Skip to main content

Η Cegeka επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα με νέο γραφείο στην Αθήνα

Η Cegeka, παγκόσμιος όμιλος παροχής υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) με έδρα το Βέλγιο, ανακοίνωσε σήμερα το άνοιγμα του νεότερου γραφείου της στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας, στην Αθήνα. Το νέο γραφείο λειτουργεί επί του παρόντος ως η βάση για τους 50 εργαζόμενους του Global Delivery Center της Cegeka, που έχει στόχο να διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό του σε 100 άτομα έως το τέλος του έτους. Η επίσημη εκδήλωση εγκαινίων του νέου γραφείου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, παρουσία του Πρέσβη του Βελγίου στην Ελλάδα και της οικονομικής και εμπορικής αντιπροσωπείας της Βελγικής Πρεσβείας.

«Αυτή η στρατηγική κίνηση για επέκταση της ομάδας εξυπηρέτησης των πελατών μας στην Ελλάδα ήταν μια στοχευμένη απόφαση, βασισμένη στην παρουσία εξειδικευμένων επαγγελματιών πληροφορικής, στις κοινές πολιτιστικές αναφορές και στο επιχειρηματικό πνεύμα, που συνυπάρχουν στη χώρα», δήλωσε ο Tom De Vos, Executive Vice President Global Delivery της Cegeka. «Η ίδρυση του δικού μας γραφείου υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην Ελλάδα και την πίστη μας στο μέλλον της.

Προσδοκούμε με ανυπομονησία να ενισχύσουμε περαιτέρω τη συνεργασία μας με το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και στοχεύουμε να αυξήσουμε την ομάδα μας στα 100 άτομα έως το τέλος του έτους, με τη φιλοδοξία να δημιουργήσουμε μια ελληνική ομάδα 300 ειδικών πληροφορικής, με εξειδίκευση στο υβριδικό cloud, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, τον ψηφιακό χώρο εργασίας, την παρατηρησιμότητα, τη μηχανική λογισμικού κ.λπ., έως το 2026».

Η επένδυση στο ελληνικό γραφείο ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Cegeka για μελλοντική ανάπτυξη. «Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη να ενισχύσουμε την δυναμικότητά μας ώστε να βοηθάμε τους πελάτες μας στον συνεχή ψηφιακό μετασχηματισμό τους», δήλωσε ο Stijn Bijnens, Διευθύνων Σύμβουλος της Cegeka. «Είμαστε σίγουροι ότι η επέκτασή μας στην Ελλάδα θα προσφέρει στην Cegeka μεγαλύτερη ευελιξία και ανάπτυξη, επιτρέποντάς μας να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας σε όλη την Ευρώπη». Οι ομάδες της Cegeka στην Ελλάδα αποτελούν μέρος του Global Delivery Center της εταιρείας –μαζί με ομάδες στη Ρουμανία, τη Μολδαβία, την Κολομβία και την Ινδία– από όπου εξυπηρετούνται οι πελάτες.

Το άνοιγμα του γραφείου στην Αθήνα εδραιώνει την παρουσία της Cegeka στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για την επόμενη φάση επέκτασης: την ίδρυση δεύτερου ελληνικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ CEGEKA

Η Cegeka είναι ένας φιλόδοξος κορυφαίος πάροχος λύσεων πληροφορικής. Σύμφωνα με το σύνθημά μας «Σε στενή συνεργασία», προσπαθούμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και να υποστηρίζουμε τους περισσότερους από 2.500 πελάτες μας στο ψηφιακό ταξίδι τους. Η Cegeka προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στους τομείς των Δεδομένων, των Εφαρμογών και των Υποδομών, οι οποίες συνδέονται στενά μεταξύ τους.

Στο πλαίσιο του Οργανισμού Cegeka, η Citymesh εξειδικεύεται στη συνδεσιμότητα κινητών συσκευών για την Β2Β αγορά. Η Nexuzhealth αναπτύσσει εξατομικευμένες λύσεις για τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, ενώ η Cegeka Business Solutions είναι για την Ευρώπη ο βασικός συνεργάτης για τις λύσεις Microsoft D365. Το Smartschool είναι η ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα του Βελγίου, σχεδιασμένη να υποστηρίζει τη συνεργασία μεταξύ σχολείων, δασκάλων, μαθητών και γονέων.

Το 2022, η Cegeka απασχολούσε περισσότερους από 6.000 υπαλλήλους και πέτυχε ενοποιημένο κύκλο εργασιών 871 εκατομμυρίων ευρώ. Με την πρόσφατη εξαγορά της CTG, το 2023, η Cegeka επέκτεινε την εμβέλεια και τις δυνατότητές της για να γίνει ένας παγκόσμιος οργανισμός με περισσότερους από 9.000 επαγγελματίες και δραστηριότητα σε 19 χώρες.

Η Cegeka είναι μία οικογενειακή εταιρεία. Ιδρύθηκε το 1992 από τον André Knaepen, ο οποίος είναι σήμερα πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Stijn Bijnens διοικεί την εταιρεία από τα κεντρικά γραφεία της στο Hasselt του Βελγίου.

Για περισσότερα επισκεφτείτε:

https://www.cegeka.com/en/be

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την πρωτοβουλία και στηρίζουν έμπρακτα την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς, προσφέροντας ένας πλήρες πρόγραμμα επαγγελματικής απασχόλησης και εκπαίδευσης.

Η πρωτοβουλία «Tech Your Future» απευθύνεται σε απόφοιτους πανεπιστημίου με πάθος για την τεχνολογία και τις πιο σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές, χωρίς σχετικό πτυχίο πληροφορικής. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και να εξειδικευτούν σε ένα πλήθος νέων ψηφιακών αντικειμένων, ανήκοντας στο δυναμικό των δύο μεγάλων εταιρειών που αγκαλιάζουν την πρωτοβουλία από το πρώτο χρόνο υλοποίησης της.

Ο κύκλος εκπαίδευσης και παράλληλης εργασιακής εμπειρίας έχει συνολική διάρκεια δύο ετών. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας θα επιλέξουν από 10 απόφοιτους πανεπιστημίου, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να εξειδικευτούν στις Microsoft τεχνολογίες cloud computing, data analysis και artificial intelligence, μέσα από τη συνεργασία τους με καταξιωμένους επαγγελματίες των δύο εταιρειών που αξιοποιούν αυτές τις τεχνολογίες σε ένα εύρος διαφορετικών αντικειμένων εργασίας.

Τέλος, κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες συνεχίζουν να εργάζονται στις εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, ενώ παράλληλα θα έχουν εμπλουτίσει το βιογραφικό τους με αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις σχετικές με Information & Cyber Security, Information Systems Audit, IT Governance και Data Analytics, που θα ενισχύσουν τις προοπτικές τους για τα επόμενα επαγγελματικά τους βήματα.

techyourfuture

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη πρωτοβουλία «Tech Your Future» καθώς και για να δηλώσετε συμμετοχή σε ένα από τα προγράμματα των δύο εταιρειών, μπορείτε να επισκεφθείτε το http://techyourfuture.gr/.

Η ESA ως «Great Place to Work» – Μια ιστορική διάκριση

Η ESA με υπερηφάνεια ανακοινώνει την πιστοποίησή της ως “Great Place to Work”.
Πρόκειται για μια διάκριση παγκόσμιας αναγνώρισης καθώς πάνω από 10.000 εταιρείες σε περισσότερες από 60 χώρες, υποβάλλουν κάθε χρόνο την αίτησή τους για να λάβουν την συγκεκριμένη πιστοποίηση, η οποία θεωρείται ορόσημο για την αναγνώριση της ποιότητας του εργασιακού περιβάλλοντος.

Πρόκειται για μία διάκριση ιδιαίτερης σημασίας για την εταιρεία μας, καθώς αντικατοπτρίζει την ενεργή αλλά και μαζική συμμετοχή των εργαζομένων της ESA στην έρευνα του διεθνούς οργανισμού πιστοποίησης Great Place to Work. Η συμμετοχή των ανθρώπων μας αποτελεί αναγνώριση της αφοσίωσης της εταιρείας στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο προάγει την ανοικτή επικοινωνία και την αίσθηση ασφάλειας.

Η ESA αποτελεί την μοναδική εταιρεία του κλάδου η οποία κατακτά τον τίτλο πιστοποίησης Great Place to Work αποδεικνύοντας ότι είναι μια εταιρεία που προσφέρει υποστήριξη, εμπιστοσύνη και ευκαιρίες για  εξέλιξη.

Παράλληλα όμως, η διάκριση της ESA ως ” Great Place to Work “, αποτελεί και υπόσχεση για το μέλλον. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση ένα περιβάλλον εργασίας όπου η κάθε φωνή ακούγεται, η κάθε πρωτοβουλία ενθαρρύνεται και η κάθε επιτυχία γιορτάζεται.

Ευχαριστούμε όλη την οικογένεια της ESA για τη μεγάλη συνεισφορά της σε αυτή την τόσο σημαντική διάκριση, η οποία με την σκληρή δουλειά και την προσήλωσή της ανέδειξε την εταιρεία μας ως “ Great Place to Work”.

Πώς μειώνουμε τα ψηφιακά απόβλητα;

Τα ψηφιακά απόβλητα μπορούν να έχουν πραγματικές συνέπειες για την κατανάλωση ενέργειας και την περιβαλλοντική υγεία. Για να συμβάλει στη μείωση του ψηφιακού μας αποτυπώματος, η Kaspersky προτείνει την υιοθέτηση μερικών απλών πρακτικών.

Τα προσωπικά ψηφιακά απόβλητα αυξάνονται μέσω ενεργειών στις οποίες πολλοί από εμάς συμμετέχουμε καθημερινά κατά τη χρήση του διαδικτύου. Κάθε email, φωτογραφία, βίντεο και έγγραφο που αποθηκεύουμε στο διαδίκτυο απαιτεί ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων για την αποθήκευση και τη διαχείριση αυτών των πληροφοριών. Οι ψηφιακές δραστηριότητες, όπως το streaming υψηλής ευκρίνειας και η χρήση υπηρεσιών cloud, αυξάνουν επίσης το αποτύπωμα άνθρακα λόγω της επεξεργασίας δεδομένων και της συνεχούς κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, η συσσώρευση «ψηφιακής ακαταστασίας», όπως παλιά email, διπλά αρχεία και αχρησιμοποίητες εφαρμογές, συμβάλλει περαιτέρω στη χρήση ενέργειας, καθώς αυτά τα συστήματα διαχειρίζονται συνεχώς και δημιουργούν αντίγραφα ασφαλείας περιττών ή απαρχαιωμένων δεδομένων.

Η αναγνώριση και η ελαχιστοποίηση αυτών των συμπεριφορών μπορεί να μειώσει σημαντικά τα προσωπικά μας ψηφιακά απόβλητα. Οι ειδικοί της Kaspersky μοιράζονται μερικά hacks για μια πιο φιλική προς το περιβάλλον ψηφιακή εμπειρία:

Η αποτελεσματική διαχείριση των ψηφιακών αποβλήτων μπορεί να ενισχυθεί με τη βελτιστοποίηση της χρήσης email. Η κατάργηση της εγγραφής από περιττά newsletter και διαφημιστικά email μειώνει τη ροή των ψηφιακών αποβλήτων αλλά και το φορτίο στους servers. Η τακτική εκκαθάριση παλιών ή άσχετων email και το άδειασμα του κάδου απορριμμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να ελευθερώσει σημαντικές ποσότητες χώρου στον server. Αυτές οι δράσεις συμβάλλουν στη μείωση της ενέργειας που απαιτείται για τη διαχείριση δεδομένων και στη μείωση των ψηφιακών αποβλήτων συνολικά.

Η επιλογή ρυθμίσεων χαμηλότερης ποιότητας μειώνει το ψηφιακό αποτύπωμα. Η μείωση της ποιότητας των ρυθμίσεων σε ιστότοπους streaming, ιδίως όταν η υψηλή ευκρίνεια δεν είναι απαραίτητη, μπορεί να μειώσει σημαντικά τη χρήση δεδομένων και την κατανάλωση ενέργειας. Αυτή η πρακτική είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν ακούτε ήχο στο παρασκήνιο ή παρακολουθείτε περιεχόμενο σε μικρότερες οθόνες, όπου η βελτιωμένη ανάλυση προσφέρει μικρό όφελος.

Ο τακτικός έλεγχος των αποθηκευτικών χώρων κάνει τη διαφορά. Η ελαχιστοποίηση των ψηφιακών αποβλήτων επιτυγχάνεται αποτελεσματικά με την τακτική αναθεώρηση και διαγραφή παλιών ή περιττών αρχείων από υπηρεσίες cloud. Είναι επίσης χρήσιμο να αποφύγετε την αναπαραγωγή αρχείων σε πολλές συσκευές ή πλατφόρμες. Επιπλέον, η ενοποίηση ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, όπως φωτογραφίες και βίντεο, και η αφαίρεση αντιγράφων, ενισχύει την αποδοτικότητα της χρήσης ψηφιακών πόρων. Ωστόσο, η καλύτερη επιλογή για την αποθήκευση εγγράφων είναι οι λύσεις ασφαλείας, καθώς παρέχουν κρυπτογραφημένα θησαυροφυλάκια για προσωπικές πληροφορίες. 

Η διαχείριση εφαρμογών αυξάνει την ενεργειακή απόδοση και ασφάλεια Η απεγκατάσταση εφαρμογών και λογισμικού που χρησιμοποιούνται σπάνια μπορεί να μειώσει σημαντικά τον όγκο των αποθηκευμένων δεδομένων και τους πόρους που απαιτούνται για συντήρηση. Η απενεργοποίηση των ρυθμίσεων αυτόματης εκκίνησης για εφαρμογές που δεν απαιτούν συνεχή λειτουργία μειώνει επίσης τη μεταφορά δεδομένων στο παρασκήνιο και την κατανάλωση ενέργειας.

Πηγή: https://www.tech-mail.gr

Με περισσότερους από 200 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το πρώτο Hack and Learn!

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η διήμερη εκδήλωση Hack and Learn, μία νέα πρωτοβουλία της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας Κυβερνοασφάλειας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων Δούκα στο Μαρούσι και συγκέντρωσε περισσότερους από 200 συμμετέχοντες από εταιρείες κυβερνοασφάλειας, φοιτητές και μαθητές Λυκείου.

Μετά την επιτυχημένη διεξαγωγή του δεύτερου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Κυβερνοασφάλειας, η Ελληνική Εθνική Ομάδα Κυβερνοασφάλειας προσθέτει μία ακόμη δράση στο πρόγραμμά της. Το Hack ‘n Learn αποτελεί μία δράση με στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση σχετικά με την κυβερνοασφάλεια για μαθητές, φοιτητές και ενδιαφερόμενους του τομέα.

Στο πλαίσιο της διημερίδας Hack ‘n Learn πραγματοποιήθηκαν ομιλίες επί σημαντικών θεμάτων κυβερνοασφάλειας από προσωπικότητες όπως ο Δημοσθένης Οικονόμου, Head of Operational Security του European Union Agency for Cybersecurity (ENISA), ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και επικεφαλής της Ελληνικής Ομάδας Κυβερνοασφάλειας Χρήστος Ξενάκης, ο Cyber Security Sales Engineer της Trend Micro Πάρης Κάσκας, ο Digital Risks Insurance Broker Νίκος Γεωργόπουλος από την Cromar – Lloyd’s Best Coverholder Innovation, ο Senior Presales Manager της Neurosoft Γιάννης Μαλαφέκας και ο Sales Manager στην εταιρεία NSS Στέλιος Γεράρδης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το πάνελ με συντονίστρια την κα. Στέλλα Τσιτσούλα, πρόεδρο του Ελληνικού Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας και υπεύθυνη επικοινωνίας της Εθνικής Ομάδας Κυβερνοασφάλειας. Στο πλαίσιο μιας διαδραστικής συζήτησης, οι φοιτητές και οι μαθητές έθεσαν καυτά ερωτήματα στους ομιλητές της εκδήλωσης σχετικά με το μέλλον της Κυβερνοασφάλειας και τις κατευθύνσεις του επαγγέλματος.

Τη δεύτερη ημέρα, το Σάββατο 20 Απριλίου, οι περισσότεροι από τους 200 συμμετέχοντες φοιτητές και μαθητές παρακολούθησαν τεχνικά εργαστήρια κυβερνοασφάλειας για ethical hacking και συμμετείχαν σε έναν διαγωνισμό “Capture The Flag” για αρχάριους, ο οποίος διοργανώθηκε από το Hellenic Team – European Cyber Security Challenge με την υποστήριξη της κοινότητας του IEEE University of Piraeus Student Branch. Εισηγητές των εργαστηρίων ήταν ο Αθανάσιος Βασίλειος Γραμματόπουλος, επιστημονικός υπεύθυνος της εθνικής ομάδας, ο Μιχάλης Τακαρώνης, τεχνικός υπεύθυνος της ομάδας, καθώς και οι Αθανασία Κολλάρου, Παντελής Καλλίγερος και Αλέξανδρος Πάλλης, μεταπτυχιακοί φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Η Εθνική Ομάδα Κυβερνοασφάλειας λαμβάνει υποστήριξη από μια σειρά χορηγών: Diamond όπως η Ubitech, Gold όπως η Neurosoft και η Unisystems, Silver όπως η ESET, ενώ Supporters είναι οι Cromar, NSS και Trend Micro. Επιπλέον, το Hellenic Cybersecurity Institute, το ISC2 Hellenic Chapter και το Women4Cyber Greece συμμετέχουν ως υποστηρικτές στις δράσεις της ομάδας.

Hack and Learn

Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε το Fortinet Accelerate 2024: Step Into the Platform Era

Το ετήσιο 5ήμερο συνέδριο Fortinet Accelerate 2024 ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία στο Las Vegas. Η εκδήλωση αυτή αποτέλεσε ευκαιρία δικτύωσης για τους ηγέτες του κλάδου της κυβερνοασφάλειας, διατηρώντας -όπως και τα προηγούμενα χρόνια- την πελατοκεντρική της προσέγγιση, εστιάζοντας πρωτίστως στην πολύτιμη γνώμη των πελατών.

Τέσσερις ημέρες μάθησης, σύνδεσης και εξερεύνησης.

Σήμερα, ο κόσμος μας κατακλύζεται από ανθρώπους, δεδομένα και συσκευές, ενώ οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν αυξάνονται με πρωτοφανή ρυθμό. Για να εξασφαλίσουν τη μέγιστη προστασία, οι εταιρείες καλούνται να υιοθετήσουν μία πιο σύγχρονη προσέγγιση για την ασφάλεια, συνδυάζοντας software, hardware και τις τεχνολογίες cloud, που διαθέτουν.

Πάνω από 4.000 συνεργάτες και πελάτες της Fortinet συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, μέσα από παρουσιάσεις, ομιλίες, workshops και εκθέσεις. Η Ελλάδα είχε δυναμική παρουσία, με την ελληνική αποστολή να απαρτίζεται από 150 σύνεδρους!

Μεταξύ των καταξιωμένων διεθνών ομιλητών ήταν και ο Cyber Security Specialist της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε., κύριος Γεώργιος Τζώρτζης, ο οποίος παρουσίασε ένα εξαιρετικό session Voice of Customer με τίτλο: Unified Application Protection, from the ground to the cloud.

Τέλος, από τις σημαντικές στιγμές της εκδήλωσης, δε θα μπορούσε να λείπει η βράβευση της GCC. Η GCC ανακηρύχθηκε Top Fortinet Sec Ops Partner για το έτος 2023, στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, επισφραγίζοντας έτσι τη δέσμευση της εταιρείας, για παροχή καινοτόμων λύσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.fortinetaccelerate.com

Μείωση του κόστους για την ανάπτυξη υποδομών Gigabit

Στη μείωση του κόστους και των γραφειοκρατικών εμποδίων για την ανάπτυξη υπερταχέων δικτύων πανευρωπαϊκά προβλέπει η νέα νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και εγκρίθηκε χθες από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η νέα νομοθεσία προβλέπει την αρχή της “σιωπηρής έγκρισης”, σύμφωνα με την οποία η άδεια εγκατάστασης υποδομής θα χορηγείται αυτόματα, εάν δεν ληφθεί απάντηση από τη διοικητική αρχή εντός τεσσάρων μηνών.

Το νέο θεσμικό πλαίσιο φιλοδοξεί να μειώσει τις δαπάνες, που σχετίζονται με την ανάπτυξη δικτύων με δυνατότητα επίτευξη ταχύτητας gigabit, δηλ. της μεταφοράς δεδομένων μεγέθους 1 gigabit ανά δευτερόλεπτο. Επιδιώκει, επίσης, να τονώσει τις επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, να προωθήσει την οικονομική ανάπτυξη και να διασφαλίσει ότι οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις παραμένουν στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας καινοτομίας.

Οι νέοι κανόνες θα εξορθολογίσουν και θα μειώσουν το κόστος και θα επιταχύνουν τις διοικητικές διαδικασίες για την έκδοση αδειών, αλλά και θα μειώσουν τα γραφειοκρατικά εμπόδια για τις εταιρείες και τις εθνικές αρχές, διευκολύνοντας έτσι την ομαλότερη και ταχύτερη ανάπτυξη του δικτύου.

“Έχουμε, πλέον, μια κοινή ευρωπαϊκή προσέγγιση για την παροχή υψηλής ταχύτητας πρόσβασης στο διαδίκτυο σε κάθε Ευρωπαίο πολίτη, τη γεφύρωση του χάσματος συνδεσιμότητας μεταξύ αγροτικών και απομακρυσμένων περιοχών και των αντίστοιχων αστικών περιοχών, καθώς και τη διασφάλιση καλύτερης κάλυψης των διαδρόμων μεταφορών. Αυτή η νομοθεσία θα μας δώσει ώθηση στον ψηφιακό ανταγωνισμό”, δήλωσε ο εισηγητής Alin Mituța (Renew, Ρουμανία).

Να σημειωθεί ότι η νομοθεσία εγκρίθηκε με 594 ψήφους υπέρ, 7 ψήφους κατά και 15 αποχές και θα πρέπει τώρα να εγκριθεί από το Συμβούλιο.

Προς κατάργηση των τελών
Η νομοθεσία χαράσσει, επίσης, τη διαδρομή προς την κατάργηση των τελών για διεθνείς κλήσεις και SMS εντός Ε.Ε. Μέχρι το 2029, δεν θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση στις τιμές λιανικής μόνο με βάση το γεγονός ότι οι κλήσεις προέρχονται από ή καταλήγουν σε διαφορετικά κράτη-μέλη, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, εν αναμονή των σχετικών κανόνων που θα οριστούν από την Επιτροπή με εκτελεστική πράξη.

Το συμφωνηθέν κείμενο παρατείνει, επίσης, τα υφιστάμενα ανώτατα όρια τιμών για τις κλήσεις εντός Ε.Ε. έως το 2032, οι οποίες θα έληγαν τον Μάιο του 2024.

“Οι κλήσεις από και προς οπουδήποτε στην Ευρώπη θα κοστίζουν όσο και οι συνηθισμένες κλήσεις σε κάθε χώρα. Αυτό σημαίνει το τέλος των συνόρων στην επικοινωνία. Έτσι ακριβώς η Ε.Ε. φέρνει αποτελέσματα απευθείας για τους πολίτες της. Η ενοποίηση των τιμοκαταλόγων εγχώριων και των ενδοενωσιακών κλήσεων θα τεθεί σε ισχύ από το 2029. Στο ενδιάμεσο, τα σημερινά ανώτατα όρια θα συνεχίσουν να ισχύουν”, ανέφερε ο Alin Mituța.

Ψηφιακό χάσμα
Σε ολόκληρη την Ε.Ε., οι ανισότητες όσον αφορά την ψηφιακή πρόσβαση και την ψηφιακή εκπαίδευση γίνονται όλο και πιο εμφανείς. Ενώ τα αστικά κέντρα συχνά επωφελούνται από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, οι αγροτικές και απομακρυσμένες περιοχές συχνά υστερούν.

Αυτό το ψηφιακό χάσμα όχι μόνο εμποδίζει τις ατομικές ευκαιρίες, αλλά και καταπνίγει τις δυνατότητες περιφερειακής οικονομικής ανάπτυξης. Η νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit, με έμφαση στην ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα, επιδιώκει την αντιμετώπιση αυτής της ανισορροπίας, διασφαλίζοντας ότι κάθε Ευρωπαίος πολίτης, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται, μπορεί να έχει πρόσβαση και να επωφελείται από ψηφιακές υπηρεσίες.

Τα μέτρα θα διευκολύνουν την εγκατάσταση υποδομών σε μέρη, όπως κτίρια, στέγες, προσόψεις και παγκάκια. Θα ενθαρρύνουν, επίσης, την χρήση υφιστάμενων υποδομών, όπως αγωγούς, στύλους, ιστούς σημαιών, εγκαταστάσεις κεραιών, πύργους και άλλες υποστηρικτικές κατασκευές, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τα δαπανηρά έργα και να επιταχύνουν την ανάπτυξη δικτύων υψηλής ταχύτητας.

Πηγή: https://www.sepe.gr/tehnologia-pliroforiki/communications/22422253/meiosi-tou-kostous-gia-tin-anaptuxi-upodomon-gigabit/

Η Spartan Security Αναδεικνύεται ως Κορυφαίος Χώρος Εργασίας!

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, η Spartan Security ανακοινώνει πως, μετά την ολοκλήρωση της σχετικής ανεξάρτητης έρευνας, πιστοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024 ως “Grate Place to Work“!

Πρόκειται για έναν μεγάλο θρίαμβο για την εταιρία, καθώς ο τίτλος αυτός αποτυπώνει την αφοσίωση των εργαζομένων της αλλά και τις προσπάθειες της διοίκησης να αναδείξουν την Spartan Security σαν ένα αναγνωρισμένο TOP εργασιακό Περιβάλλον.

Αυτή η επιτυχία είναι πραγματικά μοναδική και αποτελεί σημαντικό  δείκτη τους πάθους και της προσήλωσης που αφιερώνει η ομάδα της Spartan Security κάθε μέρα.

Η Spartan Security θέλει να ευχαριστήσει θερμά και να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της σε όλους όσους την στηρίζουν. Η συνεισφορά του προσωπικού, των συνεργατών και της διοίκησης σε αυτήν την επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη. Με αφοσίωση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών της, η εταιρία δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία ασφάλειας!

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr),αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G καιVigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50 VPN, QoS, route policy, firewall, φιλτράρισμα περιεχομένου, bandwidth management, captive hotspot portal και πλήθος χαρακτηριστικών που ικανοποιούν τις υψηλές απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων. Διαθέτουν τέσσερεις αποσπώμενες LTE κεραίες cat.6, μια θύρα USB και δύο θύρες SIM για την υλοποίηση διαφορετικών σεναρίων, με σκοπό το μηδενικό downtime των επιχειρήσεων.

Το hardware interface των μοντέλων αποτελείται από δύο GbE θύρες WAN εκ των οποίων η δεύτερη μπορεί να παραμετροποιηθεί ως LAN, πέντε fixed θύρες LAN και κουμπί για factory reset. Το ασύρματο μοντέλο Vigor2927Lax-5G είναι Wi-Fi 6 και διαθέτει τέσσερα SSIDs ανά μπάντα, τεχνολογίες AirTime Fairness και Band Steering, access control πολιτικές, ισχυρό authentication και κουμπί για απενεργοποίηση του Wi-Fi. Και τα δύο μοντέλα μπορούν να λειτουργήσουν ως κεντρική κονσόλα για τη διαχείριση έως 20 VigorAPs, 10 Vigor Switches και 8 VPN. 

Η ολοκληρωμένη σειρά Vigor2927L-5G της DrayTek είναι άμεσα διαθέσιμη στο δίκτυο συνεργατών της LEXIS και στο επίσημο online store της DrayTek www.draytek.gr.

Περισσότερες πληροφορίες: email: lexis@lexis.gr, τηλ. Αθήνας: 210 6777007, τηλ. Θεσ/νίκης: 2310 329350-1.

ΗΠΑ: Νέες κυρώσεις κατά της Τεχεράνης με στόχο Ιρανούς χάκερ

Οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν σήμερα ένα νέο πακέτο κυρώσεων σε βάρος του Ιράν που έχουν στόχο “δύο εταιρίες και τέσσερα πρόσωπα που εμπλέκονται σε κακόβουλες κυβερνοεπιθέσεις” οι οποίες πραγματοποιήθηκαν “κατά αμερικανικών εταιριών και κυβερνητικών οντοτήτων”.

Οι επιθέσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν “για λογαριασμό της κυβερνο-ηλεκτρονικής διοίκησης του Σώματος των Φρουρών της ιρανικής Ισλαμικής Επανάστασης”, αναφέρει ανακοίνωση του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών.

Επίσης, το υπουργείο Δικαιοσύνης και το FBI απήγγειλε κατηγορίες κατά των τεσσάρων προσώπων που υπόκεινται σε κυρώσεις για τον ρόλο τους σε αυτήν την ηλεκτρονική πειρατεία κατά των Ηνωμένων Πολιτειών, υπογραμμίζει το υπουργείο Οικονομικών.

“Οι κακόβουλοι Ιρανοί κυβερνοεγκληματίες συνεχίζουν να στοχεύουν αμερικανικές επιχειρήσεις και κυβερνητικές οντότητες στο πλαίσιο μιας συντονισμένης και πολύπλευρης εκστρατείας που έχει στόχο να αποσταθεροποιήσει τις βασικές μας υποδομές και τη βλάψει τους πολίτες μας”, δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ αρμόδιος για θέματα τρομοκρατίας και οικονομικών πληροφοριών, Μπράιαν Νέλσον.

Η κυβερνο-ηλεκτρονική διοίκηση του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης του Ιράν, “μία από τις ιρανικές κυβερνητικές οργανώσεις που είναι πίσω από ηλεκτρονικές πειρατείες, εργάζεται μέσω μιας σειράς εταιριών-βιτρίνα για να στοχεύσει τις Ηνωμένες Πολιτείες και αρκετές άλλες χώρες”, διευκρινίζει το υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με το ίδιο υπουργείο, το μεγάλο ιρανικό κοινό “πρέπει να γνωρίζει” ότι αυτή η διοίκηση “χρησιμοποιεί ιδιωτικές εταιρίες και τους υπαλλήλους τους για την επίτευξη παράνομων στόχων”.

Την Πέμπτη, οι Ηνωμένες Πολιτείες σε συντονισμό με τη Βρετανία ήταν οι πρώτες χώρες που ενίσχυσαν τις κυρώσεις τους σε βάρος του Ιράν – μετά την επίθεση το προηγούμενο Σαββατοκύριακο κατά του Ισραήλ – με στόχο “το ιρανικό πρόγραμμα των μη επανδρωμένων αεροσκαφών, τη βιομηχανία χάλυβα και τους κατασκευαστές αυτοκινήτων”.

Η επίθεση που εξαπέλυσε το Ιράν πραγματοποιήθηκε μετά το αεροπορικό πλήγμα που η Τεχεράνη απέδωσε στο Ισραήλ, κατά το οποίο σκοτώθηκαν στη Δαμασκό επτά μέλη των Φρουρών της Επανάστασης, του ιδεολογικού στρατού της Ισλαμικής Δημοκρατίας, εκ των οποίων δύο στρατηγοί.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σκοπεύει επίσης να διευρύνει τις υφιστάμενες κυρώσεις κατά του Ιράν.

The State of Cybersecurity 2024”: Δηλώστε συμμετοχή στην καθιερωμένη Πανελλαδική έρευνα της Pylones Hellas

H Pylones Hellas, πάροχος ψηφιακών τεχνολογιών και ασφάλειας διαδικτύου, κηρύσσει για πέμπτη συνεχή χρονιά την έναρξη διεξαγωγής της ετήσιας έρευνάς της με τίτλο The State of Cybersecurity 2024”.

Για μία ακόμη χρονιά, η Pylones Hellas διενεργεί την έρευνα, με σκοπό να αντλήσει αποτελέσματα σχετικά με τις εξελίξεις στον κλάδο της κυβερνοασφάλειας, τα ζητήματα προστασίας του cloud, αλλά και να εξετάσει νέες τάσεις όπως η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και η επιρροή που ασκεί η κυβερνοασφάλεια στην βιωσιμότητα μίας επιχείρησης. Η Pylones Hellas επίλεξε στη φετινή έρευνα να εστιάσει περαιτέρω στο κοινό που απευθύνεται, συγκεντρώνοντας απαντήσεις από ανθρώπους που εργάζονται στα τμήματα IT των επιχειρήσεων.

Μία ανασκόπηση στο “The State of Cybersecurity”

Από το 2020, η έρευνα “The State of Cybersecurity” της Pylones Hellas έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην αγορά της κυβερνοασφάλειας, αποτελώντας μία αντιπροσωπευτική πηγή άντλησης σημαντικών δειγμάτων για την πορεία, τις νέες τάσεις και τις εξελίξεις του κλάδου. Τα τρία πρώτα χρόνια διεξαγωγής της ο αριθμός των συμμετεχόντων παρουσίαζε μία σταθερή πορεία, με μία σχετική μείωση το 2022. Ωστόσο, το 2023 ο αριθμός αυτός εκτοξεύτηκε, με περισσότερες από 400 συμμετοχές, με το 60% εξ αυτών να προέρχεται από τον κλάδο του IT και του Security.

Η έρευνα The State of Cybersecurity, ακολουθεί με μεθοδολογική συνέχεια έναν συγκεκριμένο τύπο ερωτήσεων, και κάθε χρονιά συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις ανάλογα με τις τάσεις που επικρατούν, ώστε τα αποτελέσματα να είναι πάντοτε επικαιροποιημένα και βοηθητικά.

Είναι εντυπωσιακό πως όσον αφορά στις κυβερνο-επιθέσεις, ο αριθμός τους έχει μειωθεί σημαντικά μέσα στα χρόνια, καθώς το 2020 ήταν στο 48%, ενώ το 2023 έπεσαν στο 28% – σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας. Ακόμη, φαίνεται πως οι κίνδυνοι που απασχολούν τις εταιρείες παραμένουν ίδιοι ανά τα έτη, με την κλοπή προσωπικών δεδομένων, το phishing και τις επιθέσεις Malware να κυριαρχούν. Ίδιες, ωστόσο, παραμένουν και οι λύσεις στις οποίες επενδύουν οι εταιρείες ανά τα χρόνια, με τις πιο δημοφιλείς να είναι το IT Security Awareness training, η προστασία του Firewall και του δικτύου, αλλά και το cloud security. Το 2022 και το 2023 μπήκαν στο παιχνίδι της ανάγκης για επένδυση το email security αλλά και το DLP (Data Loss Prevention).

State of Cybersecurity

Ένα ακόμη σημαντικό δεδομένο αφορά στον προϋπολογισμό του budget των εταιρειών που επενδύεται ανά τα έτη. Από την έρευνα του 2023 προκύπτει πως το ποσό αυτό αυξήθηκε μέσα σε διάστημα ενός έτους, σύμφωνα με το 57% των ερωτηθέντων, κάτι το οποίο αναμένεται να αποτελέσει ένα αρκετά σημαντικό δεδομένο και για την έρευνα του 2024 – βάσει και των τελευταίων εξελίξεων στον κλάδο με την ψήφιση του νέου νομοθετικού πλαισίου NIS2.

Λάβετε μέρος στην έρευνα και κερδίστε…

Την έναρξη της έρευνας της Pylones Hellas με τίτλο “The State of Cybersecurity 2024” κήρυξε – όπως κάθε χρόνο – ο κύριος Εμμανουήλ Νέτος στο 14ο Infocom Security Conference 2024 και δήλωσε: «Προσκαλούμε όλους τους ανθρώπους του κλάδου της πληροφορικής και της κυβερνοασφάλειας να συμμετάσχουν και φέτος στην έρευνα της Pylones Hellas, The State of Cybersecurity, με σκοπό να ανακαλύψουμε όλοι μαζί την πορεία του κλάδου, και να εξετάσουμε τις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν, αλλά και τους κινδύνους που μας αφορούν όλους».

Η έρευνα “The State of Cybersecurity” θα διαρκέσει έως και τις 10 Ιουνίου 2024 και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μπουν σε κλήρωση για ένα VR Headset αξίας 450€.

Μπορείτε να λάβετε μέρος στην έρευνα εδώ: https://survey.zohopublic.eu/zs/n0Tsse

IoT σε ξενοδοχειακές μονάδες

Στον τομέα της φιλοξενίας, η ευημερία του προσωπικού, η διασφάλιση των περιουσιακών στοιχείων και η ασφάλεια των επισκεπτών, είναι οι τρεις λέξεις κλειδιά για την επιτυχία. Σήμερα, το τεχνολογικό τοπίο εξελίσσεται ραγδαία και το ίδιο και οι απαιτήσεις των συστημάτων ασφαλείας.

Έτσι, η ενοποίηση συσκευών Internet of Things θα προσφέρει προηγμένες δυνατότητες παρακολούθησης, διαχείρισης και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους χειριστές και τους ιδιοκτήτες των εν λόγω ακινήτων. Ωστόσο, για τις ξενοδοχειακές μονάδες που ακόμα χρησιμοποιούν «απαρχαιωμένα» συστήματα ασφαλείας, η μετάβαση δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Για τα ξενοδοχεία που «δουλεύουν» με παλαιότερα συστήματα ασφαλείας, η πρόκληση έγκειται στην απρόσκοπτη ενσωμάτωση της τεχνολογίας IoT στην υπάρχουσα υποδομή του κτηρίου, χωρίς υψηλά κόστη και διακοπές στις προσφερόμενες υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση. Η αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων είναι ζωτικής σημασίας για τα ξενοδοχεία, που προσπαθούν να προσφέρουν υπηρεσίες, αλλά και νέες εμπειρίες στους επισκέπτες τους σε αυτή τη νέα, ανταγωνιστική ψηφιακή εποχή.

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία βρισκόταν πάντα στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, ωστόσο, πολλές είναι οι μονάδες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν εξοπλισμό μίας άλλης εποχής. Αυτά τα συστήματα, που κάποτε θεωρούνταν υπερσύγχρονα, τώρα θέτουν σημαντικούς περιορισμούς στους ιδιοκτήτες των εν λόγω ακινήτων, παρουσιάζοντας έλλειψη συμβατότητας πολλές σύγχρονες τεχνολογίες και προϊόντα.

Η επεκτασιμότητα, μία λέξη κλειδί στον κλάδο της ασφάλειας, δεν υφίσταται σε αυτές τις περιπτώσεις, καθιστώντας δύσκολη την προσθήκη, αφαίρεση ή αναβάθμιση προϊόντων με νέας γενιάς χαρακτηριστικά. Επιπλέον, αυτά τα παλαιότερα συστήματα αγωνίζονται για να ενσωματωθούν με τις πιο προηγμένες, διασυνδεδεμένες συσκευές που αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» του IoT. Τέτοιοι περιορισμοί όχι μόνο εμποδίζουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, αλλά περιορίζουν επίσης και τις ξενοδοχειακές μονάδες από το να αξιοποιήσουν το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι σύγχρονες συσκευές IoT.

Η λύση πίσω από αυτό το πρόβλημα είναι η επένδυση σε νέα συστήματα ανοιχτής αρχιτεκτονικής, που θα επιτρέψουν στο προσωπικό, τους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες των ξενοδοχειακών μονάδων να ενσωματώσουν νέες IoT συσκευές και να επωφεληθούν από αυτή την προσθήκη.

Τα συστήματα ανοιχτής αρχιτεκτονικής εμφανίζονται ως μια από τις ιδανικότερες επιλογές για την μελλοντική ασφάλεια των ξενοδοχείων και φυσικά ως απάντηση στους περιορισμούς που φέρουν τα παλαιότερα συστήματα ασφαλείας. Τα εν λόγω συστήματα έχουν σχεδιαστεί για να είναι ουδέτερα ως προς τον προμηθευτή, δηλαδή για να συνεργάζονται με προϊόντα διαφόρων τεχνολογιών, ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή. Αυτή η λογική, θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να ενσωματώσουν πλήθος συσκευών IoT και λύσεων λογισμικού στο δίκτυο ασφαλείας τους, δίχως να χρειαστεί να αναπροσαρμόσουν ολόκληρη την υποδομή τους.

Ένα σύστημα ανοιχτής αρχιτεκτονικής επιτρέπει στα ξενοδοχεία να προσθέσουν συσκευές κάθε τύπου, κάτι που στο παρελθόν θα φάνταζε εξαιρετικά δύσκολο. Το θετικό εδώ, είναι πως η όλη διαδικασία μπορεί να υλοποιηθεί με μικρότερο κόστος από αυτό της ολικής αντικατάστασης (εφαρμογή ενός νέου συστήματος σε όλη την υποδομή), που σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να δημιουργούσε και περιορισμούς. Ακόμα, με μια ενοποιημένη πλατφόρμα, τα δεδομένα και οι πληροφορίες από τις συσκευές IoT μπορούν να προβληθούν και να παραμετροποιηθούν από το ίδιο user interface, έτσι ώστε οι ομάδες ασφάλειας και λειτουργίας του ξενοδοχείου να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά.

«Αγκαλιάζοντας» τις πλατφόρμες ανοιχτής αρχιτεκτονικής, τα ξενοδοχεία μπορούν να επαναχρησιμοποιήσουν το υπάρχον υλικό τους (κάμερες, καταγραφικά, access control, κ.λπ.) συγχωνεύοντάς το με νέες καινοτόμες συσκευές και σταδιακά, να αρχίζουν να αναβαθμίζουν κομμάτι-κομμάτι τον εξοπλισμό που χρίζει αντικατάστασης. Η όλη διαδικασία θα επιτύχει μακροπρόθεσμα εξοικονόμηση κόστους, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου. Επιπρόσθετα, μια τέτοια πλατφόρμα, θα «παντρέψει» τον έλεγχο πρόσβασης, την βιντεοεπιτήρηση και άλλες ζωτικές λειτουργίες ασφαλείας, κάτω από μία ενιαία διεπαφή, αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες του ξενοδοχείου. Ένα ακόμα σημαντικό που προσφέρει η εν λόγω αρχιτεκτονική, είναι πως θα απλοποιήσει τις διαδικασίες εκπαίδευσης και συντήρησης, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους επισκέπτες.

Cloud, Integration και φυσικά συστήματα ασφαλείας αλλάζουν τον χρηματοπιστωτικό τομέα

Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας, καθώς πρόκειται για εγκαταστάσεις που φυλάσσονται μετρητά και άλλα τιμαλφή σε μεγάλες ποσότητες. Τα τραπεζικά καταστήματα υπόκεινται σε διάφορους τύπους εσωτερικών και εξωτερικών απειλών, αλλά και σε απειλές του κυβερνοχώρου, ιδίως τώρα, που μεγάλο μέρος της δραστηριότητας των πελατών έχει μετακινηθεί στο διαδίκτυο.

Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τη φυσική ασφάλεια στον τραπεζικό τομέα, είναι αποτροπή μίας ληστείας. Ωστόσο, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα θέτουν ως προτεραιότητα, για την ορθή λειτουργία τους, και άλλες εξίσου σημαντικές παραμέτρους, όπως την προστασία των υπαλλήλων τους, τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, τη διασφάλιση του εξοπλισμού όλων των υποκαταστημάτων και πολλά ακόμα.

Σαφώς, πολλοί από τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες είναι συστημικοί και σχετίζονται με τον πιστωτικό κίνδυνο, το ρυθμιστικό περιβάλλον και διάφορα άλλα λειτουργικά ζητήματα. Όμως υπάρχουν και οι απειλές του κυβερνοχώρου, που σήμερα αποτελούν μία αυξανόμενη ανησυχία, ειδικά για τα τραπεζικά καταστήματα, όπου μεγάλο μέρος της δραστηριότητας των καθημερινών χρηστών βρίσκεται στο internet και το cloud. Αυτό φυσικά, δεν σημαίνει πως η φυσική ασφάλεια έρχεται σε δεύτερη μοίρα, καθώς κλοπές, βανδαλισμοί και άλλα περιστατικά συνεχίζουν να προκαλούν πονοκέφαλο στον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Στον κόσμο της φυσικής ασφάλειας, η κλοπή χρημάτων και άλλων φυσικών περιουσιακών στοιχείων είναι ως συνήθως η μεγαλύτερη πρόκληση για τα τραπεζικά καταστήματα. Ωστόσο, στα καταστήματα υπάρχουν και άλλοι ευαίσθητοι χώροι όπου η πρόσβαση από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό θα μπορούσε να είναι καταστροφική. Καμία απειλή δεν υπερτερεί της άλλης, απλά είναι ο συνδυασμός όλων αυτών, που καθιστά επιτακτική την ανάγκη χρήσης συστημάτων ασφαλείας στο εσωτερικό και εξωτερικό των εν λόγω χώρων.
Ποιες είναι οι περιοχές που είναι ευάλωτες σε απειλές;

Από τους χώρους στάθμευσης, τους προθαλάμους ATM και τα δωμάτια όπου φυλάσσονται οι servers, μέχρι και το ίδιο το κέντρο δεδομένων των τραπεζών. Η κλοπή των ATM είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, καθώς οι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συσκευές βρίσκονται σε πεζοδρόμια και γενικότερα σε κεντρικούς δρόμους, με ελάχιστη φυσική προστασία.

Τα ATM «υποφέρουν» από φθορές, βανδαλισμούς ακόμα και από εκρήξεις! Μετά, έρχεται η προστασία των υπολογιστών, των server και γενικότερα όλου του εξοπλισμού, που αποτελούν συχνά στόχους. Για πολλούς, το προσωπικό ασφαλείας μπορεί να αποτρέψει τυχόν προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν στα φυσικά καταστήματα, ωστόσο δεν είναι μία οικονομικά αποδοτική λύση. Για άλλους, τα συστήματα φυσικής ασφάλειας είναι οικονομικά αποδοτικότερα και προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία. Ας ρίξουμε μία ματιά σε αυτά.

Προτεραιότητα των τραπεζών είναι η διασφάλιση των πελατών, των εργαζομένων και των περιουσιακών στοιχείων, ωστόσο σημαντική είναι και η συλλογή βίντεο, προκειμένου οι αρμόδιοι να λάβουν τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις, για να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα υποκαταστήματά τους. Το λογισμικό ανάλυσης βίντεο είναι σε θέση να αναγνωρίζει, να ταξινομεί και να αρχειοθετεί αντικείμενα σε ένα βίντεο.

Εντοπίζει, αναγνωρίζει και εξαγάγει αντικείμενα σε βίντεο για τον άμεσο εντοπισμό ατόμων που ενδιαφέρουν. Η ανάλυση βίντεο προσφέρει και φιλτραρισμένες αναζητήσεις, βασιζόμενη σε διάφορα κριτήρια, όπως το φύλο, τον τύπο, το χρώμα των ρούχων, τα αξεσουάρ, το χρώμα του οχήματος, την κατεύθυνση και πολλά ακόμα. Η ανάλυση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε σε πραγματικό χρόνο, για να επιτρέψει προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις, είτε μετά από ένα συμβάν, για να διευκολύνει τον διαχειριστή του συστήματος κατά τη διαδικασία της επανεξέτασης.

Αυτές οι λειτουργίες είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές και βοηθούν τις ομάδες ασφαλείας να επιταχύνουν τις έρευνες τους μετά το συμβάν. Η επίγνωση της κατάστασης σε πραγματικό χρόνο είναι αρκετά χρήσιμη. Ακόμα πιο χρήσιμη, είναι η αναγνώριση προσώπου.

Εκτός από την παρακολούθηση βίντεο, ο έλεγχος πρόσβασης και η ανίχνευση εισβολών, με τη χρήση επαγγελματικών συστημάτων συναγερμού, διαδραματίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο. Ο έλεγχος πρόσβασης μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις των εργαζομένων εντός του καταστήματος και να αποτρέπει μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό από χώρους που η πρόσβαση πρέπει να είναι περιορισμένη.

Τα συστήματα συναγερμού από την άλλη, λειτουργούν ως αποτρεπτικά μέσα και παρέχουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο στο κέντρο επιχειρήσεων, μειώνοντας ταυτόχρονα τους ψευδείς συναγερμούς. Καλό είναι, όλα τα συστήματα να διαλειτουργούν μεταξύ τους, για να προσφέρουν στους υπαλλήλους, τους επισκέπτες και τους ιδιοκτήτες των εν λόγω καταστημάτων, μεγαλύτερη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Περιττό να πούμε ότι οι τράπεζες δίνουν μεγάλη σημασία στην ασφάλεια, εν μέσω διαφόρων εσωτερικών και εξωτερικών απειλών. Οι λύσεις ασφαλείας, όπως η παρακολούθηση βίντεο και ο έλεγχος πρόσβασης, σε συνδυασμό με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο από αυτή την άποψη. Ακόμα, οι τράπεζες αξιοποιούν τα συστήματα ασφαλείας τους για λόγους λειτουργικής αποτελεσματικότητας και επιχειρηματικής ευφυΐας.

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09.

Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη, λειτουργεί ως ένα σημείο αναφοράς όπου παρουσιάζονται τα πιο πρόσφατα προϊόντα, καθώς και υπηρεσίες και ιδέες που διαμορφώνουν το ψηφιακό μέλλον.

Πρόκειται για μια υβριδική έκθεση και συνάντηση κορυφής που προσελκύει ηγέτες της βιομηχανίας, νεοφυείς επιχειρήσεις, ερευνητικά κέντρα, πανεπιστήμια, οραματιστές και ηγέτες από τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και την περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στη διεθνή έκθεση BEYOND και συμβάλλουμε στο διάλογο γύρω από τις αναδυόμενες τεχνολογίες” λέει ο Δημήτρης Καραπάνος, Branch Manager της ESET Ελλάδας. “Όσο η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο γίνεται όλο και πιο ζωτικής σημασίας στο διασυνδεδεμένο κόσμο μας, διεθνείς διοργανώσεις όπως η BEYOND παρέχουν ανεκτίμητες ευκαιρίες για την ανταλλαγή γνώσεων και τη συνεργασία προς ένα ασφαλέστερο ψηφιακό μέλλον”.

O Όμιλος Space Hellas στη διεθνή έκθεση BEYOND

Η Space Hellas και οι εταιρείες του Ομίλου, SingularLogic, AgroApps, SenseOne και Web-IQ, συμμετέχουν για άλλη μια φορά στη διεθνή έκθεση καινοτομίας και τεχνολογίας BEYOND, με κεντρικό θέμα “UNLOCKING POTENTIAL: The Age of AI”.

Η έκθεση θα διεξαχθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, από τις 25 έως τις 27 Απριλίου.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου για ολιστική προσέγγιση στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων και οργανισμών, οι εταιρείες του Ομίλου θα δώσουν το δυναμικό τους παρών στην έκθεση, στο ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13 | STAND C20, με τις τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες τους, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την Κυβερνοασφάλεια, τις Έξυπνες Πόλεις, την Ενεργειακή Αποδοτικότητα και την Ευφυή Γεωργία.

Καθόλη τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη των εταιρειών του Ομίλου θα συμμετέχουν σε προγραμματισμένες παρουσιάσεις και συζητήσεις τόσο της ΒΕΥΟΝD, όσο και των παράλληλων συνεδρίων.

Η BEYOND διοργανώνεται από τη ΔΕΘ–HELEXPO, τη Be-Best και τους Industry Disruptors Game Changers (IDGC) με συνδιοργανωτές το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και το Δήμο Θεσσαλονίκης. Τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας-Θράκης), του Υπουργείου Τουρισμού και της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης».

beyond Space Hellas

Η Ομάδα της ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Πασχαλινό Παζάρι του “Χαμόγελου του Παιδιού”

Η ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Smile Bazaar, το πασχαλινό παζάρι που διοργανώνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενόψει των ημερών της Ανάστασης. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας αναδεικνύει την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη και στήριξη των παιδιών και της κοινωνίας.

“Η ESET Hellas πιστεύει στη δύναμη του εθελοντισμού και τη σημασία της προσφοράς στην κοινωνία. Με τα μέλη της ομάδας μας να αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο ως εθελοντές, εκφράζουμε τη δέσμευσή μας για την προώθηση του κοινωνικού και ανθρωπιστικού μας έργου”, λέει ο Δημήτρης Καραπάνος, Branch Manager της ESET στην Ελλάδα. “Ήμασταν εκεί, δίνοντας το χρόνο και την ενέργειά μας για να στηρίξουμε τις προσπάθειες του οργανισμού και να χαρίσουμε ένα ακόμη χαμόγελο στα παιδιά που το έχουν περισσότερο ανάγκη”.

Η ESET Hellas, με διαρκή δέσμευση στην ψηφιακή ασφάλεια, στηρίζει εδώ και χρόνια το έργο του “Χαμόγελου του Παιδιού”. Μέσω δωρεών προϊόντων ψηφιακής ασφάλειας, η ESET συμβάλλει στη διασφάλιση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για τα παιδιά που επωφελούνται από τις υπηρεσίες του οργανισμού.

Το Smile Bazaar ξεκίνησε την Παρασκευή 19 Απριλίου και θα διαρκέσει έως και την Τρίτη 30 Απριλίου, από τις 11:00 έως τις 19:00 στις εγκαταστάσεις του Πανελλήνιου Συντονιστικού Επιχειρησιακού Κέντρου Άμεσης Κοινωνικής & Ιατρικής Επέμβασης «ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ», Γαρυττού 80, Αγία Παρασκευή, πλησίον μετρό Αγ. Παρασκευής.  Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να βρουν προς πώληση προϊόντα, χειροποίητες δημιουργίες των εθελοντών και πασχαλινά είδη, με όλα τα έσοδα να προορίζονται για την ενίσχυση του σημαντικού έργου του οργανισμού.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.