Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
222 εκατ. “έξυπνες” οικιακές συσκευές πωλήθηκαν παγκοσμίως το 3ο τρίμηνο του 2021
Ανοδική παραμένει η τάση στην παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αυξητική πορεία και το 3ο τρίμηνο του 2021. Το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 222 εκατ. συσκευές smart home, αριθμός αυξημένος κατά 10,3% σε ετήσια βάση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτεραΑνοδική παραμένει η τάση στην παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αυξητική πορεία και το 3ο τρίμηνο του 2021. Το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 222 εκατ. συσκευές smart home, αριθμός αυξημένος κατά 10,3% σε ετήσια βάση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Smart Home Device Tracker της International Data Corporation (IDC), παρά τις επίμονες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, την ανεργία και την άνιση οικονομική ανάκαμψη, η ζήτηση των καταναλωτών παρέμεινε υψηλή για συσκευές smart home, όπως “έξυπνες” τηλεοράσεις και “έξυπνα” ηχεία.
“Η αγορά των smart homes συνεχίζει να αποδίδει καλύτερα από άλλα καταναλωτικά αγαθά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αν και σε διαφορετικό βαθμό σε διαφορετικές περιοχές του πλανήτη. Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές έχουν μετατοπίσει τις προτεραιότητες δαπανών τους από άλλους τομείς, όπως οι διακοπές και η έξοδος για φαγητό, για να επικεντρωθούν στην προσθήκη περισσότερης άνεσης και ψυχαγωγίας στο σπίτι”, τονίζουν οι αναλυτές.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες κατείχαν το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων συσκευών smart home το εν λόγω διάστημα. Η αγορά των “έξυπνων” οικιακών συσκευών αυξήθηκε στις ΗΠΑ με ρυθμό 9,5% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
Η Κίνα, από την πλευρά της, ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε όγκο αποστολών, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 24,7% των πωλήσεων. Ωστόσο, η κινεζική αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών υποχώρησε κατά 5,2% σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο της χρήσης.
Η Δυτική Ευρώπη και η Λατινική Αμερική σημείωσαν σταθερή ανάπτυξη πωλήσεων συσκευών smart home με 17,9% και 15%, αντίστοιχα.
Οι καταναλωτές όχι μόνο αγοράζουν περισσότερες συσκευές, αλλά αγοράζουν και ακριβότερες συσκευές, καθώς η μέση τιμή πώλησης (ASP) αυξήθηκε το 3ο τρίμηνο κατά 3%. Οι αυξήσεις των τιμών αποδίδονται εν μέρει στις διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Ωστόσο και τα νέα προϊόντα με βελτιωμένες λειτουργίες σε όλους τους τύπους συσκευών διαδραμάτισαν, επίσης, βασικό ρόλο σε αυτήν την αύξηση. Οι ASP για κατηγορίες, όπως οι τηλεοράσεις, αυξήθηκαν κατά σχεδόν 7%, με τις οθόνες OLED να ενισχύουν τη δημοτικότητά τους.
Τα best sellers
Οι συσκευές ψυχαγωγίας βίντεο, όπως οι “έξυπνες” τηλεοράσεις και οι συσκευές αναπαραγωγής ροής, διατήρησαν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων το 3ο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 35,3% του συνόλου των πωλήσεων. Οι συσκευές παρακολούθησης/ασφάλειας, όπως οι “έξυπνες” κάμερες και “έξυπνες” κλειδαριές, αντιπροσώπευαν το 20,4% των αποστολών, καταγράφοντας αύξηση κατά 13,5%.
Παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία, οι πιο σημαντικοί παράγοντες, που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, συνδέονται με την αύξηση της ευρυζωνικής διείσδυσης, το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα και τη ραγδαία ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τις έξυπνες οικιακές συσκευές.
Ωστόσο, η περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς εξακολουθεί να περιορίζεται από τις συνεχείς ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και το απόρρητο, καθώς και από την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς τις τιμές στο αρχικό και τρέχον κόστος συσκευών και υπηρεσιών.