ANGA COM 2025: Δημοσιεύτηκε το πρόγραμμα του συνεδρίου με πάνω από 60 πάνελ

Από τις 3 έως τις 5 Ιουνίου 2025 στην Κολωνία θα πραγματοποιηθεί η ANGA COM, η κορυφαία έκθεση και συνέδριο για ευρυζωνικά δίκτυα, τηλεόραση και online υπηρεσίες. Πρόσφατα δημοσίευσε το πρόγραμμα του συνεδρίου, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο επίκαιρα θέματα της βιομηχανίας ευρυζωνικών δικτύων, τηλεόρασης και streaming.
Φαίνεται πως θα ξεχωρίσουν αυτές οι τρεις μέρες λόγω της σημαντικής συμμετοχής διευθυνόντων συμβούλων (CEOs) και για τον αυξημένο αριθμό διεθνών πάνελ σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Συνολικά, 28 από τα περισσότερα από τα 60 πάνελ, στα οποία θα συμμετάσχουν πάνω από 200 ομιλητές, θα διεξαχθούν στην αγγλική γλώσσα.
Το συνεδριακό πρόγραμμα
Το Gigabit Summit, το Media Summit και το Fiber Summit αποτελούν τα κορυφαία σημεία του συνεδριακού προγράμματος. Η έναρξη του συνεδρίου θα γίνει με κεντρική ομιλία του Hendrik Wüst, Πρωθυπουργού του κρατιδίου Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.
Αμέσως μετά, θα ακολουθήσει το Gigabit Summit, στο οποίο διευθύνοντες σύμβουλοι κορυφαίων παρόχων δικτύων και η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων θα συζητήσουν το πιο καίριο ερώτημα των επόμενων μηνών: «Τι πρέπει να αλλάξει στη Γερμανία μετά τις εκλογές;».
Το πρώτο σημαντικό γεγονός του Media Programme θα είναι μια αποκλειστική συνέντευξη με τη Δρ. Katrin Vernau, η οποία ανέλαβε Γενική Διευθύντρια της WDR την 1η Ιανουαρίου 2025. Στη συνέντευξη, θα απαντήσει στο ερώτημα «Quo Vadis WDR?». Στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθεί το πάνελ “Media Summit: Content, Streaming, Transformation”, όπου θα συζητηθούν οι τάσεις στο περιεχόμενο, το streaming και τη μετάβαση στη νέα εποχή των ΜΜΕ.
Η δεύτερη ημέρα του συνεδρίου θα ξεκινήσει με το Fiber Summit, με θέμα «Μέχρι πού θα φτάσουμε με το FTTH το 2025;» όπου στο πάνελ θα συμμετέχουν κορυφαίοι CEOs του κλάδου.
Το στρατηγικό πρόγραμμα του τριήμερου συνεδρίου περιλαμβάνει τα ακόλουθα πάνελ στον τομέα της ευρυζωνικότητας και των οπτικών ινών:
- International CEO Panel (σε συνεργασία με την Egon Zehnder)
- Marketing και Πωλήσεις: Πώς αυξάνουμε τα ποσοστά αποδοχής των προϊόντων Gigabit;
- Μετάβαση από τον Χαλκό στις Οπτικές Ίνες: Βασικά ερωτήματα και στρατηγικές υλοποίησης
- Τελικό στάδιο στην αγορά οπτικών ινών; Ενοποίηση vs. Συνεργασία (σε συνεργασία με την EY)
- Κλιμάκωση και αύξηση της αποδοτικότητας στις οπτικές ίνες (σε συνεργασία με την Accenture)
- Κινητές επικοινωνίες: Πώς επιτυγχάνουμε πλήρη κάλυψη 5G; (σε συνεργασία με την VATM)
- Μοντέλα συνεργασίας και Open Access: Παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών
- Αποτελεσματική εφαρμογή του Open Access: Είναι πραγματικά θέμα κλίμακας;
- Ρυθμιστικό πλαίσιο τηλεπικοινωνιών: Βασικά ζητήματα μετά τις ομοσπονδιακές εκλογές και σε επίπεδο ΕΕ
- Ηγεσία ανάμεσα στις γενιές: Γυναίκες που διαμορφώνουν το μέλλον της συνδεσιμότητας (σε συνεργασία με το Syndeo Institute του The Cable Center, ΗΠΑ)
- Οπτικές ίνες στην Αμερική: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις ανάπτυξης και αξιοποιώντας μελλοντικές ευκαιρίες (σε συνεργασία με το Syndeo Institute του The Cable Center, ΗΠΑ)
- Διαμορφώνοντας το μέλλον του FTTH: Πολιτικές προτεραιότητες και το Copper Switch-Off Tracker για μια ψηφιακή Ευρώπη
Το πολυδιάστατο στρατηγικό πρόγραμμα για τα μέσα ενημέρωσης περιλαμβάνει τα ακόλουθα πάνελ:
- Το μέλλον της μέτρησης κοινού για την τηλεόραση, το streaming και το online περιεχόμενο
- Διανομή τηλεοπτικού περιεχομένου μετά την αλλαγή από συλλογικές σε ατομικές συμβάσεις: Ανασκόπηση και προοπτικές μετά από έναν χρόνο
- Μέσα ενημέρωσης και Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας: Τεχνητή Νοημοσύνη, ενσωμάτωση και αναμετάδοση
- Η διαφήμιση στην τηλεόραση και το streaming με βάση τα δεδομένα (σε συνεργασία με τη German TV Platform)
- Το τοπίο των ΜΜΕ υπό πίεση: Η αγορά χρειάζεται νέους κανόνες (σε συνεργασία με τη VAUNET)
- Μεταξύ οράματος και πραγματικότητας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης (σε συνεργασία με τη VAUNET)
- Το αθλητικό περιεχόμενο ως game changer για τα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα: Διαφήμιση, χορηγίες, συνδρομητικό περιεχόμενο (σε συνεργασία με την Accenture)
- Εταιρικά μέσα vs. Μέσα δημιουργών περιεχομένου: Στρατηγικές επιτυχίας σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο μέσων ενημέρωσης (σε συνεργασία με την EY Parthenon)
Την Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2025, η ημέρα ξεκινά με το Infrastructure Summit, με θέμα «Πώς επιταχύνουμε την ανάπτυξη των εσωτερικών δικτύων;». Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει η συζήτηση «Εσωτερικά δίκτυα και οικιστικός τομέας: Επιχειρηματικά μοντέλα μετά τη μετάβαση από συλλογικές σε ατομικές συμβάσεις», καθώς και δύο συνεργατικά πάνελ με το Federal Gigabit Bureau και το Competence Center Digital Infrastructure NRW.
Η πιο πρόσφατη έκδοση του στρατηγικού προγράμματος είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο, ενώ η λίστα των ομιλητών μπορεί να βρεθεί εδώ.
Technology & Practice: Ένα διεθνές και πρακτικό πρόγραμμα
Το τμήμα «Technology & Practice» είναι τόσο διεθνές όσο και πρακτικά προσανατολισμένο. Τα θέματα που θα καλυφθούν περιλαμβάνουν:
- Οπτικές ίνες
- Εσωτερικά δίκτυα
- Open Access
- Ανθεκτικότητα δικτύων
- HFC δίκτυα
- Ποιότητα υπηρεσιών (QoS)
- Κατασκευαστικά έργα για υποδομές
- Συνδεσιμότητα
- Streaming & Video Discovery
- Ad Insertion & CDN
- IP Video & Monitoring
- Monetization & Data Protection
- Τεχνητή Νοημοσύνη & Βιωσιμότητα
Ο Δρ. Peter Charissé, Διευθύνων Σύμβουλος του ANGA COM, δήλωσε:
«Φέτος, θέλουμε να προσεγγίσουμε τα πιο επίκαιρα θέματα της βιομηχανίας ευρυζωνικών δικτύων και μέσων ενημέρωσης με ιδιαίτερα στοχευμένο τρόπο. Στον τομέα των οπτικών ινών, οι βασικοί άξονες περιλαμβάνουν την ανάπτυξη των εσωτερικών δικτύων, τη μετάβαση από τον χαλκό στις οπτικές ίνες και την αύξηση των ποσοστών αποδοχής των υπηρεσιών. Στα μέσα ενημέρωσης, οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν στο μέλλον της μέτρησης κοινού για την τηλεόραση, το streaming και το online περιεχόμενο, στη διαφήμιση που βασίζεται σε δεδομένα, καθώς και σε έναν πρώτο απολογισμό της τηλεοπτικής διανομής μετά τη μετάβαση από συλλογικές σε ατομικές συμβάσεις.»