορεί ο εξοπλισμός σας να είναι απαρχαιωμένος και να δουλεύει ακόμη όμως με την μονάδα MultiTransmitter μπορείτε να τον ενσωματώσετε με εκείνον της AJAX. Συγκεκριμένα η μονάδα ενσωμάτωσης ενσύρματων περιφερειακών άλλων κατασκευαστών με της Ajax σας δίνει την δυνατότητα να συνδέσετε 18 ενσύρματες ζώνες/ταμπερ μέσω του κρυπτογραφημένου πρωτοκόλλου Jeweller σε ένα οποιοδήποτε Hub. Μ’ αυτόν τον τρόπο μετατρέπετε τον παλιό, παρωχημένης τεχνολογίας ενσύρματο συναγερμό σε έναν ολοκαίνουριο ασύρματο Ajax, έχοντας την πλήρη διαχείριση του μέσω της εξελιγμένης εφαρμογής στο κινητό σας.

Η μονάδα είναι συμβατή με όλα τα Hub και ReX, διαθέτει ενημέρωση για τύπους συναγερμού όπως Tamper alarm, Intrusion, Fire, Auxiliary, Panic, Gas, Malfunction, Leakage, Glass break, High temperature, Low temperature, Masking, Duress code (opening), Vibration (seismic sensor) κ.λπ.

ajax multi

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Τερματικά: Τροφοδοσία (+/−), συναγερμός (alarm), δολιοφθορά (tamper)
  • Τύποι επαφών ανιχνευτή: NO, NC (όχι R), EOL (NC με R), EOL (ΝΟ με R)
  • Αντι-σαμποτάζ: Πρόληψη πλαστογράφησης συσκευών, Ανίχνευση εμπλοκής (jamming), συναγερμός δολιοφθοράς (Tampering Alarm).

Σημειώνεται ότι το MultiTransmitter έρχεται με προστατευτικό κουτί που έχει ειδικό χώρο για επαναφορτιζόμενη μπαταρία.

Το MultiTransmitter της Ajax μπορείτε να το βρείτε μέσα από την ιστοσελίδα της KEEPER Group εδώ.

Commvault: Φέρνει στο επίκεντρο την κυβερνοανθεκτικότητα στο ΚΠΙΣΝ

Στις 12 Φεβρουαρίου στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος θα διεξαχθεί το 1ο «SHIFT: From Continuous Threats to Continuous Business» από την Commvault.

Σχετικά με την εκδήλωση της Commvault

Η εκδήλωση επικεντρώνεται στο πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να μεταβούν από τη συνεχή απειλή στην απρόσκοπτη λειτουργία, επαναπροσδιορίζοντας την κυβερνοανθεκτικότητα σε έναν κόσμο όπου το cloud-first δεν αποτελεί πλέον όραμα, αλλά απτή πραγματικότητα. Με τις κυβερνοαπειλές να εξελίσσονται εκθετικά και την Τεχνητή Νοημοσύνη να χρησιμοποιείται ως «όπλο» για την ταχύτατη δημιουργία νέων σύνθετων επιθέσεων, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν άμεσα στρατηγικές που διασφαλίζουν την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία τους.

Στο πλαίσιο του «SHIFT: From Continuous Threats to Continuous Business», ηγέτες του κλάδου θα παρουσιάσουν καινοτόμες λύσεις και τεχνολογίες που ενισχύουν την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων απέναντι στις αυξανόμενες απειλές του κυβερνοχώρου. Παράλληλα, θα αναλυθούν αποτελεσματικές πρακτικές από εταιρείες που εφαρμόζουν ήδη επιτυχημένες στρατηγικές κυβερνοανθεκτικότητας και είναι σε θέση να δώσουν παραδείγματα και συμβουλές σε άλλους οργανισμούς για να τους βοηθήσουν να ενσωματώσουν αντίστοιχες πρακτικές. Στην εκδήλωση θα εξεταστούν επίσης οι τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον τομέα της κυβερνοανθεκτικότητας, ενώ θα δοθεί έμφαση σε νέες τεχνικές και στρατηγικές που εξασφαλίζουν την προστασία και τη διαρκή ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Επιπλέον, θα συζητηθούν όλες οι τελευταίες πρακτικές σχετικά με τα καινούρια νομοθετικά πλαίσια DORA και NIS2, συμβάλλοντας στην καλύτερη προετοιμασία των οργανισμών για τη συμμόρφωση με τις νέες ρυθμιστικές απαιτήσεις.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν αποκλειστικές στρατηγικές και πρακτικές εφαρμογές που μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προστατεύονται και αναπτύσσονται. Μέσα από διαδραστικές συζητήσεις, παρουσιάσεις από κορυφαίους ειδικούς και πραγματικά παραδείγματα, το event θα προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για την αναβάθμιση των πρακτικών κυβερνοανθετικότητας, με απώτερο σκοπό να διαμορφωθεί το κατάλληλο περιβάλλον, όπου οι επιχειρήσεις θα παραμένουν ανθεκτικές και ανταγωνιστικές, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής.

Sparkle – Cyta: Υπέγραψαν συμφωνία για την προσαιγιάλωση του BlueMed στην Κύπρο

Συμφωνία για την προσαιγιάλωση του BlueMed στην Κύπρο υπέγραψαν η Sparkle, ο πρώτος διεθνής πάροχος υπηρεσιών στην Ιταλία και ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως, και η Cyta, ο κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιακών και ψηφιακών υπηρεσιών στην Κύπρο.

Τι είναι το BlueMed

Το BlueMed είναι το νέο υποβρύχιο καλωδιακό σύστημα της Sparkle, που συνδέει την Ιταλία με τη Γαλλία, την Ελλάδα και άλλες χώρες της Μεσογείου. Αποτελεί μέρος των υποβρυχίων καλωδιακών συστημάτων Blue & Raman, τα οποία κατασκευάζονται σε συνεργασία με την Google και άλλους φορείς και εκτείνονται περαιτέρω στη Μέση Ανατολή μέχρι τη Βομβάη της Ινδίας. Με τέσσερα ζεύγη οπτικών ινών και αρχική σχεδιαστική χωρητικότητα άνω των 25 Terabits ανά δευτερόλεπτο (Tbps) ανά ζεύγος, το BlueMed προσφέρει υψηλές ταχύτητες και αυξημένη αξιοπιστία σε όλη την έκτασή του, καλύπτοντας τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των χωρών που συνδέονται.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία υπεγράφη στο περιθώριο του συνεδρίου Capacity Middle East στο Ντουμπάι, η Sparkle θα δημιουργήσει μια διακλάδωση του BlueMed, που θα καταλήγει στον σταθμό προσαιγιάλωσης της Cyta στη Γεροσκήπου. Η Cyta θα αξιοποιήσει ένα από τα ζεύγη ινών του BlueMed για να ενισχύσει τη συνδεσιμότητα της Κύπρου με την Ελλάδα και άλλες χώρες της Μεσογείου.

Ο σκοπός του BlueMed

Η προσαιγιάλωση του BlueMed στην Κύπρο θα ενισχύσει την ικανότητα της Cyta να ανταποκρίνεται στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για προηγμένες υπηρεσίες Διαδικτύου και ψηφιακού περιεχομένου στην Κύπρο, παρέχοντας ακόμη υψηλότερες ταχύτητες και μια αναβαθμισμένη εμπειρία δεδομένων σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και οικιακούς χρήστες, μέσω εναλλακτικών και πιο αξιόπιστων διαδρομών. «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη συνεργασία μας με τη Cyta, που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας στη Μεσόγειο», δήλωσε ο Enrico Bagnasco, CEO της Sparkle και πρόσθεσε: «Με την επικείμενη προσαιγιάλωση στην Κύπρο, προσθέτουμε έναν ακόμα κομβικό σταθμό στη διαδρομή του BlueMed».

«Η συνεργασία μας με τη Sparkle ενισχύει τη μακροχρόνια σχέση μας και υπογραμμίζει τον στρατηγικό ρόλο της Κύπρου ως περιφερειακού κόμβου συνδεσιμότητας στην Ανατολική Μεσόγειο», δήλωσε ο Γεώργιος Μετζάκης, Chief Commercial Officer της Cyta. «Η σύνδεση της Cyta με το BlueMed ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο το ψηφιακό οικοσύστημα της Κύπρου», επεσήμανε.

Η σύνδεση του BlueMed με τη Γεροσκήπου προστίθεται στην υφιστάμενη σύνδεση μεταξύ Πεντασχοίνου και Χανίων, (που πραγματοποιείται μέσω του υποβρύχιου καλωδιακού συστήματος MedNautilus), προσφέροντας εναλλακτικές διαδρομές μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας.

GCC Hellas: Καλωσόρισε τον Ανδρέα Γερακανάκη ως το νέο Γενικό Διευθυντή

Η GCC Hellas σύμφωνα με ανακοίνωση της φαίνεται πως ενισχύει την ηγετική της ομάδα με την ένταξη του Ανδρέα Γερακανάκη στη θέση του Γενικού Διευθυντή.

Με σημαντική πορεία στη Hewlett Packard Enterprise, φέρνει μαζί του βαθιά γνώση, στρατηγική σκέψη και πάθος για ανάπτυξη.

Λίγα λόγια για τον νέο Γενικό Διευθυντή

Ο Ανδρέας Γερακανάκης διαθέτει εκτενή εμπειρία στις πωλήσεις και την ανάπτυξη ισχυρών συνεργασιών στον κλάδο της πληροφορικής. Ακόμη έχει διατελέσει στέλεχος σε κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση καινοτόμων στρατηγικών ανάπτυξης. Επίσης είναι απόφοιτος Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος MBA από το Nottingham Trent University.

Ο Πρόεδρος της GCC Hellas, κ. Γιώργος Κωνσταντίνου, με αφορμή την ένταξη του Ανδρέα στην ομάδα, δήλωσε:

“Η εμπειρία, η στρατηγική σκέψη και η ηγετική ικανότητα του Ανδρέα θα συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη της GCC Hellas. Είμαστε βέβαιοι ότι, υπό την καθοδήγησή του, η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσεται δυναμικά και να πρωτοπορεί στον κλάδο της τεχνολογίας.Καλωσορίζουμε τον Ανδρέα και ανυπομονούμε για όσα θα πετύχουμε μαζί!”

Security Report Cyprus, τεύχος 15

Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus!

Στο νέο τεύχος 15 του Security Report Cyprus θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που απευθύνονται σε κάθε τεχνικό, ηλεκτρονικό ή επαγγελματία της αγοράς, στους υπεύθυνους ασφαλείας και εκπαίδευσης προσωπικού ασφαλείας και πλέον και σε ιδιώτες. Παράλληλα, κάθε μήνα μέσα από την ιστοσελίδα www.securityreport.gr/cyprus-frontpage/ μπορείτε να διαβάζετε εντελώς δωρεάν όλο το περιοδικό ηλεκτρονικά.

Κάθε χρόνο στην επίσημη ιστοσελίδα του, το περιοδικό asmag.com δημοσιεύει την κατάταξη των κορυφαίων εταιρειών Security. Όπως κάθε χρόνο, λοιπόν, έτσι και φέτος, εμείς φροντίζουμε να σας την παρουσιάσουμε! Βρείτε μέσα στο άρθρο μας, τα οικονομικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, τις τάσεις και τις προβλέψεις της επόμενης χρονιάς για την αγορά μας σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και τον λεπτομερή πίνακα της κατάταξης των 50 κορυφαίων εταιρειών Security για το 2024. Έμφαση δίνεται και στις τεχνολογίες που παρουσίασαν υψηλότερη ζήτηση και ανάπτυξη, όπως το cloud και η τεχνητή νοημοσύνη. Θα αποκτήσετε, επίσης, μια πλήρη εικόνα για το τοπίο της αγοράς security σε παγκόσμιο επίπεδο – σε Ασία, Β. Αμερική και Ευρώπη.

Σχετικά με νέες τεχνολογίες και λύσεις η Ajax διοργάνωσε μία από τις μεγαλύτερες παρουσιάσεις προς το τέλος του 2024: Το Ajax Special Event 2024: Multiverse. Μέσα από αυτό το παγκόσμιο online event, επαγγελματίες, εταιρείες και πολλοί ακόμα είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για νέες λύσεις και τεχνολογίες, για προϊόντα ασφαλείας και πυρανίχνευσης. Στο τεύχος αυτό του Security Report Cyprus, θα ενημερωθείτε για όλα όσα συνέβησαν στο event.

Επιπλέον, μέσα από το νέο τεύχος θα μάθετε για τη συντονισμένη προσπάθεια που γίνεται στον κλάδο της ασφάλειας να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται, ανταλλάσσονται και αναμεταδίδονται οι πληροφορίες συναγερμού στα Κέντρα Λήψεως Σημάτων. Συγκεκριμένα, η TMA – The Monitoring Association «άνοιξε» μια περίοδο προκαταρκτικής τεχνικής αναθεώρησης για το Πρότυπο επικύρωσης συναγερμών TMA-AVS-01.

Από αυτό το τεύχος δεν θα μπορούσε να λείπει και το καθιερωμένο μας review προϊόντων! Παρουσιάζουμε, λοιπόν, το βραβευμένο σύστημα ασφαλείας της Optex, το Redscan. Το Redscan είναι βασισμένο στην τεχνολογία LiDAR (Light Detection and Ranging) και προσδιορίζει με ακρίβεια το μέγεθος και την απόσταση των κινούμενων αντικειμένων. Το εν λόγω σύστημα ασφαλείας, χρησιμοποιώντας αισθητήρες αιχμής και προηγμένα αναλυτικά στοιχεία, μπορεί να δημιουργήσει έναν «αόρατο» τοίχο για την προστασία κτιρίων και περιουσιακών στοιχείων.

Optex Redscan LiDAR Series

Το Redscan είναι το βραβευμένο σύστημα ασφαλείας της εταιρείας Optex, βασισμένο στην τεχνολογία LiDAR (Light Detection and Ranging), το οποίο προσδιορίζει με ακρίβεια το μέγεθος και την απόσταση των κινούμενων αντικειμένων.

Χρησιμοποιώντας αισθητήρες αιχμής και προηγμένα αναλυτικά στοιχεία, το Redscan δημιουργεί έναν «αόρατο τοίχο» για την προστασία κτιρίων και περιουσιακών στοιχείων.

Πλεονεκτήματα

Προσαρμοστικότητα τοποθέτησης: Οι αισθητήρες μπορούν να τοποθετηθούν κάθετα ή οριζόντια, για χρήση τόσο σε εσωτερικούς, όσο και εξωτερικούς χώρους.

Ακρίβεια ανίχνευσης: Αναλύουν το μέγεθος και την απόσταση αντικειμένων με τη μέγιστη ακρίβεια, παρέχοντας τις ζωντανές συντεταγμένες X και Y του αντικειμένου. Αυτό επιτρέπει στο προσωπικό ασφαλείας να παρακολουθεί την κίνηση με ακρίβεια, ακόμα και στο σκοτάδι.

Αξιοπιστία: Η τεχνολογία LiDAR δεν επηρεάζεται από τις συνθήκες φωτισμού ή θερμότητας, εξασφαλίζοντας άψογη λειτουργία σε οποιοδήποτε περιβάλλον.

Ευέλικτες ζώνες ανίχνευσης

Η περιοχή ανίχνευσης κάθε αισθητήρα Redscan μπορεί να χωριστεί σε ανεξάρτητες ζώνες. Συγκεκριμένα, οι αισθητήρες Redscan Pro παρέχουν έως και 8 ανεξάρτητες ζώνες ανίχνευσης με σύνδεση IP (4 με αναλογική σύνδεση). Η κλασική σειρά Redscan Mini παρέχει 4 ανεξάρτητες ζώνες ανίχνευσης με σύνδεση IP.

Κάθε ζώνη μπορεί να προσαρμοστεί ορίζοντας το μέγεθος στόχου αντικειμένου, την ευαισθησία ανίχνευσης και τις εξόδους συμβάντων (π.χ. ενεργοποίηση φώτων, συναγερμών ή συστημάτων προειδοποίησης).

Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει σε έναν αισθητήρα να λειτουργεί σαν πολλαπλοί αισθητήρες, προσαρμοσμένοι στις ανάγκες της εγκατάστασης. Για παράδειγμα, κάθε ζώνη μπορεί να ενεργοποιεί ξεχωριστές προκαθορισμένες θέσεις καμερών PTZ, βελτιώνοντας την παρακολούθηση των εισβολέων.

Ενσωμάτωση με υποδομές ασφαλείας

Οι αισθητήρες Redscan ενσωματώνονται με συστήματα καμερών ασφαλείας. Για παράδειγμα:

• Η ενσωματωμένη κάμερα του Redscan Pro, που μπορεί να λειτουργήσει ως αυτόνομη λύση.

• Υποστήριξη δικτύων καμερών για βελτίωση της συνολικής υποδομής ασφαλείας.

Καινοτόμος σχεδίαση για πολυεπίπεδη ασφάλεια

Οι αισθητήρες LiDAR Redscan σαρώνουν συνεχώς την καθορισμένη περιοχή ανίχνευσης με ακρίβεια, εξασφαλίζοντας μέγιστη περιμετρική ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους και εσωτερική προστασία σε κρίσιμες εγκαταστάσεις.

Η χρήση του Redscan προσφέρει μια ολοκληρωμένη και επεκτάσιμη λύση για την ασφάλεια, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε περιβάλλοντος, παρέχοντας ασφάλεια υψηλής τεχνολογίας και αποτελεσματικότητας.

Forscope: Πως να γίνει η σωστή επιλογή άδειας χρήσης λογισμικού για τις επιχειρήσεις

Σημαντικό κομμάτι για κάθε μία επιχείρηση είναι η επιλογή λογισμικού και συγκεκριμένα της κατάλληλης άδειας χρήσης. Μπορεί η επιλογή αυτή όπως η άδεια χρήσης λογισμικού της Microsoft να μοιάζει περίπλοκη διαδικασία για τις επιχειρήσεις, ωστόσο η σωστή απόφαση είναι ζωτικής σημασίας για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους και την καλύτερη αξιοποίηση του προϋπολογισμού τους.

Κύριοι τύποι αδειών

Οι κύριοι τύποι αδειών είναι τρεις και πιο συγκεκριμένα οι: OEM (Original Equipment Manufacturer), Retail και Volume Licensing. Η Microsoft εισήγαγε το Volume Licensing το 1993 για να προσφέρει στις επιχειρήσεις έναν πιο οικονομικό και εύχρηστο τρόπο για την απόκτηση πολλαπλών αδειών λογισμικού, αλλά κάθε επιλογή έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και περιορισμούς. Επομένως, η κατανόησή τους μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τους επαγγελματίες να κάνουν την πιο έξυπνη επιλογή.

Τι είναι οι OEM άδειες και πότε αποτελούν καλή επιλογή;

Οι OEM άδειες λογισμικού είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος που συνοδεύει καινούργιους υπολογιστές, καθώς προσφέρονται προεγκατεστημένες και σε χαμηλότερο κόστος. Ωστόσο, αυτό το οικονομικό πλεονέκτημα έρχεται με έναν σημαντικό περιορισμό: Οι άδειες αυτές είναι συνδεδεμένες αποκλειστικά με τη συσκευή στην οποία εγκαθίστανται και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο υπολογιστή, ακόμη και σε περίπτωση αναβάθμισης του hardware. Αν και αποτελούν μια πρακτική επιλογή για όσους σκοπεύουν να διατηρήσουν τον ίδιο εξοπλισμό για μεγάλο διάστημα, συνοδεύονται από μειονεκτήματα, όπως η περιορισμένη τεχνική υποστήριξη από τον κατασκευαστή. Επιπλέον, κάθε αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος απαιτεί την αγορά νέας άδειας, γεγονός που μπορεί να αυξήσει το συνολικό κόστος χρήσης μακροπρόθεσμα.

Πώς διαφέρουν οι Retail άδειες από τις OEM;

Οι Retail άδειες, γνωστές και ως Full Packaged Product (FPP), προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία σε σχέση με τις OEM. Οι χρήστες μπορούν να τις αγοράσουν online ή από καταστήματα και να τις μεταφέρουν σε κάποια άλλη συσκευή εάν το επιθυμούν. Αυτό τις καθιστά ιδανικές για όσους αναβαθμίζουν συχνά τους υπολογιστές τους ή χρειάζονται άμεση υποστήριξη από τη Microsoft. Η επιπλέον ευελιξία τους συνεπάγεται υψηλότερο κόστος, αλλά την ίδια στιγμή, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τις ανάγκες του λογισμικού τους χωρίς να δεσμεύονται σε μια μόνο συσκευή.

forscope logismiko

Γιατί το Volume Licensing είναι ιδανικό για τις επιχειρήσεις;

Για τις επιχειρήσεις που χρειάζονται πολλαπλές άδειες χρήσης, το Volume Licensing αποτελεί ιδανική λύση καθώς επιτρέπει στους οργανισμούς να αγοράζουν άδειες μαζικά, γεγονός που όχι μόνο μειώνει το κόστος αλλά και παράλληλα απλοποιεί τη διαδικασία διαχείρισης των αδειών. Ένα από τα κορυφαία πλεονεκτήματα του Volume Licensing είναι το γεγονός ότι προσφέρει πρόσθετα οφέλη, όπως η δυνατότητα χρήσης παλαιότερων εκδόσεων του λογισμικού και η κεντρική παρακολούθηση για την απλούστευση των εργασιών. Οι επιχειρήσεις αποκτούν επίσης πρόσβαση στο Software Assurance, το οποίο προσφέρει εκπαίδευση, τεχνική υποστήριξη και μελλοντικές αναβαθμίσεις, για να διατηρείται η ομαλή λειτουργία. Το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα του Volume Licensing όμως έγκειται στην ευελιξία του. Καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, μπορούν εύκολα να προσθέσουν νέες άδειες χρήσης χωρίς να υποβάλλονται στην κουραστική διαδικασία των μεμονωμένων αγορών.

Πώς η καθοδήγηση των ειδικών απλοποιεί τις αποφάσεις για αγορά λογισμικού;

Η κατανόηση του software licensing μπορεί να είναι περίπλοκη διαδικασία, αλλά η σωστή καθοδήγηση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Για παράδειγμα, η Forscope, ο μεγαλύτερος μεσίτης λογισμικού στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρέχει επαγγελματικές συμβουλές για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς να επιλέξουν τον κατάλληλο συνδυασμό νέων και pre-owned αδειών, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τη μείωση του κόστους. Με τη σωστή καθοδήγηση, οι οργανισμοί μπορούν να αποφύγουν περιττά έξοδα και να διασφαλίσουν τη μέγιστη αξία από τις επενδύσεις τους σε software.

«Το κλειδί για να γίνει μία σωστή επένδυση σε λογισμικό είναι το να επιλέξεις εκείνη τη λύση που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της επιχείρησης, την επιχειρησιακή ευελιξία και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική σου και όχι απλά να κατευθυνθείς  στην πιο προηγμένη ή γνωστή λύση. Η σωστή επιλογή άδειας μπορεί να μειώσει το κόστος, να βελτιώσει την αποδοτικότητα και να διασφαλίσει τη συμμόρφωση, παρέχοντας παράλληλα περιθώρια για μελλοντική ανάπτυξη. Όταν οι επιχειρήσεις αφιερώνουν χρόνο για να κατανοήσουν τις επιλογές τους και αναζητούν εξειδικευμένη καθοδήγηση, μετατρέπουν το λογισμικό από ένα απλό εργαλείο σε έναν στρατηγικό πόρο », αναφέρει ο Mateusz Drozdowski, Head of Solutions στη Forscope.

Στο τέλος της ημέρας, η επιλογή της σωστής άδειας εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Για όσους αναζητούν μια χαμηλού κόστους, εφάπαξ λύση, το OEM μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Για εταιρείες που χρειάζονται ευελιξία και υποστήριξη, οι Retail άδειες είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή. Και για τις επιχειρήσεις που χρειάζονται πολλαπλές άδειες, το Volume Licensing προσφέρει την ιδανική ισορροπία κόστους και ευκολίας διαχείρισης.

Ένας έμπειρος συνεργάτης όπως η Forscope, διαθέτει εξειδικευμένη γνώση των διαθέσιμων επιλογών licensing και μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να λάβουν τις σωστές αποφάσεις, σύμφωνα με τους στόχους, τις ρυθμιστικές απαιτήσεις και τους οικονομικούς περιορισμούς τους.

MWC Barcelona 2025: Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η οργάνωση της ελληνικής αποστολής

Η οργάνωση της ελληνικής αποστολής για τη διεθνή συνεδριακή έκθεση MWC Barcelona 2025 φαίνεται πως προχωρά με μεγάλη συμμετοχή και έντονο ενδιαφέρον από το εγχώριο οικοσύστημα των ψηφιακών τεχνολογιών και των καινοτόμων εφαρμογών.

Η έκθεση πρόκειται να πραγματοποιηθεί μεταξύ 3 – 6 Μαρτίου 2025, στο εκθεσιακό κέντρο Fira Gran Via στην Βαρκελώνη. Για μια ακόμα χρονιά, την οργάνωση για την παρουσία της ελληνικής αποστολής στην MWC έχει αναλάβει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ), μαζί με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ο στόχος της αποστολής

Στόχος και της φετινής αποστολής είναι να αναδείξει την καινοτομία που παράγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, καθώς και να ενισχύσει τη σημαντική διεθνή δικτύωση του ψηφιακού οικοσυστήματος.

Σχετικά με το MWC Barcelona

Το MWC Barcelona αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ραντεβού της παγκόσμιας αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών. Κάθε χρόνο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον και την προσοχή του συνόλου του κλάδου της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής. Αποτελεί το σημείο συνάντησης των κορυφαίων στελεχών της αγοράς και προσελκύει επισκέπτες από όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΚΕΕ, Μάνος Μακρομάλλης σημείωσε ότι «Για 12η συνεχόμενη χρονιά, η Ελλάδα συμμετέχει στο MWC Barcelona και αυτό αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα. Φέτος, θα επιδιώξουμε να κάνουμε περαιτέρω βήματα, ιδίως όσον αφορά στη δημιουργία συνεργιών, καθώς και την ενίσχυση της εξωστρέφειας του εγχώριου οικοσυστήματος καινοτομίας. Το έντονο ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για τη συμμετοχή στην ελληνική αποστολή αποτελεί ιδιαίτερα θετική ένδειξη της κινητικότητας στον εγχώριο κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών».

Macromallis mwc 1

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, ανέφερε ότι: «Η Enterprise Greece δίνει και φέτος δυναμικό παρών στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση για τη βιομηχανία ψηφιακών εφαρμογών και επικοινωνιών. Σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ) και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διοργανώνουμε για 12η  συνεχόμενη φορά την ελληνική συμμετοχή με εθνικό περίπτερο. Σε συνέχεια των προηγούμενων επιτυχημένων συμμετοχών μας στην MWC, ευελπιστούμε ότι και η φετινή συμμετοχή θα βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες, startups & φορείς που συμμετέχουν σε αυτή, να παρουσιάσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους σε κορυφαία στελέχη τα οποία εκπροσωπούν παγκόσμιους φορείς κινητής τηλεφωνίας, κατασκευαστές συσκευών, παρόχους τεχνολογικών υπηρεσιών, πωλητές και ιδιοκτήτες περιεχομένου».

Schneider Electric: Πιστοποιήθηκε ως Great Place To Work για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Schneider Electric, ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, αναγνωρίστηκε ως Great Place to Work, το οποίο συνιστά σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης για τις επιχειρήσεις που φιλοδοξούν να ξεχωρίσουν και να προσελκύσουν εξειδικευμένο προσωπικό.

Η πιστοποίηση αυτή αντικατοπτρίζει την αφοσίωση της εταιρείας στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο ενισχύει την καινοτομία, τη συνεργασία και την ευημερία του εργατικού της δυναμικού.

Η πιστοποίηση Great Place to Work αποτελεί τη σημαντικότερη διάκριση, που αναγνωρίζει τους κορυφαίους εργοδότες, βασισμένη αποκλειστικά στις εμπειρίες των εργαζομένων και στην κουλτούρα εμπιστοσύνης που βιώνουν.

schneider 2 1

Η φετινή αξιολόγηση αναδεικνύει τις συνεχείς βελτιώσεις της εταιρείας, με το ποσοστό επιλογής της θετικής δήλωσης «Λαμβάνοντας υπόψη τα πάντα, θα έλεγα ότι αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εργάζεσαι» να ανέρχεται στο 94%, έναντι του 90% την περσινή χρονιά, ξεπερνώντας και το 93% του μέσου όρου των εταιρειών που πιστοποιήθηκαν. Επίσης, το μέσο ποσοστό θετικών απαντήσεων σε όλες τις δηλώσεις διαμορφώθηκε στο 91%, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με το 88% του προηγούμενου έτους. Αυτή η διαφορά αποδεικνύει την πίστη στη δέσμευση της εταιρείας να προτεραιοποιεί την εμπειρία των εργαζομένων της.

Η Γεωργία ΜαλαματένιουΔιευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας και Κύπρου της Schneider Electric, δήλωσε σχετικά: «Η Schneider Electric εστιάζει στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα και την συμπερίληψη, επιδιώκει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων και προωθεί πρωτοβουλίες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της βιωσιμότητας και της καινοτομίας. Είναι υψίστης σημασίας για εμάς να καλλιεργούμε μία κουλτούρα που ενισχύει την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη και είναι πολύ τιμητικό που οι εργαζόμενοί μας στα σχόλιά τους, αναφέρουν συχνά την ενδυνάμωση που λαμβάνουν και τις ευκαιρίες που τους προσφέρονται για να συνεισφέρουν ουσιαστικά στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας.».

Quality & Reliability Α.Ε.: Ανακοίνωσε την πρώτη της εξαγορά και την επέκταση στον χώρο της κυβερνοασφάλειας

Μέσα από ανακοίνωση της η QUALITY & RELIABILITY, εταιρία πληροφορικής και τεχνολογίας, ανέφερε ότι υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης και αξιοποίησης του ομολογιακού της δανείου ύψους 19,1 εκατ. ευρώ, κάνει την πρώτη της εξαγορά, και εισέρχεται στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, με την υπογραφή νομικά δεσμευτικής συμφωνίας με την κα Ευτυχία Φιλιπάκη, μοναδική μέτοχο της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «SYSTECOM ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «SYSTECOM A.E.» αποκτώντας το 60% της «SYSTECOM A.E.».  

Η αξία της συναλλαγής, η οποία ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί εξ’ ολοκλήρου από τα κεφάλαια του Κοινού Ομολογιακού Δανείου, η έκδοση του οποίου αποφασίσθηκε από τη Γενική Συνέλευση της QUALITY&RELIABILITY Α.Ε. στις 03.07.2024. Σύμφωνα με τη νομικά δεσμευτική συμφωνία, η «SYSTECOM A.E.», η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά της πληροφορικής, θα καταστεί 100% θυγατρική της Εταιρείας QnR, σε βάθος τριετίας  και ειδικότερα, η Εταιρεία  αποκτά  άμεσα το 60% της «SYSTECOM A.E.» και εντός τριών ετών το υπόλοιπο 40%.

Σχετικά με την «SYSTECOM A.E.»

H «SYSTECOM A.E.»  ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2013, προσφέροντας Υλοποίηση Ψηφιακών Υποδομών Πληροφορικής και Λύσεις και Υπηρεσίες Κυβερνοασφάλειας. Σήμερα, η SysteCom είναι μια καταξιωμένη, ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία παροχής υπηρεσιών, που προσφέρει υπηρεσίες Κυβερνοασφάλειας σε Enterprise πελάτες, όπως Τράπεζες, Υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιών, Δημόσιο κ.ά.  

Συγκεκριμένα, οι λύσεις Κυβερνοασφάλειας που παρέχει, αφορούν στους τομείς: Cybersecurity Rating & Risk Management, Vendor Risk Management, Automatic Security Validation (Pentest), Security Asset Management (OT/IT), Data Loss Prevention, Data Classification, Networking/Cloud Security, Ransomware Containment, Security Awareness Training, Phishing Simulation, Vulnerability Management, Information Rights Management, Security Operations Centre (SOC), Security Monitoring & Analytics for Vessels. 

Ο κύκλος εργασιών της, το 2023 ανήλθε στα 2.700.000 ευρώ. Για το 2024,  η εταιρεία συνέχισε την ανοδική της πορεία και ο κύκλος εργασιών της αναμένεται να ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ, το EBIDTA θα ανέλθει στα 330.000 ευρώ και τα προ φόρων κέρδη σε 310.000 ευρώ. 

cybersec eksagora

Σχετικά με την εξαγορά

Με την εξαγορά της SYSTECOM A.E., η QnR εξελίσσεται σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο Όμιλο εταιριών πληροφορικής και τεχνολογίας, με σημαντική παρουσία στην αγορά.  Ψήφο εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας της εταιρίας αποτελεί και η πρόσφατη αύξηση της συμμετοχής  των θεσμικών επενδυτών στη μετοχικής της σύνθεση στο 11%.  

Με το ανεκτέλεστο των συμβάσεων της, να ξεπερνά το όριο των 40εκ (2024-2026) πέραν της οργανικής της ανάπτυξης, ο Όμιλος εταιριών QnR , μέσω των εξαγορών, στοχεύει να διευρύνει την παρουσία της στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και στο εξωτερικό, συνεχίζοντας το πλάνο ανάπτυξης, εξωστρέφειας  και ολικής επανατοποθέτησης του Ομίλου,  στην ευρύτερη αγορά της τεχνολογίας και της πληροφορικής. 

Ο Δρ. Παναγιώτης Πασχαλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της QnR, σχολίασε:

«Η εξαγορά της SysteCom A.E. αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία προκειμένου η QUALITY&RELIABILITY να επεκταθεί στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, ο οποίος  είναι υψίστης σημασίας στο σημερινό ψηφιακό τοπίο. Η επένδυση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Ομίλου μας και των μετόχων, για τη διεύρυνση  των παρεχόμενων υπηρεσιών μας και την ενίσχυση της παρουσίας μας στην αγορά του   Cybersecurity, σε μια εποχή όπου οι απειλές στον κυβερνοχώρο γίνονται όλο και πιο περίπλοκες. Τα βραβεία που διαχρονικά έχει λάβει η SysteCom, είναι αποτέλεσμα της αναγνώρισης από την αγορά και αποδεικνύουν την αφοσίωσή της στη διαφύλαξη ευαίσθητων πληροφοριών και συστημάτων και την τεχνογνωσία της στον αποτελεσματικό έλεγχο των εξελισσόμενων κινδύνων στον κυβερνοχώρο. Οικοδομούν εμπιστοσύνη με το δίκτυο πελατών και συνεργατών μας, αναδεικνύοντας την QUALITY&RELIABILITY ως μια αξιόπιστη και ικανή οντότητα και στον τομέα της προστασίας δεδομένων».
Ο κ. Δημοσθένης Γεωργακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της SYSTECOM A.E.,  δήλωσε με τη σειρά του: 

«Η ένταξη της SysteCom A.E. στον Όμιλο της QUALITY & RELIABILITY αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας και μια ευκαιρία να εξελίξουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Με την υποστήριξη της QnR, θα ενισχύσουμε την ικανότητά μας να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες προστασίας του ψηφιακού κόσμου.

Η συνεργασία αυτή θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη που έχουμε χτίσει με τους πελάτες και συνεργάτες μας όλα αυτά τα χρόνια και θα μας δώσει τη δυνατότητα να επεκταθούμε σε νέες αγορές, προωθώντας την ασφάλεια, την ποιότητα και την αξιοπιστία ως πυλώνες της λειτουργίας μας. Είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτή τη συνεργασία, συμβάλλοντας στη συνολική ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια του Ομίλου QnR, με στόχο να παρέχουμε κορυφαίες λύσεις και υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας που προάγουν την προστασία των πληροφοριών και των ψηφιακών υποδομών των πελατών μας».

Στο πλαίσιο  της νέας στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας,  τη θέση του Chief Operations Director, στον τομέα του Cybersecurity τμήματος της SysteCom αναλαμβάνει ο κ. Νικόλαος Νισκόπουλος, με καθήκοντα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, από την 1η Φεβρουαρίου 2025. Στέλεχος με πολυετή εμπειρία σε ηγετικές θέσεις κορυφαίων εταιρειών κυβερνοασφάλειας, διαθέτει βαθιά γνώση και δεξιότητες που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και την καινοτομία στις επιχειρησιακές λειτουργίες της SysteCom. Η ένταξή του στην ηγετική ομάδα της εταιρείας επιβεβαιώνει τη στρατηγική δέσμευση της SysteCom για την παροχή αξιόπιστων και καινοτόμων λύσεων κυβερνοασφάλειας, καθώς και τη συνεχή υποστήριξη και προστασία των πελατών της, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα και την αναπτυξιακή της πορεία.

Χρηματοοικονομικός σύμβουλος για την εξαγορά Alma Advisors.Χρηματοοικονομικός σύμβουλος για την εξαγορά Alma Advisors.

Η Q&R, έχει υλοποιήσει και υποστηρίζει την παραγωγική λειτουργία σύνθετων και κρίσιμων Πληροφοριακών Συστημάτων, βασισμένων σε τεχνολογίες αιχμής, για πολλούς οργανισμούς και επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στα τριάντα χρόνια λειτουργίας της έχει συμβάλει σημαντικά με την τεχνογνωσία της και τα καινοτόμα προϊόντα λογισμικού που έχει αναπτύξει, στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και στη δημιουργία αξίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, μέσω της τεχνολογίας, για τους πελάτες της. Στο πελατολόγιο της Q&R συμπεριλαμβάνονται σήμερα περισσότεροι  από 250 μεγάλοι οργανισμοί και επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα. Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες η εταιρεία αναπτύσσει νέες λύσεις στον χώρο των cloud services, προσφέροντας σύγχρονες υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των  επιχειρήσεων.

Υπουργικό Συμβούλιο: Παρουσιάστηκε το νομοσχέδιο για τη διακυβέρνηση των δεδομένων του Δημοσίου

Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου παρουσιάστηκε από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την πλήρη και αποτελεσματική εφαρμογή στην ελληνική έννομη τάξη της «Πράξης για τη διακυβέρνηση δεδομένων» (Κανονισμός (ΕΕ) 2022/868).

Mε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο διασφαλίζεται αξιοποίηση των δεδομένων για σκοπούς πέραν της αρχικής τους χρήσης, με τήρηση των κανόνων προστασίας δεδομένων και προβλέπονται κυρώσεις για όσους παραβιάζουν τις διατάξεις της Πράξης.

Ειδικότερα, στόχος της Πράξης είναι η ενίσχυση της διαχείρισης και της ανταλλαγής δεδομένων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ συγχρόνως προάγει την εμπιστοσύνη και διευκολύνει την πρόσβαση στα δεδομένα. Επιπλέον, αποσκοπεί στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και των εμπορικών απορρήτων. Παράλληλα, ρυθμίζει την αγορά υπηρεσιών διαμοιρασμού δεδομένων, με αυστηρές απαιτήσεις διαφάνειας και ασφάλειας.

data programm

Τι προσφέρει το νομοσχέδιο

Με το σχέδιο νόμου θα θεσπιστεί το νομοθετικό πλαίσιο για τη συνεπή και απρόσκοπτη εφαρμογή των ρυθμίσεων της Πράξης. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνεται η πρόσβαση σε δεδομένα και η αξιοποίησή τους για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και την προώθηση της επιστημονικής έρευνας.

Τα δεδομένα του δημοσίου τομέα αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο με μεγάλη οικονομική αξία και οφείλουν να αξιοποιηθούν με κατάλληλους τρόπους, ώστε να μην χάνονται σημαντικές ευκαιρίες για την οικονομία, την κοινωνία και τη δημόσια διοίκηση. Για τον λόγο αυτό, προβλέπονται συγκεκριμένες ρυθμίσεις για την αξιοποίηση των δεδομένων – πέραν της αρχικής τους χρήσης- τόσο  από φυσικά όσο και από νομικά πρόσωπα, για εμπορικούς ή μη εμπορικούς σκοπούς, διασφαλίζοντας πάντα την προστασία τους. Αυτό επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους, όπως μέσω ανωνυμοποίησης ή ψευδωνυμοποίησης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή παρόμοιας επεξεργασίας δεδομένων που καλύπτονται από δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας.

Προς αυτή την κατεύθυνση, το σχέδιο νόμου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρυθμίσεις όπως:

  • Ο ορισμός αρμόδιων φορέων, για παράδειγμα, για τη χρήση των δεδομένων
  • Η πρόβλεψη της διαδικασίας και των προϋποθέσεων για τη περαιτέρω χρήση δεδομένων που βρίσκονται στην κατοχή φορέων του δημοσίου
  • Κυρώσεις για παραβάσεις της Πράξης

Επισημαίνεται ότι το νομοσχέδιο εισάγει νέο πλαίσιο διακυβέρνησης στο δημόσιο τομέα με τη δημιουργία δικτύου «Υπευθύνων για τη Χρήση Δεδομένων» (Data Officers), την έκδοση Εθνικής Στρατηγικής και τη σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής για τα Δεδομένα του Δημοσίου Τομέα.

Το Security Report στην εκδήλωση της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε.

Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στους Αγίους Αναργύρους στο μαγαζί “Τα Χέρια της Αφροδίτης” από τον Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε. (Σύνδεσμο Αδειοδοτημένων Επιχειρήσεων Εγκατάστασης Συστημάτων Ασφαλείας Ελλάδος) για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του.

Το Security Report βρέθηκε στην εκδήλωση και έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ με όλα έγιναν σε εκείνη.

ekdhlwsh

Από την πρώτη κιόλας στιγμή μαζεύτηκε αρκετός κόσμος με το κλίμα να είναι ήδη ζεστό και γιορτινό. Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καλωσόριζαν τον κόσμο που εισερχόταν μέσα στον χώρο και τον τοποθετούσαν στις θέσεις τους. Με το μαγαζί να έχει γεμίσει αρκετά γρήγορα η εκδήλωση ξεκίνησε αμέσως και χωρίς κάποια καθυστέρηση ώστε να απολαύσουν τα μέλη του Συνδέσμου και οι οικογένειες τους το φαγητό αλλά και να διασκεδάσουν όσο θέλουν.

afroditi pita

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την κοπή της πίτας όπου πραγματοποιήθηκε από τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε., Ηλίας Κεστρίτσαλης, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Όσο γινόταν η κοπή της πίτας, από τον κ. Διαμαντάτο Βαγγέλη, παράλληλα μοιράζονταν στον κόσμο κομμάτια από άλλη βασιλόπιτα που περιείχε το φλουρί. Το φλουρί βρέθηκε αρκετά γρήγορα. Ο τυχερός σύμφωνα με τον κ. Κεστρίτσαλη κέρδιζε μία συγκεκριμένη πιστοποίηση ISO για την εταιρεία του, ενώ σημειώθηκε ότι σε περίπτωση που διαθέτει το συγκεκριμένο ISO θα πάει σε κάποιο άλλο άτομο ή θα βγάλει ένα άλλο ISO από το 9001 ή κάποιο άλλο που έχει.

pita kopsimo

Κατά την διάρκεια της κοπής της πίτας ο κ. Κεστρίτσαλης ευχαρίστησε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης, τους χορηγούς όπου την προμήθευσαν με αρκετά δώρα δείχνοντας έτσι την ενεργή τους συμμετοχή αλλά και την βοήθεια προς τον Σύλλογο με αυτό τον τρόπο όσο μπορούσαν. Επιπλέον ευχαρίστησε όσους παρευρέθηκαν με την οικογένεια τους και δείχνουν επίσης την στήριξη τους και εκείνοι. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης όσοι είχαν αγοράσει λαχνό έμαθαν και τα αποτελέσματα της λοταρίας ενώ τους δόθηκε η δυνατότητα να δουν αν είναι ανάμεσα στους υπόλοιπους τυχερούς αλλά και τι δώρο κέρδιζαν.

pita afroditi

Το Security Report μίλησε με τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε. κ. Κεστρίτσαλη Ηλία ο οποίος μας μίλησε για την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε ξεκινώντας από το να ευχαριστεί όσους παρευρέθηκαν και βοηθούν στην στήριξη του Συλλόγου. Ακόμη τόνισε ότι ο Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε. έχει θέσει αρκετούς στόχους όπου ένας από στους βασικότερους είναι ότι όσοι ασχολούνται με τα συστήματα ασφαλείας να είναι νόμιμα αδειοδοτημένες επιχειρήσεις. Ακόμη σημείωσε ότι η χρονιά ξεκίνησε δυναμικά με αρκετές συναντήσεις όπου μία από αυτές ήταν στο Αρχηγείο της Αστυνομίας. Μέσα από αυτή τη συνάντηση στο Αρχηγείο, όπως μας επισήμανε ο κ. Κεστρίτσαλης, ανέφερε ότι συζητήθηκε ότι θα γίνονται πιο τακτικοί έλεγχοι μέσα στο 2025. Ακόμη ο κ. Κεστρίτσαλης ανέφερε και άλλα σημαντικά πράγματα που πρόκειται να γίνουν.

banner

Το εκτενές ρεπορτάζ, φωτογραφίες από την εκδήλωση αλλά και όσα άλλα αποκάλυψε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Σ.Α.Ε.Ε.Σ.Α.Ε. κ. Ηλίας Κεστρίτσαλης μπροστά στην κάμερα του Security Report θα έχετε την ευκαιρία να τα δείτε σε λίγο καιρό.

PeS Cybersecurity – Crowdstrike: Ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην κυβερνοασφάλεια

Με μεγάλη επιτυχία φαίνεται πως πραγματοποιήθηκε το 1ο CrowdStrike Technical Workshop στην Ελλάδα από την PeS Cybersecurity (Pylones eSafe Cybersecurity), σε συνεργασία με την CrowdStrike, όπου και παρουσιάστηκαν στους επαγγελματίες του χώρου νέες καινοτόμες λύσεις κυβερνοασφάλειας.

Μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο workshop, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν εξειδικευμένες γνώσεις κυβερνοασφάλειας από την CrowdStrike, η οποία ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει λύσεις EDR (Endpoint Detection and Response) & Identity Protection καινα εξηγήσει στους επαγγελματίες του κλάδου τη σημασία τους. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της συμβολής αυτών των καινοτόμων λύσεων στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων στην κυβερνοασφάλεια.

Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν τεχνικές παρουσιάσεις από κορυφαίους ειδικούς της CrowdStrike, ενημερώθηκαν για πραγματικά περιστατικά και σενάρια αντιμετώπισης κυβερνοαπειλών, ενώ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανές επιδείξεις εργαλείων Identity Protection & EDR για ανίχνευση και εξουδετέρωση επιθέσεων. Παράλληλα, ο Σπύρος Ξάφης, Business Development Manager της PeS Cybersecurity, παρουσίασε key findings του 2024 και ανέλυσε τις προκλήσεις που αναμένονται για το 2025 στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις στους συμμετέχοντες.

Η εκδήλωση ξεχώρισε ως μια κορυφαία στιγμή για την κοινότητα των επαγγελματιών της κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα, προσφέροντας συνδυασμό τεχνογνωσίας, καινοτομίας και δικτύωσης. Μέσα από τις εμπεριστατωμένες τεχνικές επιδείξεις και τις hands-on παρουσιάσεις, οι συμμετέχοντες όχι μόνο απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις, αλλά είχαν και την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες και εμπειρίες με κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου. Η αλληλεπίδραση με την ομάδα της CrowdStrike, η οποία διακρίνεται για την εξειδίκευση και την αμεσότητά της, αποτέλεσε μια ανεκτίμητη εμπειρία, ενώ οι παρουσιάσεις που βασίστηκαν σε πραγματικά περιστατικά, ανέδειξαν την πρακτική εφαρμογή των προηγμένων λύσεων κυβερνοασφάλειας.

Το 1ο CrowdStrike Technical Workshop αποτέλεσε ένα ιδανικό σημείο συνάντησης και συζήτησης για κορυφαία στελέχη από την κοινότητα της κυβερνοασφάλειας. Την ίδια στιγμή όμως, επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της PeS Cybersecurity στο να παρέχει κορυφαίες λύσεις προστασίας απέναντι στις απειλές του κυβερνοχώρου και παράλληλα να ενημερώνει και να εκπαιδεύει τους επαγγελματίες για νέες προοπτικές στην αγορά. Μέσα από δράσεις όπως αυτή, η PeS Cybersecurity συνεχίζει να πρωτοστατεί στις τεχνολογικές εξελίξεις, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων.

ADAPTIT: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το έργο για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Η εταιρία ADAPTIT μέσα από ανακοίνωση της ανέφερε ότι ολοκλήρωσε και παρέδωσε με επιτυχία την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το έργο «Συστήματα Κλειστού Κυκλώματος Επιτήρησης CCTV περιμέτρου περίφραξης εγκαταστάσεων του ΚΕΠ, Ανίχνευσης εισβολής περιμέτρου, Αυτόματης θερμομέτρησης ατόμων και ISOBOX», το οποίο της είχε ανατεθεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.

Τι περιλάμβανε το έργο

Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια και τοποθέτηση συστήματος καμερών επιτήρησης µε κατάλληλο φωτισμό για το σύνολο της εσωτερικής περίφραξης του ΚΕΠ, καλύπτοντας και τα σημεία πρόσβασης προς την εγκατάσταση, συµπεριλαµβανοµένων των απαραίτητων έργων υποδομής.

Στην εγκατάσταση περιλαμβάνονται:

  • Δύο σημεία ελέγχου πρόσβασης προσωπικού και οχημάτων
  • Θύρες εξόδου έκτακτης ανάγκης προσωπικού / επισκεπτών του ΚΕΠ
  • Σύστημα Αυτόματης Ανίχνευσης Εισβολής Περιμέτρου για την αναβάθμιση της ασφάλειας στην υπάρχουσα περίφραξη
  • Κεντρικό Σημείο Ελέγχου
  • Πύλη Αυτόματης Θερμομέτρησης στον χώρο του βασικού οικίσκου για την προστασία της υγείας των εργαζομένων και επισκεπτών του ΚΕΠ

Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερης  σημασίας για την ασφάλεια και ορθή λειτουργία της εγκατάστασης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας , το οποίο συνεισφέρει σημαντικά στην αύξηση του επιπέδου ασφαλείας.

Να σημειωθεί ότι η ADAPTIT έχει αναλάβει επιπρόσθετα την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης διάρκειας τριών ετών.

Golmar Sixty5 6502/G2+

Ο ισπανικός κατασκευαστής Golmar παρουσιάζει τη νέα coded μπουτονιέρα, με 2 καλώδια και σχεδίαση αιχμής. Η Sixty5 6502/G2+ είναι μία συμπαγής μπουτονιέρα, με στιβαρή δομή και καθαρό σχεδιασμό, η οποία χάρη στον συνδυασμό ανοδιωμένου αλουμινίου και ακρυλικού φτάνει σε βαθμούς προστασίας IP65 και IK07. Το αριθμητικό πληκτρολόγιο με λευκό φωτισμό και η απουσία ορατών βιδών βελτιώνει το αισθητικό φινίρισμα και καθιστά αυτήν την μπουτονιέρα ιδανική επιλογή για τα πιο εξελιγμένα κτίρια. Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ φυσικού αλουμινίου, μαύρου χρώματος και inox και η δυνατότητα επεξεργασίας της οθόνης του μηνύματος καλωσορίσματος, κάνουν τη Sixty5 απόλυτα προσαρμόσιμη στην είσοδο οποιουδήποτε κτιρίου. Η ευρυγώνια κάμερα 130° σάς επιτρέπει να βλέπετε καθαρά ποιος καλεί στην πόρτα και η οθόνη TFT 4,3” δείχνει την εικόνα του επισκέπτη κατά την κλήση ή την επικοινωνία, ενημερώνοντάς τον ότι παρακολουθείται.

Είναι δυνατό να αποκτήσετε κι άλλες γωνίες θέασης χρησιμοποιώντας μια κάμερα CCTV συνδεδεμένη απευθείας πάνω στην μπουτονιέρα. Η Sixty5 είναι μια μπουτονιέρα που βοηθάει τα άτομα με ειδικές ανάγκες, βελτιώνοντας την προσβασιμότητα χάρη στις οπτικές ενδείξεις κατάστασης, τα προηχογραφημένα ηχητικά μηνύματα και τον ενσωματωμένο επαγωγικό ενισχυτή βρόχου για βαρήκοους ως στάνταρ επιλογές. Η προαιρετική ενότητα πληροφοριών αποτελεί μεγάλη βοήθεια για τους επισκέπτες που δεν συνηθίζουν να καλούν σε μπουτονιέρες με κωδικό, με την οθόνης της μπουτονιέρας να ανάβει όταν πλησιάζει ένας επισκέπτης, καθοδηγώντας τον πώς να πραγματοποιήσει την κλήση και να επιλέξει μεταξύ πληκτρολόγησης του κωδικού διαμερίσματος ή επιλογής ενός ενοικιαστή από το ευρετήριο.

Επίσης, η μπουτονιέρα επιτελεί και λειτουργίες ελέγχου πρόσβασης (Access Control), είτε μέσω του αριθμητικού πληκτρολογίου με χρήση κωδικού, είτε μέσω του αναγνώστη καρτών διπλής τεχνολογίας (RDIF 125kHz και Mifare 12,56ΜHz), τόσο σε αυτόνομη λειτουργία όσο και διασυνδεόμενη με κέντρο ελέγχου πρόσβασης μέσω ενσωματωμένης διεπαφής Wiegand 26 για ακόμα πιο προηγμένες λειτουργίες. Τέλος, ενσωματώνει θύρα Ethernet για σύνδεση με PC και προγραμματισμό μέσω web interface.

Rakson, τηλ.: 210-9404000.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.