Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Οικονομικές «πληγές» σε Google και Microsoft
Απότομη επιβράδυνση πωλήσεων και συνεπακόλουθη μείωση των διαφημιστικών budget τους ανακοινώνει η πλειονότητα των τεχνολογικών κολοσσών.
Συγκεκριμένα, τα οικονομικά στοιχεία της Alphabet, που κατέχει Google και YouTube, δείχνουν ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά μόλις 6% κατά το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβρης, αύξηση που μεταφράζεται ως η πλέον ασθενής τριμηνιαία ανάπτυξη της εταιρείας εδώ και περίπου μια δεκαετία (εξαιρουμένης της περιόδου που ξέσπασε η πανδημία). Ως αποτέλεσμα, η Alphabet ανακοίνωσε περικοπές στους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς των θυγατρικών της. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε αναλύτρια του Insider Intelligence, «όταν η Google σκοντάφτει, είναι κακός οιωνός για την ψηφιακή διαφήμιση γενικά».
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Microsoft ανακοίνωσε επίσης σχετική μείωση στη ζήτηση των προϊόντων της, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά μόλις 11%, σημειώνοντας τη χαμηλότερη αύξηση των εσόδων της κατά την τελευταία πενταετία. Μάλιστα, η εταιρεία αναμένει νέα μείωση της ζήτησης την ερχόμενη χρονιά.
Αμφότερες οι εταιρείες είδαν απότομη υποχώρηση στις χρηματιστηριακές συναλλαγές τους, τους τελευταίους μήνες με την Alphabet, μάλιστα, να ανακοινώνει επιβράδυνση προσλήψεων. Υπενθυμίζεται, ότι η Microsoft έχει ήδη περικόψει θέσεις εργασίας.
Πέραν των δύο εταιρειών, προβλήματα παρουσιάζουν και άλλοι μεγάλοι όμιλοι με τις πωλήσεις της Xbox να έχουν επίσης υποχωρήσει και τις Netflix, Twitter και Snap να επιβραδύνουν τον ρυθμό προσλήψεων τους.